Skocz do zawartości
Gmeru

Telewizor dla każdego? Philips Performance PUS7304 / PUS7334. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, kewinpol napisał:

A jaką masz wersję oprogramowania?

TPM191E_R.001.002.173.004 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, haxu9 napisał:

Nadal występuje problem z trybem gry podczas gry na konsoli...  Po włączeniu konsoli nadal trzeba ręcznie przełączyć z trybu gry na tryb osobisty i z powrotem żeby się pozbyć zawyżonego inputlagu i tego durnego upłynniacza.

Kolega @FrankyGoes proszony do tablicy. Twierdziłeś, że soft w Philipsach już poprawiony i wszystko jest cacy. Ja ten sam problem który kolega opisuje miałem w swoim Philipsie 5 lat temu! Od pięciu lat tego nie umieją naprawić....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.11.2019 o 08:18, Liter 1979 napisał:

Po kolejnych dniach użytkowania,  podjąłem ostatecznie decyzje że tv zostaje.  Ostatecznie jakość obrazu jest zadowalająca,  jednak wymaga on na początku kilku godzin zabawy z ustawieniami. Ziarna na programach tv po zmianie hdmi na lepszy ustąpiło,  obraz ostry i kolorowy. Android działa bez zarzutu. Ogólnie jestem zadowolony i uważam że w cenie 5000 zł to był udany zakup , pomimo początkowych wątpliwości. 

Witam.

 

A czy byłbyś w stanie udostępnić trochę wiedzy, co i jak poustawiałeś, że jesteś teraz zadowolony ? TV jedzie do mnie i fajnie by było wstępnie poustawiać co ktoś już wcześniej poprawiał, a dopiero potem szlifować pod siebie.

 

Z góry dzięki.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.04.2020 o 08:03, efel napisał:

Kolega @FrankyGoes proszony do tablicy. Twierdziłeś, że soft w Philipsach już poprawiony i wszystko jest cacy. Ja ten sam problem który kolega opisuje miałem w swoim Philipsie 5 lat temu! Od pięciu lat tego nie umieją naprawić....

Kolego może byś przestał hejtować ? Jak masz jakieś konstruktywne pomysły, ok. Ciesz się swoim TV konkurencyjnych firm, tam na pewno nie ma żadnych błędów, soft czyta ci w myślach i dostosowuje parametry do twoich marzeń. Bitch please.

  • Plusik 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie do użytkowników 58pus7304, odnośnie wady fizycznej ekranu polegającej na nierówności powierzchi przypominającej skórkę pomarańczy. Widoczne doskonale przy wyłaczonym telewizorze pod kątem. Wada egzemplarza, cecha modelu, folia ochronna na ekranie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę, bo właśnie ta wada powstrzymuje mnie przed zakupem i nie wiem czy to norma. W innych telewizorach tafla ekranu jest gładka lub prawie gładka jak szkło, w tym philipsie widać wyraźne sfałdowania, nierówności. Zaobserwowane tylko w modelu 58 w dwóch sklepach. Wygląda to fatalnie

Edytowane przez Grzegorz Radziszewski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Grzegorz Radziszewski napisał:

Ponawiam pytanie do użytkowników 58pus7304, odnośnie wady fizycznej ekranu polegającej na nierówności powierzchi przypominającej skórkę pomarańczy. Widoczne doskonale przy wyłaczonym telewizorze pod kątem. Wada egzemplarza, cecha modelu, folia ochronna na ekranie??

Jeżeli ten efekt widać na wyłączonym tv i do tego pod kątem to w czym leży problem? Jeżeli wszystko jest ok przy włączonym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.11.2019 o 08:18, Liter 1979 napisał:

Po kolejnych dniach użytkowania,  podjąłem ostatecznie decyzje że tv zostaje.  Ostatecznie jakość obrazu jest zadowalająca,  jednak wymaga on na początku kilku godzin zabawy z ustawieniami. Ziarna na programach tv po zmianie hdmi na lepszy ustąpiło,  obraz ostry i kolorowy. Android działa bez zarzutu. Ogólnie jestem zadowolony i uważam że w cenie 5000 zł to był udany zakup , pomimo początkowych wątpliwości. 

Cześć, jak Twoje wrażenia po kilku miesiącach?

Mógłbyś podzielić się ustawieniami obrazu i dźwięku?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, haxu9 napisał:

Jeżeli ten efekt widać na wyłączonym tv i do tego pod kątem to w czym leży problem? Jeżeli wszystko jest ok przy włączonym?

Jeżeli nie było by problemu to bym nie pytał. Przeszkadza mi to i chcę się dowiedzieć czy to wada tych egzemplarzy czy cecha modelu. Sprzedawcy w sklepie nie potrafili sie określić

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że to jest taki "fiuczer", żeby rozpraszać trochę odbicia w tafli. przez to nie ma efektu "lustra".

 

Przy okazji, która opcja odpowiada za włączenie upscalingu materiałów o niższej rozdzielczości do 4k ( jak to nachrzcili u Philipsa) ?

Edytowane przez fiskomp2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, fiskomp2 napisał:

Możliwe, że to jest taki "fiuczer", żeby rozpraszać trochę odbicia w tafli. przez to nie ma efektu "lustra".

 

No to ja chyba jestem retro bo ten widok mnie odrzuca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjechała do mnie 70'tka i faktycznie u mnie nie ma czegoś takiego na szybie. Nie jest to lustro, powiedziałbym że gładki półmat. Możliwe więc, że to taka cecha serii. W moim cały ekran to równa jednolita powierzchnia.

Na pierwszy rzut oka. czerń ok, cloudingu nie ma, albo po moim LG 47LA620s mam zaniżone wymagania, bo tamten powodował już u mnie mega wk...w. Musze się tylko przestawić z obsługą pilota, bo jest dla mnie ciut nieintuicyjna, ale jak zawsze z nowym sprzętem trzeba się przyzwyczaić. Szkoda tylko że nie ma papierowej instrukcji obsługi, gdzie opisaliby  szczegółowo poszczególne opcje. Ambilightu jest 6 rodzajów, a ja nie za bardzo widzę, czym by się miały różnić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, fiskomp2 napisał:

Przyjechała do mnie 70'tka i faktycznie u mnie nie ma czegoś takiego na szybie. Nie jest to lustro, powiedziałbym że gładki półmat. Możliwe więc, że to taka cecha serii. W moim cały ekran to równa jednolita powierzchnia.

Na pierwszy rzut oka. czerń ok, cloudingu nie ma, albo po moim LG 47LA620s mam zaniżone wymagania, bo tamten powodował już u mnie mega wk...w. Musze się tylko przestawić z obsługą pilota, bo jest dla mnie ciut nieintuicyjna, ale jak zawsze z nowym sprzętem trzeba się przyzwyczaić. Szkoda tylko że nie ma papierowej instrukcji obsługi, gdzie opisaliby  szczegółowo poszczególne opcje. Ambilightu jest 6 rodzajów, a ja nie za bardzo widzę, czym by się miały różnić :)

Do mnie ma przyjechać w czwartek.

Jak już się uporasz z ustawieniem obrazu daj znać. Zawsze będę miał teoretycznie na czym bazować 🤣 a po weekendzie na pewno wrzucę jakaś krótka opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.04.2020 o 15:10, fiskomp2 napisał:

Kolego może byś przestał hejtować ? Jak masz jakieś konstruktywne pomysły, ok. Ciesz się swoim TV konkurencyjnych firm, tam na pewno nie ma żadnych błędów, soft czyta ci w myślach i dostosowuje parametry do twoich marzeń. Bitch please.

Jedynym konstruktywnym pomysłem jaki mam na problemy z telewizorami marki Philips to po prostu ich nie kupować i ostrzegać ludzi przed nimi. Nie da się samemu nic zrobić z najczęstszymi wadami tych TV, czyli błędami w oprogramowaniu. Jak masz walniętą matrycę to reklamujesz i mimo że u Philipsa to jest droga przez mękę czasami się udaje. Jak TV ma błędy które pojawiają się czasami, albo ciężko je opisać/udowodnić postronnym osobom to jesteś w czarnej [beeep]ie. Nie zareklamujesz tego, bo dostaniesz TV z powrotem z adnotacją że TV sprawny wg specyfikacji, albo że wgrano nowy soft i już wszystko powinno być ok. Przerabiałem to i to jest mur nie do przejścia. 

Kiedyś było oficjalne forum Philipsa, gdzie ludzie opisywali swoje problemy i support Philipsa starał się pomóc. Wiesz co się stało z tym forum? Philips (a w zasadzie TP Vision) je zamknął bo pojawiało się tam tyle wątków o błędach w ich TV że support nie nadążał obsługiwać i ludzie coraz bardziej się wkurzali widząc skalę problemów i to że są totalnie olewani. Najlepsze było uzasadnienie dlaczego zamknęli to forum: "w trosce o dobro naszych klientów". Jasne, w trosce o nasze dobro pozbawiają swoich klientów ostatniej deski ratunku...

  • Plusik 1
  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@efel/@xisiek;

Cytat

Jedynym konstruktywnym pomysłem jaki mam na problemy z telewizorami marki Philips to po prostu ich nie kupować i ostrzegać ludzi przed nimi. 

Napisz czym kieruje się "REDAKCJA", że od lat toleruje wasze plucie na TV PHILIPS ? 

Ośmieszacie to forum i "REDAKCJĘ".  Bardzo skutecznie.

Edytowane przez UHD fan
  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, UHD fan napisał:

Napisz czym kieruje się "REDAKCJA", że od lat toleruje wasze plucie na TV PHILIPS ? 

Ośmieszacie to forum i "REDAKCJĘ".  Bardzo skutecznie.

Bez przesady, plucie? Odradzanie dowolnej marki TV kupującym to przejaw, jak to Philips mówi: 'troski o dobro klientów (tutaj czytelników tego forum)'.

Ośmiesza to się Philips najpierw produkując niedopracowany produkt, a później zostawiając jego użytkowników na lodzie ze wszystkimi problemami. Żaden inny producent nie olewa swoich klientów tak bezczelnie.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, UHD fan napisał:

@efel/@xisiek;

Napisz czym kieruje się "REDAKCJA", że od lat toleruje wasze plucie na TV PHILIPS ? 

Ośmieszacie to forum i "REDAKCJĘ".  Bardzo skutecznie.

mamy cenzurę? cenzora??

Edytowane przez Nygus
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludziska dajcie spokój. Toż to jest tylko telewizor. Wiedziałem na co się pisze, że nie OLED, że tani (ma swoje wady).

Co do oprogramowania @efel to jak na razie nie widzę błędów w jego działaniu. Może to że nie mam konsoli i tryb "gra" mnie ani ziębi ani grzeje nie jest dla mnie wyznacznikiem.

Mam podpięte 3 urządzenia do ampli KD a z niego wychodzi jedno HDMI i TV rozpoznaje bez problemu które akurat działa i mam możliwość ustawienia parametrów pod każde z nich.

Zainstalowałem VLC Player i czyta mi wszytko z otoczenia sieciowego. 

Netflix działa, YT też, czego mam więcej oczekiwać ?

To nie konsola, czy komputer, ma robić co robi moim zdaniem dobrze.

Specjalnie odpaliłem testowe filmiki i plansze polecane na tym forum i nie widzę wad co do działania matrycy. Mój stary LG (5 letni), obraz miał porażający w porównaniu z tym TV.

Może jedynie te 5GB pamięci dostępnych dla użyszkodnika to ciut mało, ale nie myślę instalować jakiś wypasionych aplikacji pod androida, bo do tego mam komóre i tablet.

 

Więc proszę uspokójmy emocje, bo nie ma o co tak naprawdę kruszyć kopii.

 

Pozdrawiam i zdrówka życze.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja posiada 58pus7304 i nie zauważyłem, żeby na matrycy była skórka pomarańczy. Jedynie to pod kątem jak się przypatrzy widać siatkę matrycy. Czy tv z androidem mają wbudowany jakiś bloker reklam, bo oglądając playera reklamy się nie uruchamiają tylko jakby przeskakują niby fajne, ale bardzo często podczas przeskakiwania zacina się to i trzeba na nowo uruchomić jakiś program na playerze? Da się to jakoś wyłączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kewinpol napisał:

Ja posiada 58pus7304 i nie zauważyłem, żeby na matrycy była skórka pomarańczy. Jedynie to pod kątem jak się przypatrzy widać siatkę matrycy. Czy tv z androidem mają wbudowany jakiś bloker reklam, bo oglądając playera reklamy się nie uruchamiają tylko jakby przeskakują niby fajne, ale bardzo często podczas przeskakiwania zacina się to i trzeba na nowo uruchomić jakiś program na playerze? Da się to jakoś wyłączyć?

Na moim 43PUS7334 też tak przeskakują i to dzieje się już bardzo długo. Często po prostu się zawiesza po tych niby reklamach i trzeba odpalać na nowo, traci to sens bo więcej kombinowania niż oglądania. Myślę że to wina playera bo na poprzednim tv była podobna sytuacja, napisałem do nich maila, na razie brak odpowiedzi. Odinstalowałem Playera i se głowy nie zawracam.

Edytowane przez djrzz
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tu możliwość ustawienia opóźnienia dźwięku, tak żeby dział soundbar i głośniki TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Fyox napisał:

Jest tu możliwość ustawienia opóźnienia dźwięku, tak żeby dział soundbar i głośniki TV?

Jest.

 

W opcjach zaawansowanych w sekcji audio masz odpowiednią zakładkę.

Ja tak zestroiłem optykaod TV z ampli KD.

 

Ktoś tu narzekał na obraz, po skalibrowaniu tv z nastaw innego tv po kalibracji profesjonalnej, obraz jest po prostu zajefajny. Ja jestem zadowolony.

Proszę nie pisać o udostępnienie nastawów, bo są objęte prawami autorskimi, więc sami wiecie, trzeba być fer. Ale powiem, że da się je spokojnie uzyskać, na innym forum. Ciut zachodu, ale teraz mogę sobie eksperymentować na innych profilach, w razie czego mam z czego odzyskać.

Niby kalibracja pod jedno źródełko, ale mi pasuje do wszystkich sygnałów, czy to satka Syfrowego Polshitu, czy BR, czy YT, Neflix.

 

 

Edytowane przez fiskomp2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, fiskomp2 napisał:

Proszę nie pisać o udostępnienie nastawów, bo są objęte prawami autorskimi, więc sami wiecie, trzeba być fer

Jakie prawa autorskie? Kopiując ustawienia z innego telewizora nie uzyskujesz tak naprawdę nic, a często możesz sobie pogorszyć obraz. To jest taka sama sytuacja jakbyś wszedł w te menu strojenia kolorów i losowo sobie pozmieniał tam wartości. To nie ma nic wspólnego z prawami autorskimi.

Jeżeli zauważyłeś poprawę obrazu względem tego co miałeś wcześniej to znaczy że:

  • miałeś źle ustawiony telewizor pod kątem zwykłych nastaw typu zakres RGB, jasność, kontrast itp
  • miałeś po prostu szczęście i Twój TV miał podobną matrycę do tego kalibrowanego.
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...