Jump to content

Nygus

Użytkownik
  • Content Count

    831
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Nygus last won the day on October 20

Nygus had the most liked content!

Community Reputation

290 Excellent

About Nygus

  • Rank
    1080p

Profile Information

  • Lokalizacja
    Poznan
  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1,159 profile views
  1. nie inaczej... ale czemu ten naj, naj, najnaj jest na drugim miejscu... może czytać nie umie ??? ugos mu cos uszkodził chyba...
  2. Łączę się w oczekiwaniu na aktualizację, jednak na ten moment nie widzę innego powodu do zmian jak konieczność dostosowania się do zmian związanych z RODO, ponieważ nie musi to być tylko prosta zmiana związana z uaktualnieniem zapisów w umowie... może się zmienić np, sposób gromadzenia danych, miejsce przechowywania, zakres danych a jeśli tak to taka zmiana wymusza dostosowanie oprogramowania czyli aktualizację webosa...
  3. "W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, która wejdzie w życie w dniu 21 grudnia 2020 r., wprowadziliśmy niezbędne zmiany we wzorcach umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych." według mnie nie ma innego powodu dla, którego masz (i nie tylko Ty) ten komunikat. Z przyjemnością przyznam się do błędnej oceny tego komunikatu, jeśli coś się pojawi... ale jak dla mnie to jest standardowy komunikat o tym ze coś, kiedyś i być może zostanie zmienione. A jeśli w grudniu będzie aktualizacja oprogramowania, która zmieni cos istotnego to super , czekam na aktualizację i dziękuje za powiadomienie
  4. ??? standardowy komunikat, który mówi o tym, że zmieniają się polityka prywatności (akapit 1) i treść umowy użytkownika i ze one dotyczą też (co jest oczywiste) wszystkich przyszłych aktualizacji oprogramowania (jeśli się takowe pojawią), najbardziej ogólna informacja o zmianach, które mogą się pojawić w związku z ulepszeniem fukcji, usługi LG chaneels service, live plus service i poprawkami błędów... nie było żadnej aktualizacji oprogramowania... i nie jest to zapowiedz żadnej konkretnej aktualizacji
  5. ok, to jest info o zmianie umowy użytkownika związane ze zamianami w prawie telekomunikacyjnym to muszą dostać wszyscy, nie ma to nic wspólnego z zapowiedzią jakiejkolwiek aktualizacji związanej z AirPlay 2 i HomeKit, bardzo na nią czekam, ale to nie jest zapowiedz. Nie jest to żadne informacja o zmianie softu. Standardowy komunikat, który mówi o tym jakie obszary się mogą zmianić i sa objęte umową. "W związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego, która wejdzie w życie w dniu 21 grudnia 2020 r., wprowadziliśmy niezbędne zmiany we wzorcach umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych."
  6. Trudno, nie będzie to nie będzie... dla mnie i tak priorytet to płyta -> kopia na serwerze, wiec nie mam problemu. Po prostu kupie następny serwer z większą ilością dysków i dla filmów z DV będzie tylko na serwerze struktura zgrana i to tyle. OPPO i klon cały czytają i wyświetlają DV ze struktury.
  7. już skończyłem, szkoda czasu. to nowa wersja oszołoma. z BARDZO drogim playerem... umarłem. jeszcze brakuje żeby zaczął podawać wyciągi z konta jak taki jeden mądry inaczej
  8. hahahahahaha... od tego właśnie zacząłem, tylko trzeba umieć czytać
  9. playery nie obsługują nowej wersji mkv... wymagana jest ATUALIZACJA, której jeszcze nie ma... i nie wiadomo czy i kiedy będzie to jest NOWA wer. mkv z obsługa DV jak włączysz na czarnobiałym tv kolorowy film to kolorów nie zobaczysz bo tv NIE JEST W STANIE ICH WYSWIETLIC i tak jest w tej chwili z mkv i DV i odtwarzaczami
  10. ślepy jesteś??? wyraźnie jest napisane ze to jest mkv z DV a to ze odtwarzacz nie jest w stanie tego wyświetlić bo nie obsługuje nowej ver mkv z dv to nie jest wina mkv, odtwarzacze/tv i programy do odtwarzania wymagają AKTUALIZACJI aby mogły wyświetlać mkv z DV jeśli media info pokazuje błędne informacje to po co chcesz je oglądać????
  11. ależ bardzo proszę, jeśli byś miał najnowsza wersje to byś zobaczył to co wkleiłem powyżej... i może byś nie pisał takich ciekawostek
×
×
  • Create New...