Jump to content

predipall2015

Użytkownik
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27 Excellent

1 Follower

About predipall2015

  • Rank
    SVCD
  • Birthday 05/29/1987

Profile Information

  • Gender
    Mężczyzna
  • Interests
    Piłka Nożna , Druk3D, Gry Komputerowe , Konsole , Filmy

Recent Profile Visitors

1,454 profile views
  1. Pozwole sobie również wtracic sie do watku z tego ze również jestem szczęśliwym Posiadaczem Oleda ale 65B1 . I to moj pierwszy i wiem nie ostatni Oled Ciekawi mnie również to czyszczenie matrycy wiem ze automatycznie sie robi po 4h ogladania i slysze po wylaczeniu te cykanie ale zastanawia mnie jedno te manualne czyszczenie co trwa ~`1h . Niby nie zaleca sie tego robic manualnie ale czy to prawda? P.s Mialem ostatnio dziwny problem zauważyłem , ze nie swieci sub-pixel prawej stronie matrycy (świeci na wszystkich planszach kolorów oprócz bieli i szarości ) dzwonilem do LG i powiedzieli mi ze mam zrobić właśnie manualne odświeżenie matrycy które trwa 1h , ze może pobudzi to sub-pixela , przekazałem tej osobie, ze niby to czyszczenie katuje matryce z tego co wyczytałem na forach i yt a on powiedzial ze nic sie nie dzieje z matryca i powinno sie to manual czyszczenie robic co jakis czas wiec sam nie wiem o co chodzi
  2. Witam Panowie Jestem posiadaczem Oleda b1 i na dniach mam dostac Ps5 chcialbym sie was poradzic bo duzo ogladalem na yt filmikow i troche sie pogubiłem, bo różne sa szkoły ustawiania jesli chodzi o ustawienia HDR w konsolach. Mianowicie chodzi o to jakie sa procedury poprawnego ustawienia wstepnego HDR czyli ustawienia w Konsoli HDR i pozniej ustawienia w Grze - z informacji jesli chodzi o youtube ludzie przekazuja info ze powinno sie zmienic w Oledzie DTM (dynamic tone mapping na off) i potem kalibrowac ta plansze ps5 w ustawianiach HDR dla konsoli i po tej czynnosci ustawic w Oledzie na HgiG a pozniej ustawienia HDR w samej grze . - inni natomiast mowia ze trzeba dac na HgiG w TV, później kalibracja opcji ps5 HDR w konsoli i zmiana ustawień dopasowanie HDR w Grze Wiec Panowie poradzicie, która opcja poprawnego ustawienia Hdr jest optymalna ? Czy zawsze trzeba ustawiać ustawienia HDR w samej grze? Myslalem ze gry ogolnie biora ustawienia które są zaimplementowane z konfiguracji HDR jako ze z Konsoli ps5 i nie trzeba nic zmieniać w grze . (ogolnie konfiguracja hdr w konsoli to bede wiedzial jak bo tam sie ustawia suwaki jasniej ciemniej, aby nie bylo widac tego obrazka, tylko ze w samej grze ustawienia HDR juz mnie moga przerastac , aby wiedziec ze dobrze ustawilem) Bede wdzieczny za jakies rady z waszej strony Pozdrawiam Przemek
  3. Plan taki ze duzo rzeczy robie sam po drukarki 3d po rozna elektronike itp lepiej cieszy oko jak mozna tez samemu zrobic o ile to sie da wogole zrobic dlatego pytam tutaj . Wiem ze sa osoby ktore robia glosniki audio wiadomo Suba sam nie bede robil tylko Kupie, glosniki atmosowe rowniez moge zakupic osobno na sufit Siemka Tofik Nadmienie nie jestem Audiofilem.. amplituner dolby atmos 5.1.2 wraz z Earc . glosniki musze miec 5.1.2 frontowe do zabudowy , centralny normalny , tylne do zabudowy badz stojace (najlepiej stojace) , budżet nie mam jako takowego potrzebuje, znaleźć 2 zestawy jeden Niska polka i średnia polka Bede wdzieczny za Pomoc bo na dniach chcialbym cos zamawiac
  4. Witam Chciałbym zrobić własne Kino domowe Glosniki 5.1(bez suba oczywiscie).2. Moze mi ktos doradzic jakie glosniki i zwrotnice powinienem miec w swoim zestawie ? Glosniki beda podlaczone do amplitunera . Obudowy glosnikow zaprojektuje w fusion360 i wydrukuje na drukarce 3d bede one montowane do regipsu frontowe / tylne i gorne dolby atmos. Tylko wlasnie jeszcze nigdy nie budowałem sam audio i problem tkwi w tym ze nie wiem jakie glosniki zakupic, zwrotnice i na jakiej stronie najlepiej. Pozdrawiam Przemek P.s obudowa bedzie podobna do tych ze zdjecia.
  5. Witam,Posiadam na sprzedaż odtwarzacz klon oppo 203. Najnowsza wersja urządzenia : M9702 v3. Wiecej informacji i specyfikacji urządzenia u nas na forum Idealny stan urządzenia możliwość sprawdzenia w Okolicach Olesnicy-Wroclawia Wiecej info na priv dla zainteresowanych
  6. Zobacz ofertę [S] Klon Oppo 203 M9702 v3 Witam,Posiadam na sprzedaż odtwarzacz klon oppo 203. Najnowsza wersja urządzenia : M9702 v3. Wiecej informacji i specyfikacji urządzenia u nas na forum Idealny stan urządzenia możliwość sprawdzenia w Okolicach Olesnicy-Wroclawia Wiecej info na priv dla zainteresowanych Cena 1 300,00 zł Dodający predipall2015 Wysłano 01.01.2021 Kategoria Inne
  7. Witam Panowie gdyby ktoś potrzebował M9702 v3 to Zapraszam na Priv mam jeden na sprzedaż Cena do dogadania.
  8. no ja tez dzisiaj specjalnie w biurze wziąłem troche wolnego czasu od 13 siedzialem i odświeżałem strone byl tylko jeden zestaw za 3600 ale jak wam anulowali rowniez zestawy to Masakra ... Przeciez nie bede bral konsoli golej za 4kola chcialem zrobic prezent na swieta no ale bez przesady z ta cena za 4-5kola... Wiadomo ktos kto nie liczy kasy to jemu to lotto Poczekam ale Ciekawe ile .....
  9. Chociaz zastanawiam sie czy nie sprzedac swojego bo ostatnio wogole nie ogladam filmow , ciekawe za ile moge go sprzedac Zrobilem Serwer NAs z raspberry pi4 ale i tak malo co czasu na filmy ...
  10. Mam z nim kontakt przez whatsup dosc oporny ale da sie z nim dogadac ... Mowi ze wyszedl nowy playerek tylko troche drogi 450dol ale moze zrobic jak dla wiekszej ilosci 410.. Niby obraz itd lepszy jak w naszym tym co posiadamy a co tam w srodku drzemie to nawet sie nie zagłębiałem
  11. Ekran jest bialy tak jak w linku podawalem...sciana byla krzywa i musialem sobie inaczej radzic z zalozeniem czyli podkladki dawac pod deski samo obramowanie jest proste i co do poziomicy wszystko bylo idealne .. P.s Jak cos Ekran sprzedany
×
×
  • Create New...