Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/24/2019 in all areas

  1. 4 points
    Zapisuje się do klubu z JVC RS540 na nowym uchwycie Peerless-AV PRG-UNV ze względu na mikrometryczną regulację 🙂 ebay image hosting Jak wiecie miałem Sony vpl-vw270es, pewnie się zastanawiacie czemu zmieniłem. Przede wszystkim jasność efektów hdr i całego obrazu, której mi brakowało na większości filmów. Ja testowałem projektory na trzech bardzo dobrze zrobionych filmach w hdr, ale jak obejrzałem dużo więcej filmów to się okazało, że obraz jest za ciemny i nie spełnia moich oczekiwań. Zrobiłem kalibracje z uwagi na nadzieje, że będzie lepiej, ale nic z tego. Ekran szary zabił całą jasność. Projektor w wysokiej lampie w trybie hdr dawał 43nity to o wiele za mało. Zmieniłem ekran szary o gain 0.8 na reference white 1.0 gain i ponowna kalibracja. Tutaj pomiar w hdr wysoka lampa pokazał 74nity. Ciągle za mało, ponieważ aby hdr wyglądał dobrze musi być min.100nitow. Dlatego po pół roku użytkowania sprzedałem swój projektor i przeszedłem na projektor, który bardzo dobrze znam tj.JVC RS 540 z mocniejsza lampą . Po około 100h zrobiłem kalibracje JVC i tu pomiar pokazał uwaga: - tryb sdr 88nitów (max jasność dla sdr - niska lampa) - tryb hdr 126 nitów (max jasność hdr - wysoka lampa). W niskiej lampie JVC zaświecił mocniej niż Sony w wysokiej. Wkońcu udało się przekroczyć upragnione 100nitow.... 🙂 Sony jest bardzo dobrym projektorem ale moim zdaniem do ekranów max110" chyba, że zwiększyły gain ekranu 1.3-1.6. W tedy nie powinno zabraknąć jasności. Bo tak powyżej 120-130" jasność jest jak dla mnie niewystarczająca aby w pełni oddać efekt hdr o czym też wspominał Maciej. Co innego Sony 570, ten projektor ma już mocniejsza lampe niż 270 ale cena jak dla mnie jest nadal zaporowa. Dlatego właśnie zakupiłem aktualnie JVC RS 540... 🙂 Człowiek zdobył kolejne doświadczenie i większą wiedzę w zakresie 4k HDR...:-) Ps. Na deser dostałem niesamowity kontrast natywny i czerń co w moim salonie, który na czas seansu zmienia się w dedykowane pomieszczenie osiągnął wynik ponad 33tyś. Ps.2. Jedna uwaga kontrast i jasność po kalibracji w trybie hdr zwiększył się o jakieś 20%... 🙂 Jasność nie spadła a wzrosła jak to nie którzy myślą! że po kalibracji jest ciemniej.... 🙂 Ps.3. Polecam gorąco również uchwyt na którym aktualnie wisi JVC. 10 minut i wszystko ustawione bez mordowania się godzinami jak to było na poprzednim uchwycie bez mikrometrycznej regulacji.
  2. 4 points
    Właśnie po raz kolejny udowadniasz wszystkim, że nie masz zielonego pojęcia o tym o czym piszesz i nie miałeś nigdy do czynienia z HDR skoro nie rozumiesz tego, że podświetlenie w trybie HDR ustawia się na maxa. I to nie tylko w OLEDach.
  3. 3 points
    @wiesio To że tobie się oled wypalił to nie oznacza, że wszystkie oledy się wypalają, to raz. Dwa to że tym wybrałeś LCD i obraz jest taki sam dla ciebie jak w oled to nie oznacza, że to prawda. Trzy pogódź się z faktem, że Q90RAT przegrał w porównaniu z oledami w opinii zebranych osób (co w sumie było do przewidzenia i tylko fanboye samsunga mogły myśleć inaczej :D)
  4. 3 points
    zostawmy polemikę. To juz było wielokrotnie w wielu watkach. Mnie Oled wypalił się 3x a i tak się nie przesaidłem na lcd i nigdy już nie przesiadę, przynajmniej nie w tym wymiarze tej technologii. Fajnie że zrobili taki test i to jest najwazniejsze.
  5. 3 points
    https://hdtvpolska.com/oprogramowanie-05-10-03-do-lg-oled-c8-e8-g8-w8-poradnik-zmiana-gammy/
  6. 3 points
    No to co mu takiego brakowało ? uważasz, że zagraniczne strony jak chociażby Rtings są w błędzie ? B8 ma wszystko to co C8, E8 jedyna różnica to procesor A7 który był wykorzystany we wszystkich modelach oled LG z 2017 roku natomiast C8 i E8 mają A9 ale słusznie Hdtv jak i zagraniczne portale stwierdzili, że nie ma zauważalnej przewagi procesora A9 vs A7 w kwestii obrazu jak i wydajności. Model B8 jest tak samo high-endowym TV Oled jak reszta z lini oled od LG która uważana jest za linię Premium. Zgodzę się z klaus71 nu8002 to nie ta klasa TV, akurat Samsung w swoich qledach ma modele high-end i niższe i tam są różnice w przypadku Oled od LG tych różnic nie ma. Owszem E8 będzie miała fajniejszy design i troche lepszy soundbar ale jakość wykonania B8 jest tożsama z c8 i E8. Ci co kupia teraz B8 za niecałe 5 tys czy c8 za 5,5 tys mogą się cieszyć, że tej klasy tv będzie stał w ich gospodarstwach domowych. W dodatku trzeba jeszcze dodać, że na zagranicznych stronach testujących TV, znowu odniosę się do najbardziej popularnej Rtings, ten TV dostał ocenę 8.8 czyli identyczną jak C8 i Sony A8F, wyższą od Sony A1 czy LG C7 (8.7) tam spokojnie podają, że jest to TV High-end a np. taki sony LED X900F (europa model XF9005) już nie choć jest to bardzo dobry TV LCD. LG B8 nadal tam występuje w kategorii jako jeden z najlepszych Oledów jaki testowali.
  7. 2 points
    Od telewizora do projektora i z powrotem czyli dlaczego nie warto kupować projektora i tracić pieniędzy ! Bez urazy Hubio ,ale moim zdaniem tytuł powinien brzmieć JAk nie kupować projektora i nie tracić pieniędzy pouczające porażka, ale do rzeczy przetestowałeś kilka budżetowych projektorów i kupiłeś epsona ,który jest kilka oczek powyżej nich ale odstaje od projektorów sony czy jvc choć wyróżnia się większą jasności od projektorów sony i jvc do 25 tys. z racji wyświetlania w salonie , a nie w dedykowanej salce nie pomyślałeś o ekrania ARL ,gdzie częściowo zniwelowałbyś wpływ otoczenia na ekran. Potem kupiłeś telewizor flagowca samsunga z 2018 roku 75 cali i nagle odkryłeś coś co dla większości użytkowników jest oczywiste ,że będziesz mieć lepszy obraz. tylko ,że tam miałeś 100 cali ,a teraz masz 75 . Pisałeś ,że 100 cali nie ogarnialeś całego ekranu wzrokiem tylko kogo tu wina ?Przed zakupem trzeba było pojeżdzić, pooglądać ,zobaczyć, potestować .. Moim zdaniem teraz kupowanie projektora to minimum 120 cali wzwyż , wielkość ekranu zrekompensuje nam (mowa o normalnym salonie) wymagania lub niedogodności jakie trzeba spełnić aby projekcja dawała przyjemność czyli oglądanie w zaciemnieniu aby wyciągnąć 100% satysfakcji gdzie podczas oglądania tv nie musimy tego robić .Posiadanie ekranu z Natomiast kupowanie teraz projektora do projekcji na ekranie 100 lub mniejszym mija się z celem bo lepiej kupić 85 cali samsunga czy sony w kwocie 15tysi . "posiadanie ekranu" w ostatnim zdaniu nie zdążyłem usunąć w edycji więc pojawił się drobny misz masz .sądzę ,że czytąjacy sobie poradzą
  8. 2 points
    A mnie zastanawia :Motion: Sony AG9 (4.15 points); Panasonic GZ2000 (4.12 points) Nie kumam testy były robione z użyciem upłynniacza czy bez? bo jeżeli z upłynniaczem to znaczy że większość lubi albo szarpanie albo operę mydlaną - mam tu na myśli Sony - bo to jedyny duży mankament tego TV - brak płynnej, dokładnej regulacji motion flow. Jak zaś bez upłynniacza to test w sumie mało użyteczny.
  9. 2 points
    jesteś tego pewien? dla mnie TOSLINK to w skrócie optyczny SPDIF - z niby jakiego powodu ma jakieś ograniczenia w stosunku fo elektrycznego (RCA) SPDIF'a?
  10. 2 points
    U mnie nie stoi JVC choć stał wcześniej. Mam na liczniku gdzieś pewnie z 20.000h oglądanych filmów na wielu projektorach. Przerabiałem kalibrację kilkukrotnie ale po latach wiem jaki obraz lubię najbardziej. I może dlatego taki a nie inny wybór. Każdy widać ma inne indywidualne preferencje. Powiem szczerze że po opiniach innych na 99% byłem przekonany że wybiorę JVC a wyszło inaczej. Nie sądzę że jestem ewenementem ale nie ulegam też hypowi. Może jakbym miał mniejszy ekran i czarne ściany w pokoju kinowym to miałbym inne wrażenia. Dlatego zanim ktoś radykalnie stwierdzi ze coś jest nieporównywalne do czegoś innego należy samemu sprawdzić jeżeli jest to możliwe albo na chłodno wziąć pod uwagę szereg innych parametrów poza samym projektorem. Bipo zmienił z Sony na JVC bo brakowało mu jasności w HDR. I zupełnie go rozumiem bo z tego samego powodu wybrałem Epsona. Dodałem swoje 3 grosze bo testowałem te maszynki i moim zdaniem ta generacja JVC nie wyciąga z HDR potencjału jak może konkurencja. Przynajmniej poza nocnymi scenami gdzie kontrast ma bardzo dobry kosztem szczegółowości w cieniach. Podobno kalibracja poprawia sprawę szczegółów cieni na JVC ale nie wiem w jakim stopniu. Kolory JVC ma ładne ale na Epsonie mi się też bardziej podobały. Są żywsze i jaśniejsze. Ktoś powie że mniej naturalne i może to i racja ale dla mnie przyjemniejsze. I chyba właśnie o to chodzi aby każdy był zadowolony i mógł sobie o tym swoim hobby porozmawiać. A widzieliście jaki obraz jest w kinie? Peace.
  11. 2 points
    Na szybko kilka fotek, zdjęcia nigdy nie oddadzą rzeczywistego obrazu, kolory mogą przekłamywać itd….nie umiem robić zdjęć…;-) Ocalony Blu ray photo upload website Auta Blu ray Pitbull Blu ray Terminator 2 4k e85 gas finder Najdłuższa droga Billego…4k gas station to me Co do ostrości myślę, że nie ma co narzekać jest bardzo dobrze, odnośnie barw to w trybie hdr barwy są intensywniejsze jak dla mnie w stosunku do sonego. W sdr jak na moje oko po kalibracji ciężko ocenić, ale wydaję mi się że są na bardzo podobnym poziomie. Nie mogę edytować postu, poprzednia fotka z Terminator 1blu ray nie z T2 - za szybko mija czas edycji Terminator 2 4k upload a picture
  12. 2 points
    Nie daj sobie wcisnąć bzdury. Każdy wyświetlacz niezależnie od zastosowanej technologii będzie gubił szczegóły w czerniach jeśli jest nieprawidłowo ustawiony. Całe szczęście jest coś takiego jak profesjonalna kalibracja, a to załatwia sprawę w 100%. Skalibrowany oled nie gubi żadnych detali w czerniach. Standardowo, najwięcej o problemach oledów piszą osoby, które tego telewizora nie mają... Wysnuwasz takie opinie na podstawie tego, co napisał kolega, który oglądał telewizory w sklepie i który w dodatku twierdzi, że oledy gubią detale w czerniach?
  13. 2 points
    Niestety nie. Jestem zwykłym kmiotem. Po prostu nieopatrznie stałem się betatesterem tej tandety za swoją kasę bo rzuciłem się na to dzięki reklamom i wyrażam o niej swoje zdanie. Mam chyba prawo ? Czy nie?
  14. 2 points
    Cytat: Ja akurat testowałem oba te projektory stojące obok siebie (a dokładniej przełączając pomiędzy nimi na tych samych filmach oglądając te same sceny lub zapauzować obrazy itp) więc mogę podzielić się moja opinią. Ekran white matt 150 cali, projekcja 5,5m od ekranu, fotele około 5m od ekranu. Pokój dobrze zacieniony ale biały sufit. Testowałem w zasadzie głównie tytuły UHD bo o taki upgrade projektora do takiego materiału mi chodziło. JVC pracował w trybie default dla HDR, Epson głównie w trybie natural. Oba projektory były w jakimś zakresie ustawione pod moje gusta. Zewnętrznej kalibracji nie zamierzałem robić więc bardziej porównywałem jakość obrazu out of the box + ustawienia jasności, kontrastu, gamma, temperatury kolorów i ewentualnie intensywności kolorów. Innych ustawień raczej nie ruszałem. Krótkie wnioski: JVC miało lepsze czernie ale tylko w bardzo ciemnych scenach. W mieszanych i jasnych przewaga w czerniach nie była widoczna. Ale jednocześnie JVC gubiło sporo szczegółów w cieniach w porównaniu do Epsona co akurat trochę mi przeszkadzało. W JVC bawiłem się ustawieniami shadow level (czy jakoś tak się to nazywało) ale niewiele to pomogło w różnicy między maszynami. Czarne niebo w JVC wyglądało sporo czarniej ale nie był to absolutnie poziom OLED czego się spodziewałem po tych wszystkich recenzjach . Epson jest dużo jaśniejszy co szczególnie widać w scenach dziennych. Dzięki temu miałem zdecydowanie lepsze wrażenia odbioru bardziej trójwymiarowego obrazu. Dla mnie był to jeden głównych czynników przemawiający za tym projektorem. Kontrast w dziennych scenach Na Obydwu projektach jest świetny ale Epson dzięki większej jasności jest po prostu przyjemniejszy i bardziej wciągający przy tak dużym ekranie jak u mnie. Ostrość jest podobna, może jak się da pauzę to JVC jest delikatnie ostrzejszy w ustawieniach dafaultowych. Po podejściu do Ekranu na JVC latają mrówki/szum. Na Epsonie nic nie lata ale widać pixele. Więc inna technologia obrazu i inne artefakty W Epsonie można podnieść szczegółowość (detail Enhancement) i wtedy jest wyraźnie ostrzejszy ale kosztem tego że z części filmów wyłazi ziarno. Kolory na Epsonie także bardziej mi się podobały bo były po prostu jaśniejsze. Kolory HDR są wyraźne i zdecydowanie bogatsze niż na standardowym BluR. Głośność pracy - tu też nie znalazłem w żadnych recenzjach tego co zaobserwowałem. Na poziomie high Epson jest słyszalny ale sporo cichnie po włączeniu filmu bo prędkość wiatraka zależy od wyświetlanego obrazu. JVC ma stałą głośność i obroty wiatraka co powoduje że wcale nie jest cichszy. W JVC nie ma regulacji tonalnej w HDR, w Epsonie jest i po podbiciu jasnych szczegółów jest bardzo dobry efekt szerokiej dynamicznej palety z dużą jasnością aby napędzić duży ekran. Tak więc myślałem że JVC będzie dużo lepszą maszynką, ale nawet jakby były w tej samej cenie raczej bym go nie wybrał ponad TW9400. Jednak Piękne kolory, jasność i HDR bardziej do mnie przemawiają niż lepsza czerń w ciemnych scenach. Już naużywałem się ciemniejszych projektorów w życiu ale taka jasność przy świetnym kontraście to jest dla mnie nowa jakość w kinie. I dlatego zdecydowałem się na Epsona pomimo że wszyscy mówili że JVC jest lepsze. Moim zdaniem trzeba samemu zobaczyć i porównać na podobnym Ekranie aby mieć odpowiedź jak to wypada. Na małym ekranie myślę że Przewaga Epsona w tych elementach o których pisałem stałaby się może i wadą bo byłoby za jasno w SDR a zalety JVC jak poziom czerni zostają. Dlatego rozumiem że do Ekranów mniejszych JVC może zostawiac lepsze wrażenia i stąd takie opinie. Ale i tak bym sprawdził czy tak jest w rzeczywistości.
  15. 2 points
    Tak skalibruj.tv Masz rację, najlepiej pytać u źródła, toteż wysłałem pytanie o korektę ustawień kalibracyjnych do @Maciej Koper
  16. 2 points
    To fajnie, że masz telefon z ekranem OLED. Ja mam od ponad roku co dzień telewizor OLEDa LG C7 i mogę w bardzo prosty sposób zweryfikować czy gubi detale czy też nie np. rozjaśniając na monitorku dany problematyczny kadr filmu tak aby wydobyć z niego wszystkie detale znajdujące się w ciemnych obszarach obrazu i porównać to z czym widzę na moim OLED. I na tej podstawie mogę z całą stanowczością wysnuć wniosek, że u mnie nie ma żadnego gubienia detali w cieniach. Po drugie - suwakiem jasności ustawiamy poziom czerni telewizora więc oczywistym jest, że zmniejszając go poniżej optymalnej wartości tracimy detale w czerniach. Dotyczy to każdego rodzaju wyświetlacza. Natomiast to suwakiem podświetlenia zmieniamy jasność telewizora i w HDR powinna być ona na maxa. Po trzecie - gdyby mniejsza jasność szczytowa wyświetlacza oznaczała mniej detali w ciemnych partiach obrazu (totalna bzdura) to we wszelakich profesjonalnie urządzonych shootutach gdzie porównuje się skalibrowane telewizory w zaciemnionym pomieszczeniu (gdzie jak na tacy widać czy jakiś wyświetlacz gubi detale w cieniach) to 1500 nitowe (i jaśniejsze) LEDy powinny wygrywać sromotnie z 700 nitowym OLED. A dziwnym trafem jest jakoś na odwrót. Lepiej być internetowym mądralą niż teoretykiem-bajkopisarzem, któremu dodatkowo brak elementarnej wiedzy.
  17. 1 point
    Może mam coś z uszami, ale dla mnie głośniki w tym TV są tak samo g*wniane jak w każdym innym, pisanie "w zasadzie wiele więcej nie potrzeba" odbieram jako sarkastyczny żart.
  18. 1 point
    Media Expert, 4599 PLN. Już stoi i cieszy oko, na razie więcej nie powiem tyle tylko, że mam problem z modułem CI+ od Vectry i mam nadzieję, że to nie wina TV. Mimo, że parametry sygnału prawie na 100%, obraz i dźwięk jest zrywany, niektóre programy nie mają ani obrazu ani dźwięku. I ogólnie kicha. Na starym TV problemów nie było, więc zostaje podatność TV na zakłócenia / problem z TV / problem z niekompatybilnością modułu CI+? Może miał ktoś podobny problem i wie co robić. Nie znalazłem nic po stronie TV co mogło by to powodować. Edit: Dodam jeszcze, że jestem baaardzo pozytywnie zaskoczony możliwościami dźwiękowymi tego telewizora. Możliwości ma spore, brzmienie spoko, basy. No kurde w zasadzie wiele więcej nie potrzeba Ja i tak mam podpięte stereo po optyku, ale jak w poprzednim TV (Sharp CUF8472ES) do komfortowego oglądania filmów dobry dźwięk jest potrzebny, tak tutaj można się bez tego obejść
  19. 1 point
    https://www.displaydaily.com/paid-news/ldm/ldm-event-reports/ldm-company-event-reports/blu-ray-disc-association-settles-on-8k-format
  20. 1 point
    Dobry Lcd na FALD w mocno nasłonecznionym pomieszczeniu zawsze powinien wyglądać lepiej niż Oled, no ale jak widać klimat nam sie zmienia. PS. Ciekawe jak by ZD9 wypadł w tej kategorii. Q90 chyba po prostu jest nieudanym modelem. Nie powinien tak odstawać od oledów.
  21. 1 point
    Gaming być może - tu się nie znam, ale skąd teoretyczna przewaga lcd nad oled w kategorii "living room"? Ja osobiście właśnie tak używam oleda i uważam, że zmiana z lcd 2 lata temu była strzałem w "10". I chyba nie tylko ja mam takie zdanie;)
  22. 1 point
    Hehe no to mamy podobnie... W domu. Teraz żona również wie gdzie jest żółte ma naszym fz800😁
  23. 1 point
    Wtedy to już kwestia subiektywna... Chodzi o to żeby wycisnąć maxa z tv i poddać ocenie. Ale wiadomo, że nawet wtedy będzie to „wybór” 😉
  24. 1 point
    Czyli ten Panasonic się zepsuł i nie będzie recenzji?
  25. 1 point
    Już niebawem stworzę nowy wątek na forum pt roboczą nazwą dlaczego obecnie nie warto kupować projektora... Wspaniale. Pamiętaj o pomarańczach i śmierdzących skarpetach. Tu lubimy pomarańcze.
  26. 1 point
    Koreański koncern LG we współpracy z firmą Realeyes przeprowadził ostatnio eksperyment na temat wrażeń jakie towarzyszą oglądaniu "Gry o tron" na telewizorze OLED z 2019 i odbiorniku LED z 2013. Reakcje zbadano technologią rozpoznawania obrazów i AI, a wyniki były co najmniej ciekawe.   Przeczytaj całość
  27. 1 point
    Ja z kolei napiszę, że z uporem maniaka może naiwniaka kombinuję remont pokoju właśnie pod pierwszy w życiu projektor. Mam oleda LG 65". Skalibrowany. Obraz wiadomo. Żyleta. Ale po małym przemeblowaniu nagle zrobiło się więcej miejsca na ścianie telewizyjnej. Od kolumny do kolumny zmieści się właśnie 100". I tak mi się zamarzyło. Pokój będzie zaciemniony gdzieś w 75%. I jeśli nie wygram nic w totka to prawdopodobnie rozpocznę zabawę w kino z niższej półki. Najwyżej mniej stracę. Ale najlepiej przeżyć to samemu. Pisałem już w innych wątkach że nie zależy mi na idealnym obrazie jak na tv ale na lepszym niż mam w kinie. Dźwięk już mam. I ten klimat. Jeśli nie wyjdzie i się zawiodę to się rozbeczę.[emoji23] Mam nadzieję że nie zaśmieciłem wątku. Pozdro. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  28. 1 point
  29. 1 point
    Firma ITI Neovision, która posiada platformę nc+ jest o krok od przejęcia 70% udziałów Kina Świat, największego dystrybutora filmów w Polsce.   Przeczytaj całość
  30. 1 point
    Coraz częściej słyszę w sklepach że nowe matryce OLED już się nie wypalają tak jak stare, niestety nie wiem natomiast ile w tym prawdy, jeśli znacie jakieś dobre OLEDY w tej cenie to też możecie polecić, ja cały czas się zastanawiam, wiem że TV OLED oferuję lepszą jakość, lepszą czerń i kąty widzenia.
  31. 1 point
    Jest artykuł na tej stronie i tam nie polecają sprawdzać obrazu w sklepie i nie mam możliwości sprawdzić w sklepie bo tych modeli nie ma w sklepie stacjonarnym są tylko w internetowym
  32. 1 point
    Ten to raczej nie, bo się nie naciągnie :-) Ale jak kupisz dłuższy, to pewnie tak.
  33. 1 point
    Witam. W telewizorach GX jest panel 60hz.Jesli masz mozliwosc kupna FX780 to na pewno warto.W telewizorach FX780 jest panel 120hz.Druga sprawa to FX780 prezentuje sie bardzo dobrze.Zdecydowanie polecam.
  34. 1 point
    Złoty ring jest piękny... 🙂 jak wiadomo chodzi o kasę, dostałem na niego bardzo dobra ofertę wiec nawet się nie zastanawiałem nad x7900.. 🙂 Cena znana tylko dla mnie o co prosił sprzedawca, wiec to musze uszanować. 🙂. Co do koloru to kto wie czy druga część sufitu nie będzie czarna, tylko jeszcze moja żona o tym nie wie... 🙂
  35. 1 point
    SkalibrujTV.pl – lider w branży kalibracji wyświetlaczy, poszukuje osoby z Opola lub okolic na stanowisko młodszego specjalisty od kalibracji telewizorów i projektorów. Posiadamy niezbędne know-how i doświadczenie w branży, poparte sukcesami. Oferujemy długofalową współpracę, po dwumiesięcznym, płatnym, stażu. Poszukujemy osób w młodym wieku, które pragną się rozwinąć w tej dziedzinie i obsługiwać klientów domowych w południowej części Polski. Do obowiązków należeć będą: Profesjonalna, kompleksowa obsługa kalibracji dla klientów prywatnych: telewizory oraz projektory na terenie południowej części Polski Bieżące raportowanie wykonanych kalibracji Wymagania: Wysoka kultura osobista i komunikatywność Punktualność Silna motywacja do pracy – dążenie do jak najwyższego zadowolenia klienta Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie (podróże służbowe, kilkudniowe delegacje w południowe rejony Polski) Dynamizm w działaniu Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych Dobra organizacja czasu pracy oraz systematyczność Doświadczenie i znajomość rynku RTV oraz tematów związanych z kalibracją będzie dodatkowym atutem Umiejętności sprzedażowe będą dodatkowym atutem Wykształcenie min. Średnie Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Szkolenia wstępne i okresowe, podnoszące umiejętności kalibracyjne, sprzedażowe oraz wiedzę o rynku RTV Samodzielne stanowisko Całkowicie elastyczny grafik pracy Pracę w przyjaznej atmosferze Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + ilość wykonanych kalibracji) Możliwość awansu Zapewnienie stabilnej, długofalowej współpracy opartej o przejrzyste zasady Niezbędny sprzęt i oprogramowanie do wykonywania kalibracji Wynagrodzenie: 3000 - 4500 netto w zależności od ilości wykonanych kalibracji (górna granica przy przepracowaniu pełnego etatu godzinowego) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: maciej.koper@skalibrujtv.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikacja na stanowisko, poprzez wysłanie wiadomości e-mail z CV oznacza akceptację Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Administrator danych: Administratorem danych jest SKALIBRUJTV.pl Maciej Koper z siedzibą w Jaworowej przy ul. Warszawska 112 (05-090 Jaworowa), (dalej również jako „administrator” lub „SKALIBRUJTV”). Dane kontaktowe: Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: maciej.koper@skalibrujtv.pl, telefonicznie pod numerem: +48 510 080 434 lub pisemnie pod adresem: ul. Warszawska 112, 05-090 Jaworowa. U administratora danych osobowych wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: maciej.koper@skalibrujtv.pl lub pisemnie na adres: ul. Warszawska 112, 05-090 Jaworowa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania: Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: • przeprowadzenia procesu rekrutacji prowadzonego przez administratora danych – podstawą prawną przetwarzania są przepisy Kodeksu pracy, oraz zgoda – w zakresie danych, które nie są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, w przypadku gdy dane te zostaną przez Pana/Panią przekazane z własnej inicjatywy, tj. w szerszym zakresie niż wynika z przepisów prawa pracy, • przeprowadzania przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez administratora danych – w przypadku wyrażenia zgody, która będzie podstawą przetwarzania, Odbiorcy danych: Administrator będzie przekazywał Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora w zakresie usług związanych z prowadzeniem rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych dla celów rekrutacji – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora. Okres przechowywania danych: Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe przez czas trwania procesu rekrutacyjnego oraz do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W razie wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych procesów rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat od momentu wyrażenia zgody. Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Na Pani/Pana wniosek administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, przy czym za wszelkie kolejne kopie, o które się Pani/Pan zwróci, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej. Informacja o wymogu podania danych: Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy. Bez podania tych danych nie może Pani/Pan wziąć udziału w procesie rekrutacji.
  36. 1 point
    Pięknie Bipo, Dziwię się, że tyle wytrzymałeś z info o zmianie Sony na JVC btw. a tyle się namęczyliśmy z wieszaniem 270-tki i to na starym uchwycie
  37. 1 point
    Telewizory 4K Panasonic z 2017 roku powinny otrzymać właśnie aktualizację oprogramowania, która wprowadzi obsługę HDR10+. To duże zaskoczenie i wielki ukłon ze strony firmy, że zadbała o klientów drogich i tańszych telewizorów, które zostały zakupione kilka ładnych lat temu. Z dużym naciskiem na referencyjne telewizory OLED, które były dedykowane do kina domowego a tam obsługa najnowszego HDR10+ jest bardzo istotna.   Przeczytaj całość
  38. 1 point
    Za rok już będzie bardziej ziemska. 😁
  39. 1 point
    Nie ma najmniejszych szans. W szajsungu jest ułomny Tizen, a google jest w komitywie (jeśli tak można to ująć) z androidem.
  40. 1 point
    Owszem, nie warto. Po pierwsze Niebieska planeta to w 70% twórczość komputerowa, bo nie istnieją kamery, które dałyby radę zarejestrować takie sceny, ani operatorzy, którzy mieliby tyle szczęścia by nacisnąć rec właśnie wtedy. To już wolę S-F bo nikt mi nie wciska kitu, że to real. Po drugie koszt tych płyt. Po trzecie trzeba je na czymś odtworzyć. Ile tysiaków zatem trzeba wydać by obejrzeć kilka godzin efektów specjalnych?
  41. 1 point
    @Tomisior - Z serwisem miałem małe przygody. Na początku, zaraz po wysłaniu do nich zdjęć i wiadomości o bloomingu dostałem w odpowiedzi, że takie są cechy technologii LCD i że mam zmniejszyć podświetlenie, a najlepiej to włączyć automatyczny czujnik podświetlenia w telewizorze. To ich standardowa zagrywka. Najlepsze, że wspominałem o bloomingu głównie przy aktywnym HDR, a w tym trybie nie ma możliwości włączenia czujnika, natomiast samo zmniejszenie podświetlenia nie zawsze jest dobrym pomysłem - szczególnie we wspomnianym HDR - wiąże się to często z utratą detali. Tak też im odpisałem, obstawałem przy swoim. Napisałem też, że mam porównanie do poprzedniego TV Sony, który mam u siebie (model XE90) i że tam nie ma takich przebić światła na obrazie. Przy okazji myślałem jak tu jeszcze podkręcić atmosferę, odpaliłem plansze testowe i bum - znalazłem bad pixela na matrycy. Dołączyłem fotkę do zgłoszenia. Łaskawie zdecydowali się przysłać serwisanta, który oczywiście przyjechał w południe kiedy to w pokoju mam sporo światła i mimo zasłonięcia rolet nie uzyskuje się warunków wieczornych/nocnych do oglądania filmów. Zdjęć nie porobił, miałem wrażenie, że gość w ogóle średnio wiedział o co mi chodzi. Sam przesłałem mu zrobione przez siebie fotki - już nieco lepszej jakości. Zgłoszenie poszło dalej i dostałem "nowy" egzemplarz, który wyglądał jak psu z gardła wyjęty - miał okropnie brudną matrycę, która wyglądała jakby ktoś się na nią skichał ze sto razy. Po jej godzinnym czyszczeniu stwierdziłem, że jest ok i że zostaje. Sam się trochę dziwię, że przyjąłem TV w takim stanie. Widać, byłem mocno zdesperowany i liczyłem, że teraz będzie jednak lepiej. No i było lepiej. Trochę. Ale to trochę to dla mnie za mało. Zdecydowałem się sprzedać Soniaka (ze stratą oczywiście) i padło na OLEDa i jest za[beeep]iście Podsumowując: Walcz o swoje i nie odpuszczaj!
  42. 1 point
    @Tomisior - fatalnie u Ciebie to wygląda. Parę dni temu oglądałem właśnie Stranger Things i widziałem tę scenę o której wspominałeś wyżej. Morda mi się wtedy zaczęła aż cieszyć, że pozbyłem się XF90 i kupiłem OLEDa. Dla mnie blooming w tym soniaku w połączeniu z fatalnymi kątami widzenia, które jeszcze potęgują efekt to całkowita dyskwalifikacja. Ja walczyłem ze swoim egzemplarzem i z wymianą m.in. z tego powodu (doszedł do tego jeszcze bad pixel) i się udało. Drugi egzemplarz był nieznacznie lepszy, ale gdy tylko chciałem obejrzeć jakiś film wieczorem przy zgaszonym świetle w komplecie z napisami i wyższą jasnością to niestety - porażka. O oglądaniu filmu z czarnymi pasami i w HDR można było w ogóle zapomnieć. No strasznie mnie to denerwowało i pożegnałem Sony na zawsze. PS. fotki jak to wyglądało u mnie masz na 10 stronie tego wątku. Oczywiście robienie zdjęć telefonem, którego czas naświetlania był odpowiednio dłuższy zrobił swoje. W rzeczywistości nie było aż tak źle
  43. 1 point
    Ale to jak pisze Maciej, nie jest zjawiskiem masowym. Mój pierwszy oled ma 2,5 roku i nie ma żadnego wypalenia, co innego powidoki:)
  44. 1 point
    Odtwarzacz 4K UHD Blu-ray Cambridge Audio CXUHD właśnie doczekał się aktualizacji firmware'u. Dzięki niej sprzęt zyskuje wsparcie HDR10+ oraz Dolby Vision (na TV Sony).   Przeczytaj całość
  45. 1 point
    Kiki wstawił kolejną fotkę z tego porównania :
  46. 1 point
    VW też złapał, jak mówisz, na marketing (afera z fałszowaniem spalania) i kosztowało go to miliardy dolarów. Mam nadzieję, że jednak wywalczę swoje.
  47. 1 point
    Bo wszyscy oprócz Samsung (który całą kasę ładuje w LCD więc może sobie pozwolić na grube ruchy w tej technologii) stawiają na OLED do kina i nic tego nie zmieni w lekkim usprawnianiu czy odchudzaniu LCD OLED to kluczowe ekrany dla japońskich firm pod względem najwyższych serii. A te LCD czy mają trochę więcej czy mniej stref to jedno licho. Różnica to jest jakby miał 500+ a takie rzeczy to tylko Samsung może ogarnąć na ten moment. Ogólnie XG95 jest bardzo dobry (nadal wysoka jakość obrazu, nadal uniwersalny pod filmy, gry czy sport, perfekcyjny z jasnością SDR na co dzień miażdżący OLED albo kąty widzenie wcześniej niewidziane w takiej jakości na VA) i moim zdaniem nic nie zmieni dodanie paru stref więcej itp. A nadal wszystko się zgadza i jak się chce więcej to są wyższe / inne modele. Do kina firmy stawiają na OLED. A takie serie jak XG95 mają pogodzić wszystkie rodzaje treści wideo i warunki domowe jak duże słońce czy kąt widzenia w salonie. I XG95 robi to bardzo dobrze. Szkolne 5+.
  48. 1 point
    Stary, bez obrazy ale gdy czytam Twoje posty to mam wrażenie, że ktoś posadził roczne dziecko przed klawiaturą, które stuka w wesoło w klawisze i wyjątkowo upodobało sobie znak zapytania...
  49. 1 point
    Kolejny raz wykorzystam własne słowa przeciwko Tobie: Łączenie wypaleń z każdym telewizorem OLED jest mega żałosne i to po prostu kłamstwo. Z wypaleniami mieliśmy do czynienia już od paru lat w telewizorach plazmowych. Na forum jest sporo użytkowników którzy mają jeszcze plazmy i nic im się nie wypaliło. Wniosek: nie każdy telewizor podatny na wypalenia się wypala, tak samo jak nie każdy LCD złapie kurz czy inne problemy po czasie. Dodatkowo dodam, że wszelkie testy pokazują że OLEDy LG od serii 7 są bardziej wytrzymałe na wypalenia od plazm. Jeżeli chciałbyś podważyć te słowa to popatrz tu: https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test Dodatkowo LG wymienia w ramach gwarancji każdego wypalonego OLEDa. Tego samego niestety nie można powiedzieć o zakurzonych LCDkach.
  50. 1 point
    ja mam E6 i mimo załączania 0,5-1h dziennie TVN24 nie mam śladu wypalenia (w sumie szkoda bo ponoć wymieniają na lepsze matryce) więc naprawdę zastanawiam się jak to się udaje zrobić na B7 który niby jest o niebo lepszy pod tym względem
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...