fiskomp2 6 Napisano 17 Kwietnia 2020 3 godziny temu, efel napisał: Jakie prawa autorskie? Kopiując ustawienia z innego telewizora nie uzyskujesz tak naprawdę nic, a często możesz sobie pogorszyć obraz. To jest taka sama sytuacja jakbyś wszedł w te menu strojenia kolorów i losowo sobie pozmieniał tam wartości. To nie ma nic wspólnego z prawami autorskimi. Jeżeli zauważyłeś poprawę obrazu względem tego co miałeś wcześniej to znaczy że: miałeś źle ustawiony telewizor pod kątem zwykłych nastaw typu zakres RGB, jasność, kontrast itp miałeś po prostu szczęście i Twój TV miał podobną matrycę do tego kalibrowanego. Jak zwykle się wsadzasz "między wódkę, a zakąskę". Jedź do kolegi ustaw mu TV, będzie zadowolony. Zrób to całkowicie gratis, ponieś koszta, bądź COOL. Tak naprawdę odbiór obrazu jest osobniczy dla każdego z osobna. Jedne nastawy będą super dla jednego, a całkowicie nie do przyjęcia dla innej osoby. Nie bardzo masz prawo decydować co ja mam, czy nie mam. Mam ochotę popełnić dotację, to jest moja decyzja.Jakbym stwierdził, że to jest niewłaściwe, to bym to zlał ciepłym moczem. Ale wraca, że nic ci do tego. Tak samo nie widziałeś obrazu na moim TV, to skąd masz czelność twierdzić, że coś uzyskałem, czy nie. Masz problem, to idź do specjalisty. EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fyox 0 Napisano 17 Kwietnia 2020 Czy może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego po podłączeniu soundbar (LG SJ4R) i wyłączeniu głośników TV (70pus7304) na dekoderze (podglośniony na MAXA) mam dość cichy dźwięk, a jak włączę Netflix/YouTube czy inne to wali po uszach jakby było 10x głośniej? Bez różnicy czy podłączę soundbar kablem optycznym, HDMI czy oba na raz. Nie wiem. Wydaje, mi się, że próbowałem już wszystkie opcje dostępne w tym TV i nic się nie zmienia w tej kwestii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CajraX 0 Napisano 18 Kwietnia 2020 Jeśli to dekoder Vectry, to oni bardzo cicho nadają wszystkie kanały. Może w innych sieciach też jest podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo82 7 Napisano 19 Kwietnia 2020 Przed Wielkanocą zakupiłem model 70pus7304/12 potwierdzam 70tka ma matryce VA, po ponad tygodniu używania doszedłem do kilku wniosków m.in otóż procesor P5 ma zbyt mocny aspekt ostrzenia co się uwidacznia mam nadzieję że kolejny firmware to poprawi.Do poprawy oprogramowanie Obraz:Tv podłączony z początku kablem w wersji 1.3 w porcie hdmi1 arc po zakupieniu w wersji 2.0 nasycenie barw się poprawiło (nie wierzę w dzialanie kabla ale tutaj ciut lepiej to wyglada)kabel kupiony za niecałe 40 dychy ze znanego portalu aukcyjnego Philips jest bardzo czuły na jakość sygnału dodam mam kablówke z UPC część kanałów nawet w HD jest kiepska tutaj TVN7 czy TNT lub Paramount ,natomiast kanały jak C+film lub Polsat film czy też ale kino+ są nadawane w lepszej jakości (moje odczucie )i widać różnicę,niebawem przesiadka na platformę C+ więc mam nadzieję więcej z Filipa wycisnąć Udało mi się sprawdzić u sąsiada jakość z wspomnianego C+na dekoderze 4k podpiętego pod Philipsa przepaść kolosalna.... w stosunku do UPC Po tygodniu czasu kombinowania udało się dobrać ustawienie w trybach ISF(dzień i noc)tutaj nadmienie gotowe presety są źle dobrane wręcz odrzucają potencjalnego użytkownika do zakupu trochę poszukałem w sieci i pomocne były wpisy na których nastawach bazowałem wedle mojego uznania tak jak odleglość od tv,jasność pomieszczenia, polecam prześledzić ten wątek ⬇️ https://www.avforums.com/threads/philips-55pus7303-12-calibration-im-lost.2202108/ Oczywiście dla każdego dany aspekt ustawień będzie inaczej widoczny ale jest to jakaś baza pod własne ustawienia ,także dziś wieczorem wrzucę (a kombinacji jest kilka) Tv oceniam dość pozytywnie brak tutaj matrycy 100hz jasność mogłaby być lepsza aczkolwiek w cenie jaką dałem na czerwono -żółto-niebieskim sklepie była mega atrakcyjna na nocnej promocji Pilot niestety bez podświetlenia ,jakość dźwięku z wbudowanych głośników tylko do wiadomości. Android działa bez zacinek ,kodi chodzi bez problemu ,uwidacznia się spadek jakości netflixa odkąd jest epidemia koronawirusa ale to ponoć chwilowe tylko Brak Lagów w trybie gra na x360 oraz Xbox one S Tv łyka praktycznie wszystkie formaty video Jest też w linku ciekawy wątek odnośnie trybu monitor ,ktoś może próbował ?bo to wg autora wpisu rozwiązuje problem z rwaniem obrazu gdy upłynniacz jest włączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haxu9 9 Napisano 21 Kwietnia 2020 Dostępna jest nowa aktualizacja do Tv. Nie wiem co poprawia ale na pewno nie tryb gry... xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrzz 6 Napisano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Chyba, a raczej nic nie poprawia. Miałem samoczynne restarty, nawet już dochodzi do kilku dziennie, przycisk "ok" na pilocie przestaje działać, przeglądając aplikacje w sklepie często wychodzi mi do głównej strony launchera, youtube też mi często zamyka. Pojawiające się piszczenie po którym następuje zwiecha i restart tv. Pojawiające się w poziomej linii kwadraciki które bez restartu tv nieznikają. Ogólnie tv działa mocno niestabilnie i było to na każdym sofcie który był poprzednio. Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez djrzz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo82 7 Napisano 21 Kwietnia 2020 Ustawienia ISF Dzień Kolor 52-54 Kontrast 65 Ostrość 1 Jasność 54 Zaawansowane => Kolor:wzmocnienie kolorów wyłączone (ew.minimum zależy od preferencji) Temp.barwowa:Własne Dostosowanie punktu bieli : 2punktowe: czerwony wp 125,zielony wp81,niebieski wp76 , Czerwony BL+ 5,Zielony BL-2,Niebieski BL +4 20punktowe: Poziom 6,r-przesuniecie 4,g-przesuniecie -5,b-przesuniecie-3 Kalibracja kolorów : Czerwony :barwa +2,nasycenie -3 Żółty:barwa -2,nasycenie +2 Zielony:barwa -1,nasycenie -4 Turkusowy:barwa +1,nasycenie -1 Niebieski:barwa +2,nasycenie -1 Tryb kontrastu wyłączony zwiekszanie rozdzielczości HDR wyłączony kontrast dynamiczny wyłączony kontrast obrazu 91 czujnik światła włączony Gamma+2 Ostrość ultra resolution wyłączony czyszczenie obrazu : -redukcja szumów wyłączony (można dać minimum) -redukcja zniekształceń MPEG wyłączony (można dać na minimum) Style ruchu :osobisty natural motion średnio LUB Style ruchu film ustawienie ogólne >HDMI ultra HD optymalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zsrr 78 Napisano 22 Kwietnia 2020 5 godzin temu, djrzz napisał: Chyba, a raczej nic nie poprawia. Miałem samoczynne restarty, nawet już dochodzi do kilku dziennie, przycisk "ok" na pilocie przestaje działać, przeglądając aplikacje w sklepie często wychodzi mi do głównej strony launchera, youtube też mi często zamyka. Pojawiające się piszczenie po którym następuje zwiecha i restart tv. Pojawiające się w poziomej linii kwadraciki które bez restartu tv nieznikają. Ogólnie tv działa mocno niestabilnie i było to na każdym sofcie który był poprzednio. Witaj w krainie Philipsa i ich optymalizacji Android TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 22 Kwietnia 2020 10 godzin temu, djrzz napisał: Chyba, a raczej nic nie poprawia. Miałem samoczynne restarty, nawet już dochodzi do kilku dziennie, przycisk "ok" na pilocie przestaje działać, przeglądając aplikacje w sklepie często wychodzi mi do głównej strony launchera, youtube też mi często zamyka. Pojawiające się piszczenie po którym następuje zwiecha i restart tv. Pojawiające się w poziomej linii kwadraciki które bez restartu tv nieznikają. Ogólnie tv działa mocno niestabilnie i było to na każdym sofcie który był poprzednio. A później ludzie tacy jak @FrankyGoes polecają ludziom tu na forum Philipsy pisząc że Philips się już uporał z softem i od jakiegoś czasu wszystko jest już ok. Taaa... A jak ostrzegam ludzi przed tym dziadostwem w dziale 'Co kupić' to ten typ z drugiego konta @irroo do moich postów daje zmieszane buźki. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrzz 6 Napisano 22 Kwietnia 2020 Na 43PUS6401 Android dobrze działał, szkoda że diody odpadły to bym do dzisiaj miał i nie musiał kupować tego 7334. Nawet apke do sterowania olali. Najwyżej oddam na rękojmie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Efel, znowu ośmieszasz to forum. Kiedy redakcja cię wreszcie zbanuje ? Redakcjo; czekamy. Wpis wjrzz to fałszywka na 100% napisana przez efel z logo wjrzz. Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez UHD fan 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrzz 6 Napisano 22 Kwietnia 2020 18 minut temu, UHD fan napisał: Efel, znowu ośmieszasz to forum. Kiedy redakcja cię wreszcie zbanuje ? Redakcjo; czekamy. Wpis wjrzz to fałszywka na 100% napisana przez efel z logo wjrzz. Kolego, o mnie Ci chodzi? Mylisz się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 22 Kwietnia 2020 17 minut temu, UHD fan napisał: Efel, znowu ośmieszasz to forum. Kiedy redakcja cię wreszcie zbanuje ? Redakcjo; czekamy. Wpis wjrzz to fałszywka na 100% napisana przez efel z logo wjrzz. Aa zapomniałem o trzecim koncie kolegi @FrankyGoes. Czy to przypadek, że jak wspomniałem Franka, dostał powiadomienie z forum że go tu wspomniałem to od razu też się tu pojawiłeś? Możesz sobie pisać że ośmieszam forum, ja to zniosę. Ale spójrz prosto w oczy ludziom którym wcisnąłeś Philipsa i teraz mają z nim najróżniejsze problemy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 23 Kwietnia 2020 efel, ten kto napisał Ci, że jesteś chory w tamtym wątku to też ja. Mam tu konto od lat i naprawdę nie jesteś tak ważny by zakładał kolejne by się z tobą wymieniać uwagami 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 24 Kwietnia 2020 23 godziny temu, FrankyGoes napisał: Mam tu konto od lat i naprawdę nie jesteś tak ważny by zakładał kolejne by się z tobą wymieniać uwagami jasna sprawa, że jestem mały ważny. Ale masz kilka kont nie ze względu na mnie czy inne osoby, ale żeby naganiać sprzedaż w swoim sklepie który handluje od wielu lat Philipsami. Być może te kilka kont to kilka różnych osób zatrudnionych w tym sklepie? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michau_94 0 Napisano 25 Kwietnia 2020 Kochani. Zakupiłem niedawno 7334 i mam problem z cieniami w ramach podświetlenia - nie mam o tym pojęcia, ani doświadczenia z serwisem więc proszę o poradę: to norma czy temat to reklamacji? Poniżej zdjęcia na różnych kolorach. Moja druga połówka nie widzi problemu (i dobrze) ale mnie drażni cień, który stoi w miejscu, kiedy niebo się porusza ;) No i te rogi. Poluzowanie obudowy coś da? Foty: https://chomikuj.pl/bakerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeon6002 0 Napisano 25 Kwietnia 2020 W dniu 19.04.2020 o 11:57, Przemo82 napisał: Przed Wielkanocą zakupiłem model 70pus7304/12 potwierdzam 70tka ma matryce VA, po ponad tygodniu używania doszedłem do kilku wniosków m.in otóż procesor P5 ma zbyt mocny aspekt ostrzenia co się uwidacznia mam nadzieję że kolejny firmware to poprawi.Do poprawy oprogramowanie Obraz:Tv podłączony z początku kablem w wersji 1.3 w porcie hdmi1 arc po zakupieniu w wersji 2.0 nasycenie barw się poprawiło (nie wierzę w dzialanie kabla ale tutaj ciut lepiej to wyglada)kabel kupiony za niecałe 40 dychy ze znanego portalu aukcyjnego Philips jest bardzo czuły na jakość sygnału dodam mam kablówke z UPC część kanałów nawet w HD jest kiepska tutaj TVN7 czy TNT lub Paramount ,natomiast kanały jak C+film lub Polsat film czy też ale kino+ są nadawane w lepszej jakości (moje odczucie )i widać różnicę,niebawem przesiadka na platformę C+ więc mam nadzieję więcej z Filipa wycisnąć Udało mi się sprawdzić u sąsiada jakość z wspomnianego C+na dekoderze 4k podpiętego pod Philipsa przepaść kolosalna.... w stosunku do UPC Po tygodniu czasu kombinowania udało się dobrać ustawienie w trybach ISF(dzień i noc)tutaj nadmienie gotowe presety są źle dobrane wręcz odrzucają potencjalnego użytkownika do zakupu trochę poszukałem w sieci i pomocne były wpisy na których nastawach bazowałem wedle mojego uznania tak jak odleglość od tv,jasność pomieszczenia, polecam prześledzić ten wątek ⬇️ https://www.avforums.com/threads/philips-55pus7303-12-calibration-im-lost.2202108/ Oczywiście dla każdego dany aspekt ustawień będzie inaczej widoczny ale jest to jakaś baza pod własne ustawienia ,także dziś wieczorem wrzucę (a kombinacji jest kilka) Tv oceniam dość pozytywnie brak tutaj matrycy 100hz jasność mogłaby być lepsza aczkolwiek w cenie jaką dałem na czerwono -żółto-niebieskim sklepie była mega atrakcyjna na nocnej promocji Pilot niestety bez podświetlenia ,jakość dźwięku z wbudowanych głośników tylko do wiadomości. Android działa bez zacinek ,kodi chodzi bez problemu ,uwidacznia się spadek jakości netflixa odkąd jest epidemia koronawirusa ale to ponoć chwilowe tylko Brak Lagów w trybie gra na x360 oraz Xbox one S Tv łyka praktycznie wszystkie formaty video Jest też w linku ciekawy wątek odnośnie trybu monitor ,ktoś może próbował ?bo to wg autora wpisu rozwiązuje problem z rwaniem obrazu gdy upłynniacz jest włączony Na dekoderze z Netii nie da się odpalić trybu monitor, ponoć na nim wyłączone jest to wyostrzanie, które jest włączone w innych trybach. Dziwne bo tryb gra da się włączyć. Soft w tym TV to tragedia. Próbowałem kiedyś tych ustawień z avforums ale jakoś nie do końca byłem zadowolony. Pytałem u nich odnośnie tego trybu monitor ale też nikt nie potrafił poradzić co i jak. Do plusów mogę zaliczyć to że magiczne tv przestał zawieszać się bo przez miesiąc raz w tygodniu murowany zawias i trzeba resetować przez wtyczkę. Drugi raz nie kupiłbym tego TV, gdzieś opisywałem swoje wrażenia, może na innym forum, ale w tych pieniądzach wolałbym może nieco gorszy obraz na Samsungu RU74xx i brak ambi,którego nie używam niż na to dziadostwo. Co z tego że ekran jest w miarę OK jak soft to padaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo82 7 Napisano 25 Kwietnia 2020 56 minut temu, radeon6002 napisał: Na dekoderze z Netii nie da się odpalić trybu monitor, ponoć na nim wyłączone jest to wyostrzanie, które jest włączone w innych trybach. Dziwne bo tryb gra da się włączyć. Soft w tym TV to tragedia. Próbowałem kiedyś tych ustawień z avforums ale jakoś nie do końca byłem zadowolony. Pytałem u nich odnośnie tego trybu monitor ale też nikt nie potrafił poradzić co i jak. Do plusów mogę zaliczyć to że magiczne tv przestał zawieszać się bo przez miesiąc raz w tygodniu murowany zawias i trzeba resetować przez wtyczkę. Drugi raz nie kupiłbym tego TV, gdzieś opisywałem swoje wrażenia, może na innym forum, ale w tych pieniądzach wolałbym może nieco gorszy obraz na Samsungu RU74xx i brak ambi,którego nie używam niż na to dziadostwo. Co z tego że ekran jest w miarę OK jak soft to padaka. Napisałem do supportu tpvision,co w mojej ocenie jako użytkownika jest do poprawy w oprogramowaniu w kilku podpunktach ,pozostaje liczyć że uporają się z tym(albo i nie) ,zastanawia mnie kto z działu (o ile takowy w tej firmie istnieje🤔)dopuszcza do sprzedaży serie 7 Performance raczej wiedząc jak skopany jest soft nie chce mi się wierzyć iż nie testują produktu przed wysyłką na półki sklepowe 24 kwietnia po porannej aktualizacji do firmware TPM191E_R1.001.002.173.010 wieczorem okazało się że dostał jednorazowej 'zawiechy'otóż wchodząc do menu podręcznego każdy folder jak np pomoc/nośniki/źródła itd był podświetlony prostokątną zieloną ramką skutecznie uniemożliwiając użytkowanie (brak dźwięku ,ustawienia obrazu z lewej strony w formie suwaka góra -dół,włączanie się asystenta głosowego objaśniajacego daną funkcje zielone obramowanie na całej powierzchni ekranu opóźniona reakcja na pilota )dopiero ponowna instalacja tv krok po kroku naprawiła problem Wg apki aida64 w tym modelu jaki mam, jest kamera zdjęcie w załączniku ,ktoś się orientuje w jakim celu ? Z innych rzeczy upłynniacz w opcji płynny nie nadaje się do dynamicznych scen ,lepszym wyborem jest opcja filmu lub osobisty o ile ktoś w ogóle tej opcji używa 10 godzin temu, Michau_94 napisał: Kochani. Zakupiłem niedawno 7334 i mam problem z cieniami w ramach podświetlenia - nie mam o tym pojęcia, ani doświadczenia z serwisem więc proszę o poradę: to norma czy temat to reklamacji? Poniżej zdjęcia na różnych kolorach. Moja druga połówka nie widzi problemu (i dobrze) ale mnie drażni cień, który stoi w miejscu, kiedy niebo się porusza No i te rogi. Poluzowanie obudowy coś da? Foty: https://chomikuj.pl/bakerro Hej, sprawdziłem na twoim gryzoniu oraz na swoim tv i nie zauważyłem defektu jaki zauważyłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 26 Kwietnia 2020 Kolejny popis efla; informuje czytelników: Cytat Ale spójrz prosto w oczy ludziom którym wcisnąłeś Philipsa Kłamiesz. Nigdy nikomu nie wciskałem ani nie polecałem ani nie odradzałem żadnego telewizora. Przestań kompromitować to forum i Redakcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 26 Kwietnia 2020 W dniu 24.04.2020 o 09:19, efel napisał: jasna sprawa, że jestem mały ważny. Ale masz kilka kont nie ze względu na mnie czy inne osoby, ale żeby naganiać sprzedaż w swoim sklepie który handluje od wielu lat Philipsami. Być może te kilka kont to kilka różnych osób zatrudnionych w tym sklepie? Tak, ja pracuję też w niedzielę jak widać. UHD fan tak samo. Przewietrz się trochę, ciepło się zrobiło. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alkohochlik 0 Napisano 26 Kwietnia 2020 Witam, mam takie pytanie czy opłaca się teraz kupić ten model w 50 calach, czy wstrzymać się i poczekać na nowe modele? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 27 Kwietnia 2020 W dniu 26.04.2020 o 00:28, radeon6002 napisał: Drugi raz nie kupiłbym tego TV, gdzieś opisywałem swoje wrażenia, może na innym forum, ale w tych pieniądzach wolałbym może nieco gorszy obraz na Samsungu RU74xx i brak ambi,którego nie używam niż na to dziadostwo. Co z tego że ekran jest w miarę OK jak soft to padaka. Dokładnie mam takie same przemyślenia. W dodatku mam Samsunga RU71xxx jako dodatkowy TV do grania na Switchu i powiem że jest to bardzo dobry sprzęt w swojej klasie cenowej. Oprogramowanie w porównaniu do Philipsa to jest niebo a ziemia - TV użytkuję pół roku i nie miałem najmniejszego problemu - żadnej zwiechy, żadnego przycięcia. W dniu 26.04.2020 o 01:55, Przemo82 napisał: Napisałem do supportu tpvision,co w mojej ocenie jako użytkownika jest do poprawy w oprogramowaniu w kilku podpunktach ,pozostaje liczyć że uporają się z tym(albo i nie) ,zastanawia mnie kto z działu (o ile takowy w tej firmie istnieje🤔)dopuszcza do sprzedaży serie 7 Performance raczej wiedząc jak skopany jest soft nie chce mi się wierzyć iż nie testują produktu przed wysyłką na półki sklepowe Też mnie to zastanawia. Podobno oprogramowanie powstaje w Indiach, tam są inne standardy. Podejrzewam że jak sprzęt się w ogóle uruchamia, to Hindusi się cieszą i uznają że 'gotowe, macie używajcie'. Tylko że problem jest taki, że tak naprawdę mało co działa i użytkownik się niesamowicie wkurza. Mnie zastanawia czy ktoś kto pracuje w TP Vision nad kontrolą jakości, szczególnie oprogramowania użytkuje w domu ich TV. Firma powinna za darmo rozdawać swoim pracownikom te TV - myślę że jak by musieli się z tym męczyć na co dzień, to wzięliby się w końcu do roboty. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 27 Kwietnia 2020 Przesadzacie chyba z problemami z softem. Od 2 tyg mam 70PUS7304 i żadnej zwiechy. Zaktualizowałem do najnowszego softu z kwietnia. Korzystam intensywnie z TV, free sat, Netflix, YouTube, CDA, nagrywanie z dvbt i korzystam po sieci z lokalnego NASa. Andek smiga. Zwiechy nie zanotowałem.Może trzeba zadbać po czasie o czyszczenie cache? Reset co jakiś czas dla? Telefony androidowe też warto oczyścić ze śmieci. Ten typ tak ma. Jedyny problem z softem jak do tej pory, to nie udało mi się sparować aplikacji TV remote app. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djrzz 6 Napisano 27 Kwietnia 2020 25 minut temu, Michal Przybylski napisał: Przesadzacie chyba z problemami z softem. Od 2 tyg mam 70PUS7304 i żadnej zwiechy. Zaktualizowałem do najnowszego softu z kwietnia. Korzystam intensywnie z TV, free sat, Netflix, YouTube, CDA, nagrywanie z dvbt i korzystam po sieci z lokalnego NASa. Andek smiga. Zwiechy nie zanotowałem. Może trzeba zadbać po czasie o czyszczenie cache? Reset co jakiś czas dla? Telefony androidowe też warto oczyścić ze śmieci. Ten typ tak ma. Jedyny problem z softem jak do tej pory, to nie udało mi się sparować aplikacji TV remote app. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Przeważnie powodem braku możliwości sparowania apki jest android 10 na telefonie. Philips chyba porzucił tę funkcjonalność, tylko że w sposób "po cichu" bo dalej w specyfikacjach telewizorów piszą że jest możliwość obsługi za pomocą aplikacji Philips TV Remote, szkoda że nie napisali jasno że aplikacja działa na konkretnych wersjach androida, a ostatnia wydana wersja apki jest z 2018 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 27 Kwietnia 2020 Tak mam na smarfonie Andka 10. Apka rozpoznaje tv w sieci ale nie wyświetla kodu do sparowania na ekranie telewizora. Może jakieś uprawnienia? Recepty z netu nie pomogły.Na marginesie, działa apka Googla "Android TV remote control" sparowana przez BT. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach