Rafal Plotka 105 Napisano 11 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, MarcinC napisał: buhaha zaangażowałeś w to aż serwis żeby zrobili ci downgrade? Kilka razy już widziałem tutaj jak to zrobić. Współczuję. Jeśli serwis uzna, że zgłoszenie konsumenta jest zasadne musi naprawić tv. Czyniąc to poprzez downgrade oprogramowania oficjalnie potwierdza zaistniały problem w aktualizacji. Itd. Dobry ruch. Ja piszę rękojmę. Dość tej błazenady. Czas działać. 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) Hahahaha Polecanie na stronie głównej portalu (poważnego?) wersji oprogramowania wycofanej przez samego producenta to jest jakaś żenada i podważanie własnej profeski!!!! No Tego to sie nie spodziewałem!!! Pomijam juz przytoczone dowody na to że coś było (w oficjalnych materiałach reklamowych LG także) i działało na pewnych źródłach a teraz nie działa! Szkoda strzępić klawiaturę... Dobranoc Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez CeZaR83 4 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 11 Kwietnia 2019 4 minuty temu, Rafal Plotka napisał: Jeśli serwis uzna, że zgłoszenie konsumenta jest zasadne musi naprawić tv. Czyniąc to poprzez downgrade oprogramowania oficjalnie potwierdza zaistniały problem w aktualizacji. Itd. Dobry ruch. Ja piszę rękojmę. Dość tej błazenady. Czas działać. Ja niby rozumiem twój punkt widzenia i teoretycznie masz rację:) Podziwiam jednak twoje zaangażowanie w tak błahą sprawę! Tym bardziej, że nadal uważam, że ta funkcja psuje bardziej obraz niż cokolwiek poprawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 11 Kwietnia 2019 Zmieszany jestem... Z jednej strony wielki dzięki @Maciej Koper za parametry korekcyjne, które uratują ludziom życie kalibrację, albo i brak kalibracji, jeżeli już posiadają 04.10.31. Naprawdę OGROMNY plus, bo trzeba naprawdę dużej wiedzy i doświadczenia, żeby taką korektę wprowadzić. Prowadząc działalność komercyjną moglibyście przesłać parametry korekcyjne jedynie swoim klientom, ale zdecydowaliście się to upublicznić, chyba jako pierwsi na świecie - naprawdę bardzo doceniam i szanuję. Z drugiej strony zaangażowany i bardzo pomocny użytkownik tego forum @efel zbluzgany w innym wątku za upominanie się o tego typu informacje: bo przecież Dnia 2.04.2019 o 13:05, Gmeru napisał: Czekamy już na modele 2019. Nie ma czasu na wracanie do 2018 roku oraz dostępu do starych ekranów (i jeszcze logistyka...) Gdybyśmy mieli sprawdzać nowe softy w każdym TV to byłoby ciężko.(...) Ale nie jesteśmy z gumy. 90% skupienia jest zawsze w momencie premiery. A potem to już forum i dyskusje na nim odnośnie zmian softu itd. Minął tydzień i ciach - temat 04.10.31 jest jednak ciekawy. Na pewno statystyki forum zobaczyły jak spuchł wątek o C8 po wydaniu łatki. Super - dostaliśmy cenne informacje dotyczące ciemnego obrazu. Niestety 31 wyłącza funkcję "łagodnej gradacji" LG. I co możemy przeczytać: Dnia 10.04.2019 o 15:26, Maciej Koper napisał: Co do samej funkcji to nie jest ona dla mnie ciekawa nawet w najmniejszym stopniu, bo poza poprawą gradacji przynosi także wyraźne pogorszenie ostrości obrazu. Zwyczajnie rozmywa za dużo i już od czasu testu sugerowałem wyłączenie jej. Żaden klient po kalibracji nie ma włączonego tego filtra domyślnie, więc kompletnie nie rozumiem za czym tu tęsknić. Z resztą opisywałem to już w teście i dziwię się, że dyskutanci w tym wątku kompletnie się do tego nie odnoszą. "Wielki Kalibrator" (pożyczam nazwę od kogoś, ale ubawiłem się dzisiaj okrutnie) dziwi się, że dyskutanci korzystają z funkcji, którą on odradził (!!!). Wyłączenie jej przez LG nie jest problemem ? i pisze: Cytat można śmiało aktualizować.Źródło: https://hdtvpolska.com/nowe-oprogramowanie-04-10-31-do-lg-oled-tv-jak-dziala-czy-robic-aktualizacje/3/ Chciałbym zauważyć, że statystyczny Kowalski oprócz materiałów 4k HDR ogląda również codziennego jutuba i tam ta funkcja działa świetnie. Spoko, że z Vincentem jesteście guru-kumplusiami, ale on polecał nie aktualizować. Teraz proszę wrócić do pierwszego akapitu w tym poście, bo szanuję ten portal. 1 1 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 11 Kwietnia 2019 26 minut temu, Barnaba napisał: Ja niby rozumiem twój punkt widzenia i teoretycznie masz rację:) Podziwiam jednak twoje zaangażowanie w tak błahą sprawę! Tym bardziej, że nadal uważam, że ta funkcja psuje bardziej obraz niż cokolwiek poprawia. To moje przekleństwo, a zarazem cecha często pomocna. Zresztą dwojako się tu wdzięczy. Po pierwsze nieuczciwe zagranie producenta w tv za ktorego zapłaciłem blisko 10 tysi. Niestety zaraz potem okazało się, że portal, który miał największy wpływ na moją decyzję, nie tylko ściemnia, ale i manipuluje faktami, grozi (w moim mniemaniu - @Gmeruto nie insynuacja tylko opinia, odczucie). Poprostu nie potrafię od tak tego zostawić. A jak już się zaangażowałem to, no tak mam Jak dla mnie materiały Youtube, które często oglądam, po tej aktualizacji i kastracji tv z funkcjonalności ją noe do zaakceptowania. Wybierałem TV m.oąn. biorąc pod uwagę tę kwestię. 8 minut temu, fio2 napisał: Z jednej strony wielki dzięki @Maciej Koper za parametry korekcyjne, które uratują ludziom życie kalibrację, albo i brak kalibracji, jeżeli już posiadają 04.10.31. Naprawdę OGROMNY plus, bo trzeba naprawdę dużej wiedzy i doświadczenia, żeby taką korektę wprowadzić. Prowadząc działalność komercyjną moglibyście przesłać parametry korekcyjne jedynie swoim klientom, ale zdecydowaliście się to upublicznić, chyba jako pierwsi na świecie - naprawdę bardzo doceniam i szanuję. Brawo! Należy na to zwrócić uwagę i skomemtować. Również uważam, że takie działanie jest na wagę złota i bardzo korzystne dla użytkowników (z problemem pozostają tylko Ci, którzy kalibrowali już po aktualizacji a chcą mieć pełną funkcjonalność tv) . @Maciej Koperumie PR. Co do reszty posta. @Gmerunie potrafi marketing Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 11 Kwietnia 2019 Panowie ja nadal nie rozumiem jak błąd oprogramowania równa się wam z jakąś teorią spiskową LG. Serio skąd wogle ten pomysł, i jeszcze te ataki w stronę samego portalu. Wycofali aktualizację? Soft jest cały czas dostępny na stronie producenta więc nie wiem skąd wogle te wasze wymysły. https://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-OLED55C8PLA Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 11 Kwietnia 2019 Panowie ja nadal nie rozumiem jak błąd oprogramowania równa się wam z jakąś teorią spiskową LG. Serio skąd wogle ten pomysł, i jeszcze te ataki w stronę samego portalu. Wycofali aktualizację? Soft jest cały czas dostępny na stronie producenta więc nie wiem skąd wogle te wasze wymysły. https://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-OLED55C8PLA"Wogle" nie ma błędu oprogramowania. Wszystko jest pod kontrolą 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) 19 minut temu, kKadajo napisał: i jeszcze te ataki w stronę samego portalu. Zdaje się, że jednak piszę niezrozumiale. Odpowiedź masz np. tutaj Czy tu https://hdtvpolska.com/forum/topic/43966-lg-oled-55-c8-test-telewizor-thinq-na-2018r-z-technologią-ultra-hd-dolby-vision/?do=findComment&comment=484124 Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez Rafal Plotka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) @kKadajo jeżeli to do mnie to nie mam teorii spiskowych. Moja opinia jako właściciela C8 jest jednak różna od właścicieli portalu. NIE uważam, że aktualizacja do 31 jest pożyteczna, bo jedno poprawia a inne psuje. (nie miałem problemów z rozbłyskami czerni w 04.10.15 a miałem problemy z brakiem "łagodnej gradacji" w 04.10.31 i w d..pie mam opinie, że ta funkcja jest "zła") Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez fio2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 11 Kwietnia 2019 6 minut temu, Rafal Plotka napisał: Zdaje się, że jednak piszę niezrozumiale. Odpowiedź masz np. tutaj Czy tu https://hdtvpolska.com/forum/topic/43966-lg-oled-55-c8-test-telewizor-thinq-na-2018r-z-technologią-ultra-hd-dolby-vision/?do=findComment&comment=484124 Nie chodziło mi o twoje "przepychanki" na PW z Gmeru tylko atakowanie wiarygodności portalu. Zapytam jeszcze raz na jakiej podstawie atakujesz i LG i sam portal. Na podstawie błędu w oprogramowaniu tak? Wiec proszę udowodnić że "błąd" został wprowadzony z premedytacją. Na razie to twoje "krzyki" są bezpodstawne i robią tutaj tylko, za przeproszeniem burdel. 4 minuty temu, fio2 napisał: @kKadajo jeżeli to do mnie to nie mam teorii spiskowych. Moja opinia jako właściciela C8 jest jednak różna od właścicieli portalu. NIE uważam, że aktualizacja do 31 jest pożyteczna, bo jedno poprawia a inne psuje. (nie miałem problemów z rozbłyskami czerni w 04.10.15 a miałem problemy z brakiem "łagodnej gradacji" w 04.10.31) Chłopaki w dosyć przystępny sposób wytłumaczyli dlaczego soft 31 jest wart instalowania pomimo błędu w działaniu łagodnej gradacji. Piszesz że nie miałeś problemu z rozbłyskami, nie jestem w stanie teraz potwierdzić od którego softu ten problem się pojawił ale czy nie istnieje możliwość ze tego problemu po prostu nie zauważyłeś? Bo problem dotyczył każdego Oleda z procesorem A9. I teraz dochodzimy do sedna. Czy widzicie tutaj wysyp "krzykaczy" którzy chcieli ukrzyżować LG i sam portal za poprzednie problemy z softem? Jak to wygląda ? Robicie niepotrzebne zamieszanie. Jak LG nie naprawi błędu w przeciągu kilku miesięcy wtedy zrozumiem wysyp niezadowolenia i płaczu. Nie macie zielonego pojęcia o tym wszystkim, a krzyczycie najwięcej. Najlepiej jakby LG rzuciło wszystko co robi, łącznie z łataniem tego błędu i napisało dla was jakiś esej na temat tego co się stało i dlaczego tak? Wtedy poczulibyście się lepiej pewnie. W jakim wy świecie żyjecie. Żaden producent tak nie postępuje. A wiecie dlaczego? Bo 99,9% klientów nie ma o tym wszystkim pojęcia i próba wytłumaczenia czegokolwiek skończyła by się pewnie jeszcze większym zamieszaniem wiec po cholerę maja tracić na to czas. A jak już ktoś wam cokolwiek próbuje wytłumaczyć to zostaje posądzony o jakieś "szemrane" ruchy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, kKadajo napisał: 99,9% klientów nie ma o tym wszystkim pojęcia i próba wytłumaczenia czegokolwiek skończyła by się pewnie jeszcze większym zamieszaniem wiec po cholerę maja tracić na to czas. Ja jako użytkownik 55C8 który należy do zdecydowanie do grupy tych 99% użytkowników, jedyne co mi przeskadza w tej aktualizacji i jest dla mnie problemem to zbyt ciemny obraz i brak detali w czerni, nie trzeba być jakimś super zapaleńcem i znawcą żeby to zauważyć i mi to zdecydowanie doskwiera. Nie posiadam kalibracji. Do tv naziemnej używam trybu standard/kino/eco, do filmów kino domowe lub technikolor. Pytanie czy poprawka od HDTV też pomoże użytkowniką bez kalibracji? Poza tym - mam wrażenie że w treściach HDR problem jest troszkę mniej zauważalny a w DolbyVision wręcz nie występuje, a jak wasze wrażenia? Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez nanil ek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 12 Kwietnia 2019 @chmiel2k ustawienia które podał Maciek były już podawane nawet (chyba) w linku który przytoczyłem jakiś czas temu z portalu avsforum. To oni jako pierwsi podawali aby podbić luminacje w ire. Jak jakiś czas temu pytałem Maćka czy ma to wpływ ale nie uzyskałem odpowiedzi. Dobrze jednak ze podali ponieważ Maciek ma potężna wiedzie i możliwości sprawdzenia takich tematów. Ja nie używam łagodnej gradacji co nie zmienia faktu ze powinna być i działać. Ja jestem zadowolony z tej aktualizacji ale jak już pisałem mam te możliwość ze mogę sam skorygować pewne rzeczy przy pomocy mojej zabawki (x-rite) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 12 Kwietnia 2019 8 godzin temu, kKadajo napisał: Robicie niepotrzebne zamieszanie. Nie do końca niepotrzebne, ale może rzeczywiście zbyt duże. Nie zgadzam się z zaleceniem aktualizacji do 31. IMHO poprzednia wersja lepsza, bo działa funkcja, którą używam. Tyle. Poza tym (do czasu nowych testów LG serii 9) wynieśli się z oledowych wątków pracownicy Samsunga, więc nie ma z się z kim swarzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c...r7 9 Napisano 12 Kwietnia 2019 Wszyscy mówią o serii 8, chce dodać że użytkownicy serii 7 Oled od Lg też mają problem, ale o nich już mało kto wspomina. Po ostatniej aktualizacji, tv przestał dobrze współpracować z dekoderem 4k od nc+, chodzi mianowicie o kolory które są sprane przy ustawieniu dekodera na rozdzielczość 4k. Pomaga jedynie oznaczenie w tv hdmi jako Pc ale wtedy tracimy funkcje tru motion, masakra jakaś. Po wielokrotnym kontakcie Lg nie potrafi wytłumaczyć o co chodzi i dlaczego tak jest. Przed aktualizacją wszystko było ok. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MuchuMAX 1 Napisano 12 Kwietnia 2019 1 - Odłączyć telewizor od zasilania 230V na 5min. 2 - Włączyć ponownie i zmienić nastawy korekcji gammy Bt1886 IRE 5 (dodać do bieżących) +12; IRE 10 (dodać do bieżących) +11; IRE 15 (dodać do bieżących) +11 Półśrodek ale działa i zawsze można wrócić do tego co każdy z nas miał poprzednio ustawione. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 067 Napisano 12 Kwietnia 2019 2 godziny temu, c...r7 napisał: Wszyscy mówią o serii 8, chce dodać że użytkownicy serii 7 Oled od Lg też mają problem, ale o nich już mało kto wspomina. Po ostatniej aktualizacji, tv przestał dobrze współpracować z dekoderem 4k od nc+, chodzi mianowicie o kolory które są sprane przy ustawieniu dekodera na rozdzielczość 4k. Pomaga jedynie oznaczenie w tv hdmi jako Pc ale wtedy tracimy funkcje tru motion, masakra jakaś. Po wielokrotnym kontakcie Lg nie potrafi wytłumaczyć o co chodzi i dlaczego tak jest. Przed aktualizacją wszystko było ok. Mam B7 (i B8) i nie mam żadnych problemów z dekoderem 4K od NC+. W szczególności kolory są ok przy "normalnym" HDMI (używam HDMI2). Ostatnia aktualizacja była chyba w grudniu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adriansb 9 Napisano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) 15 godzin temu, Gmeru napisał: Ja bym dodał na świecie (kto czyta o naszych spotkaniach np. w vegas czy UK z ludźmi ze świata ten wie o co chodzi...) i już nie chce mi się nawet odpisywać na te pyskowania. Po prostu tylko obserwuję i czekam na o jeden krok za dużo. @Rafal Plotka masz pozdrowienia od Vincenta bo jakbyś nie wiedział to nasz bliski znajomy (wiedziałeś o tym prawda? https://hdtvpolska.com/najlepszy-tv-2018-roku-wyniki-uk-tv-shotoout-2018-z-udzialem-hdtvpolska/) i jesteśmy na łączach codziennie, także w tym temacie. A widzę, że Ci się spodobał. I dobrze bo chłopak z Maćkiem tworzy wybuchowy duet. Mnie tylko zastanawia w tym wszystkim kilka rzeczy skoro aktualizacja 04.10.31 poprawia to wszystko o czym pisał Maciej (nie mówię tutaj o funckjid e-counturingu bo i tak podczas kalibracji została wyłączona) to czemu Vincent podczas ostatniej kalibracji u klienta wrzuca post cytuje: Calibrated this LG 65C8 OLED for day, night, game, HDR and Dolby Vision modes after downgrading firmware. Tron: Legacy needs a 4K HDR Blu-ray release pronto! #lgoledtv #lgoled #lgtv #lgoledtv4k Druga sprawa czemu TV już nie wykrywa sam automatycznie nowej aktualizacji mimo, że po downgrade jeszcze przez 2-3 dni to robił czyżby LG coś zmieniało jednak w tej aktualizacji? Pytanie nieoficjalne bo na pewno rozmawialiście z LG Polska czy coś jest na rzeczy wystarczy krótki TAK albo NIE wiadomo, że pewne rzeczy i tak zostają z kurtyną i nie możecie wszystkie powiedzieć. ps. ja osobiście rozmawiałem z Maćkiem jeszcze przed zrobionymi testami i była jasna sugestia... Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Adriansb 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
c...r7 9 Napisano 12 Kwietnia 2019 3 minuty temu, Barnaba napisał: Mam B7 (i B8) i nie mam żadnych problemów z dekoderem 4K od NC+. W szczególności kolory są ok przy "normalnym" HDMI (używam HDMI2). Ostatnia aktualizacja była chyba w grudniu Nie rozumiem słowa normalnym hdmi, a co inne są nie normalne? Ja i moi znajomi mają problem po aktualizacji mamy serie C7 i E7 Lg. Wszystkie próby rozwiązania problemu nie pomagają dlatego nastąpił kontakt z Lg. Także na wszystkich wejściach hdmi. Jest problem skoro kolega wyżej podaje ustawienia jako pół środek za co mu dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 12 Kwietnia 2019 Wszyscy mówią o serii 8, chce dodać że użytkownicy serii 7 Oled od Lg też mają problem, ale o nich już mało kto wspomina. Po ostatniej aktualizacji, tv przestał dobrze współpracować z dekoderem 4k od nc+, chodzi mianowicie o kolory które są sprane przy ustawieniu dekodera na rozdzielczość 4k. Pomaga jedynie oznaczenie w tv hdmi jako Pc ale wtedy tracimy funkcje tru motion, masakra jakaś. Po wielokrotnym kontakcie Lg nie potrafi wytłumaczyć o co chodzi i dlaczego tak jest. Przed aktualizacją wszystko było ok.Te problemy to wina nc+Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 12 Kwietnia 2019 Uzupełnienie w sprawie funkcji de-contouringu, która została wyłączona w oprogramowaniu .31 co się zgadza - funkcji tej nie ma w najnowszej wersji oprogramowania. W mojej ocenie nie jest to żadną wartością zabraną, ponieważ przynosi ona więcej złego niż dobrego (o czym już pisałem w teście), a zaraz kilka zdjęć na potwierdzenie mojego stanowiska w tej sprawie. Rozumiem jednak rozgoryczenie, że coś zostało zabrane, w związku z tym gdy tylko skończę pisanie tego posta to dodam instrukcję downgrade do głównego posta i każdy będzie mógł powrócić do wersji oprogramowania, którą sobie upodobał. Na marginesie - wersja .31 faktycznie została wstrzymana w auto-aktualizacji, ale nadal można ją pobrać ze strony i ja zostawiam na niej LG C8, którego posiadam prywatnie ze względu na omawiane zalety. @Rafal Plotka udostępnił linki do filmów na których pokazywał zalety funkcji de-contouringu, więc postanowiłem się im przyjrzeć. Faktycznie materiałów o tak niskiej jakości (bo są one eweidentnie kiepskie i to nie kwestia youtube) nie mam w zwyczaju oglądać, a jeśli to robię to w ogóle odpuszczam ocenę tego co widzę, bo gdy coś jest po prostu słabe, to takie pozostanie i zaraz pokażę przykłady. Oczywiście w tej konkretnej scenie z koszmarną posteryzacją (nie wiem nawet jak autor ją wygenerował) widać poprawę, lub pseudo poprawę, bo przejścia się robią nie tyle płynne co rozmazane, ale można zaliczyć to na korzyść funkcji de-contouringu. Nadmienię tylko, że musi być ustawiona na pozycję "Średnia" by sobie z tym dać radę. Problem robi się w kolejnych scenach jeśli zdecydujemy się na używanie filtra rozmywającego, tak jak napisałem w teście C8: "Niestety efektem ubocznym jest powstawanie rozmycia obrazu i to w miejscach, gdzie wcale nie ma problemów z przejściami tonalnymi. Nie mogę więc polecić korzystania z funkcji “Redukcja szumów MPEG”." Przykładów nie musimy daleko szukać, bo tym samym filmie znajdziemy problemy, gdy funkcja zostanie użyta. Wyłączona: Włączona (średnia): Wyłączona: Włączona (średnia): Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie rozmycie tekstur wygląda mega niekorzystnie i w życiu nie postawiłbym rozmycia bandingu, który nadal wygląda źle, ponad utratą drobnych detali tekstur. To jednak moja opinia. Każdy ma prawo do swojej. Na koniec prosiłbym o niewyciąganie pochopnych wniosków i nie krytykowanie działania portalu. Moja doba ma 24 godziny w których muszę wykonać całą masę innych rzeczy. Jest wiele innych TV do przetestowania, a samo testowanie to tylko wycinek mojej pracy. Chciałem napisać ten post wczoraj, ale zostałem wezwany do studio filmowego w Poznaniu, które miało problem z kolorem, a niebawem musiało skończyć pracę nad filmem. To są rzeczy o wyższych priorytetach niż jedna głupawa funkcja, w jednym modelu TV, do której jeszcze można wrócić przez downgrade i której zalety w ogóle są dyskusyjne. A czas trzeba poświęcić by to zbadać. Podobnie radziłbym nie oceniać, że firma celowo wyłączyła funkcję. Korelacja czasowa rzadko kiedy oznacza związek przyczynowo skutkowy. Tym bardziej, że jak wspomniałem w pierwszym poście - poszły raporty bezpośrednio do Korei i są świadomi wszystkich tych rzeczy. 6 1 6 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 12 Kwietnia 2019 Ok. Dzięki za info i teraz zwracam honor jak obiecałem. Jak już wspomniałem ja kozystam z tej funkcjonalności w przypadku YouTube i dla mnie jest ważna. Dzięki za przyznanie, że została wyłączona - kwestie jej ważności należy potraktować indywidualnie. Downgrade nie jest rozwiązaniem dla osób po kalibracji na 4.10.31 ale to już nasz problem. Pozdrawiam 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 12 Kwietnia 2019 Panowie sprawdziłem jeden z filmów z linków tu podawanych na 4.10.15 i jest tak samo źle. Zrozumcie wreszcie, że to wina materiału, a nie tv. Ten telewizor uwypukli wszelkie niedoskonałości słabej jakości treści. Pazur zaś pokazuje na dobrych materiałach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC 331 Napisano 12 Kwietnia 2019 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 12 Kwietnia 2019 26 minut temu, Rafal Plotka napisał: Downgrade nie jest rozwiązaniem dla osób po kalibracji na 4.10.31 ale to już nasz problem. Sprawdzę w takim razie, czy odwrotna macierz korekcyjna rozwiązuje sprawę downgrade, a jeśli nie to spróbuję takową przygotować (by odzyskać pełną sprawność kalibracji po downgrade, gdy kalibracja była robiona na najnowszym sofcie), ale to już nie dzisiaj. P.S. Opis jak wykonać downgrade: https://hdtvpolska.com/nowe-oprogramowanie-04-10-31-do-lg-oled-tv-jak-dziala-czy-robic-aktualizacje/3/ 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MuchuMAX 1 Napisano 12 Kwietnia 2019 Ktoś jeszcze testował "Odłączyć telewizor od zasilania 230V na 5min." i ponownie aktywowal redukcje szumow MPEG. U mnie działa na 4.10.31 tak samo dobrze jak przed aktualizacją tj. widać wyrażną różnicę w jego mocy pomiędzy poszczególnymi wariantami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach