Skocz do zawartości
Gmeru

JVC Reference Series 2018. Znamy szczegóły i datę wprowadzenia na rynek polski: DLA-RS1000, DLA-RS2000, DLA-RS3000 8K e-shift

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.08.2021 o 22:33, Bipo napisał:

chwalą 8k skoro to jest 4k

Bipo chyba wróżysz z fusòw,nic jeszcze nie doprecyzowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję na podstawie filmiku co Stelvio wstawił. Rs3000 jest niby 8k ale poprzez e-schift, natomiast teraz chwalą się, że zamienią lampę na laser ale muszą zainstalować łącze hdmi 2.1 aby przyjąć sygnał 8k.  Wrzesień już nie długo i okaże się w końcu co wypuszczą....:-) Pewne jest, że gdyby wypuścili projektor już na nowym HDMI 2.1 pozamiatali by konkurencję..

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.05.2021 o 17:54, Bipo napisał:

Zdecydowałem się przejść z JVC RS540 na najnowszą serię. Zakupiłem model JVC RS2000 z uwagi na mocniejszą lampę, większy kontrast oraz filtr koloru w stosunku do RS1000. Wykonałem również już profesjonalna kalibracje trybu sdr oraz HDR . 

Największą różnice jaką od razu zauważyłem po przejściu z jvc 540, to ostrość obrazu, której najbardziej mi brakowało. Miałem kiedyś Sony 270, który to projektor uważam za najostrzejszy, ze wszystkich jakich miałem projektorów pod względem obrazu. JVC540 na dużym ekranie daje analogowy, typowo kinowy obraz. Jedni uwielbiają taki obraz co jest kwestia gustu innym może to nieco przeszkadzać. Nadal uważam, że JVC540 jest to genialny projektor i nie ma konkurencji w swojej cenie. Jednak po wielu latach użytkowania projektorów Sony czegoś mi brakowało. Mianowicie szczegółów, które były bardzo dobrze widoczne z Sony 270. Poprzez swoje ulepszacze takie jak Reality creation oraz filtr redukcji szumów obraz wyglądał ostrzej i czyściej. Ziarno filmowe nie było tak podkreślane jak na JVC. Dlatego postanowiłem zakupić nowy model na natywnej matrycy 4k.

Obraz z obecnego JVCa RS2000 na dużym ekranie już po pierwszych kilku minutach widać, że jest ostrzejszy, spokojniejszy, i pozbawiony delikatnego szumu. Zaznaczam, że mój obraz to 130" (3m szerokość), co daje naprawdę olbrzymi ekran. Myślę, że im większy ekran ta różnicą będzie bardziej widoczna. Przy 100-115" ta różnicą będzie mniej widoczna niż na 130-140". To są naprawdę kolosalne ekrany, gdzie piksel już bardzo dobrze widać, nawet na natywnej matrycy. Przy bardzo dobrym materiale sdr czy HDR w 4k obraz Was oczaruje. Widać każdy szczegół i detal obraz. Skalowanie obrazów ze zwykłych blu Ray również wypada bardzo dobrze i lepiej w stosunku do poprzednika. (Sony nadal tutaj dominuje)

Druga rzecz to obsługa HDR. Poprzez zastosowanie najnowszej aktualizacji 3.50 mamy na pokładzie genialne rozwiązanie jakim jest DTM. Dynamiczne mapowanie tonów z możliwości wyboru klatka po klatce oraz wprowadzeniu jakiej wielkości mamy ekran i jego gain. Projektor sam już dostosowuje mapę tonów dla obrazu HDR bez konieczności wybierania czy oglądamy film 1000 lub 4000 nit. Ponadto projektor dostosowuje zużycie lampy do wyświetlanego i mapowanego obrazu. W tym momencie mamy genialne rozwiązanie dla ciemnych filmów 4k HDR, które niekiedy mogliśmy oglądać na naszych projektorach. Skończył się problem z przepaleniami i brakiem informacji w jasnych częściach obrazu. Tam gdzie mieliśmy jasną plamę od słońca, nagle mamy chmury na niebie lub inne składowe obrazu. Na poprzednim owszem mogliśmy tak obniżyć jasność i zmapowac obraz aby te szczegóły były widoczne ale kosztem jasności całego obrazu. Teraz mamy jasny obraz i nadal widać wszystkie szczegóły...:-)

Dlatego, na podstawie swoich testów skalibrowanych projektorów uważam, że wprowadzenie przez JVC funkcji DTM jest genialnym posunięciem i sprawuje się to dużo lepiej niż contrast enhancer w najnowszych projektorach Sony oraz skalibrowane mapowanie tonów w poprzednich JVC-ch. Obecnie wystarczy skalibrować tryb sdr oraz tryb HDR z włączonym DTM. Filmy mapowane do 1000nit wyglądają minimalnie lepiej pod względem mapowania, natomiast do 4000nit widzimy dużo więcej informacji w jasnych partiach obrazu w stosunku do poprzedniej serii. Jednym słowem na polski język jest lepiej :-).

Kolejna sprawa to szybkość przełączania się źródeł i czas synchronizacji. W nowszej wersji jest to szybciej wykonywane ale nadal nie tak szybko jak w Sony. 

Kolorystyka i nasycenie barw moim zdaniem praktycznie bez zmian z minimalną przewaga na starszy model gdzie zieleń była zieleńsza a czerwień czerwieńsza.

Odnośnie poziomu hałasu to poprzednik był minimalnie cichszy zarówno przy niskiej jak i wysokiej lampie. W trakcie oglądania filmów na poziomie 48-55db nie zwracamy uwagi na poziom hałasu pracy przy wysokiej lampie.

Na koniec zostawiłem sprawę kontrastu, co dla niektórych jest bardzo istotny parametr. Po zmierzeniu kontrastu on/off w moim pomieszczeniu w modelu RS2000 wyszedł ok 1: 30tys, poprzednik miał ok1:33tys. Widać minimalny gorszy kontrast ale jest on nadal bardzo wysoki w stosunku do konkurencji. Przy ciemnych scenach nocnych lub mieszanych w zaadaptowanym pomieszczeniu jesteśmy minimalnie zauważyć pogorszenie w stosunkach do poprzednika. Jest to na tyle minimalne, że osoby nie siedzące mocno w temacie mogą tego nie wychwycić . Jeśli tylko w pomieszczeniu będzie choć jedna ściana jasna, a nie czarna w życiu tego nie zauważy. Podkreślam pomieszczenie musi być całkowicie czarne. Wtedy np.przy przechodzeniu ze sceny jednej do następnej przez ułamek sekundy jest czarno na ekranie, na poprzedniku było nieco czarniej niż na obecnym...ot taka różnica. Na szczęście oglądamy filmy a nie czarne plansze.

W stosunku do konkurencji w moim przypadku był to Sony VPL VW 590 wygrał JVC z uwagi na większą jasność oraz lepszą obsługę HDR. Na Sony dominowała ponownie ostrość i lepsze skalowanie obrazu z płyt blu ray. Niestety, ale jak Sony nie wprowadzi w swoich projektorach DTM, pozostaje przy JVC..:-) 

Reasomując, nowszy model to głównie ostrzejszy obraz, szybsze przełączanie i lepsza obsługa HDR z minimalnie gorszym kontrastem. Jeśli ktoś chce taki sam kontrast lub lepszy musi niestety czekać na kolejne modele od JVC, które się kiedyś pojawią. 

ps.profesjonalną kalibracje, którą gorąco polecam zrobić po około 25h pracy kiedy lampa nabierze wigoru..:-) ja robiłem przy 70h. Wtedy wasze JVC nabiorą nasycenia koloru i większego kontrastu. Sorki za tak długie wypociny ale wiele osób mnie pyta kiedy coś napiszę a nie da się tego w jednym zdaniu opowiedzieć. Może komuś się to przyda.... 🙂

 

 

Kilka fotek z filmów:

IMG-20210503-WA0002.jpg

IMG-20210503-WA0001.jpg

IMG-20210503-WA0003.jpg

received-244830370703096.jpg

IMG-20210501-WA0035.jpg

IMG-20210501-WA0031.jpg

IMG-20210501-WA0037.jpg

Bipo, ale czy różnice są na tyle duże aby dopłacać około 15k PLN? Który skok był większy: z Sony 270 na RS 540 czy z RS 540 na RS2000? Przy pierwszym skoku poświęciłeś szczegółowość aby uzyskać większy kontrast i jasność. Teraz poświęcasz delikatnie kontrast aby uzyskać szczegółowość (ale mniejszą niż miaeś z sony) oraz trochę lepsze mapowanie HDR. Cechy użytkowe RS 2000 pomijam i tylko pytam o obraz. Z tym że nie brakuje ci zakrywanego automatycznie obiektywu ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiektywu, nigdy nie zakrywałem na poprzednich dwóch Sony, a przy 540 był to dla mnie dodatek na którym mi nie zależało. Jakość nie zauważyłem aby przez te lata, kurz który osadza się na obiektywie mi przeszkadzał w wyświetlonym obrazie. Może mam pomieszczenie, gdzie tego kurzu jest nieco mniej i tak się nie unosi czy coś..nie wiem.

Co do obrazu to najważniejsze był dla mnie ostrzejszy obraz przy 4k jak i DTM. To te dwie rzeczy zdecydowały, że poszedłem w nowe JVC. Kontrast jest zauważalnie mniejszy w stosunku do poprzednika ale tylko w całkowicie ciemnych scenach i po między scenami kiedy nic się nie wyświetla. Więc to można przeżyć...:-) Co do DTM, filmy można w końcu oglądać tak jak full HD. Skończył się problem z ciemnymi filmami i zmienianiem ustawień w zależności jak był nagrany film czy w 1000 czy 4000 nit. Teraz włączasz i oglądasz. Ponadto mogę śmiało stwierdzić, iż po załączeniu DTM można śmiało oglądać w niskiej lampie 🙂 co dla niektórych będzie miało to istotne znaczenie.

Ponadto nadal stwierdzam, że Sony skaluje i obrabia dużo lepiej obrazy full HD niż JVC.

Edytowane przez Bipo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.08.2021 o 13:20, Bipo napisał:

Obiektywu, nigdy nie zakrywałem na poprzednich dwóch Sony, a przy 540 był to dla mnie dodatek na którym mi nie zależało. Jakość nie zauważyłem aby przez te lata, kurz który osadza się na obiektywie mi przeszkadzał w wyświetlonym obrazie. Może mam pomieszczenie, gdzie tego kurzu jest nieco mniej i tak się nie unosi czy coś..nie wiem.

Co do obrazu to najważniejsze był dla mnie ostrzejszy obraz przy 4k jak i DTM. To te dwie rzeczy zdecydowały, że poszedłem w nowe JVC. Kontrast jest zauważalnie mniejszy w stosunku do poprzednika ale tylko w całkowicie ciemnych scenach i po między scenami kiedy nic się nie wyświetla. Więc to można przeżyć...:-) Co do DTM, filmy można w końcu oglądać tak jak full HD. Skończył się problem z ciemnymi filmami i zmienianiem ustawień w zależności jak był nagrany film czy w 1000 czy 4000 nit. Teraz włączasz i oglądasz. Ponadto mogę śmiało stwierdzić, iż po załączeniu DTM można śmiało oglądać w niskiej lampie 🙂 co dla niektórych będzie miało to istotne znaczenie.

Ponadto nadal stwierdzam, że Sony skaluje i obrabia dużo lepiej obrazy full HD niż JVC.

Rozumiem dzięki za dodatkowe info. Z tym że bardzo bym chcaił abyś ocenił i spróbował odpowiedzić na moje pytanie z posta wcześniej - Który skok ogólnie jakościowo był większy: z Sony 270 na RS 540 czy z RS 540 na RS2000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszę kilka słów i porównam co było na plus a co na minus przy zmianach projektorów a wnioski sam wyciągnij:

Sony vpl vw270:

+Bardzo dobre skalowanie obrazów blu Ray,

+bardzo dobre działanie uplynniacza ruchu

+ Bardzo dobra redukcja szumow

-brak DTM, większość obrazów była bardzo ciemna (główna przyczyna zmiany)

-slaba moc lampy i jasność w hdr, moim zdaniem i nie tylko projektor do małych ekranów w hdr rzędu 100"

 JVCRS540

+ Najlepsza czerni i kontrast ze wszystkich projektów jakie miałem,

+ Bardzo mocna lampa i jasność w hdr,

+ Bardzo dobre pokrycie barw w hdr dzięki czemu mamy dużo lepsze i intensywniejsze kolory w hdr w stosunku do Sony 270 (w obecnych Sony 290/590 już to podciągnęli i nie ma aż takiej różnicy)

- słabsze działanie uplynniacza ruchu

- słabsze działanie redukcji szumów

- mniej ostrzejszy obraz przy full HD i 4k w stosunku do Sony .

- brak nadal DTM wskutek czego nadal trzeba zmieniać ręcznie ustawienia co do filmów w zależności od mapowania.

JVC RS2000

+ Ostrzejszy obraz w 4k , bardzo zbliżony do Sony,

+ DTM, nie trzeba już grzebać przy filmach z HDR, wszystko ustawia się automatycznie, dużo lepsza mapa tonalna i obrazy wyglądają dużo lepiej i jaśniej w stosunku do mapowania w rs540,

+ostrzejszy obraz w sdr (w stosunku do 540)ale nie tak dobry jak w Sony tam to skalowanie nadal wypadało lepiej

- nadal redakcji szumów podobna do 540

- upłynniacz ruchu i jego działanie podobne do 540, nie tak dobre jak w Sony.

Reasumując, jak widzisz każdy projektor ma swoje wady i zalety teraz trzeba wiedzieć co jest dla kogo ważniejsze..:-)

Ciężko powiedzieć kiedy i w czym był przeskok, bo jak poszło w lepsze kolory, czerń i kontrast to poleciała ostrość i płynność ruchu. Jak poszło w lepszą ostrość i DTM to poleciał kontrast.

Gdybym miał w Sony DTM, mocną lampe i poziom kontrastu JVC otrzymał bym dla mnie projektor idealny 🙂

  • Plusik 1
  • Lubię 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie chcialbym zobaczyc laser w akcji po kalibracji na prezentacji,owszem szkoda ze kontrast nawet w najdrozszym modelu nadal nie dosięgnie topowych modeli z przed paru lat.Na plus na pewno jasnosc na ogromne przekątne I odpalanie ,gaszenie bez zabawy I obawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie jest ,oczywiście ale cena zaporowa deko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Darulok napisał:

Osobiscie chcialbym zobaczyc laser w akcji po kalibracji na prezentacji,owszem szkoda ze kontrast nawet w najdrozszym modelu nadal nie dosięgnie topowych modeli z przed paru lat.Na plus na pewno jasnosc na ogromne przekątne I odpalanie ,gaszenie bez zabawy I obawy.

Widziałem w akcji ... topowe modele SONY i JVC opisywane na forum. Konsumenckie "normalne" projektory nie mają startu co widać w porównaniach łeb w łeb.

 

 

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładamy nowy temat aby tu nie śmiecić nowymi projektorami.

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo wyczytałem, że poprzednia seria rs2000/3000 nie będzie już kontynuowana, natomiast RS1000 będzie produkowany jeszcze przez jakiś czas.

Tak więc jeśli ktoś chce zakupić coś z obecnych projektorów to ostatni dzwonek. Bo taki RS2000 kosztuje obecnie 35900zl natomiast jego odpowiednik tylko na laserze NZ8 drugie tyle. 

Ps. Założyłem nowy temat odnośnie nowych projektorów:

 🙂

Edytowane przez Bipo
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rs 2000 kosztuje prawie drugie tyle co rs540 a rs2100 jeszcze raz drugie tyle. Czyli JVC tworzy celowo olbrzymią dziurę cenową?
Dziwna ta polityka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że RS2100 to odpowiednik lampy n5/ RS 1000. Odpowiednik RS2000 to laser RS3100/NZ8 a ten to wydatek ok 15tys euro 67000zl ,,:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, pmcomp napisał:

Widziałem w akcji ... topowe modele SONY i JVC opisywane na forum. Konsumenckie "normalne" projektory nie mają startu co widać w porównaniach łeb w łeb.

 

 

Tak ale chodzi mi o to, że skoro mój x7900 ma mega kontrast lepszy nawet 30proc od nzx9 I referencyjne kolory po kalibracji to co zyskam poza lepszą ostroscią z bliska I jasnoscią? (której nota bene ani jednego czy drugiego mi nie brakuje)na lampe raz na dwa trzy lata stać..również dtm z madvr robi mega robote z dci p3 97%..ktoś tam kiedyś pisał że laser ma niby lepszą postrzegalność kolorów? W warunkach z aksamitem, ktore posiadam czerń mam oledową czasami,owszem 900godzin lampa już deczko przygasła,to jedyny mankament.Musze zobaczyć w akcji I sam ocenić ale gdzie znalezć warunki jakie posiadam żeby obiektywnie ocenić kontrast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większa jasność da ci lepsze efekty HDR. 

Laser nie zmniejsza jasności z czasem, a jesli to po duuuużo dłuższym czasie niż standardowa lampa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4K 120hz do gamingu ciekawa opcja w polaczeniu z ps5, laserowo zrodlo swiatla od dawna za mna chodzi w proju, wieksza jasność akurat na to nie narzekam ale na pewno wpływa pozytywnie na jakość HDR oraz fakt momentalnego wygaszenie lasera; 8k eshift no nie wiem :)

Brak DV to minus ale jak dobrze dziala HDR mapping to nie taki duży minus.

Poczekamy na jakies dalsze testy i wrazenie na żywo i zobaczymy czy ta euoforia jest uzasadniona. Troche mnie boli ten kontrast 40000 : 1 chociaż jego odbiór jest na pewno inny w porownaniu do lampy. 

Tymczasem w pierwszych testach Audio Advice porownuja nowy entry modele NZ7/RS2100 do NX7/RS2000 i wyglada na to ze jest dobrze :)

 

 

Edytowane przez szewi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, szewi napisał:

 

Brak DV to minus ...

 

 

Rozmawiałem kiedyś na IFA z inżynierem od produktu JVC. Konkluzja jest taka, że o DV w projektorze można zapomnieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, szewi napisał:

 

Poczekamy na jakies dalsze testy i wrazenie na żywo i zobaczymy czy ta euoforia jest uzasadniona. Troche mnie boli ten kontrast 40000 : 1 chociaż jego odbiór jest na pewno inny w porownaniu do lampy. 

 

 

A dlaczego odbiór ma być inny? Kontrast to kontrast, jest mierzalny i ma ogromny wpływ na wyświetlanie obrazu. Więcej = lepiej, mniej = gorzej. Mniejszy kontrast spowodowany jest zastosowaniem matrycy 4K z eShift do 8K, laser nie ma z tym nic wspólnego.

dlatego model dla kino maniaka to 8-ka za 15.000 EUR czyli ok. 70 tys PLN. Moim zdaniem dużo za dużo jak ktoś planuje przesiadkę np. z RS520/540. Laser to ciagle nowośc za którą trzeba zapłacić.

JVC zapakowało do nowych projów laser i 8K eShift i każe sobie za to płacić 2x tyle. Słabo to widzę. Trochę dziwi mnie podejście przy wielkich obniżkach dużych ekranów TV powyżej 75". Dalej twierdzę, że warto mieć i proja i TV. Proja do filmów, koncertów i ew. gier, TV do reszty.

Edytowane przez pmcomp
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ciagle mimo ceny x2 kontrast jest mniejszy niz w 520/540. No ale jak sie przesiadać to na co ? Rs2000 ? brak HDMI 2.1 i nadal lampa. Laserowe Sony jeszcze chyba droższe.

nie wiem jak mam to opisać ale obraz z lasera wyglada inaczej, stabilniej, spokojniej dla oka nie ma migotania lampy, sam fakt ze to jest laserowe zrodlo swiatla szybkie wlacznei wylaczanie / synchronizacja plus wieksza jasnosc spowoduje ze inaczej to bedzie wygladalo w HDR (2200 lm vs 1900 lm), momentalne wygaszanie lasera tez nie jest bez znaczenia.

Pelna zgoda ze kontrast jest b wazny, dlatego napisalem ze mnie to boli bo oczekiwalem ze JVC pojdzie w kierunku poprawy kontrastu a tak sie nie stalo...

RS2100 nie bedzie mial chyba też cinema filter (gorsze pokrycie palety barw) no i brak dynamic iris.

Ja pialem juz ze kiedys bylem bliski kupna LS10500 fajny projektor Epsona ale dosyc ciemny tylko 1500 lumenow...Dlatego calkiem mozliwe ze przelkne gorszy kontrast w zamian za laserowe zrodlo swiatla. Zobaczymy.

Narazie to troche gdybanie. Musze zobaczyc na wlasne oczy i porownac 540 do NZ7/8 i do RS2000.

Troche jak z wymianą auta :) kupować elektryka czy czekac na auta na wodór a moze jednak pod prąd trzymać benzynowego klasyka :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i ciagle mimo ceny x2 kontrast jest mniejszy niz w 520/540. No ale jak sie przesiadać to na co ? Rs2000 ? brak HDMI 2.1 i nadal lampa. Laserowe Sony jeszcze chyba droższe.

nie wiem jak mam to opisać ale obraz z lasera wyglada inaczej, stabilniej, spokojniej dla oka nie ma migotania lampy, sam fakt ze to jest laserowe zrodlo swiatla szybkie wlacznei wylaczanie / synchronizacja plus wieksza jasnosc spowoduje ze inaczej to bedzie wygladalo w HDR (2200 lm vs 1900 lm), momentalne wygaszanie lasera tez nie jest bez znaczenia.

Pelna zgoda ze kontrast jest b wazny, dlatego napisalem ze mnie to boli bo oczekiwalem ze JVC pojdzie w kierunku poprawy kontrastu a tak sie nie stalo...

RS2100 nie bedzie mial chyba też cinema filter (gorsze pokrycie palety barw) no i brak dynamic iris.

Ja pialem juz ze kiedys bylem bliski kupna LS10500 fajny projektor Epsona ale dosyc ciemny tylko 1500 lumenow...Dlatego calkiem mozliwe ze przelkne gorszy kontrast w zamian za laserowe zrodlo swiatla. Zobaczymy.

Narazie to troche gdybanie. Musze zobaczyc na wlasne oczy i porownac 540 do NZ7/8 i do RS2000.

Troche jak z wymianą auta kupować elektryka czy czekac na auta na wodór a moze jednak pod prąd trzymać benzynowego klasyka 

 

 

Nie przesiadać się na nic. Te nasze JVC, to strzał w 10tke, na długi czas

 

 

Trzymać się klasyka

3.5V6 benzyna, jedyna opcja zamiany to V8

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, raf7705 napisał:

Nie przesiadać się na nic. Te nasze JVC, to strzał w 10tke, na długi czas emoji2.png

 

 

Trzymać się klasyka emoji2.png

3.5V6 benzyna, jedyna opcja zamiany to V8emoji2.png

mądrze mówi :) 

Przesiadka z kontrastu 130k : 1 na 40k : 1 tego nie da sie nie zauważyć w pokoju przystosowanym szczegolnie jeszcze z aksamitem na ścianach, tak myślę choćby nie wiem jakie triki ten laser wyrabiał :) A narzekałem ze w NX7 juz jest gorzej z kontrastem niz w 540. Eh. 

Edytowane przez szewi
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...