Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@MarcinC masz jakiś problem ze sobą chyba, tylko nie wiem po co wciągasz w to mnie tymi swoimi dziecinnymi obrazkami?

Przecież ja to samo co wyżej pisałem już w środę:

To jeden przykład, może jakbyś z łaski swojej poczytał kolejne posty z linku powyżej, to znalazłbyś sobie innego adwersarza w tej swojej gimnazjalnej krucjacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, MuchuMAX napisał:

Ktoś jeszcze testował "Odłączyć telewizor od zasilania 230V na 5min." i ponownie aktywowal redukcje szumow MPEG.

U mnie działa na 4.10.31 tak samo dobrze jak przed aktualizacją tj. widać wyrażną różnicę w jego mocy pomiędzy poszczególnymi wariantami.

Poważnie? to był by dopiero HIT!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Maciej Koper napisał:

Sprawdzę w takim razie, czy odwrotna macierz korekcyjna rozwiązuje sprawę downgrade, a jeśli nie to spróbuję takową przygotować (by odzyskać pełną sprawność kalibracji po downgrade, gdy kalibracja była robiona na najnowszym sofcie), ale to już nie dzisiaj.

P.S. Opis jak wykonać downgrade: https://hdtvpolska.com/nowe-oprogramowanie-04-10-31-do-lg-oled-tv-jak-dziala-czy-robic-aktualizacje/3/

BRAWO! Wielkie dzięki za chęci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie info na avforums. Nie sprawdzałem i nie testowałem - to tylko post z tamtego forum:

Cytat

04.10.50 is out via service menu engineering. (only if you're on a lower version though)
No gamma changes but 'mpeg noise reduction' is working again, so that's at least something...

direct link (installable via Sure app)
http://su.lge.com/GlobalSWDownloadC...2-04.10.50_pro8nvnjUtkdkey_nsu_V3_SECURED.epk

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie info na avforums. Nie sprawdzałem i nie testowałem - to tylko post z tamtego forum:
04.10.50 is out via service menu engineering. (only if you're on a lower version though)
No gamma changes but 'mpeg noise reduction' is working again, so that's at least something...

direct link (installable via Sure app)
http://su.lge.com/GlobalSWDownloadC...2-04.10.50_pro8nvnjUtkdkey_nsu_V3_SECURED.epk
 
Super, sprawdzę wieczorem.
Dzięki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, c...r7 napisał:

Nie rozumiem słowa normalnym hdmi, a co inne są nie normalne? Ja i moi znajomi mają problem po aktualizacji mamy serie C7 i E7 Lg. Wszystkie próby rozwiązania problemu nie pomagają dlatego nastąpił kontakt z Lg. Także na wszystkich wejściach hdmi. Jest problem skoro kolega wyżej podaje ustawienia jako pół środek za co mu dziękuję. 

Napisałeś: "Pomaga jedynie oznaczenie w tv hdmi jako Pc". "Normalne" to normalne:)

Ok, widzę, że seria B jest lepiej traktowana w aktualizacjach. Trochę dziwne, ale cóż zrobić? Ja się cieszę, a wam szczerze współczuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Barnaba napisał:

Napisałeś: "Pomaga jedynie oznaczenie w tv hdmi jako Pc". "Normalne" to normalne:)

 

Już rozumiem, ustawione jako normalne a nie Pc, bałem się że hdmi 2 jest tylko normalne :)) Tak niestety jest problem po aktualizacji, może i jest to wina dekodera ale przed aktualizacją Tv było wszystko ok a dekoder aktualizacji nie miał. Problem jest znany nie tylko w Pl, widziałem że w Australii też ktoś z tym walczy. Ale jest już opisane jak wrócić do wcześniejszego software mam nadzieje że w serii 7 też to działa.

Edytowane przez c...r7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W artykule doszło jak zrobić samemu Downgrade do wcześniejszej wersji softu gdyby ktoś chciał bo oczywiście serwis nie jest tu do niczego potrzebny.

https://hdtvpolska.com/nowe-oprogramowanie-04-10-31-do-lg-oled-tv-jak-dziala-czy-robic-aktualizacje/3/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Kmicic13 napisał:

Jest już OTA? Czekam na pierwszych testerów :D

Sprawdzałem, nie ma OTA. Można go tylko pobrać z linka który ktoś podał wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, WojPo napisał:

To jest beta, do wgrania "via Sure app".

Nie wiem, czy pytasz, czy stwierdzasz fakt. Na wszelki wypadek odpowiem: tak to jest beta, którą wgrywa się w ten sposób, jak robi się downgrade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, fio2 napisał:

Nie wiem, czy pytasz, czy stwierdzasz fakt. Na wszelki wypadek odpowiem: tak to jest beta, którą wgrywa się w ten sposób, jak robi się downgrade.

Nie było znaku zapytania. Stwierdzam fakt.  

Edytowane przez WojPo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, chmiel2k napisał:
4 godziny temu, fio2 napisał:

Nie ma zmian w gamma pomiędzy 31, a 50. Więc jeśli komuś za ciemno, to tu się nic nie zmieni.

Czyli nowy soft w kwestii jasności nie zmienia nic??? Testowałeś go? Była by wielka szkoda... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli nowy soft w kwestii jasności nie zmienia nic??? Testowałeś go? Była by wielka szkoda...
To informacja od kolegi z avforums, tego, który wrzucał link. Nie mam powodu, żeby mu nie wierzyć, nie będę sprawdzał.
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ta beta została w ogóle udostępniona ? Chyba nie było jeszcze takiej sytuacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że bez tego de contouringu to jakaś masakra jest. Mam od zawsze włączoną tą funkcje na "niska" i wcześniej wszystko bylo ok a teraz jak na załączonym zdjęciu :(20190413_224558_HDR.thumb.jpg.0e8dee22f20adb73257449f113612edf.jpg

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że ten artykuł powstał. Parę dni za późno, trochę za dużo wylanego jadu min na moją osobę, bo się upominałem żeby taki news na stronie głównej wisiał, ale ważne, że w końcu jest.

Błędy się zdarzają każdemu, w każdej dziedzinie. Najważniejsze to umieć się przyznać i grać w otwarte karty ze swoimi klientami, czytelnikami.

Dnia 12.04.2019 o 00:22, kKadajo napisał:

Najlepiej jakby LG rzuciło wszystko co robi, łącznie z łataniem tego błędu i napisało dla was jakiś esej na temat tego co się stało i dlaczego tak? Wtedy poczulibyście się lepiej pewnie. W jakim wy świecie żyjecie. Żaden producent tak nie postępuje. A wiecie dlaczego? Bo 99,9% klientów nie ma o tym wszystkim pojęcia i próba wytłumaczenia czegokolwiek skończyła by się pewnie jeszcze większym zamieszaniem wiec po cholerę maja tracić na to czas.

Zupełnie nie zgadzam z tym zdaniem. Nie oczekuję eseju czy rozprawki. Wystarczy jawna lista potwierdzonych błędów. W wielu dziedzinach, szczególnie jeżeli chodzi o oprogramowanie to jest branżowy standard, więc nie masz racji pisząc o tym jakobyśmy żyli w urojonym świecie. Producent potwierdzając błąd, bierze za niego odpowiedzialność i oświadcza że go naprawi w przyszłości. Dla klienta, który nawet nie jest specjalistą i nie rozumie technicznych rzeczy takie zapewnienie poprawy jest bardzo ważne, bo nie zostaje na lodzie i czuje się bezpiecznie. 

Cała sprawa tego oprogramowania .31 jest przykładem na to jak nie powinno się tego robić, za dużo domysłów, półprawd i bicia piany. Ważne że powoli wszystko się wyjaśnia.

  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źródło: HBO go

Ustawienia: tryb kino + moje ustawienia(jasność 56, tru motion 4/10, szumy MPEG max)

Czekałem na kontynuację mojego ulubionego serialu 2 lata, jego premiera jak i występy Kubicy w F1 były jednym z kilku bodźców na kupno LG C8. 

Wreszcie nadeszła upragniona chwila, 1 odcinek ostatniego sezonu Gry o Tron. Wszystko szło gładko przez większość odcinka chodź czuje że tv nie daje rady w ciemnych scenach przez skopane detale a podciągnięcie każdego trybu suwakiem jasności tak aby refercyjna czerń zaczynała się od pola 17 daje marne efekty.  Moje serce się radowało gdy John Snow dowiadywał się o swoim pochodzeniu lecz jak bardzo płakały oczy w tej scenie. Cały obraz aż mienił się plackami. To uświadomiło mi jaki sprzęt kupiłem. Jako przeciętny użytkownik tv naprawdę na co dzień mam to gdzieś, lecz tutaj gdzie jest dobre źródło sygnału, wysoka jakość ja muszę oglądać takie coś... Cała radość z tv prysła.

 

 

 

20190417_010220.jpg

20190417_010040.jpg

Edytowane przez nanil ek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, nanil ek napisał:

Jako przeciętny użytkownik tv naprawdę na co dzień mam to gdzieś, lecz tutaj gdzie jest dobre źródło sygnału, wysoka jakość ja muszę oglądać takie coś...

Przeczysz faktom! ?

HBO Go i jakość??? 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...