Jump to content

Lionel

Użytkownik
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About Lionel

  • Rank
    S-VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest jakiś sposób na "wymuszenie" pojawienia się aktualizacji ? Pytam, bo w poniedziałek rano wyskoczyło info z aktualizacją, dałem NIE, bo musiałem wyjść z domu, no a teraz nic nie wyszukuje... Jakie macie z tym doświadczenia ?
  2. Zgłaszajcie sprawę do serwisu. Przepychanka nic tu nie da. Moją sprawę już serwis podjął - prawdopodobnie skończy się OFICJALNYM downgrade'm softu. Nie wiem jak można polecać 04.10.31... Na maxa skopany soft.
  3. Zgłaszajcie sprawę do serwisu. Wypełniłem zlecenie naprawy domowej poprzez stronę LG, teraz czekam na kontakt serwisu w celu naprawy funkcji redukcji szumów MPEG. Pewnie skończy się downgradem ze strony serwisu, ale sam nie zamierzam go robić. Czym więcej zgłoszeń tym lepiej dla nas wszystkich!
  4. No chyba normalne, że jestem ostrożny. Nie chciałbym stracić gwarancji na sprzęt warty 7k, nawet kosztem gorszego obrazu po aktualizacji... Na AVS forum jeden gościu napisał, że dostał info z LG, że downgrade na własną rękę anuluje gwarancję. Zobaczymy co na to polski oddział. A czy downgrade nic nie namiesza ? Tego to nikt nie wie... Sprawę już wcześniej zgłosiłem do serwisu. Jak się odezwą podpytam o downgrade. Być może sami go zaproponują ?
  5. No zapytam z ciekawości serwis czy można "na legalu" zrobić downgrade Z drugiej strony jestem ciekawy czy taki downgrade nie namiesza w TV... tzn. czy nie ma i nie będzie jakichś skutków ubocznych. Ale to pewnie czas pokaże.
  6. Ciekawe jak gwarancja ma się do downgrade'u... Coś czuję, że to śliska sprawa... HDR już wrócił na Canal+ 4k, to był błąd nadawcy, a nie TV. Mimo wszystko zgłosiłem wyłączenie funkcji redukcji szumów MPEG z winy aktualizacji - czekam na kontakt serwisu.
×
×
  • Create New...