poncio 9 Napisano 8 Sierpnia 2019 https://www.electro.pl/telewizory-i-rtv/uchwyty-do-tv/uchwyty/uchwyt-hama-do-tv-32-65-cali-fix-premium 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaculek63 23 Napisano 8 Sierpnia 2019 Dnia 7.08.2019 o 21:15, poncio napisał: u mnie nie ma szans... mam wieszak ultra slim i tv odstaje od ściany może ze 3 cm fakt ogólnie dwa z boku jedno trzeba było podczas montażu na ścianie wpiąć przedłużacz usb i po kłopocie zawsze do usług😁 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAWER1 2 Napisano 8 Sierpnia 2019 uchwyt http://maclean.pl/index.php?option=com_djcatalog2&view=item&id=831:uchwyt-do-tv-oled-32-65-mc-804-max-30kg-kompatybilny-z-telewizorami-lg-oled-max-vesa-400x200&cid=1:uchwyty-do-lcd&Itemid=110 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poncio 9 Napisano 9 Sierpnia 2019 Ja już niemalże zdesperowany postanowiłem poprosić o pomoc i ściągnąć TV, uruchamiam go a tu wyskakuje mi aktualizacja oprogramowania OTA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PsiCore 18 Napisano 9 Sierpnia 2019 Ktoś miał jeszcze jakieś problemy z najnowszą aktualizacją (poza kolegą, który nie mógł odtworzyć pliku mkv po usb)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 9 Sierpnia 2019 2 godziny temu, PsiCore napisał: Ktoś miał jeszcze jakieś problemy z najnowszą aktualizacją (poza kolegą, który nie mógł odtworzyć pliku mkv po usb)? Ja tuż po aktualizacji oglądałem film w .mkv i nie miałem żadnych problemów, sama aktualizacja tak jak ktoś juz pisał poprawiła resposywność aplikacji np YT. Szarości w czerniach nie sprawdzałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogalR 1 Napisano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) Dnia 7.08.2019 o 10:45, nanil ek napisał: Kiedyś tu było o tym i zdania podzielone. Nie łatwo to zaobserwować ale stanęło na tym że ustawienie wysokie jest bezpieczniejsze Dnia 7.08.2019 o 12:06, Ketsurui napisał: Wysokie bardziej przyciemnia logo wiec mniejsza szansa, że się wypali. Na rtings doradzają ustawienie niskie - The LG C9 has three features to help mitigate burn-in. We recommend enabling the Screen Shift option, and setting Logo Luminance Adjustment to 'Low.' To akurat cytat z testu C9, ale w C8 będzie tak samo. Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez rogalR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ketsurui 65 Napisano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) Tak, doradzają niskie ponieważ wysokie może za bardzo przyciemnić niektóre obszary ekranu, również gdyby ktoś przeczytał instrukcje od tego TV to by wiedział, że LG również zaleca ustawienie wysokie. @rogalR Jak już coś wklejasz z innej strony to wklej całość a nie wycinek. Logo Luminance Adjustment is an LG feature which detects static logos on screen and automatically dims them to help prevent them from causing permanent image retention. We recommend the 'Low' setting since 'High' can dim some areas too much. Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Ketsurui 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 9 Sierpnia 2019 Panowie, aktualizować wreszcie czy nie? Wszystko gra w tej najnowszej wersji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krystian Urbaniak 4 Napisano 9 Sierpnia 2019 Przed chwilą, Kmicic13 napisał: Panowie, aktualizować wreszcie czy nie? Wszystko gra w tej najnowszej wersji? U mnie śmiga wszystko pięknie minusów jeszcze nie zaobserwowałem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 9 Sierpnia 2019 Według niektórych zachodnich forum dolby vision jest gorszy. Reszta jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 10 Sierpnia 2019 Kupiłem tv, miałem go od razu na 04.10.30 więc od początku była zepsuta gamma. Na nowej aktualizacji obraz jest bardzo dobry. Naprawdę, czasem hipnotyzuje 😁 HDR działa jak na dopalaczu a pozostałe treści też uważam na duży plus. Jeśli chodzi o Dolby Vision tu akurat po aktualizacji jest tak samo jak przed ale na pewno nie gorzej.... Po prostu nie zmieniło się w tym trybie nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ketsurui 65 Napisano 10 Sierpnia 2019 11 godzin temu, tonybcc napisał: Według niektórych zachodnich forum dolby vision jest gorszy. Reszta jest ok. Dolby Vision wcale nie jest gorszy. Ludzie zaczynają już szukać wszędzie problemów. Miałem przez bardzo długi czas 04.10.30 a teraz 05.10.03 i jestem pewien, że nic w tej kwestii się nie pogorszyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 10 Sierpnia 2019 Dolby Vision wcale nie jest gorszy. Ludzie zaczynają już szukać wszędzie problemów. Miałem przez bardzo długi czas 04.10.30 a teraz 05.10.03 i jestem pewien, że nic w tej kwestii się nie pogorszyło.No nie zepsuło, bo poprawiło. Zdecydowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 10 Sierpnia 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PsiCore 18 Napisano 10 Sierpnia 2019 Czyli jeśli obecnie (.15) używam w DV jasność 48, to z nowym firmware 50 powinno być dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wery 17 Napisano 11 Sierpnia 2019 Czy działa wam cyfrowy polsat go na tym tv? Przez przeglądarkę wszedłem na cp go,wpisałem dane do logowania, wyskoczył błąd. Nie dało się zalogować. Limitu urządzeń nie przekroczyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 12 Sierpnia 2019 Kurczę nie wiem już Panowie, ale "na oko" wydaje mi się, że ten 05.10.03 jest jednak ciemniejszy niż 4.10.15/20. Widzę black crush w miejscach, w których wcześniej tego nie było. Ten problem u mnie istniał. Na nieszczęście zupełnie nieprofesjonalnie nie zrobiłem żadnych syntetycznych pomiarów przed i po aktualizacji... Tak, wiem, że obszary bliskie czerni uzyskiwane są teraz w inny, lepszy sposób (kolorowymi subpikselami bez wzbudzania subpiksela białego), ale bez kalibracji będę chyba cierpiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma1234 3 Napisano 12 Sierpnia 2019 Ja mam telewizor po kalibracji i wydaje mi sie że po aktualizacji i po wpisaniu korekt IRE obraz jakby troche gorszy.Napewno jaśniejszy. Może musze sie przyzwyczaić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 12 Sierpnia 2019 Dnia 1.08.2018 o 17:32, Toma-San napisał: @Gmeru - Bądźcie pierwszymi, którzy wyłamią się ze schematu przemilczeń dotyczących oledów. To, że coś jest bardzo dobre, nie oznacza, że jest idealne. Kto twierdzi że OLEDy są idealne? Podaj link, chętnie się dowiemy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 16 Sierpnia 2019 Wy też macie w Dolby Vision takie szumy? Plan kino domowe DV. Źródło to Narcos Netflix. Mam zresztą wrażenie że opcja redukcja szumów nie działa na każdym planie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 16 Sierpnia 2019 Wy też macie w Dolby Vision takie szumy? Plan kino domowe DV. Źródło to Narcos Netflix. Mam zresztą wrażenie że opcja redukcja szumów nie działa na każdym planie. Który sezon i odcinek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 16 Sierpnia 2019 Sezon 2 odcinek 5. Ale w podobnych scenach odbywających się w pół mroku cały sezon taki jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, nanil ek napisał: Wy też macie w Dolby Vision takie szumy? Plan kino domowe DV. Źródło to Narcos Netflix. Mam zresztą wrażenie że opcja redukcja szumów nie działa na każdym planie. Typowy szum charakterystyczny dla scen o niskim natężeniu oświetlenia. Nie ma nic wspólnego ani z matrycą OLED, ani z Dolby Vision. U mnie jednak nie wygląda to tak tragicznie, zgaduję że suwaczek ostrości nie znajduje się na właściwej pozycji jaką jest 0? Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez Mierzwiak 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 16 Sierpnia 2019 Sezon 2 odcinek 5. Ale w podobnych scenach odbywających się w pół mroku cały sezon taki jest.Ziarno jest, taki zabieg artystyczny. Ale nic mi tam nie błyska jak u Ciebie. Nie oglądasz przypadkiem na trybie "Kino Domowe"? Rekomendowany jest tryb "Kino", jako najbliższy referencji. "Kino Domowe" ma podbite nienaturalnie szarości, stąd takie jaja przy ziarnie i słabym bitrate. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach