Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Na to wychodzi że trochę się uziemiłem z tym softem 03, czy z pilota LG nie ma możliwości wywołania konsoli do updadu? Rozumiem że jedyna opcją teraz jest czekać na nowszy soft dostępny z pozycji menu LG? Bo przez pendrive nie mam możliwości wykonania aktualizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Michał Kościelniak napisał:

Na to wychodzi że trochę się uziemiłem z tym softem 03, czy z pilota LG nie ma możliwości wywołania konsoli do updadu? Rozumiem że jedyna opcją teraz jest czekać na nowszy soft dostępny z pozycji menu LG? Bo przez pendrive nie mam możliwości wykonania aktualizacji?

Pytanie czy mając koreański soft będzie wyszukiwać europejskie? Ja bym obstawiał, że nie znajdzie żadnego nowego lub będzie dalej aktualizowało do Koreańskich wersji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak
Dziękuję za informację, kalibracja za miesiąc więc sobie daruję ryzyko

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Michał Kościelniak napisał:

Możesz podać dokładnie która to apka?

 

czy chodzi o ta https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kraftwerk9.smartify&hl=en_US

 

Nie widze w niej opcji do software update

Ja mam ją na IPhona i tam jest przycisk APP pod którym jest bardzo wiele funkcji menu oraz to co nas interesuje „ Software Update „

https://sensortower.com/ios/us/kraftwerk-9-inc/app/smartify-lg-tv-remote/991626968/overview 

 

 

Edytowane przez WojPo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Ketsurui napisał:

Pytanie czy mając koreański soft będzie wyszukiwać europejskie? Ja bym obstawiał, że nie znajdzie żadnego nowego lub będzie dalej aktualizowało do Koreańskich wersji...

Właśnie też się tego obawiam, nie ma innej możliwości wgrania firmware? Przecież musi być jakaś opcja że telewizor czyta firmware z pendrive i go instaluje bez ingerencji smartfona, np przez menu serwisowe?

Na aplikacji Smartify na androida niestety nie ma opcji Software Update

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Michał Kościelniak napisał:

Właśnie też się tego obawiam, nie ma innej możliwości wgrania firmware? Przecież musi być jakaś opcja że telewizor czyta firmware z pendrive i go instaluje bez ingerencji smartfona, np przez menu serwisowe?

Na aplikacji Smartify na androida niestety nie ma opcji Software Update

Na zrzutach ekranowych wersji na Androida widziałem przycisk „ My APPS „. Może to jest to. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, WojPo napisał:

Na zrzutach ekranowych wersji na Androida widziałem przycisk „ My APPS „. Może to jest to. 

nie wiem skad pochodza te dalsze screeny, u mnie na telefonie wyglada to tylko tak jak na dwoch pierwszych screenach. Mozliwe ze to wersja premium nie wiem czy jest sens ja kupowac

Edytowane przez Michał Kościelniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba pozostaje czekać na oficjalną poprawę softu...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, southorn napisał:

efel napisał dokładnie to co jest już wyczerpująco opisane w internecie, ani mniej ani więcej. I nie chodzi konkretnie o to pojęcie z posta tylko o mechanizm. Proste rzeczy robi się samemu bo samodzielność rozwija. Nie wiem jakim człowiekiem prywatnie jest efel ale podziwiam jego cierpliwość chociaż idąc Twoim systemem funkcjonowania jak znajdzie się takich kolejnych 10 leniwców to pewnie odpuści

Nie ma nic złego w samodzielności, ale zadawanie pytań i uzyskiwanie na nie odpowiedzi jest podstawową formą nauki. Chodziłeś do szkoły prawda? Czy nauczyciel za każdym razem odsyłał Cię do podręcznika, encyklopedii itp żebyś tam znalazł odpowiedź na swoje nawet najprostsze pytanie? Czasami lepiej jest po prostu odpowiedzieć, bo zajmie to 30 sek mojego czasu na napisanie posta i 30 sekund na przeczytanie tego posta komuś, kto w przyszłości będzie pytał o to samo. 

Jest jeden bat na takich odsyłaczy do Googla jak Ty. Mnie ten efekt się zdarza bardzo często, z tej racji że raczej dużo korzystam z Google. Mianowicie: wpisuję coś do Google, wyskakują wyniki, klikam w pierwszy. Trafiam na forum na którym ktoś zadał pytanie dokładnie takie jak ja zadałem Googlowi! Myślę sobie: super, jupi, zaraz poznam odpowiedź. G... prawda, bo wszyscy biorący w dyskusji besztają tego kto zadał to pytanie i odsyłają go do Googla. Ale ja właśnie stamtąd przyszedłem po odpowiedź na to pytanie! Zdarza się że zanim znajdę odpowiedź przekopię się przez kilka takich for i takich wątków. A wystarczyłoby, że ktoś w na tym pierwszym forum poświęciłby 30 sek swojego czasu na proste udzielenie odpowiedzi. Ludzie - szanujmy swój czas i czas potomnych... 

  • Plusik 3
  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, marek206 napisał:

Chyba pozostaje czekać na oficjalną poprawę softu...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Taką odpowiedz dostałem również na AVS forum. Mam tylko nadzieje że jak wyjdzie nowy soft to system będzie w stanie go wykryć i zainstalować. Jeśli nie zapewne będę musiał dzwonić po serwis skoro nie ma innej możliwości wgrania firmware. Jak to mówią lesson learned następnym razem dwa razy sie zastanowię i doczytam. Gdybym wiedział ze nie ma możliwości cofnięcia na pewno bym tego nie robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taką odpowiedz dostałem również na AVS forum. Mam tylko nadzieje że jak wyjdzie nowy soft to system będzie w stanie go wykryć i zainstalować. Jeśli nie zapewne będę musiał dzwonić po serwis skoro nie ma innej możliwości wgrania firmware. Jak to mówią lesson learned następnym razem dwa razy sie zastanowię i doczytam. Gdybym wiedział ze nie ma możliwości cofnięcia na pewno bym tego nie robił.
Jak będzie oficjalny FW, to będzie dostępny do ściągnięcia na stronie. Nawet jeśli TV nie wykryje aktializacji, będziesz mógł ją zainstalować z pendrive'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki. Czy ktos spotkał się z opóźnieniem dźwięku z aplikacji tv na ampli? Netflix czy youtube po hdmi arc i optyku mają denerwująco opóźnione audio. Lipsync na ampli Yamaha rx 685 nic nie pomaga. To samo synchronizacja AV w tv. Te same alikacje odtwarzane na xbox one x i przepuszczone przez ampli działają bez zarzutu. Macie jakieś pomysły? Do tej pory spróbowałem resetować ampli i kupiłem optyka by wyeliminować ewentualny konflikt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, efel napisał:

(..)  Ludzie - szanujmy swój czas i czas potomnych... (...)

Dlatego wiedzę podstawową zdobywamy we własnym zakresie... Pytanie o elementarne sprawy (doskonale już opisane w wielu miejscach i wyjaśnione chociażby w instrukcji obsługi) to dla mnie lenistwo, ignorancja i jak widać roszczeniowe wręcz oczekiwanie rozwiązywania problemów za siebie.

Inna sprawa, że wiara w jedną odpowiedź jednego człowieka ponad fachowe opisy w wielu miejscach to jakieś nieporozumienie. To by oznaczało, że nieznany, anonimowy człowiek ma największą wiedzę i wielu fachowców opisujących dokładnie to samo (w tym producenci) nie mają pojęcia o czym piszą. Cały czas mówimy o podstawach, pojęciach wyjściowych przy pracy ze sprzętem. Pytanie o ARC to nie jest prośba o pomoc bo pierwszy link w google (i kilka kolejnych) wyjaśnia wszystko w taki sam sposób jak Ty.

Co ciekawe jestem po Twojej stronie a tu taki cios ?

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, southorn napisał:

Dlatego wiedzę podstawową zdobywamy we własnym zakresie... Pytanie o elementarne sprawy (doskonale już opisane w wielu miejscach i wyjaśnione chociażby w instrukcji obsługi) to dla mnie lenistwo, ignorancja i jak widać roszczeniowe wręcz oczekiwanie rozwiązywania problemów za siebie.

Inna sprawa, że wiara w jedną odpowiedź jednego człowieka ponad fachowe opisy w wielu miejscach to jakieś nieporozumienie. To by oznaczało, że nieznany, anonimowy człowiek ma największą wiedzę i wielu fachowców opisujących dokładnie to samo (w tym producenci) nie mają pojęcia o czym piszą. Cały czas mówimy o podstawach, pojęciach wyjściowych przy pracy ze sprzętem. Pytanie o ARC to nie jest prośba o pomoc bo pierwszy link w google (i kilka kolejnych) wyjaśnia wszystko w taki sam sposób jak Ty.

Co ciekawe jestem po Twojej stronie a tu taki cios ?

Przekaz jest prosty, nie chcesz nie pomogaj, chcesz to zrób to konkretnie a nie odsyłaj człowieka do miejsca skąd przybył, inaczej tracisz mój czas, a przede wszystkim swój (tak jak w tym wypadku), no chyba, że Ci na nim nie zależy.  Ciekawe jest też to, że z góry założyłeś, że zadałem pytanie i czekałem pół dnia aż ktoś mi odpisze i w efekcie odesłałeś mnie do miejsca gdzie już byłem, ale to świadczy tylko o Tobie. Ja tam wolę przeczytać i dopytać jak mam wątpliwości, tak jak w tym przypadku, bo dla mnie to był zawsze Telewizor -> kabel HDMI -> komputer/tv a rozszerzenia takie jak HDMI ARC, nie muszą być wcale tak oczywistą sprawą, ale widzę trafiłem na pasjonata dla którego jest to pojęcie jest rzeczą oczywistą i podstawową. Spoko. Ciekawe tylko ilu ludzi jak spytasz będzie wiedziało, co to tak naprawdę jest to HDMI ARC. Zresztą, pora zakończyć chyba już ten temat. Co chciałem sie dowiedzieć i upewnić to już wiem dzięki ludziom naprawdę pomocnym. Tyle ode mnie.

Edytowane przez Kornelix
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawracanie głowy i analfabetyzm funkcjonalny.

Nie chodzo o brak wiedzy tylko o niechęć w samodzielnym jej zdobyciu gdzie wiedza ta jest pod ręką dawno już przygotowana.

Nie dociera jak widzę... Trudno ?

 

Edytowane przez southorn
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło mi Was poinformować, że nareszcie jest już na stronie LG Polska , najnowsze oprogramowanie dla naszego modelu  05.10.03 ! ?

Edytowane przez WojPo
  • Plusik 2
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim gamme. Podobno że bardzo udany update.

Do Kolegi który utknął na ostatniej aktualicji bez możliwości powrotu. Zainstaluj ta wersje ale przez pendrive. Nie przez OTA. Będziesz miał pewność że masz z powrotem wersję EU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, kamilradom1910 napisał:

Przede wszystkim gamme. Podobno że bardzo udany update.

To sie okaże jak to ktoś dokładnie przetestuje, możliwe że coś poprawili a coś innego skopali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, kamilradom1910 napisał:

Przede wszystkim gamme. Podobno że bardzo udany update.

Do Kolegi który utknął na ostatniej aktualicji bez możliwości powrotu. Zainstaluj ta wersje ale przez pendrive. Nie przez OTA. Będziesz miał pewność że masz z powrotem wersję EU.

Niestety, telewizor jej nie wykrywa, możliwe że dlatego że to ta sama wersja. Zamiast okna aktualizacji system wykrywa zwyczajnie pendrive z danymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wczoraj siedziałem na 4.10.20. Przyszli znajomi, robiłem kawę a kolega krzyczy "Jakaś aktualizacja jest przy włączeniu youtuba". Mówię: Aktualizuj! (myśląc, że to aktualizacja aplikacji). I dostałem 4.10.55 - tragedia. Wlazłem właśnie na forum powyzywać na LG, że ile można czekać etc. i taką radosną nowinę mi przynosicie :)

Ja tam ryzykuje i testuję nową wersję. Tak wiem, że wyłączyli możliwość downgrade'u.

Edytowane przez fio2
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do wczoraj siedziałem na 4.10.20. Przyszli znajomi, robiłem kawę a kolega krzyczy "Jakaś aktualizacja jest przy włączeniu youtuba". Mówię: Aktualizuj! (myśląc, że to aktualizacja aplikacji). I dostałem 4.10.55 - tragedia. Wlazłem właśnie na forum powyzywać na LG, że ile można czekać etc. i taką radosną nowinę mi przynosicie
Ja tam ryzykuje i testuję nową wersję. Tak wiem, że wyłączyli możliwość downgrade'u.
No to testuj i opowiadaj, ja może się skuszę wieczorem.

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim tv nadal dostępne tylko 4.10.55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...