PoloMarek 0 Napisano 21 Września 2019 Cześć czy waszym zdaniem zamówienie 65 C8 wciąż ma sens? Obawiam się, że w sklepach został sam szrot po ekspozycji i towar ze zwrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 248 Napisano 22 Września 2019 6 godzin temu, PoloMarek napisał: Cześć czy waszym zdaniem zamówienie 65 C8 wciąż ma sens? Obawiam się, że w sklepach został sam szrot po ekspozycji i towar ze zwrotów. Sens pewnie jest , tyle że Twoje obawy są słuszne ... Wszystko może już być przebrane i same cherlawe okazy zostały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PoloMarek 0 Napisano 22 Września 2019 6 godzin temu, Eleonor napisał: Sens pewnie jest , tyle że Twoje obawy są słuszne ... Wszystko może już być przebrane i same cherlawe okazy zostały Dzięki, pojadę do sklepu, jeśli byłby w folii i z zapewnieniem że nie ze zwrotu to pewnie wezmę. Czytam ten temat i powiem, że konieczność upewniania się, że towar jest fabrycznie nowy i późniejsze oglądanie plansz w domu to jakieś szaleństwo, zwłaszcza w kontekście ceny telewizora, zabawne że to klient stanowi kontrolę jakości i jeszcze za to płaci 😆 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo Dziekan 65 Napisano 24 Września 2019 Dnia 19.09.2019 o 17:47, poncio napisał: Przy okazji... mam problem z dzwiekiem optycznym. Odtwarzam sobie film 4K HDR Dolby Atmos itd a nie mam dzwieku po optyku (ustawione na glosniki wewnętrzne plus optyk) W czym może być problem? Problemem jest optyk. Nie puścisz przez optyka DA. Po optyku pójdzie DD max DTS, a na pewno nie Dolby TrueHD czyli min. Dolby Atmos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 25 Września 2019 Dolby Digital+ nie Dolby TruHDWysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poncio 9 Napisano 25 Września 2019 23 godziny temu, Pablo Dziekan napisał: Problemem jest optyk. Nie puścisz przez optyka DA. Po optyku pójdzie DD max DTS, a na pewno nie Dolby TrueHD czyli min. Dolby Atmos. Dzięki, nie miałem o tym pojęcia... czyli pozostaje tylko HDMI? kurde aż nie mogę w to uwierzyć że optyk taki ograniczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 25 Września 2019 Przepustowość...Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
southorn 164 Napisano 25 Września 2019 1 godzinę temu, poncio napisał: Dzięki, nie miałem o tym pojęcia... czyli pozostaje tylko HDMI? kurde aż nie mogę w to uwierzyć że optyk taki ograniczony https://pl.wikipedia.org/wiki/S/PDIF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 26 Września 2019 12 godzin temu, poncio napisał: kurde aż nie mogę w to uwierzyć że optyk taki ograniczony Tu nie chodzi o przepustowość samej linii optycznej (która jest znacząco większa) tylko o ograniczenia standardu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek Pogorełow 0 Napisano 27 Września 2019 Witajcie mam pytanko? Czy można mieć cały czas ustawione w tv podświetlenie na 100 procent( tylko wtedy efekt hdr robi robote) Czy ma to wpływ na krótsza żywotność lub szybsze wypalenia się stałych punków ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 27 Września 2019 Oczywiście.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 28 Września 2019 Raczej można, ale trzeba liczyć się z tym że ewentualne wypalenia mogą pojawić się szybciej (chociaż to też nie tak, że przy podświetleniu na max cokolwiek wypali się w ciągu tygodnia, po prostu zwiększy się prawdopodobieństwo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 28 Września 2019 (edytowane) 18 godzin temu, Bartek Pogorełow napisał: Witajcie mam pytanko? Czy można mieć cały czas ustawione w tv podświetlenie na 100 procent( tylko wtedy efekt hdr robi robote) Czy ma to wpływ na krótsza żywotność lub szybsze wypalenia się stałych punków ? Jeżeli TV wykryje na wejściu treść z HDR, to jasność OLED ustawia się na 100, jeśli jest to treść Dolby Vision, to jasność OLED jest na poziomie 50, to są wartości domyślne (jeśli nie zostały zmienione przez użytkownika) standardowe i są włączane automatycznie. Jeśli jest to treść SDR to można ustawić jasność OLED na np. 20. Edytowane 28 Września 2019 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek Pogorełow 0 Napisano 28 Września 2019 No właśnie miałem na stałe ustawione podświetlenie na 50 jednak przy grach czy filach z hdr zmiana podświetlania na 100 naprawdę robi robotę stąd moje pytanie ,jak na razie wszystkie powidoki ładnie znikają po wyłączeniu tv (chyba wtedy sie czyści) No nic poczekamy zobaczymy czy będzie to miało jakiś wpływ,na razie ręcznie zmieniam przy pc na 50 a przy grach czy filmach na 100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 28 Września 2019 Standardowo dla SDR jasność OLED jest ustawiona na 50, bez żadnego problemu może być zmniejszona do np.20. Czemu zmieniasz ręcznie? jeśli TV wykryje sygnał HDR to powinien sam zmienić na tryb HDR a tam standardowo jest ustawiona wartość 100. a dla HDR - Dolby Vision jest 50, ale jak pisałem, przełączanie jest automatyczne, po wykryciu odpowiedniego sygnału. Jeśli puszczasz coś co nie jest dla TV widoczne jako HDR to po co zmieniasz jasność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek Pogorełow 0 Napisano 28 Września 2019 Zmieniam ręcznie ponieważ tv mam podpięte pod kompa i w nim mam ustawiony tryb hdr i wtedy jasność jest cały czas na 100 Dlatego zmieniam ręcznie ponieważ cały czas tv wykrywa hdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 28 Września 2019 1 minutę temu, Bartek Pogorełow napisał: Zmieniam ręcznie ponieważ tv mam podpięte pod kompa i w nim mam ustawiony tryb hdr i wtedy jasność jest cały czas na 100 Dlatego zmieniam ręcznie ponieważ cały czas tv wykrywa hdr No tak, to jest jakiś powód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek Pogorełow 0 Napisano 28 Września 2019 Staram sie co jakiś czas zmieniać źródło jak wychodzę zrobić sobie kawę to włączam wygaszanie ekranu ,i nie trzymam długo tv na pulpicie i przeglądarce i jak na razie żadnych stałych powidoków wszystko się ładnie czyści po wyłączeniu tv , także jak się używa tv z głową to nie powinno być problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 28 Września 2019 (edytowane) 2 minuty temu, Bartek Pogorełow napisał: Staram sie co jakiś czas zmieniać źródło jak wychodzę zrobić sobie kawę to włączam wygaszanie ekranu ,i nie trzymam długo tv na pulpicie i przeglądarce i jak na razie żadnych stałych powidoków wszystko się ładnie czyści po wyłączeniu tv , także jak się używa tv z głową to nie powinno być problemu Oczywiście, nie miałem na myśli tego rodzaju problemów , może warto udostępnić folder po sieci i czytać pliki z kompa z udostępnionego folderu. Wtedy TV sam się zajmie przełączaniem trybów. Edytowane 28 Września 2019 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 29 Września 2019 Witajcie posiadacze 55" C8 Mam pytanko o baterie w pilocie. Mój po 9 m-ach od zakupu juz prosi o nowe baterie czy u Was tez tak szybko zjada fabryczne baterie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 29 Września 2019 Fabryczne wymieniłem w lipcu 2018 (C8 zakupiony w maju). Byłem zdziwiony. Drugi zestaw działa do dzisiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 29 Września 2019 Ja również już raz zmieniałem baterie. Teraz założyłem coś lepszego niż to co było w oryginalnym opakowaniu i zobaczymy jak długo wytrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 29 Września 2019 Ja do dziś mam fabryczne baterie, ale pilot od dłuższego czasu ma tendecje do zawieszania się czasami. Np. nie mogę przełączyć kanału wciskając "1" na pilocie, bo nie reaguje, ale już przyciski gora - dół działają. Czasem też odwrotnie. Może to wina baterii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filipson89 3 Napisano 29 Września 2019 Jeżeli są słabe baterie to tv wyrzuca na ekranie informacje o tym. U mnie 4 miesiące wytrzymały od zakupu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 30 Września 2019 Dnia 28.09.2019 o 18:24, Bartek Pogorełow napisał: Zmieniam ręcznie ponieważ tv mam podpięte pod kompa i w nim mam ustawiony tryb hdr i wtedy jasność jest cały czas na 100 Dlatego zmieniam ręcznie ponieważ cały czas tv wykrywa hdr A nie prościej sterować tym w Windows? Wtedy nie musisz co chwilę wchodzić w ustawienia w telewizorze i przesuwać suwaka jasności. Też używam kompa i na pulpicie HDR mam wyłączony. Jak włączam film to HDR się automatycznie włącza, po zamknięciu filmu wraca do SDR. Większość gier również ma zaimplementowane automatyczne włączanie i wyłączanie HDRa (jedynie gry Microsoftu tego nie potrafią i wtedy faktycznie trzeba prawy klik na pulpicie, Ustawienia ekranu i zaptaszkować opcję z HDRem). Gmeranie jasnością w każdym przypadku, a włączanie jednej opcji w Windows w jednym na trzy przypadki to jest moim zdaniem spora różnica na korzyść opcji w Windows... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach