Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Janusz Jac napisał:

Ja po ostatniej aktualizacji mam problem z YouTube - filmy odtwarzają się w bardzo niskiej rozdzielczości. Gdy próbuje zwiększyć do FHD czy 4k jest ciągłe buforowanie... Ktoś zauważył u siebie tą przypadłość?

Na pewno nie jest to wina szybkości łącza. Mam światłowód 200mb a Netflix spokojnie odtwarza filmy w wysokiej rozdzielczości.

U mnie na chwilę obecną YouTube w 4K działa bez problemu, więc dziwny problem. Dodam, że internet w TV jest przez wifi, a prędkość łącza to 100mb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.12.2020 o 21:20, Janusz Jac napisał:

O właśnie. Mam dokładnie to samo! Udało ci się rozwiązać problem?

Witam. 

U mnie też ten sam problem. Przy szybkim światłowodzie jaki posiadam niektóre filmy 4k i full HD wyświetlają się domyślnie w 360p. Dopiero trzeba wejść w ustawienia i przestawiać na wyższą rozdzielczość. Uciążliwe to zaczyna być. Wcześniej przed aktualizacją wszystko było ok.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Dzięki wam zablokowałem aktualizacje na 1300. Poczekamy za nową zobaczymy. Mam pytanie z innej beczki. W kwietniu następnego roku Koczy mi się gwarancja na 65nu8052. Mogę jeszcze wykupić gwarancję na dodatkowe 1 2 lub 3 lata w Samsung guard serwis.
Jest to dodatkowa gwarancja producenta. Kosztuje odpowiednio 299, 599, 899 zł.
Czy warto kupować dalsza gwarancję, miał ktoś przypadki awarii po gwarancji i jakie koszty poniósł na zewnętrznym serwisie. Koszty wymiany podświetlenia itp.
600 zł w przypadku dalszej gwarancji 2 letniej pozwala spać spokojnie. Myślę że po 5 latach pewnie wymienię telewizor na nowy. Proszę o poradę.
Pozdrawiam
Łukasz

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,. Problem ze spotify na Samsung Ue55nu8042. Od paru tygodni podczas odtwarzania, muzyka zatrzymuje się po 20-30 sekundach odtwarzania. Tak jakbym klikał STOP, po wznowieniu sytuacja się analogicznie powtarza. Na spotify konto premium, wcześniej nie było takich problemów. Odinstalowanie spotify i ponowna instalacja nie rozwiązuje problemu. Czy ktoś jeszcze zaobserwował taki sam problem czy mój egzemplarz jest wyjątkowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, opłaca się kupić do TV UE65NU8042 soundbar HW-Q80R ?

Wiem, że z tego tv nie wyjdzie Atmos czy DTS, ale jak ogólnie z jakością dźwięku ? Czy jednak nie ma co przepłacać do głośników góra + boczne i sensowniejszym wyborem będzie Q60R lub Q70R ? Dodam, że nie mam żadnej konsoli czy amplitunera, wiec pośredników do wydobycia atmos'a nie będzie. Tylko tv + soundbar oraz telefon S9+ do muzyki

Edytowane przez lisekx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk ten tv, ma całkiem znośny. Tony niskie z małego subwoofer'a nawet dają radę. Choć mimo wszystko, słuchając dźwięku z soundbar'a, a później włączając głośniki tv, no to dźwięk staje się bardzo płaski. 😁

Ja mimo wszystko oglądając film, czy odpalając grę, włączam soundbar'a Sony. 😉

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić soundbar Samsung HW-Q950T i zastanawiam się czy jest w ogóle sens?

Wiem, że tv nie ma passthrough i czy po podłączeniu xboxa one x albo nvidia shield do soundbara będę miał dźwięk dolby atmos? Tylko 2 wejścia hdmi są w soundbarze i ps4 bym już podpiął do samego tv czyli max tam miałbym dolbydigital?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Planuje kupić soundbar Samsung HW-Q950T i zastanawiam się czy jest w ogóle sens?
Wiem, że tv nie ma passthrough i czy po podłączeniu xboxa one x albo nvidia shield do soundbara będę miał dźwięk dolby atmos? Tylko 2 wejścia hdmi są w soundbarze i ps4 bym już podpiął do samego tv czyli max tam miałbym dolbydigital?

Z tego co wiem ps4 nie ma dolby atmosa. Wiec możesz spokojnie podlaczyc pod tv. I tak będziesz miał 5.1.

Twój soundbar ma passthrou na HDR. Wiec podłączając xboxa będziesz miał atmos i 4K HDR. Poza tym masz 2a wejścia do soundbar i jedno wyjście na tv.

Śmiało podłącz x i ps4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.1.2021 mój Samsung NU 8002 75", po 2 latach i 4 miesiącach odmówił działania i się po prostu spier.... zepsuł. Podczas oglądania nagle się wyłączył, za chwilę się próbował włączyć, potem znów się wyłączył i tak w kółko cały czas. Włącza się podświetla się matryca, mrugnie dioda czerwona dwa razy i się wyłącza, znów się włącza i tak w kółko. We wtorek ma być serwis, jeśli ten TV padnie totalnie to raczej mnie już nikt do Samsunga nie namówi :(,

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Misiunieczek napisał:

W dniu 1.1.2021 mój Samsung NU 8002 75", po 2 latach i 4 miesiącach odmówił działania i się po prostu spier.... zepsuł. Podczas oglądania nagle się wyłączył, za chwilę się próbował włączyć, potem znów się wyłączył i tak w kółko cały czas. Włącza się podświetla się matryca, mrugnie dioda czerwona dwa razy i się wyłącza, znów się włącza i tak w kółko. We wtorek ma być serwis, jeśli ten TV padnie totalnie to raczej mnie już nikt do Samsunga nie namówi :(,

Jak oglądałeś TVPiS to pewnie się przegrzał po Sylwestrze "marzeń" ;)

Obrażasz się na każdego producenta, którego produkt się psuje?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Barnaba napisał:

Jak oglądałeś TVPiS to pewnie się przegrzał po Sylwestrze "marzeń" ;)

Obrażasz się na każdego producenta, którego produkt się psuje?

Myślałem, że Zenek także leczy na odległość :)

Obrażam się na każdego, który produkuje g...., które psuje się w nieakceptowalnym dla mnie terminie. Mam zmywarkę Miele, która ma 19 lat, i popsuła się w zeszłym roku. Szybko naprawiona działa dalej, dlatego akurat na tego producenta się nie obrażam i następną jaką kupie też będzie miele.

Wydałem kupę forsy na ten TV i dwa lata i cztery miesiące to trochę za mało, żeby się już psuło.

  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Misiunieczek napisał:

W dniu 1.1.2021 mój Samsung NU 8002 75", po 2 latach i 4 miesiącach odmówił działania i się po prostu spier.... zepsuł. Podczas oglądania nagle się wyłączył, za chwilę się próbował włączyć, potem znów się wyłączył i tak w kółko cały czas. Włącza się podświetla się matryca, mrugnie dioda czerwona dwa razy i się wyłącza, znów się włącza i tak w kółko. We wtorek ma być serwis, jeśli ten TV padnie totalnie to raczej mnie już nikt do Samsunga nie namówi :(,

Miałem podobną sytuację i objawy. Kilka miesięcy po gwarancji tak mi się zrobiło. U mnie to była padnięta płyta główna.

Wtedy wycenili naprawę na coś~ 1500,-pln. Nie opłacało się tego robić.  Na szczęście miałem rozszerzoną gwarancję i zrobili za free. Tv działa do dzisiaj.

To było z 8 lat temu, ale  nomen omen telewizor też firmy Samsung (plazma).

Trzymam kciuki żeby u Ciebie to była jakaś pierdoła.

Edytowane przez Groszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Misiunieczek napisał:

Myślałem, że Zenek także leczy na odległość :)

Obrażam się na każdego, który produkuje g...., które psuje się w nieakceptowalnym dla mnie terminie. Mam zmywarkę Miele, która ma 19 lat, i popsuła się w zeszłym roku. Szybko naprawiona działa dalej, dlatego akurat na tego producenta się nie obrażam i następną jaką kupie też będzie miele.

Wydałem kupę forsy na ten TV i dwa lata i cztery miesiące to trochę za mało, żeby się już psuło.

Przebijam! Moja zmywarka Miele ma 21 oczek i niestety nie chce się zepsuć ;)

Podobnie jak 2 tv Samsunga (LCD podświetlane świetlówkami, nie LED), które wracają do mnie jak bumerangi od rodziny, która kiedyś (z wdzięcznością) przyjęła w prezencie, a teraz wymieniają na jakieś cuda "smart". Za to OLED tv od LG już się zdążyły popsuć. Całe szczęście, że na gwarancji.

Co zrobisz, jak nic nie zrobisz? 😎

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.01.2021 o 00:12, Misiunieczek napisał:

 We wtorek ma być serwis, jeśli ten TV padnie totalnie to raczej mnie już nikt do Samsunga nie namówi :(,

Ja bym nie wyciągał wniosków co do całej marki... To bardzo proste i niestety towarzyszące podejrzewam, że 80% naszego społeczeństwa myślenie... Hej co lepiej kupić - SONY czy Samsunga ?

To nie te czasy, że w PEWEXIE a raczej BALTONIE :) (starzy pamiętają) były po jednym modelu z danej marki i wtedy można tak było mówić. Choć chyba wtedy było tylko SONY... :)

Wracając do tematu - każdy model, każda seria i każdy egz. JEST INNY... Miałem wieżę stereo PIONEER, która mi się co 2 miesiące psuła, a ja przez 2 lata walczyłem żeby sklep oddał mi kasę. Sprawa otarła się nawet o dyrektorkę DSV w Polsce... (opisywałem to na innym forum) Każda osoba powinna być na max wkurzona na PIONEERA bo to co ja miałem z tą wieżą to był koszmar. Jednak po za pusciem była jak dla mnie IDEAŁEM... Wiesz co zrobiłem ? Jak tylko wyszła następna seria (prawie identyczna jak ten z której miałem tą psującą - model w stopce) - kupiłem znów Pioneera, który mi już gra od 3 lat bez problemu ! Usterka polegała na tym, że w tej psującej się kabelek od zasilania był odpinany i padała w kółko sekcja zasilania. W nowej serii już był wbudowany na stałe. Doszedłem więc do wniosku, że więcej ludzi miało taki problem. Ale wieża jest super... Jestem z niej mega zadowolony. A za tamtą w końcu sklep mi oddał kasę za "namową" dystrybutora... Ta historia dowodzi, że nie warto obrażać się na markę...

Edytowane przez Adam60

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis był i zabrał TV do naprawy. Niepokojące jest to, że powiedzieli iż seria NU 8002 się psuje i to już zaczyna wychodzić po dwóch latach....

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis był i zabrał TV do naprawy. Niepokojące jest to, że powiedzieli iż seria NU 8002 się psuje i to już zaczyna wychodzić po dwóch latach....
Miałeś wykupiona 3 letnią gwarancję na Samsunga?

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, luksand1 napisał:

Miałeś wykupiona 3 letnią gwarancję na Samsunga?

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
 

Nie, miałem standardową 2 letnią, ale na całe szczęście kupiłem ubezpieczenie na 5 lat w pełnym pakiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, miałem standardową 2 letnią, ale na całe szczęście kupiłem ubezpieczenie na 5 lat w pełnym pakiecie.
Moja standardowa kończy się w marcu i mogę wykupić wydłużona gwarancję za 900 zł na 3 lata.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, luksand1 napisał:

Moja standardowa kończy się w marcu i mogę wykupić wydłużona gwarancję za 900 zł na 3 lata.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
 

Ja bym się nie zastanawiał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, luksand1 napisał:

Moja standardowa kończy się w marcu i mogę wykupić wydłużona gwarancję za 900 zł na 3 lata.
 

Możesz napisać jakieś szczegóły? W jakim sklepie kupiłeś i kto daje ubezpieczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak zrobię. Będzie 3 lata spokoju, jeśli coś się zepsuje i nie będzie można tego zrobić z różnych powodow. To oddają pieniądze za zakupiony towar lub dają nowy, odpowiednik lub zamiennik danej serii. Po za tym telewizor zacny, nawet jak na 2021. Później ewentualna zamiana na oleda .

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Możesz napisać jakieś szczegóły? W jakim sklepie kupiłeś i kto daje ubezpieczenie?
Gwarancję można wykupić w sklepach Samsunga lub zalawic to internetowo. Cyt samsung...Tak, przedłużenie gwarancji liczone jest od daty zakończenia standardowego okresu gwarancyjnego. Potwierdzenie zakupu przedłużonej gwarancji dostaje Pan w formie faktury imiennej bądź na firmę. Co do rozpatrywania usterek wszystko jest uzależnione od tego jaką ekspertyzę wyda serwis. W opisywanym przez Pana przypadku zazwyczaj wygląda to tak, że serwis wystawia Panu dokument o nienaprawialności sprzętu, na podstawie którego otrzyma Pan Dokument Akceptacji Wymiany. Z takim dokumentem może udać się Pan do sklepu, w którym został zakupiony telewizor i otrzymać zwrot pieniędzy.




Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie aktualizacja YT z 6.01 rozwiązała problem, ale YT sam zaktualizował się do wersji z 12.01 i problem powrócił. Aktualizacji od Samsunga brak - na ich czacie dowiedziałem się jedynie, że pracują nad tematem i go znają, ale są jakieś problemy żeby to dograć. Nie pozostaje nic innego niż czekać.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzona matryca, nie opłaca się naprawiać. Dobrze, że miałem ubezpieczenie, muszę teraz wybrać nowy i chyba jednak to nie będzie Samsung. Potrzebuję coś co podziała dłużej niż 2 lata i 4 miesiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...