Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!
model UE65NU8002TXXH
Czy poprzez HDMI 4  (z ARC) jestem wstanie wyciągnąć sygnał ATMOS (np. z oglądanego Netflixa)?

 

mam ampli z atmosem i żeby mieć pełnię szczęścia to musze podpinać laptopa do ampli, a ampli do TV i wtedy mam atmos'a

ale wiadomo, że człowiek leniwy i wygodna jest apka Netflix'a w TV i fajnie by było puszczać na TV i sygnał wyciągać po HDMI ARC

na teraz wyciągam z TV sygnał dźwiękowy po optyku, ale wiadomo, że to są już spore ograniczenia, bo w zasadzie tylko DD jestem w stanie osiągnąć z tego TV

 

pozdrawiam.

Edytowane przez ColaPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Od pewnego czasu mam problem z pilotem. Tzn. przestaje mi reagować na działanie. Z przycisków pod TV wszystko gra, pilot nie reaguje. Wyciągam baterie, to po wsadzeniu mruga dioda na pilocie na czerwono i nic się nie dzieje. Co jakiś czas ponowne parowanie wykonuję, jednak to na nic. Jakiś pomysł?

 

najczęściej w aplikacji TVP VOD. nie mogę nic zrobić, wyłączenie tv i włączenie nic nie zmienia.

Edytowane przez jotcekaes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zauważył jakieś zmiany po aktualizacji do wersji 1300 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.08.2020 o 20:44, jotcekaes napisał:

Cześć,

 

Od pewnego czasu mam problem z pilotem. Tzn. przestaje mi reagować na działanie. Z przycisków pod TV wszystko gra, pilot nie reaguje. Wyciągam baterie, to po wsadzeniu mruga dioda na pilocie na czerwono i nic się nie dzieje. Co jakiś czas ponowne parowanie wykonuję, jednak to na nic. Jakiś pomysł?

 

najczęściej w aplikacji TVP VOD. nie mogę nic zrobić, wyłączenie tv i włączenie nic nie zmienia

Ja również miałem problemy z pilotem w tym tv, do tego stopnia, że oddałem do sprawdzenia na gwarancji. Serwis stwierdził, że problemem są baterie kiepskiej jakości i polecał stosować np Energizer Industrial, które zamontował w pilocie. Kilka miesięcy wszystko działa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Janusz Jac napisał:

Ja również miałem problemy z pilotem w tym tv, do tego stopnia, że oddałem do sprawdzenia na gwarancji. Serwis stwierdził, że problemem są baterie kiepskiej jakości i polecał stosować np Energizer Industrial, które zamontował w pilocie. Kilka miesięcy wszystko działa. 

Mam zamontowane dokładnie te. Wcześniej miałem włożone też energizery. Nie wiem w czym rzecz 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko czysto techniczne. Czy tizen na tym samsungu ogarnia opcję odtwarzania plików multimedialnych (zdjęcia, filmy, muzyka) z przestrzeni sieciowej tj. dysk sieciowy/foldery udostępnione z poziomu pc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarnia, ja mam pendrive w routerze Archer C1200 i tma mam filmy i zdjęcia z wakacji, normalnie w sieci wifi jest jako otoczenie sieciowe i wchodzisz jakby był pendrive podpięty pod tv. Ogarnia dość nieźle, nie tną się filmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie wyłączenia dźwięku. Z racji, ze połączyłem tv z amplitunerem po światełku, dźwięk na wyjściu tv jest żenująco słaby. Dałem mu wzmocnienie 10dB i muszę sporo podgłaszać. No i tu powstał problem, że przy kolumnach każde włączenie Samsung HUB czy klikanie powoduje te irytujące dźwięki systemowe. Czy da się je wyłączyć?
Nigdzie nie udało mi się znaleźć odpowiedzi, tylko przewodnik głosowy, który mam wyłączony, opis audio, napisy itd mam wyłączone.

W ustawieniach experckich nie ma nic, ogólnych, systemowych też. Nie wierzę, że nie da się wyłączyć tych dźwięków systemu... Pomożecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, 

myślałem,że reagowanie dźwiękiem to stopień zwiększania głośności przy VOL+ i VOL-.

Pomogło :) Wyciszone :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was,

mam pytanie, ostatnio dokupiłem soundbar do telewizora Samsung 8072, sądziłem że umożliwi mi to uruchamianie plików MKV z dźwiękiem DTS itp. jednak telewizor ciągle nie wykrywa dodatkowych ścieżek audio. Wydaje mi się że z poziomu TV nie ma opcji aby odpalić taki film mimo dostępnego soundbara z dekoderem dzwięku DTS, jednak może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soundbar, może zdekodować, ale nie ma czego dekodować, bo telewizor tego nie wyśle.
Musisz użyć zewnętrznego odtwarzacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź do menu dźwięk - ustawienia eksperckie i format wyjściowego dźwięku.

Będziesz miał obsługiwane formaty przez twój tv.
Max dolby digital + u mnie.

Dts czy atmos możesz zapomnieć.
Tak jak wyżej podłącz pod dobry soundbar czy amplituner i przez arc do tv.

Pamiętaj ze nie każdy amplituner czy soundbar przepuści ci HDR.

Albo w lewo albo w prawo. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W jaki sposób przesyłacie dźwięk z urządzenia zewnętrznego (w moim przypadku kino domowe) do TV? U mnie jest podłączony kabel optyczny oraz oczywiście kabel HDMI. Jednak często mam taką sytuację że, dźwięk po hdmi, przestaję działać (jakby nie widział TV źródła) i muszę przełączyć na kabel optyczny. Po jakimś czasie znowu TV wykrywa i działa po HDMI.

A jak u Was wygląda sytuacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji do 1310.4 dostępnej przez stronę samsung aplikacja YouTube ma wielki problem z rozdzielczością 4K w ogóle albo bardzo wolno się buforuje wszystko. Na 1440p i 1080p tez często są problemy. Filmy często automatycznie ładują się w 360p. Problemu z internetem nie ma. Resetowałem aplikacje. Przed aktualizacja tv było wszystko ok. Macie tez taki problem na 1310.4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem po ostatniej aktualizacji- telewizor zaczął mi gadać i czytać wszystko co popadnie- reagowanie dźwiękiem nie wyłącza tego. Napiszcie mi proszę:

1. Jak to wyłączyć i czy jest to możliwe?

2. Nowe tv samsunga dostały funkcjonalność w postaci działającego asystenta google. Czy wiadomo coś na temat naszego modelu? Będzie polski asystent czy może już jest? Jeśli tak to jak go włączyć?

3. Działa wam wyszukiwanie głosowe po polsku na you tube ? Ja nie potrafię tego zrobić. Po wciśnięciu mikrofonu na pilotem przy włączonej aplikacji you tube- tv zawsze próbuje wyszukać po angielsku przez asystenta z tizena. Jak klikam ikonke mikrofonu w wyszukiwaniu you tube  na ekranie to pilot z kolei nie wysyła moich komend do tv.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, abees napisał:

Mam problem po ostatniej aktualizacji- telewizor zaczął mi gadać i czytać wszystko co popadnie- reagowanie dźwiękiem nie wyłącza tego. Napiszcie mi proszę:

1. Jak to wyłączyć i czy jest to możliwe?

Cześć, co prawda mam inny model ale ustawienia są podobne u mnie wygląda to następująco:

Ustawienia-Ogólne-Dostępność-Ustawienie przewodnika musi być wyłączone.

Pozdrawiam

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki robstach pomogło. Jeśli ktoś może zna odpowiedź na pozostałe pytania to będe wdzięczny. 

2. Nowe tv samsunga dostały funkcjonalność w postaci działającego asystenta google. Czy wiadomo coś na temat naszego modelu? Będzie polski asystent czy może już jest? Jeśli tak to jak go włączyć?

3. Działa wam wyszukiwanie głosowe po polsku na you tube ? Ja nie potrafię tego zrobić. Po wciśnięciu mikrofonu na pilotem przy włączonej aplikacji you tube- tv zawsze próbuje wyszukać po angielsku przez asystenta z tizena. Jak klikam ikonke mikrofonu w wyszukiwaniu you tube  na ekranie to pilot z kolei nie wysyła moich komend do tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, abees napisał:

Dzięki robstach pomogło. Jeśli ktoś może zna odpowiedź na pozostałe pytania to będe wdzięczny. 

2. Nowe tv samsunga dostały funkcjonalność w postaci działającego asystenta google. Czy wiadomo coś na temat naszego modelu? Będzie polski asystent czy może już jest? Jeśli tak to jak go włączyć?

3. Działa wam wyszukiwanie głosowe po polsku na you tube ? Ja nie potrafię tego zrobić. Po wciśnięciu mikrofonu na pilotem przy włączonej aplikacji you tube- tv zawsze próbuje wyszukać po angielsku przez asystenta z tizena. Jak klikam ikonke mikrofonu w wyszukiwaniu you tube  na ekranie to pilot z kolei nie wysyła moich komend do tv.

Również chętnie się dowiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co liczyć że dostaniemy polskiego asystenta na nasze TV. Podobno mają je otrzymać telewizory z roku 2020.

Ja po ostatniej aktualizacji mam problem z YouTube - filmy odtwarzają się w bardzo niskiej rozdzielczości. Gdy próbuje zwiększyć do FHD czy 4k jest ciągłe buforowanie... Ktoś zauważył u siebie tą przypadłość?

Na pewno nie jest to wina szybkości łącza. Mam światłowód 200mb a Netflix spokojnie odtwarza filmy w wysokiej rozdzielczości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie mam problemów, choć internet to tylko 25mb i to radiowy. :) Przed chwilą oglądałem i było wszystko ok. Buforuje tylko jak oglądam w 4K, co jest logiczne przy takiej prędkości internetu. :D

Edytowane przez Piotrek Nadzwyczajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.11.2020 o 20:02, madhunt3r napisał:

Po aktualizacji do 1310.4 dostępnej przez stronę samsung aplikacja YouTube ma wielki problem z rozdzielczością 4K w ogóle albo bardzo wolno się buforuje wszystko. Na 1440p i 1080p tez często są problemy. Filmy często automatycznie ładują się w 360p. Problemu z internetem nie ma. Resetowałem aplikacje. Przed aktualizacja tv było wszystko ok. Macie tez taki problem na 1310.4?

O właśnie. Mam dokładnie to samo! Udało ci się rozwiązać problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O właśnie. Mam dokładnie to samo! Udało ci się rozwiązać problem?

Niestety nie. Czekamy mam nadzieje na aktualizacje samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...