Jump to content
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Recommended Posts

3 minuty temu, scooter99 napisał:

OleOle

Na razie czekam na kontakt.

to w zasadzie tak samo jak EuroAGD.
Daj znać co ustalisz :) Czy jeszcze w okresie gwarancji zgłaszałeś im problemy z YT / Internetem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.05.2021 o 15:30, Mich AEL napisał:

to w zasadzie tak samo jak EuroAGD.
Daj znać co ustalisz :) Czy jeszcze w okresie gwarancji zgłaszałeś im problemy z YT / Internetem ?

W czasie gwarancji nic nie zgłosiłem.

Jestem po wizycie serwisanta samsung ,została wymieniona płyta główna i pozostają testy.

Jeśli to będzie aplikacji YouTube to Samsung za to nie odpowiada  stwierdzenie serwisanta

Przy serwisancie telewizor się nie przełączył w 360p , wyszedł zmienił się program na YouTube i proszę uruchomienie 360P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, scooter99 napisał:

W czasie gwarancji nic nie zgłosiłem.

Jestem po wizycie serwisanta samsung ,została wymieniona płyta główna i pozostają testy.

Jeśli to będzie aplikacji YouTube to Samsung za to nie odpowiada  stwierdzenie serwisanta

Przy serwisancie telewizor się nie przełączył w 360p , wyszedł zmienił się program na YouTube i proszę uruchomienie 360P 

u mnie było identycznie wręcz.
przyjechał serwis Samsunga z Łodzi, wymienili płytę główną i moduł bluetooth wraz z wifi.
Automatycznie zaktualizowali oprogramowanie do najnowszego (niestety) i pojechali...
Problem pozostał, ale połączyłem po kablu i jest ok.
Ale wiadomo - po to jest wifi 5Ghz by z niego korzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można było spodziewać się takiej odpowiedzi Samsunga dlatego zgłosiliśmy reklamacje z tyt. rękojmi. Niezgodność towaru z ofertą. Kupiłem TV 4k a on nie jest 4k więc można próbować walczyć ze sklepem. Warto napisać do rzecznika praw konsumenta i przedstawić szczegółowo problem. W każdym mieście jest darmowa pomoc. Ja już korzystałem dwa razy i za każdym razem pomogło. W tej sprawie też będę się konsultował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyżby ostatnia aktualizacja YouTube z 11.05.2021 naprawiła problem z odtwarzaniem materiałów 4k? Oglądałem dzisiaj kilka filmów i wszystkie odtwarzały się poprawnie do samego końca. Proszę sprawdźcie jak to jest na waszych telewizorach 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już wersje yt z 12.05 i przełączyłem na wifi i wydaje się być ok zobaczymy na jak długo buforuje przewija szybko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wychodziłoby na to ze to jednak YouTube coś miał po swojej stronie, a wszyscy wieszali psy na samsunga

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, madhunt3r napisał:

Czyli wychodziłoby na to ze to jednak YouTube coś miał po swojej stronie, a wszyscy wieszali psy na samsunga emoji3.png

No to chyba zrozumiałe. Ja nie kupiłem telewizora YouTube tylko Samsung. To niedopuszczalne, żeby tak duża firma nie zajęła głosu w tej sprawie i nie próbowała jak najszybciej rozwiązać problemu! Przecież to trwało ponad pół roku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba aplikacja YT znowu się zaktualizowała do wersji z 17.05 - w aplikacji z 12.05 wszystko działało. Sprawdzę niedługo i dam też znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie aplikacja Youtube na wifi w ogóle nie działa, a jak zadziała, to jest normalnie jakość FullHD po czym po reklamach długo się buforuje i wykrzacza aplikację

chyba czas kupić jakiegoś miboxa i olać ten głupi tizen

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, scooter99 napisał:

ja mam YOUTUBE z 2018 w tym TV.

Jak Wy to aktualizujecie ?

Wersja Softu TV 1310

Źle patrzysz. Wersje YouTube sprawdzasz otwierając aplikacje YouTube - ustawienia - wersja aplikacji. Ja mam teraz web_20210519

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Czy do TV z 120 hz matrycą ale hdmi 2.0b jestem w stanie dostarczyć jakikolwiek sygnał 120 hz? Czyt to skompresowany np. yuv 4.2.0 czy o niższej rozdzielczości?

A może takie tv po hdmi przyjmują wyłącznie 60 hz max a matryce upłynniają do 120 hz.

Swoja drogą hdmi 2.0b nie jest w stanie przyjąć pełnego sygnału 4k 60 hz HDR i obraz taki musi być kompresowany np. do yuv 422 ale gdyby  go skompresować do yuv 420 (120 hz) lub puścić pełne rgb ale w 1440p i 120 fps. Czy komuś kiedykolwiek udało się przyjąć jakikolwiek sygnał 120 fps na tv z hdmi 2.0b?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.01.2021 o 21:38, adamdr84 napisał:

Panowie posiadam TV mu7002, mam też Xbox series X i zakupiłem dziś soundbar q70r i moje pytanie, czy da się uzyskać w jakiś sposób Dolby Atmos na tych głośnikach wprost z Xboxa?

A działa ci 120 fps w 1440p?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A działa ci 120 fps w 1440p?

Chyba Hz ? ;)

Chyba Hz ? default_wink.png

Sorki nie wtrącam się. Nie wiem jak to wykasować. Jeszcze raz przepraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...