Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

Który tv na kablu? Jesli możesz sprawdź q9fn na wifi, bo na kablu to działa podobno ok.

Edytowane przez Janusz Jac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja patrzyłem u siebie na NU8072 i w większości przypadków 4k działa poprawnie, zdarzają się filmy, gdzie co chwilę buforuje (ale to pewnie kwestia serwera, na którym ten się znajduje). 
Na 360p przełącza się może 1 / 30 razy, wcześniej było 8-9/10 razy - także tragedia.
Sprawdzałem i mam najnowszą wersję FW w telewizorze, natomiast aplikację YT mam z 2018 roku - nie mogę jej zaktualizować, a jak u Was ?
Telewizor mam połączony via wifi 5GHz, ok 0,5m od routera stoi TV

Edytowane przez Mich AEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Który tv na kablu? Jesli możesz sprawdź q9fn na wifi, bo na kablu to działa podobno ok.
Q9FN, na kablu, sprawdzę na wi-fi ale router mam daleko od niego, to nie wiem jak to będzie dziać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam problem z buforowaniem YouTube po aktualizacji 1310.4 na nu8072 tylko przez wifi. Chwilowym rozwiązaniem jest podłączenie tv po kablu wtedy działa dobrze.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, madhunt3r napisał:

Tez mam problem z buforowaniem YouTube po aktualizacji 1310.4 na nu8072 tylko przez wifi. Chwilowym rozwiązaniem jest podłączenie tv po kablu wtedy działa dobrze.

u siebie nie dam rady połączyć kablem. Telewizor wisi na jakimś "slim uchwycie" i nie wcisnę ręki. 
Jak sprawdziłem wersję YT w informacjach, w programie YT to mam aktualizację także z 27 stycznia 2021 roku.
Natomiast w aplikacjach TV jest wersja YT z 2018 i to mnie zmyliło :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z 5.1 na youtube itp. Miałem podłączone cały czas złączem optycznym ale ps5 nie ma tego złącza to słuchawki muszę podłączyć do tv i w związku z tym musiałem podłączyć soundbar do tv przez hdmi arc.

Na optycznym robiąc test dolby z youtube odtwarzał wszystkie kanały osobno a po podłączeniu przez hdmi dubluje przednie kanały na tylnych głośnikach i nie odtwarza np dźwięku z subwoofera.

Soundbar to hw-n650 z dodatkowymi głośnikami.

Mam też problem z podłączonym w takiej konfiguracji nvidia shield. Problem jest z brakiem dźwięku 5.1 i przeskakiwaniem obrazu na netflixie. Dokładnie taki problem sam

Ale te rozwiązanie sprawia, że w ogóle znika wybór 5.1 w aplikacji netflixa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na samym początku odłącz wszystko od tv. Wykasuj urządzania w tv. Podłącz sam soundbar. Poczekaj aż go wykryje. Jak nie wykryje to wyłącz tv i wlacz jeszcze raz. Jak go wykryje to wtedy będziesz miał go jako wychodzący dźwięk przez soundbar.

Jak nie - wejdź w wyjście dźwięku i ustaw na soundbar.
Potem już podłączaj urządzenia do tv - i wszystko będzie dzialac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk przez soundbar idzie normalnie i wszystko działa tylko np nie ma 5.1 w youtube tak jak przez optyczny przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może źle tłumacze ale dobra zmienię wątek na ten o shieldzie :).

Jakieś pomysły czemu rwie obraz i nie ma dźwięku po podłączeniu do hdmi in w soundbarze? Przy podłączeniu do tv działa normalnie.

Ogólnie to nasz tv ma wieczne problemy z podłączaniem audio.

 

Edytowane przez impact18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Spotkał się ktoś ze złym spojrzeniem przez serwis Samsunga z przyklejaną taśmą LED na tył telewizora?

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ze "złym dotykiem" to tak.
Ale o złym spojrzeniu, nie słyszałem
Można stwierdzić ze złym spojrzeniem Samsunga na zły dotyk...

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem, 

czy robił ktoś jailbreak na tym tv i tizenie? Chodzi mi o to, żeby móc instalować aplikacje .apk ze źródeł zewnętrznych ze sklepu play. Tzn nie ze sklepu bezpośrednio, ale np. z apkmirror. Chodzi mi generalnie o kilka aplikacji, w tym youtube apk a nie tej wbudowanej w tizena. Zależy mi także na aplikacji VECTRA TV, którą mam na smartfonie, mogę otworzyć w przeglądarce, ale nie ma w sklepie z aplikacjami tizena. Tak samo kilka apek do analizy obrazu, nagrywania obrazu itd.

Da się to zrobić po złamaniu?
A może istnieją jakieś custom ROMy na ten tv?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się niestety. Nawet nie można cofnąć update. Ostatni soft z października uniemożliwia osiąganie filmów 4k w aplikacji YouTube. Na forach anglojęzycznych grzmi a Samsung kasuje posty i blokuje użytkowników. Ich polityka to chcesz w pełni korzystać z TV kup po dwóch latach nowy. Kpina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Janusz Jac napisał:

Nie da się niestety. Nawet nie można cofnąć update. Ostatni soft z października uniemożliwia osiąganie filmów 4k w aplikacji YouTube. Na forach anglojęzycznych grzmi a Samsung kasuje posty i blokuje użytkowników. Ich polityka to chcesz w pełni korzystać z TV kup po dwóch latach nowy. Kpina.

Mam wrażenie, że w chwili obecnej jest i tak LEPIEJ niż było krótko po zrobieniu tej aktualizacji.
Nie okłamujmy się, ale na początku była TRAGEDIA - non stop jakość na YT zmieniałą się na 360p - teraz też potrafi ale już nie tak uciążliwie.
MImo wszystko nie obejrzysz juz 4K tylko 1080p - w 4K po niedługiej chwili przełącza się na 360p i potem jest problem wrócić na 4K bo buforuje i buforuje...

BTW - faktycznie TINZEN'a nie da rady tak ogarnąć jak ANDROIDa .. a szkoda !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zastanawiam się, czy nie składać reklamacji z tyt rękojmi do sklepu. W lutym 2 lata minęły od zakupu ale jest jeszcze rok od wykrycia wady....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Janusz Jac napisał:

Ja zastanawiam się, czy nie składać reklamacji z tyt rękojmi do sklepu. W lutym 2 lata minęły od zakupu ale jest jeszcze rok od wykrycia wady....

Może to nie jest głupi pomysł - pytanie jaki powód ? Hmm
Ja telewizor kupiłem 18 kwietnia 2019r

BTW - kontaktowałem się dwukrotnie z Samsung'iem odnośnie problemy z YT - najdziwniejszy jest fakt, ze oni problemu nie widzą - twierdzą, ze problemem jest mój router... jak wspomniałem, że w internecie jest "głośno" o problemie YT po jesiennej aktualizacji - zaproponowali reset do fabrycznych.. pomoglo ale na 2 dni...

Jeszcze ważna kwestia - rozmawialem przed chwilą z supportem ws. problemow z YT i 4K - zmiana na 360p

Odpowiedz jaka uzyskałem jest conajmniej dziwna:

"Panie Michale, aplikacje YT nie wspiera materiałów 4K."
"Panie Michale, za działanie aplikacji odpowiada jej dostawca. Proszę tę kwestię zgłosić do źródła. Powyżej link.
https://support.google.com/youtube/thread/new?hl=en"

Co Wy na to ?

Edytowane przez Mich AEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Produkt może mieć ukrytą wadę karty sieciowej. Podobno komuś wymienili na gwarancji i jest ok. Zamknięto najdłuższy temat na forum uznając to za rozwiązanie problemu. Ja też kontaktowałem się z Samsungiem. W przeciwieństwie do ciebie, nie obwiniali routera ale oznajmili że znają problem i że niby ma się pojawić aktualizacja. Kiedy, nie wiadomo... Nic, poczekam jeszcze chwilę, monitoruje zagraniczne fora internetowe, ale jeśli nic się nie zmieni to będę walczył z Media expert. Kupiłem produkt, który miał oferować 4k a tego nie robi. Napiszę jeszcze do rzecznika konsumentów u mnie w mieście, już raz też mi pomógł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Janusz Jac napisał:

Produkt może mieć ukrytą wadę karty sieciowej. Podobno komuś wymienili na gwarancji i jest ok. Zamknięto najdłuższy temat na forum uznając to za rozwiązanie problemu. Ja też kontaktowałem się z Samsungiem. W przeciwieństwie do ciebie, nie obwiniali routera ale oznajmili że znają problem i że niby ma się pojawić aktualizacja. Kiedy, nie wiadomo... Nic, poczekam jeszcze chwilę, monitoruje zagraniczne fora internetowe, ale jeśli nic się nie zmieni to będę walczył z Media expert. Kupiłem produkt, który miał oferować 4k a tego nie robi. Napiszę jeszcze do rzecznika konsumentów u mnie w mieście, już raz też mi pomógł.

mi już raz kartę sieciową wymieniali (razem z BT) bo bardzo często gubił połączenie WIFI. 
Też najchętniej powalczyłbym z Euro ale co z tego wyniknie, hmm....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spróbujemy to się nie dowiemy 😉 Musisz, że wymieniali ci kartę? Czyli to standard, bo już spotkałem kilku użytkowników, którym też wymieniali karty w tym modelu. Ja na twoim miejscu bym reklamował, puki jest na gwarancji, zawsze będzie łatwiej. Tylko z tyt rękojmi bo z gwarancji nic nie ugrasz. Zapis w karcie gwarancyjnej jasno mówi, że Samsung nie odpowiada za oprogramowanie firm zewnętrznych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kartę sieciową i BT wymieniali mi ok 8 miesięcy temu (telewizor nagminnie gubił sieć WIFI oraz gubił parowanie z pilotem).
A powiedz mi na jakiej zasadzie reklamować telewizor ? Reklamować z tytułu rękojmi ale z EURO a nie SAMSUNG co nie ?

Zgłaszałem w SAMSUNG przebarwienia na matrycy - w sensie clouding, banding czy jak to się zwie - stwierdzili, ze to normalne - chociaż ostatnimi czasy stało się to dużo bardziej uciążliwe.
Uderzać do EURO a nie SAMSUNG, zeby wymienili mi kartę sieciową w telewizorze drugi raz ?
Wypełnić formularz reklamacyjny, ale zaznaczyć że z tytułu rękojmi ?
Podstawę prawną "REKOJMIA" zaznaczyc i temat zgłoszenia " Towar posiada wadę funkcjonalną" najlepiej ?

Opera Zrzut ekranu_2021-03-15_194624_euro.com.pl.png

Edytowane przez Mich AEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...