Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Piotrek Skorupa napisał:

I tutaj jest myk z tym za[beeep]istym Szajsungiem. Wejście jest nieistotne, tylko musisz w ustawieniach tv po podpięciu, zaznaczyć ręcznie  obsługę HDMI w pełnym zakresie. Nie pamiętam jak się opcja nazywa, ale domyślnie jest nieaktywna. Jest okienko w którym masz do zaznaczenia wszystkie gniazda HDMI. Kurde ultra HD czy coś takiego. W ustawieniach ekranu jest. Jak to zaznaczysz, to obraz Ci mignie i będziesz mógł ustawić 120hz w systemie.

Włączyłem tą opcję(menadżer urządzeń zewnętrznych -> HDMI UHD COLOR) i dalej bez zmian. Czy jest szansa że mój TV ma tylko 60 mhz? Ewentualnie czy może to ograniczać płyta główna? Jak tylko kupiłem tv to był problem z podłączeniem HDMI i miałem wymienianą płytę główną w ramach gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O właśnie o tą opcję chodziło. A jaki masz dokładnie model?

Rozumiem, że podłączasz kompa do tv korzystając z wyjścia na płycie głównej? Jeśli tak, to sprawdź jaka ma specyfikację zintegrowana grafika. Być może nie jest w stanie obsłużyć 120hz choć nie chce mi się wierzyć. ;)

Edytowane przez Piotrek Skorupa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś pomysł na ciągłe gubienie parowania przez pilot? Ostatnio musiałem parować praktycznie co 2-3 dni, a teraz po każdym uruchomieniu TV, ale zazwyczaj pilot w ogóle nie reaguje na parowanie. Dzisiaj z pół godziny walczyłem w resetowanie, odłączanie od prądu, resetowanie pilota, telewizora, itd, zanim załapał. Po ponownym uruchomieniu ten sam problem.

Czytałem na zagranicznych forach że nie tylko ja mam ten problem, ale rozwiązania nie znalazłem. Ktoś pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

model : UE55NU8002TXXH, tv podpinam pod RTX 3070 ti, więc kompletnie nie szukałbym problemów po stronie komputera. Dodatkowo mam monitor 165 hz i wszystko smiga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według specyfikacji, Twój model ma matryce 60hz. :D A ja szukam po opcjach co może być nie halo. ;)

Edytowane przez Piotrek Skorupa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.08.2021 o 14:14, Tomasz Krztoń napisał:

Macie jakiś pomysł na ciągłe gubienie parowania przez pilot? Ostatnio musiałem parować praktycznie co 2-3 dni, a teraz po każdym uruchomieniu TV, ale zazwyczaj pilot w ogóle nie reaguje na parowanie. Dzisiaj z pół godziny walczyłem w resetowanie, odłączanie od prądu, resetowanie pilota, telewizora, itd, zanim załapał. Po ponownym uruchomieniu ten sam problem.

Czytałem na zagranicznych forach że nie tylko ja mam ten problem, ale rozwiązania nie znalazłem. Ktoś pomoże?

To jest najgorszy tv jaki miałem... Też czasem mam ten problem. Serwis wymienił mi pilot i kazał używać "najlepszych" baterii. Śmiech na sali... U mnie teraz YouTube nie chce odtwarzać filmów zaraz po uruchomieniu aplikacji. Czarny ekran. Muszę udostępniać z telefonu dopiero zaskakuje. Nie czyta wszystkich pendrive. A jak już wykryje to za chwilę rozłącza, i tak w kółko. Milion problemów. 10 letnia plazma Panasonica lepiej działa niż to gó...no. Nigdy już nie kupię Szajsunga...

Edytowane przez Janusz Jac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.08.2021 o 16:57, Janusz Jac napisał:

To jest najgorszy tv jaki miałem... Też czasem mam ten problem. Serwis wymienił mi pilot i kazał używać "najlepszych" baterii. Śmiech na sali... U mnie teraz YouTube nie chce odtwarzać filmów zaraz po uruchomieniu aplikacji. Czarny ekran. Muszę udostępniać z telefonu dopiero zaskakuje. Nie czyta wszystkich pendrive. A jak już wykryje to za chwilę rozłącza, i tak w kółko. Milion problemów. 10 letnia plazma Panasonica lepiej działa niż to gó...no. Nigdy już nie kupię Szajsunga...

Youtube muszę resetować co kilka dni, bo nie odtwarza filmów. Od jakiegoś czasu, żadne apki muzyczne (Tidal, OpenFM, TuneIn... ) nie grają mi muzyki. Kiedyś było wszystko ok, a aktualizacji nie było od dawna.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie 2x 65" i 1x 82" i nie mam żadnych z wymienionych tu problemów. TV używane codziennie.

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używa ktoś spotify? Przy próbie wybrania polubionych utworów wyskakuje błąd. Wszystko inne działa normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Używa ktoś spotify? Przy próbie wybrania polubionych utworów wyskakuje błąd. Wszystko inne działa normalnie.
U mnie normalnie.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.09.2021 o 10:28, lycone napisał:

Mam u siebie 2x 65" i 1x 82" i nie mam żadnych z wymienionych tu problemów. TV używane codziennie.

Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
 

Przywróciłem do ustawień fabrycznych i dalej żadna aplikacja muzyczna mi nie gra. Tidal tylko pętli w kółko. Nawet radia nie posłucham.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przywróciłem do ustawień fabrycznych i dalej żadna aplikacja muzyczna mi nie gra. Tidal tylko pętli w kółko. Nawet radia nie posłucham.

Możesz szukasz problemu samsunga. A mówisz o aplikacjach zewnętrznych. Ja od dłuższego czasu mam problem z YouTube. Tv ma już pare lat. Wyszły już z 3 wersje jego. Może skończył się support na ten tv. Nie wiem ale biorę to pod uwagę.

Stosuje rozwiązanie firm 3cich jak np. Apple TV.

Tak pisze. Ale raczej samsung nie odpowiada za nie działanie programów firm 3cich u siebie na tv.

Nie bronię samsunga jakby co.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kuniu napisał:


Możesz szukasz problemu samsunga. A mówisz o aplikacjach zewnętrznych. Ja od dłuższego czasu mam problem z YouTube. Tv ma już pare lat. Wyszły już z 3 wersje jego. Może skończył się support na ten tv. Nie wiem ale biorę to pod uwagę.

Stosuje rozwiązanie firm 3cich jak np. Apple TV.

Tak pisze. Ale raczej samsung nie odpowiada za nie działanie programów firm 3cich u siebie na tv.

Nie bronię samsunga jakby co.
Pozdrawiam.

Radia nie mogę posłuchać nawet przez stronę internetową. Jeszcze 2 miesiące temu nie miałem żadnego problemu, a teraz tylko youtube działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem najprawdopodobniej tkwi w montowanych kartach sieciowych. Obstawiam że po kablu będzie działać. Tylko nie po to człowiek kupuje telewizor z Wi-Fi, żeby musiał kable do niego ciągnąć... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe, ze problem tkwi w WIFI. Mi w NU8072 wymieniali kartę sieciową (scalona z modułem BT - pilot gubił parowanie).
YT mial problem z rozdzielczoscia 4K po WIFI (po ktores tam aktualizacji YT, wczesniej bylo OK). Kolejna wymiana modułu WIFI/BT nie przyniosłą skutku.

Połączyłem kablem i YT dziala normalnie. 
Fakt faktem - nie po to jest WIFI by łączyć TV  po kablu (ja na szczescie mam 1m do routera, wiec połaczyłem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam kabla i nigdy nie miałem problemów z YT. 4K też bez problemów leci.  Spotify kiedyś też odpaliłem i kilka piosenek przeleciało, ale nie słucham muzyki na co dzień z tv więc nie wiem jak teraz.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale po ściągnięciu fw na pendrive tv uważa, że mam już najnowszy. Ktoś aktualizował ręcznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze z usb wymuszał normalnie nowy fw. Dziwna sytuacja.

A trochę inne pytanie. W tv ustawieniach dźwięku dajcie bitstream czy pcm?

Edytowane przez impact18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po aktualizacji pilot zaczął się rozłączać przy każdym wyłączeniu tv. Pomaga jedynie wyjęcie baterii i ponowne parowanie :/ tragedia z tym telewizorem, nigdy więcej Samsung. 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.10.2021 o 19:40, Biwak01 napisał:

U mnie po aktualizacji pilot zaczął się rozłączać przy każdym wyłączeniu tv. Pomaga jedynie wyjęcie baterii i ponowne parowanie 😕 tragedia z tym telewizorem, nigdy więcej Samsung. 

Pomogło zresetowanie TV przez ukryte menu serwisowe. Naprawiło się przy okazji wykrywanie urządzeń HDMI i prawidłowo dodaje ikonki np. Xbox czy Nintendo jak inne aplikacje w szybkim menu. Działa znów automatyczne wykrywanie trybu gry. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.11.2021 o 19:37, Biwak01 napisał:

Pomogło zresetowanie TV przez ukryte menu serwisowe. Naprawiło się przy okazji wykrywanie urządzeń HDMI i prawidłowo dodaje ikonki np. Xbox czy Nintendo jak inne aplikacje w szybkim menu. Działa znów automatyczne wykrywanie trybu gry. 

Jak to zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...