Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung NU8002, NU8042, NU8072 | TEST | Telewizor LCD Ultra HD z HDR (2018) i systemem Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzona matryca, nie opłaca się naprawiać. Dobrze, że miałem ubezpieczenie, muszę teraz wybrać nowy i chyba jednak to nie będzie Samsung. Potrzebuję coś co podziała dłużej niż 2 lata i 4 miesiące.
Miałeś wykupione ubezpieczenie ze sklepu? Rozumiem że nie wymieniali tobie matrycę tylko oddali pieniądze za ile kupiłem nowy. Nie zaproponowali nowego Samsunga ?

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panaszonik GX/HX 800/810/820/830 może być obrazowo świetna alternatywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem ubezpieczenie ze sklepu w Hestii. Dostałem kwotę do wykorzystania w euro na dowolny TV ew. mogę dopłacić do lepszego.
Można powiedzieć szczęście w nieszczęściu... Daj potem zac co wybrałeś.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa nie jest prosta bo:

- mam kwotę 7400 do wykorzystania w Euro rtv agd a jak chcę lepszy to muszę dopłacić (a nie chcę), interesuje mnie 75"

- Cena Tv obowiązuje bez rabatów, które są naliczane jako kod rabatowy - czyli TV z ceną obniżaną przez kod rabatowy nie liczy się i obowiązuje mnie cena przed rabatem, obniżka ceny i rabat bez kodu rabatowego jest ok. Gdzie tu logika nie wiem.

- tylko TV które mają w magazynie czyli z realizacją na dziś i na jutro. Jeśli jest "Do 3 dni roboczych" to oznacza, że go nie mają i muszą zamówić a to się nie liczy

No i w zasadzie zostają same samsungi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyboru dużego nie miałem, zdecydowałem się na Samsung QLED QE75Q80TAT. We wtorek ma przyjechać. niestety montaż na ścianę za 1 zł to trochę pic na wodę, działa tylko w dużych miastach, a że mieszkam 10km od dużego miasta to już muszę sam się martwić. Oczywiście wykupiłem pełne ubezpieczenie.

Żegnam się w tym wątku jako były już właściciel felernego Samsunga Nu8002...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyboru dużego nie miałem, zdecydowałem się na Samsung QLED QE75Q80TAT. We wtorek ma przyjechać. niestety montaż na ścianę za 1 zł to trochę pic na wodę, działa tylko w dużych miastach, a że mieszkam 10km od dużego miasta to już muszę sam się martwić. Oczywiście wykupiłem pełne ubezpieczenie.
Żegnam się w tym wątku jako były już właściciel felernego Samsunga Nu8002...
 
Gratuluję wyboru, napisz jak potem wrażenia po przejściu z Nu8000. Czy jest progres. Wykupiłeś dalsza gwarancję?.
Ps. To nie było złośliwie.
Ja swoja 3 letnią wykupuje, bo 2 letnia kończy mi się w marcu.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, luksand1 napisał:

Gratuluję wyboru, napisz jak potem wrażenia po przejściu z Nu8000. Czy jest progres. Wykupiłeś dalsza gwarancję?.
 

Wykupiłem ubezpieczenie, czytałem gwarancje samsunga i tam niestety jest o wiele gorzej, więc nie zdecydowałem się na nią.

Edytowane przez Misiunieczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykupiłem ubezpieczenie, czytałem gwarancje samsunga i tam niestety jest o wiele gorzej, więc nie zdecydowałem się na nią.
W jakim sensie gorzej. Ile wyniosło ubezpieczenie, jeśli możesz powiedzieć.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie przeczytałem warunki samsunga to masz np. informację, że możesz dostać używany TV, gwarancja na wymienioną część to 3 miesiące(!), tylko awarie sprzęt obejmuje.

Moje ubezpieczenie kosztowało 1750 zł, a w nim oprócz gwarancji przez 5 lat (2 lata samsung + 3 Hestia) to mam też przepięcia, kradzież, nieumyślne uszkodzenie no i zastepczy Tv na czas naprawy powyżej 5 dni.

Edytowane przez Misiunieczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc zawsze lepsze kolejne 3 lata z Samsungiem niż działać na własną rękę ( np. z wymianą podświetlenia w zewnętrznym serwisie za 1800zl.) Ale ty masz na bogato teraz więc możesz spać spokojnie. Tylko żeby zadowolił wyświetlany obraz. A jak ma sie zepsuć to pod koniec ubezpieczenia.

 

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

A tak szczerze zadowolony byłeś z nu8000?

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, luksand1 napisał:

A tak szczerze zadowolony byłeś z nu8000?



 

Byłem zadowolony, choć denerwowało mnie to podświetlenie na krawędziach czarnego obrazu, było niekiedy zbyt widoczne. Tv miałem podłączony do ampitunera a do niego resztę rzeczy czyli Xboxa X, Dekoder satelitarny i inne pierdoły. Minusem było to, że TV miał tylko Dolby 5.1, jak chciałem na netflixie obejrzeć coś w Dolby Atmos to musiałem to robić przez Xboxa. Natomiast filmy i gry w 4K i HDR robiły ogromne wrażenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak będziesz mial Q80t i jak byś porównał nu8000 ogólna jakość obrazu, jasność, hdr, czernie do Q80t?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.01.2021 o 13:53, madhunt3r napisał:

Daj znać jak będziesz mial Q80t i jak byś porównał nu8000 ogólna jakość obrazu, jasność, hdr, czernie do Q80t?

Telewizor powieszony na ścianie. Ogólnie mówiąc to jest naprawdę super:

- obraz jest bardzo dobry, czerń wreszcie jest czarna na całym ekranie (w Nu8002 widać było podświetlenie przy krawędziach). Jedynie jak jest biały napis na czarnym tle to trochę widać jakby poświatę napisu, ale to naprawdę w bardzo niewielkim stopniu, zupełnie nie przeszkadza. Testowałem na netfilxie 4k i 4K z HDR.

- eARC - najlepsza rzecz jaką ma ten TV. Wreszcie mogę oglądać filmy z Dolby Atmos na Netfixie. Dodatkowo podłączyłem XBOX-a do TV i również przez eARC mam Dolby Atmos do amplitunera (nie muszę używać optyka). Wszystko odbywa się przez dedykowane wejście HDMI3 i jeden dobry kabel HDMI.

- tak jak pisałem wyżej Xboxa X podłączyłem do dedykowanego portu HDMI4. TV wykrył konsolę i pojawiło mi się mnóstwo ustawień obrazu i dźwięku dotyczącej samej konsoli. Na razie jadę na Auto :)

- Próbowałem przetestować 120Mhz z konsoli, niestety Xbox X oferuje takową tylko przy rozdzielczości 1440, i z taką działał bez problemu. Oczywiście normalnie używam 4K i 60Mhz z HDR. TV przeszedł wszystkie testy oprócz Dolby Vision - wiadomo.

Wady. Jeśli mógłbym się do czegoś przyczepić to brak powłoki antyrefleksyjej, przy czarnych obrazach trochę widać, jednak nie na tyle aby bardzo to przeszkadzało.

Jak ciekawostkę dodam, że wymieniłem tuner satelitarny na 4k Ultrabox + z cyfry i podłączyłem go do amplitunera. Obraz naprawdę super, HD jest podnoszony do 4k i wygląda to ładnie. Teraz coś dla tych co twierdzą, że kabel HDMI to działa albo nie i nie ma różnicy czy kosztuje 20 zł czy 100. Kabel ze sklepu, który aktualnie reklamuje pewna ładna Pani :) i nie był tan,i na zwykłym tunerze HD działał bez problemu , na tym nie działał w ogóle. Obraz migał zanikał pojawiał się itp. Wymieniłem na jakiś inny, który miałem i obraz był ale na kanałach 4k często gubił klatki (obraz jakby się przycinał), oraz przez ten kabel mój TV i ampli wariował, to znaczy TV gubił amplituner, nie widział go, wykrywał jako nieznany itp. Wymiana kabla na nowy atestowany spowodowała, że problem zniknął. Spędziłem kilka godzin do 4 rano zanim wykryłem o co chodzi.Gdzie tu logika nie wiem, ale tak właśnie było. Nie kłamię :)

Reasumując: Na razie testuje tryb inteligentny który sam dostosowuje obraz i dźwięk, jak trochę ochłonę zacznę bawić się samemu w ustawianie. Jestem baaaaardzo zadowolony :)

 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie posiadam TV mu7002, mam też Xbox series X i zakupiłem dziś soundbar q70r i moje pytanie, czy da się uzyskać w jakiś sposób Dolby Atmos na tych głośnikach wprost z Xboxa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heja ! Dobrze, że do Was trafiłem! :)
Także od jakiś 2 miesiecy mam problem z YOUTUBE - non stop zmienia się na 360p - pisalem do SAMSUNGA - a tam stwierdzili, ze problem z routerem etc. powiedzialem ze TYLKO na tym telewizorze non stop zmienia się jakośc YT na 360p. Od jakiś 2 tygodni uspokoiło się - nie dzieje się to, aż tak często - uff.
Ale ja nie z tym... zgłaszałem juz 2 razy problem z matrycą - w narożnikach mam białe przebarwienia (clouding czy banding) - przykład, jest ciemny ekran, na środku jest coś jasnego i w narożnikach pojawiają się takie białe plamy.. tragedia.
Serwis NIKU twiedzi, że to jest normalne i nic się z tym nie zrobi.
Nadmienię, że problem występuje od jakiś 6 miesięcy... wcześniej praktycznie tego nie bylo.
Co zrobić, jak jest u Was ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Mich AEL napisał:

Ale ja nie z tym... zgłaszałem juz 2 razy problem z matrycą - w narożnikach mam białe przebarwienia (clouding czy banding) - przykład, jest ciemny ekran, na środku jest coś jasnego i w narożnikach pojawiają się takie białe plamy.. tragedia.
Serwis NIKU twiedzi, że to jest normalne i nic się z tym nie zrobi.
Nadmienię, że problem występuje od jakiś 6 miesięcy... wcześniej praktycznie tego nie bylo.
Co zrobić, jak jest u Was ?

Może to co napiszę jest brutalne, ale.. zmień TV. Te typy tak mają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Mich AEL napisał:

Heja ! Dobrze, że do Was trafiłem! :)
Także od jakiś 2 miesiecy mam problem z YOUTUBE - non stop zmienia się na 360p - pisalem do SAMSUNGA - a tam stwierdzili, ze problem z routerem etc. powiedzialem ze TYLKO na tym telewizorze non stop zmienia się jakośc YT na 360p. Od jakiś 2 tygodni uspokoiło się - nie dzieje się to, aż tak często - uff.
Ale ja nie z tym... zgłaszałem juz 2 razy problem z matrycą - w narożnikach mam białe przebarwienia (clouding czy banding) - przykład, jest ciemny ekran, na środku jest coś jasnego i w narożnikach pojawiają się takie białe plamy.. tragedia.
Serwis NIKU twiedzi, że to jest normalne i nic się z tym nie zrobi.
Nadmienię, że problem występuje od jakiś 6 miesięcy... wcześniej praktycznie tego nie bylo.
Co zrobić, jak jest u Was ?

Problem z YouTube jest już komentowany na wielu forach internetowych. Pojawił się po aktualizacji do 1310.4. YouTube nie działa prawidłowo na większości modeli z 2018 roku, nawet topowych jak Q9FN. Samsung zna problem i jak na razie nic sobie z tego nie robi, odsyła do YouTube. Tutaj masz jeden z wątków https://us.community.samsung.com/t5/HD-and-UHD-TVs/Youtube-issues-after-update-ver-1310-4-Q9FN/td-p/1511008/page/16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już wiem, że problem nie jest tylko u mnie. Najzabawniejszy jest fakt, ze rozmawialem z SAMSUNGiem w sprawie YT, stwierdzili, ze problem jest z moim routerem. Powiedzialem, ze nie możliwe - bo na telefonach, YT dziala normalnie, na drugim TV tez dziala normalnie, na telefonach także... jedynie na tym jednym TV Samsung jest problem. Kazali robić HOTSPOT'a etc.. kpina :) Teraz z mniejszą częstosliwościa YT zmienia na 360p ale zdarza się (początkowo to było co chwilę, dostawalem palpitacji... zrobilem nawet RESET do fabrtycznych, bez efektu...
No wlasnie, im wiecej czytam o UE65NU8072 to wiem, ze "te typy tak mają", kolejnego już raczej SAMSUNG'a nie kupię, chyba ze jakiś wysoki model QLED, aczkolwiek... LG OLED'owe sa sympatyczne :) 
Reasumując - mój problem z UE65NU8072 z tymi przebarwieniami na ciemnym tle są normalne ? Serio serio 🙂 ?

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak. Nie wiem jak wyglądają te przebarwienia u ciebie ale to loteria. U mnie nie jest źle. Ja również już nigdy więcej nie kupię Samsunga. Jak widzisz, nawet topowe modele mają problem z YouTube a firma ma klientów w du.....e. Chcesz oglądać filmy na YouTube w 4k? Kup nowy telewizor... Kpina!

Działa jedynie 4k na YouTube w przeglądarce, tam nic się nie zacina, także ewidentnie jest coś nie tak z aplikacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Janusz Jac napisał:

Niestety tak. Nie wiem jak wyglądają te przebarwienia u ciebie ale to loteria. U mnie nie jest źle. Ja również już nigdy więcej nie kupię Samsunga. Jak widzisz, nawet topowe modele mają problem z YouTube a firma ma klientów w du.....e. Chcesz oglądać filmy na YouTube w 4k? Kup nowy telewizor... Kpina!

Działa jedynie 4k na YouTube w przeglądarce, tam nic się nie zacina, także ewidentnie jest coś nie tak z aplikacją.

Generalnie bardzo ciężko te przebarwienia w ogóle uchwycić na zdjęciu. Najbardziej widoczne jest np: jak jest ciemno w pomieszczeniu, ekran jest ciemny, na środku jest jasny napis to w narożnikach mam plamy wielkości 20x20... może wieczorem uda mi się zrobić zdjęcie.

Jestem zniesmaczony, bo kupiłem wysoki model serii 8000 a tutaj taki zonk. 
Tak wiem, nie jest to QLED ale nie zmienia to faktu, ze nie tego człowiek oczekuje...
Odnosnie YT - sprawdzę jak wygląda 4k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem właśnie YouTube 4k HDR na Q90R z softem 13.04
Działa wyśmienicie.

Później jeszcze sprawdzę na Q9FN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, raf7705 napisał:

Na Q9FN też śmiga YouTube 4k HDR.

A jaka wersja softu Tv. Na kablu czy wifi? Jak długo odtwarza to 4k? Po około minucie się zatrzymuje i buforuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na q9fn pokazuje 1310, na Q90R 1310.4

Internet jeden na kablu, drugi wi-fi.

Nic nie buforuje, działa normalnie.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...