Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie tam... Wysłałem kolejnego maila także w kwestii problemów z odtwarzaniem plików 4k HDR ale póki co cisza. Philips to mega porażka jeżeli chodzi o jakąkolwiek pomoc. Twierdzą, że aplikacja Youtuba nie obsługuje HDR i żebym to do nich się zwrócił chociaż na philipsupportforum pisali sami, że znają problem i się tym zajmują. Czekam na androida 7.1.2 który mam nadzieję naprawi wszyskie bolączki. Jak nie to będę próbował oddać TV do RTV jako niezgodny z umową. Dam znać jak czegoś się dowiem Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem czemu w teście jest napisane że YT jest w HDR? VP9. P2?

Poza tym cóż tam jest takiego w tym HDR na YT? bo ja tylko widzę parę DEMO od producentów TV, które nie trwają dłużej niż 5 min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez sie zastanawiam czemu w tescie jest. 

W sumie to racja ze nic nie ma. Ale pewnie w niedalekiej przyszłości będzie coraz wiecej:) 

Pozdrawiam 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Robert_1988_KrK napisał:

(...)

Poza tym cóż tam jest takiego w tym HDR na YT? bo ja tylko widzę parę DEMO od producentów TV, które nie trwają dłużej niż 5 min.

No właśnie Youtube świetnie się sprawdza w roli odpalania takich demek. Kupiłeś nowy TV i chcesz obczaić na czym polega to całe HDR, albo pokazać znajomym którzy też nie wiedzą o co biega. Albo po prostu chcesz od czasu do czasu obejrzeć jakiś dobrze zrealizowany klip i nacieszyć oko. Kolejna funkcjonalność - zastanawiasz się czy warto przesiąść się na nowego xboxa x albo playstation 4 pro. Powoli pojawiają się filmiki z gameplayów w 4K z HDRem. Można sobie odpalić i na własne oczy ocenić czy widać dużą różnicę względem normalnego SDR w grach i zdecydować czy warto dopłacić do lepszej konsoli. 

Wiadomo że innych treści, bardziej wartościowych w przyszłości będzie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile totalny brak HDR na YT to zwykłe oszustwo (przeoczenie ;)) w recenzji lub bezmyślne przepisanie z dostarczonych materiałów prasowych informacji o tym bez przetestowania-(to takie łatwe przecież)- co stawia w takim razie cały ten test  pod znakiem zapytania i jego wartotść merytoryczną.

Tłumaczenie producenta, że nie odpowiada za aplikacje zewnętrzne pozostawić by należało bez komentarza ale jeśli dostarczają produkt to co klienta obchodzi, kto pisze oprogramowanie. Producent powinien sam udostępnić specyfikację i zlecić napisanie poprawnej wersji aplikacji startowej tak by działała poprawnie po wyjęciu TV z pudła.

LG to potrafi a tutaj spychologia.

To czkawki na klipach video z 60FPS na YT to już kpina. TV  ogólnie ma bardzo słabe dekodowanie i przetwarzanie treści video i albo jest winny soft-sterowniki do sprzętowego dekodera albo sam hardware za mało wydajny. Podany materiał na wejście HDMI leci płynnie w 60FPS. Ogólnie inne klipy testowe z TV LG też zacinają(tak mam nośniki USB 3 kilka HDD i pendraki flash z odczytem w setkach MB/s). 20Mbit obraz i 30Mbit cały strumień to faktycznie max tego TV. Tyle podaje producent i nie kłamie :D

Oglądając testy i obsługę TV LG i jak tam płynnie działa menu tv, przełączanie pomiędzy otwartymi aplikacjami i sam kursor jak świetnie się sprawuje kierowany rewelacyjnym w prostocie obsługi pilotem, to TV Philipsa nie powinien w takim stanie trafić na rynek!!! Nawet takie głupie skróty, które można ustawiać do ulubionych apek na klawiaturze numerycznej cieszą w LG.

Zwyczajnie reakcja po wciśnięciu przycisku MENU na pilocie Philipsa potrafi nastąpić nawet po kilku sekundach co powodowało kolejne wciskanie tego przycisku. Już się nauczyłem cierpliwości zanim TV postanowi łaskawie wyświetlić listę opcji np. do szybkiego wyłączenia ambilight czy zmiany rodzaju obrazu przy HDR. Już nie raz TV po wybraniu wejścia HDMI z Meny SOURCES nie potrafił przełączyć TV na to wejście. Dopiero poprzez inny przycisk-ten okrągły nad d-padem i tam wybranie wejść dawało efekt-lub poprzez skrót do apki na liście aplikacji.

 

Totalna klapa jest przy podpięciu dysku zewnętrznego. Podczas każdego włączenia TV dysk jest mielony przez system aż zaczyna spowalniać... co eliminuje go na razie jako odtwarzacza biblioteki multimedialnej.

 

Obraz doprawdy prześliczny ale powidoki występują już po kilku minutach wyświetlania kontrastowego menu czy np. strony internetowej. Po przewinięciu na ciemniejszym tle widać jasne plamy.

Gorzej jest w przypadku odtwarzania filmu jasnymi fragmentami scenerii przez dłuższą chwilę i przejścia do ciemniejszych scen i szarości, które świecą później jaśniejszymi plamami przez co obraz lekko się rozmywa. Czerń jak jest to wtedy piksele się wyłączają ale w w obszarach ciemnych widać jaśniejsze plamy na obrazie. Już  dokładnie wiem o co biega z tym czyszczeniem matrycy nawet podczas oglądania filmów :D... Tutaj trzeba pamiętać, że seans filmowe najlepiej wypadnie o dłuższym wyłączeniu TV i zraz po jego włączeniu. Zwłaszcza jakieś filmy, gdzie dominują ciemniejsze sceny.

Na razie giną. Ciekawe czy w LG jest podobnie, bo może jakieś matryce odpadowe na granicy tolerancji produkcyjnej po taniości zanabyli.

Uprzedzam, TV z bardzo fajnym obrazem, lekko skopanym ambilightem-(nadal daje super wrażenia) i koszmarnym softem (już nie chodzi o sam android) tak zabugowanym, że tracę wiarę w to, że uda się go poprawić w 7 wersji robocika choć na tyle by działał jak powinien, o płynności z LG nawet nie marzę... Rozumiem, że prace trwają tylko nad 7 wersją androida w pierwszej kolejności dla starszych modeli (już część dostała aktualizację) i modeli z 2017 ale pozostawienie nowego produktu bez wsparcia to kpina... Widać cała ta firma TP Vision zwyczajnie chce wyciągnąć ile się jeszcze da z marki i nie dokłada należytych starań do opieki po zakupie.

Generalnie odradzam zakup tego niedopracowanego towaru beta z takim podejściem producenta do klienta. Lepiej postawić na coś pewnego na rynku.

Jak do przyszłego roku nic się nie zmieni w kwestii płynności działania TV  i wprowadzenia posiadanych na papierze funkcjonalności to poużywam jeszcze trochę i zwrócę na podstawie niezgodności towaru. Tu nawet pilot potrafi się zawiesić na nowych bateriach.... pomaga dopiero wyjęcie na kilka minut O_O Inaczej nawet dioda nie zaświeci w kamerze telefonu.

Edytowane przez jedrek_LCD
  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie gratis odstąpię prawa autorskie TPV Display do poniższych haseł reklamowych "w stylu kiki"

"Philips/TPV - ta jakość cieszy" 

"TPV/Philips - wiesz co masz"

"Philips/TPV -to dobrze wydane pieniądze"

"TPV/Philips - oczekuj więcej"

:D:D:D

 

PS> Jak ktoś ma pomysł na inne to zapraszam do zabawy :)

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe. Chętnie coś o TCL poszukam bo to mój ulubiony temat w kategorii satyryczno-rozrywkowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Tłumaczenie producenta, że nie odpowiada za aplikacje zewnętrzne pozostawić by należało bez komentarza ale jeśli dostarczają produkt to co klienta obchodzi, kto pisze oprogramowanie. Producent powinien sam udostępnić specyfikację i zlecić napisanie poprawnej wersji aplikacji startowej tak by działała poprawnie po wyjęciu TV z pudła.

To nie jest wina aplikacji tylko telewizora/software'u. Były tu informacje, że Philips nie potrafi odtworzyć zapisanego na USB materiału HDR z youtube'a. To wyraźnie wskazuje na brak obsługi formatu VP9.2.

Odnośnie opisu jak koszmarnie wolno działa Android na tym Philipsie - masakra :blink: Pozostaje pytanie, czemu Maciej tego nie zauwazył ? Bo opinia Macieja o szybkości Androida jest diametralnie odmienna:

Cytat

Philips POS9002 oparty jest na fenomenalnej platformie Android TV, która zapewnia telewizorowi nieograniczone możliwości.
(...)
Menu jest bardzo szybkie i przejrzyste.
Interfejs renderowany jest w wysokiej rozdzielczości (1920×1080) i działa bardzo płynnie.

Źródło: https://hdtvpolska.com/philips-pos9002f-test-najnowszego-oled-2017-z-ambilight-i-android-tv/

 

7 godzin temu, jedrek_LCD napisał:

Gorzej jest w przypadku odtwarzania filmu jasnymi fragmentami scenerii przez dłuższą chwilę i przejścia do ciemniejszych scen i szarości, które świecą później jaśniejszymi plamami przez co obraz lekko się rozmywa. Czerń jak jest to wtedy piksele się wyłączają ale w w obszarach ciemnych widać jaśniejsze plamy na obrazie. Już  dokładnie wiem o co biega z tym czyszczeniem matrycy nawet podczas oglądania filmów :D... Tutaj trzeba pamiętać, że seans filmowe najlepiej wypadnie o dłuższym wyłączeniu TV i zraz po jego włączeniu. Zwłaszcza jakieś filmy, gdzie dominują ciemniejsze sceny.

Na razie giną. Ciekawe czy w LG jest podobnie, bo może jakieś matryce odpadowe na granicy tolerancji produkcyjnej po taniości zanabyli.

Mam LG C7 i nigdy nie widziałem opisanych przez Ciebie efektów, typu że pozostają jakieś jaśniejsze plamy po wyśiewlaniu przez dłuższą chwilę jasnej scenerii.  Czyszczenie matrycy pozostawiam całkowicie automatyce, a filmy oglądam kiedy mam na to ochotę, bo po prostu nie ma żadnej różnicy w obrazie w zależności od tego jak on długo działał.

A z tym zawieszającym się pilotem to już zupełnie jakaś kpina. Nasuwa się niestety faktycznie pytanie o rzetelność testu tego Philipsa przez Macieja :( 

 

Edytowane przez Subman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Subman napisał:

(...)

Odnośnie opisu jak koszmarnie wolno działa Android na tym Philipsie - masakra :blink: Pozostaje pytanie, czemu Maciej tego nie zauwazył ? Bo opinia Macieja o szybkości Androida jest diametralnie odmienna:

(...)

A z tym zawieszającym się pilotem to już zupełnie jakaś kpina. Nasuwa się niestety faktycznie pytanie o rzetelność testu tego Philipsa przez Macieja :( 

 

Nie będę bronił testu, niech @Maciej Koper sam się wypowie, natomiast mogę powiedzieć skąd te różnice mogą się brać. Po prostu recenzent ma sprzęt na testy kilka dni. To za mało czasu żeby przycisnąć oprogramowanie w taki sposób żeby zaczęły wychodzić jakieś babole.

Przez te kilka dni testujący nie używa TV non stop, nie instaluje aplikacji, nie podłącza dysku twardego z setkami plików, nie instaluje aktualizacji firmware, nie konfiguruje WiFi, nie podłącza sprzętu przez bluetooth. Wyciąga z pudełka, leci scenariuszem testowym i co najwyżej może napisać ogólnie swoje wrażenia o szybkości działania jak trochę poklikał po menusach. W większości wypadków ufa się też producentowi, który twierdzi że poprawili szybkość działania i dopracowali system. Jak przez te parę godzin obcowania z TV działa spoko, to chyba producent mówił prawdę, czyż nie? 

W przypadku Philipsa niestety nie. Ludzie odpowiedzialni za marketing Philipsa w większości pozostali Ci sami po przejęciu tej marki przez TP Vision. Oni generalnie odwalają dobrą robotę, czyli sprzedają piękne frazesy. Niestety działy techniczne, a głównie ten odpowiedzialny za oprogramowanie wyemigrowały do chin. Przez to występuje ogromy rozjazd między produktem, który nam sprzedano w sklepie, a tym który pracuje później w domu. Po prostu jakość produktu obniżyła się diametralnie po przejęciu marki przez chińczyków. Cena została taka sama, albo nawet wzrosła. Za to funkcjonalność na papierze wystrzeliła w kosmos, bo marketing musi mieć co sprzedawać. To, że to wszystko jest jak domek z kart okazuje się później, jak już pieniądze zmieniły właściciela i nie tak łatwo je odzyskać.

Ale spokojnie, minie jeszcze kilka lat i ta firma zniknie z rynku. Musi. Nie wierzę że ludzie będą kupować te kłamstwa dalej. Żaden użytkownik Philipsa po użytkowaniu TV made by TP Vision nigdy więcej nie da zrobić się w bambuko kolejny raz. Co więcej: żaden jego krewny, znajomy, kolega nie popełni tego błędu ostrzeżony przez wkurzonego właściciela tego crapu. 

Dodatkowo są jeszcze fora. Niezmiernie ważne są doświadczenia normalnych użytkowników i opisanie na forum jak TV sprawuje się w dłuższej perspektywie czasu. W normalnych warunkach, w domu. Po podłączeniu innego sprzętu, po zainstalowaniu aplikacji których zwykły Kowalski może potrzebować. Po zrobieniu aktualizacji firmware, po aktualizacjach aplikacji które mogą nagle przestać działać. Takie recenzje zwykłych ludzi są dla mnie warte milion razy więcej, niż nawet najbardziej rzetelne testy w obecnych czasach, w których to użytkownicy robią za beta testerów. Producentowi nie opłaci się zatrudnić grupy testerów, którzy będą codziennie, non stop testować każdą wersję wypuszczanego firmware. Wiecie dlaczego? Bo tego dział marketingu nie sprzeda...

Wiecie jak TP Vision testuje telewizory? Obejrzyjcie sobie filmik z wizyty w ich fabryce w Gorzowie Wielkopolskim. X-kom wrzucił na swój kanał. Mimo propagandowego wydźwięku całego filmu, widać na nim, że TV testowane są przez prymitywne rozwiązanie w rodzaju emulatora pilota, który wykonuje zaprogramowane sekwencje naciśnięć klawiszy. Jaki procent pokrycia użytkowania nowoczesnego Smart TV takie testy obejmą? 10% góra. Ale nawet to z.j.e.b.a.l.i bo ta maszyna na 99% działa za pomocą IR, a nowe piloty w ich TV działają na bluetooth. Dzięki temu nie wykryli błędu z którym ja osobiście miałem do czynienia i wyrywałem sobie włosy z głowy. Pilot po kilku minutach bezczynności po prostu się rozłączał z TV i jedynym rozwiązaniem było wyjęcie wtyczki z prądu żeby odzyskać kontrolę na kolejne 5 minut, albo żeby choćby wyłączyć TV :). Wiecie co mi poradził support Philipsa? Żebym do czasu wypuszczenia nowej wersji firmware zainstalował sobie aplikację na smartfona (mega kiepską i niedopracowaną), która umożliwi sterowanie TV albo kupił pilot uniwersalny, który działa normalnie na podczerwień. Ręce opadają. Nigdy więcej nie dam się tak wydymać i każdemu odradzam Philipsa, bo widziałem na własne oczy co ta firma wyprawia i jak traktuje użytkowników którzy ich karmią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, efel napisał:

Nie będę bronił testu, niech @Maciej Koper sam się wypowie, natomiast mogę powiedzieć skąd te różnice mogą się brać. Po prostu recenzent ma sprzęt na testy kilka dni. To za mało czasu żeby przycisnąć oprogramowanie w taki sposób żeby zaczęły wychodzić jakieś babole.

Przez te kilka dni testujący nie używa TV non stop, nie instaluje aplikacji, nie podłącza dysku twardego z setkami plików, nie instaluje aktualizacji firmware, nie konfiguruje WiFi, nie podłącza sprzętu przez bluetooth. Wyciąga z pudełka, leci scenariuszem testowym i co najwyżej może napisać ogólnie swoje wrażenia o szybkości działania jak trochę poklikał po menusach. W większości wypadków ufa się też producentowi, który twierdzi że poprawili szybkość działania i dopracowali system. Jak przez te parę godzin obcowania z TV działa spoko, to chyba producent mówił prawdę, czyż nie? 

W przypadku Philipsa niestety nie. Ludzie odpowiedzialni za marketing Philipsa w większości pozostali Ci sami po przejęciu tej marki przez TP Vision. Oni generalnie odwalają dobrą robotę, czyli sprzedają piękne frazesy. Niestety działy techniczne, a głównie ten odpowiedzialny za oprogramowanie wyemigrowały do chin. Przez to występuje ogromy rozjazd między produktem, który nam sprzedano w sklepie, a tym który pracuje później w domu. Po prostu jakość produktu obniżyła się diametralnie po przejęciu marki przez chińczyków. Cena została taka sama, albo nawet wzrosła. Za to funkcjonalność na papierze wystrzeliła w kosmos, bo marketing musi mieć co sprzedawać. To, że to wszystko jest jak domek z kart okazuje się później, jak już pieniądze zmieniły właściciela i nie tak łatwo je odzyskać.

Ale spokojnie, minie jeszcze kilka lat i ta firma zniknie z rynku. Musi. Nie wierzę że ludzie będą kupować te kłamstwa dalej. Żaden użytkownik Philipsa po użytkowaniu TV made by TP Vision nigdy więcej nie da zrobić się w bambuko kolejny raz. Co więcej: żaden jego krewny, znajomy, kolega nie popełni tego błędu ostrzeżony przez wkurzonego właściciela tego crapu. 

Dodatkowo są jeszcze fora. Niezmiernie ważne są doświadczenia normalnych użytkowników i opisanie na forum jak TV sprawuje się w dłuższej perspektywie czasu. W normalnych warunkach, w domu. Po podłączeniu innego sprzętu, po zainstalowaniu aplikacji których zwykły Kowalski może potrzebować. Po zrobieniu aktualizacji firmware, po aktualizacjach aplikacji które mogą nagle przestać działać. Takie recenzje zwykłych ludzi są dla mnie warte milion razy więcej, niż nawet najbardziej rzetelne testy w obecnych czasach, w których to użytkownicy robią za beta testerów. Producentowi nie opłaci się zatrudnić grupy testerów, którzy będą codziennie, non stop testować każdą wersję wypuszczanego firmware. Wiecie dlaczego? Bo tego dział marketingu nie sprzeda...

Wiecie jak TP Vision testuje telewizory? Obejrzyjcie sobie filmik z wizyty w ich fabryce w Gorzowie Wielkopolskim. X-kom wrzucił na swój kanał. Mimo propagandowego wydźwięku całego filmu, widać na nim, że TV testowane są przez prymitywne rozwiązanie w rodzaju emulatora pilota, który wykonuje zaprogramowane sekwencje naciśnięć klawiszy. Jaki procent pokrycia użytkowania nowoczesnego Smart TV takie testy obejmą? 10% góra. Ale nawet to z.j.e.b.a.l.i bo ta maszyna na 99% działa za pomocą IR, a nowe piloty w ich TV działają na bluetooth. Dzięki temu nie wykryli błędu z którym ja osobiście miałem do czynienia i wyrywałem sobie włosy z głowy. Pilot po kilku minutach bezczynności po prostu się rozłączał z TV i jedynym rozwiązaniem było wyjęcie wtyczki z prądu żeby odzyskać kontrolę na kolejne 5 minut, albo żeby choćby wyłączyć TV :). Wiecie co mi poradził support Philipsa? Żebym do czasu wypuszczenia nowej wersji firmware zainstalował sobie aplikację na smartfona (mega kiepską i niedopracowaną), która umożliwi sterowanie TV albo kupił pilot uniwersalny, który działa normalnie na podczerwień. Ręce opadają. Nigdy więcej nie dam się tak wydymać i każdemu odradzam Philipsa, bo widziałem na własne oczy co ta firma wyprawia i jak traktuje użytkowników którzy ich karmią. 

Historia za[beeep]ista, ale jeżeli ja używam TV 3 miesiąc i nie narzekam, ba lubię używać pilota to znaczy że jestem nienormalny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, reespl napisał:

Historia za[beeep]ista, ale jeżeli ja używam TV 3 miesiąc i nie narzekam, ba lubię używać pilota to znaczy że jestem nienormalny?

Nie, to znaczy, że co innego Ci się podoba i jest to całkiem normalne. I tak jak efel ma prawo do swojej opinii, tak samo Ty masz. Wszystko działa w dwie strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.12.2017 o 17:29, Xisiek napisał:

Zupełnie gratis odstąpię prawa autorskie TPV Display do poniższych haseł reklamowych "w stylu kiki"

"Philips/TPV - ta jakość cieszy" 

"TPV/Philips - wiesz co masz"

"Philips/TPV -to dobrze wydane pieniądze"

"TPV/Philips - oczekuj więcej"

:D:D:D

 

PS> Jak ktoś ma pomysł na inne to zapraszam do zabawy :)

 

efekt wow...szczena opada :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.12.2017 o 15:28, reespl napisał:

Historia za[beeep]ista, ale jeżeli ja używam TV 3 miesiąc i nie narzekam, ba lubię używać pilota to znaczy że jestem nienormalny?

Masz po prostu inne wymagania i inny charakter. Mnie wnerwia coś takiego że jak coś kupuję i płacę za to własną ciężko zarobioną kasę, okazuje się nagle że piętnaście rzeczy nie działa tak jak powinno. Dodatkowy nerw by mnie łapał gdybym widział, że producent wyjątkowo nie kwapi się żeby te rzeczy naprawić, a podstawiony pod ścianą i zasypany pytaniami, po prostu to olewa. Nawet jakbym z tych piętnastu niedziałających rzeczy nie wykorzystywał na codzień ani jednej, to i tak czułbym się wydymany i ta świadomość przeszkadzałaby mi w zwykłym cieszeniu się produktem. 

Dnia 8.12.2017 o 16:07, Fjubens napisał:

Nie, to znaczy, że co innego Ci się podoba i jest to całkiem normalne. I tak jak efel ma prawo do swojej opinii, tak samo Ty masz. Wszystko działa w dwie strony.

Dokładnie, nic dodać, nic ująć.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

" Odnośnie opisu jak koszmarnie wolno działa Android na tym Philipsie - masakra :blink: Pozostaje pytanie, czemu Maciej tego nie zauwazył ? "

Bo Android działa w tym TV b. szybko. Trzeba tylko mieć taki TV by o tym napisać.

Napisz nam jakie funkcje ANDROID GOOGL wykorzystujesz ? W SONY A1 jest tak samo ? 

Inna sprawa, że OLED PHILIPS tak jak OLED SONY zostały całkowicie wyprzedane. LGD nie dostarcza matryc.

 

ps.: TV jest od tego by funkcja ON/OFF działała. Reszta to operacja na źródle: Tuner SAT, internet, BD, PC ...  

Edytowane przez 2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2017 o 08:36, efel napisał:

Masz po prostu inne wymagania i inny charakter. Mnie wnerwia coś takiego że jak coś kupuję i płacę za to własną ciężko zarobioną kasę, okazuje się nagle że piętnaście rzeczy nie działa tak jak powinno. Dodatkowy nerw by mnie łapał gdybym widział, że producent wyjątkowo nie kwapi się żeby te rzeczy naprawić, a podstawiony pod ścianą i zasypany pytaniami, po prostu to olewa. Nawet jakbym z tych piętnastu niedziałających rzeczy nie wykorzystywał na codzień ani jednej, to i tak czułbym się wydymany i ta świadomość przeszkadzałaby mi w zwykłym cieszeniu się produktem. 

Dokładnie, nic dodać, nic ująć.

Zrozumiałe, każdy ma prawo do własnej opinii i na tym polega demokracja. Anyway może nie jestem power userem bo w zasadzie używam tego TV do 3 rzeczy: grania na XOX i PS4pro (HDR i 4K oczywiście), Netflixa i HBO z apek i oglądania filmum UHD na XOXie. Może gdybym musiał mieć YT z HDR, streaming z dysku sieciowego, twardego etc. etc. to może bym się wściekał, ale przy moim potrzebach wszystko działa jak trzeba. Nawet głupie menu nie laguje jak sobie coś podkręcam w ustawieniach obrazu. A i w końcu HUE + Ambilight działa stabilnie - w poprzednim modelu z 2015 musiałem ręcznie uruchamiać HUE żeby TV złapał połączenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak z innej beczki... Na oficjalnej polskiej stronie jest instrukcja obsługi tegoż telewizora gdzie na stronie 164 widnieje informacja jakoby wersją systemu Android był: Android Nougat 7 - ja się pytam gdzie ten Nougat!?:) Wcześniej tego nie widziałem ale przeraził mnie napis iż: – Maksymalna obsługiwana szybkość transmisji danych wideo dla plików multimedialnych wynosi 20 Mb/s. To jakaś parodia... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Android 7 dzisiaj wyszedł dla naszego regionu. Komuś udało się zainstalować? Pytam bo ok 19.00 zwyczajowo sprawdziłem sobie czy jest nowa aktualizacja i TV coś znalazł, ściągnął, ale już nie chciał zainstalować. Za drugim razem nie widział już update'u więc albo coś wycofali, albo jak zwykle się pogubił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej Ja zainstalowałem bez problemu. Wydaje mi się, że działa trochę lepiej. Jest nowy OSD jak się zmienia kanały (w sumie bardziej czytelny). Pojawił się Amazon Prime. Youtube nadal bez HDR. Nadal filmy 4k 60 klatak z YT gubią mnóstwo klatek i nie da się oglądać. To samo tyczy się chromecast 4k 60 klatek...też się nie da oglądać. Coś próbowali naprawić z płynnością odtwarzania filmów 4k HDR z USB bo niektóre filmy nawet są płynne za to niektóre praktycznie nie działają a passthrough dźwięku w moim przypadku działa jeszcze gorzej niż wcześniej...filmy które wcześniej działały teraz nie działają wcale (dźwięk się tak tnie, że masakra) Dobrze, że kupiłem już miesiąc temu Vero 4k - który jest kapitalnym odtwarzaczem multimediów- działa wszystko i ma passthrough każdego formatu dźwięku do amplitunera (włącznie z atmos i dts:x) Tv jako wyświetlacz spisuje się bardzo dobrze ale jak ktoś chciałby na nim odtwarzacz filmy w 4k HDR z USB i mieć przy tym wielokanałowy dźwięk to może zapomnieć. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.02.2018 o 15:51, lukcinek napisał:

Hej Ja zainstalowałem bez problemu.

A 9.02 kolejny update podobno improved 4k z HDR playback. Spróbuj nowego. Ja dzisiaj spróbuję z usb sticka przepchać instalkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej. To jest ta sama wersja, która mam zainstalowaną. Także nic nowego. Polecam Vero 4k do odtwarzania czegokolwiek..mega urządzenie. Tn Tv nie nadaje się do odtwarzania filmów 4k HDR ani YT 4k i YT HDR ani Chromecast 4k i HDR. A już napewno nie nadaje się do przesyłania dźwięku 5.1 powyżej DD do amplitunera. W tym zakresie to mega bubel. Inne rzeczy działają całkiem ok. Zwłaszcza obraz. Tylko jeszcze ten ambilight świecący na sufit (porażka!). Pozdro
  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2018 o 18:46, lukcinek napisał:

Hej. To jest ta sama wersja, która mam zainstalowaną. Także nic nowego. Polecam Vero 4k do odtwarzania czegokolwiek..mega urządzenie. Tn Tv nie nadaje się do odtwarzania filmów 4k HDR ani YT 4k i YT HDR ani Chromecast 4k i HDR. A już napewno nie nadaje się do przesyłania dźwięku 5.1 powyżej DD do amplitunera. W tym zakresie to mega bubel. Inne rzeczy działają całkiem ok. Zwłaszcza obraz. Tylko jeszcze ten ambilight świecący na sufit (porażka!). Pozdro

Hej. Ty weź kolego zrób zdjęcie tego świecenia na sufit, bo aż ciekaw jestem :)

Waham się cały czas między  Philipsem 65OLED873/12 , a LG OLED65B7V

Dnia 14.02.2018 o 16:09, reespl napisał:

A 9.02 kolejny update podobno improved 4k z HDR playback. Spróbuj nowego. Ja dzisiaj spróbuję z usb sticka przepchać instalkę.

Hej Reespl!

Ja też jestem głównie graczem pc/ps4 pro plus netflix. Nie oglądam tv, ba - nawet dekodera kurde nie mam. Nie bawią mnie jakieś aplikacje wydziwne itp.

Czy patrząc głównie pod kątem gracza - ambilight robi dobrą robotę? Lepsza immersja, klimacik?

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo proszę:)

Ja bym brał jednak LG. Ma kolega. Można na nim odtwarzacz filmy 4k HEVC 10 bit bez problemu bez zewnętrznego odtwarzacza. W Phlipsie nawet po aktualizacji do 7.0 nie jest to możliwe bez zacinania. W dalszym ciągu nie da rady normalnie przesyłać dźwięku DTS do amplitunera. Dalej nie ma HDR w YT.

LG ma Dolby Vision. Ma dolby Atmos w Netflix. Płynnie odtwarza treści 4k z USB. 

Ambilight w tym modelu jest źle zrobiony. Miałem wcześniej Philipsa 7008 gdzie działał kapitalnie. W 9002 rogi są niedoświetlone a podświetlanie sufitu to jakiś dramat jak dla mnie.

JEżeli chodzi o gry to LG ma najniższy z możliwych input lag...Philips ma też niezły ale gorszy.

A serwis Philipsa praktycznie nie istnieje. Od 3 miesiecy na 15 wysłanych maili dostałem jedną lakoniczną odpowiedź. Już nawet nie mam siły. DRAMAT!!!! 

Nigdy więcej PHILIPSA (dałem się naciąć dwa razy - tylko przez ten ambilight) 

Nie popełniaj tego samego błędu

Pozdro

20180223_185401.jpg

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, lukcinek napisał:

 W dalszym ciągu nie da rady normalnie przesyłać dźwięku DTS do amplitunera.

Dzięki kolego za posta i zdjęcie. Słuchaj, a powiedz mi o co z tym DTS do ampli chodzi, bo ja w tych tematach zielony strasznie.

Chodzi o to, że materiały np z Netflixa odpalane z TV nie będą miały DTS? Ja do tej pory oglądałem filmy/serialy z PC podłączonego do Onkyo TX-NR905. Ampli zaś był połączony drugim hdmi z Panasonic Viera. Tak samo była połączona konsola ps4. Jak mam rozumieć teraz brak tego DTS? To zależy chyba od źródła? ^^

Zastanawiam się też co z tym ampli jak kupię sobie ten nowy smart tv. Ten Onkyo nie ma scallera do 4k, tylko full hd. Więc raczej głupotą byłoby pozwolić przewodzić obraz temu ampli.

Zostałby ewentualnie dla samego dźwięku, ale tu też jak się domyślam będą braki?

Niech ktoś ogarnięty mi to nakreśli bo denerwuje mnie ta niewiedza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...