Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Sławek M. napisał:

Nie chodziło mi o to, że ktoś konkretnie polecił mi mówiąc - kup 873 :) Ten model to praktycznie to samo co OLED Philips 55POS9002. Ten model był i jest polecany na forach czy to hdtv.com.pl czy zagranicznych stronach avsforum, what-hifi, trustedreviews.com i w wielu innych. Ogólnie ma dobre opinie i recenzje. Sam z siebie wykombinowałem, że być może nowsza wersja będzie pozbawiona części wad swojego młodszego brata. No i jak się okazuje miałem racje! Np. ambilight nie świeci już po suficie :)

Z tego tv jestem MEGA zadowolony. Podczas oglądania spadają kapcie :D Teraz tylko dobry odtwarzacz UHD, drugi TitanX do PCta i się zacznie testowanie na całego.

Hmm na każdej z tych zagranicznych stron LG wygrywa z Philipsem. Nikt w recenzjach nie mówi że Philips jest złym TV, ale są po prostu lepsze. Philips ma wszelkie predyspozycje do tego żeby być dobrym sprzętem. Niestety mocno traci na niedopracowanym oprogramowaniu i podejściu producenta do swoich użytkowników. Tego nie widać na pierwszy i drugi rzut oka. Być może przekonasz się o tym sam za jakiś czas, a być może nie, bo wszystko już działa jak należy, albo masz takie przypadki użycia w których błędy nie wystąpią i będziesz zawsze zadowolony. Tak czy siak ciesz się sprzętem, za jakiś miesiąc efekt wow się skończy i będziesz mógł spojrzeć na niego chłodniejszym okiem i w końcu ponarzekać trochę. To przecież nasza narodowa cecha :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już mogę ponarzekać trochę :D Nie muszę wcale czekać to fazy "post wow" ;)

Pilot działa tylko wtedy gdy precyzyjnie nakierujemy go w taką małą przestrzeń pod tv z prawej strony. Jestem tam zapewne jakiś odbiornik sygnału. Spróbujcie natomiast skierować w druga stronę lub przekrzywić pilot. Rezultat? Nie zadziała :) Czasem wręcz trzeba po dwa razy wciskać by zaskoczyło cokolwiek! Tu jest dramat niestety. Gdybym używał tego tv do oglądania zwykłej tv to by mnie szlag trafiał za każdym razem.

Druga sprawa to taka, że zrywa połączenie z internetem po kablu. No dobra, żeby być fair powiem, że tylko raz zerwało. Może przypadek, a może jakiś większy problem. Będę obserwował i zgłaszał.

No i poza tym wszystko pięknie. Żadnych pasów nie widzę, ani nic innego niepokojącego. Sample 4k hdr sobie oglądam i szczenę zbieram z podłogi. Syn oglądał Star Wars Łotr 1 przedwczoraj i też zachwycony z jakości obrazu plus ambilight na ścianie. Jak zaczęli nawalać do siebie to cała ściana zamieniła się w pole bitwy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Sławek M. napisał:

Pilot działa tylko wtedy gdy precyzyjnie nakierujemy go w taką małą przestrzeń pod tv z prawej strony. Jestem tam zapewne jakiś odbiornik sygnału. Spróbujcie natomiast skierować w druga stronę lub przekrzywić pilot. Rezultat? Nie zadziała :) Czasem wręcz trzeba po dwa razy wciskać by zaskoczyło cokolwiek! Tu jest dramat niestety. Gdybym używał tego tv do oglądania zwykłej tv to by mnie szlag trafiał za każdym razem.

A to ciekawe. Czyżby Philips wrócił do pilotów radiowych? Od paru lat w swoich TV ze średniej i wyższej półki dawali piloty które się komunikowały z TV po Blutooth. Obojętnie jak trzymałeś pilota zawsze działał. No prawie zawsze, bo były takie błędy w oprogramowaniu które zrywały połączenie z pilotem i TV był praktycznie dla użytkownika martwy. Wtedy jak mi mój pilot do Philipsa nie działał myślałem sobie: po cholerę mi ten Blutooth, nie mogli po prostu dać pilota w starej i dobrej technologii IR? :) Może teraz zmądrzeli, ale znowu coś nie wyszło?

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Zabierzcie to g*wno ode mnie...Za ten soft Phillips powinien skończyć w sądzie i od jutra do tego dążę. Pierwsze 3 miechy po wyłączeniu tv i 10-15min znikało zasilanie w portach USB. Myślałem, że "ech, badziewie". Po ostatnim sofcie nagle miałem zasilanie w USB 24/h. Dzisiaj nagle znowu brak...mija 10-15min po wyłączeniu tv i znika zasilanie USB. No [beeep] żarty! Już mi super jakość obrazu NIE rekompensuje wszystkiego. Jutro ostatni telefon na infolinię - jak nie będzie po mojemu - UOKiK i jak trzeba do Sądu. 

Po zakupie zonk, bo bluetooth nie widzi np. słuchawek. Kupiłem na kablu, znowu zonk, bo 90% egzemplarzy ma wadę szumów w wyjściu jack. Kupiłem kolejne na wejście optyczne, zasilanie bazy do ich ładowania przez USB, to dzisiaj znowu zonk. Miarka się przebrała.

  • Plusik 1
  • Smutny 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to "badziewie" i bierz 65OLED873/12. Poprawili wszystko z czym były problemy w POS9002.

Ja jestem cholernie zadowolony ze swojego i cieszę się, że nie poleciałem na LGka jak sugerowała większość.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, tomitoja napisał:


Zabierzcie to g*wno ode mnie...Za ten soft Phillips powinien skończyć w sądzie i od jutra do tego dążę. Pierwsze 3 miechy po wyłączeniu tv i 10-15min znikało zasilanie w portach USB. Myślałem, że "ech, badziewie". Po ostatnim sofcie nagle miałem zasilanie w USB 24/h. Dzisiaj nagle znowu brak...mija 10-15min po wyłączeniu tv i znika zasilanie USB. No [beeep] żarty! Już mi super jakość obrazu NIE rekompensuje wszystkiego. Jutro ostatni telefon na infolinię - jak nie będzie po mojemu - UOKiK i jak trzeba do Sądu. 

Po zakupie zonk, bo bluetooth nie widzi np. słuchawek. Kupiłem na kablu, znowu zonk, bo 90% egzemplarzy ma wadę szumów w wyjściu jack. Kupiłem kolejne na wejście optyczne, zasilanie bazy do ich ładowania przez USB, to dzisiaj znowu zonk. Miarka się przebrała.

Ot cały Philips :)

Mam POS 9002 i tak samo uważam, że za takie dziadostwo firma powinna zachować się honorowo i wymienić na nowy sprzęt. Ale Philips nawet nie raczy odpowiedzieć na zgłoszone problemy, które wysłałem do serwisu. Ta firma to dno. Mój drugi i ostatni TV tej marki. Dwa razy dałem się nabrać na Ambilight, który w modelu 9002 jest z[beeep]...bo świeci na sufit....ale Philips twierdzi, że tak ma być po czym w modelu 873 naprawia ten problem :) 

Szkoda słów!

Pozdrawiam

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, lukcinek napisał:

Ale Philips nawet nie raczy odpowiedzieć

Philips nie ma tu nic do rzeczy, bo to nie Philips produkuje teraz TV.

Robi je teraz chłam pod banderą starego, kiedyś bardzo szanowanego niebieskiego Loga. Jakim był TV PHILIP'S.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2018 o 22:15, Sławek M. napisał:

Oddaj to "badziewie" i bierz 65OLED873/12. Poprawili wszystko z czym były problemy w POS9002.

Ja jestem cholernie zadowolony ze swojego i cieszę się, że nie poleciałem na LGka jak sugerowała większość.

Tylko że każdy TV marki Philips to badziewie produkowane przez chińskie TP Vision. Wszyscy Ci to mówią, ci którzy mieli Philipsy, ci którzy mają je obecnie i ci którzy mieli z nimi jakąś styczność u wujka, brata czy teściowej. No ale uparłeś się na światełka, kupiłeś i teraz bronisz swojej decyzji. Poczekaj jeszcze parę miesięcy, przeżyj kilka wspaniałych i solidnych aktualizacji i może zmienisz zdanie. Ba, na bank zmienisz zdanie jak się coś z Twoim egzemplarzem zacznie dziać i będziesz zmuszony mieć kontakt z serwisem. Tam to się dopiero dzieje.

Oczywiście jest też szansa, że będziesz zadowolony, tak jak kolega @reespl któremu wady POS9002 nie przeszkadzają. Ale nie polecaj komuś, kto się przejechał na Philipsie innego modelu tej marki, bo najczęściej największy zawód nie dotyczy sprzętu, tylko producenta i tego jak traktuje swoich klientów. Sprzęt i oprogramowanie jest dzisiaj tak skomplikowane, że zawsze coś nie działa. Od podejścia producenta zależy czy zostawi swoich klientów na lodzie, czy im pomoże rozwiązać problem. Jak myślisz, jak zostanie potraktowany kolega @tomitoja? Philips uzna jego reklamację, czy wyrucha go bez mydła?

Nie rozumiem też czemu cieszysz się, że nie 'poleciałeś' na LGka jak sugerowała większość? Jakbyś miał LG B7 to zobaczyłbyś że masz taką samą, albo nawet pod pewnymi względami lepszą jakość obrazu i stabilny system minus Ambilight i problemy z softem i serwisem Philipsa. 

  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2018‎.‎03‎.‎14 o 22:15, Sławek M. napisał:

Ja jestem cholernie zadowolony ze swojego i cieszę się, że nie poleciałem na LGka jak sugerowała większość.

No i fajnie.Czasami warto odejść od ''tłumu'';)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, efel napisał:

Jakbyś miał LG B7 to zobaczyłbyś że masz taką samą, albo nawet pod pewnymi względami lepszą jakość obrazu i stabilny system minus Ambilight i problemy z softem i serwisem Philipsa. 

Miałem okazję przetestować B7 i 9002 na tym samym materiale, dwa wyświetlacze ustawione obok siebie. Ogólna jakość obrazu według mnie widocznie lepsza na Philipsie.

1 godzinę temu, efel napisał:

 

Nie rozumiem też czemu cieszysz się, że nie 'poleciałeś' na LGka 

A ja nie rozumiem, ile razy możesz powtarzać to samo ....? Płacą Ci za to, robisz to społecznie ?

Można wyrazić opinię raz, dwa, trzy razy ale Ty już przesadzasz. Gdzie nie spojrzę - "powtórka z rozrywki". Popadasz w paranoję. Daj już chłopie spokój !  Jeszcze nie zrozumiałeś, że nie nakłonisz wszystkich na zmianę marki producenta sprzętu ? Widzisz przecież, że Twoje żenujące nawoływania nie przynoszą skutku.... 

1 godzinę temu, efel napisał:

wyrucha go

Racz nie używać tego rodzaju określeń. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Prolumo napisał:

Miałem okazję przetestować B7 i 9002 na tym samym materiale, dwa wyświetlacze ustawione obok siebie. Ogólna jakość obrazu według mnie widocznie lepsza na Philipsie.

Gdzie to porównywałeś? W sklepie? Na jakim materiale?

18 minut temu, Prolumo napisał:

A ja nie rozumiem, ile razy możesz powtarzać to samo ....? Płacą Ci za to, robisz to społecznie ?

Można wyrazić opinię raz, dwa, trzy razy ale Ty już przesadzasz. Gdzie nie spojrzę - "powtórka z rozrywki". Popadasz w paranoję. Daj już chłopie spokój !  Jeszcze nie zrozumiałeś, że nie nakłonisz wszystkich na zmianę marki producenta sprzętu ? Widzisz przecież, że Twoje żenujące nawoływania nie przynoszą skutku.... 

Nikt mi za nic nie płaci, wyrażam po prostu swoją opinię, a że jest ona nieprzychylna Philipsowi nie moja wina. Niech w końcu przestaną traktować swoich klientów jak beta testerów. Byłem jednym z nich i mam nauczkę. A odradzam każdemu zakup Philipsa i nawołuję, bo może dzięki temu kogoś ostrzegę, albo chociaż się ktoś nakręcony na kolorowe lampki zastanowi drugi raz. Być może ktoś zaoszczędzi sobie mnóstwo nerwów. Ale jak ze wszystkim w internecie - moja opinia jest jedną z wielu, nikt nie każe jej brać komukolwiek pod uwagę. Daleko mi do paranoi, ponieważ wszystko co piszę na temat TV marki Philips jest prawdą i jest poparte faktami i własnym doświadczeniem. Moich postów krytycznych na ich temat jest na tym forum może kilkanaście, gdzie tu paranoja?

26 minut temu, Prolumo napisał:

Racz nie używać tego rodzaju określeń. 

Nie lubię owijać w bawełnę. Jeżeli ktoś mnie wyruchał, to będę nazywał to po imieniu,  przykro mi jeżeli poczułeś się urażony...

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, efel napisał:

Jeżeli ktoś mnie wyruchał, to będę nazywał to po imieniu

Człowieku to jest gwałt-zgłoś to.

 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2018 o 15:02, efel napisał:

Nie rozumiem też czemu cieszysz się, że nie 'poleciałeś' na LGka jak sugerowała większość?

Cieszę się ponieważ jestem z tego tv mega zadowolony. Tyle i aż tyle. Cieszę się, że miałem dobre przeczucie odnośnie usunięcia usterek z modelu 9002. Cieszę się też, że pomimo ogromnego hejtu jaki tu panuje w odniesieniu do Philips - zdecydowałem pójść własnym tropem i podjąłem świadoma decyzję. To co się tu wyprawia daje mi do myślenia i zastanawiam się,  czy przypadkiem ten portal nie powinien mieć nazwę //hdLG.polska.com , a niektórzy tu piszący nie są marketingowcami LG. Może i nie, ale część się tak właśnie zachowuje. Być może jest to chęć wychwalania marki którą się akurat posiada w salonie. Takie zachowanie jak w przypadku konfliktu zwolenników firm Mercedes vs BMW, albo kart Nvidia vs ATI. Każdy tylko swoje chwali... Dlatego tak ważne jest nie brać do bani wszystkiego co się czyta w jednym miejscu. To forum jest zdominowane przez zwolenników LG... Ok! Nie mam z tym problemu, ale naprawdę zluzujcie z tym hejtem, bo czasem jest to wręcz żenujące.

ps. u mnie banding praktycznie nie istnieje. Czy to znaczy, że mam teraz wchodzić na podstrony LG i wyśmiewać problemy tych którzy mają? No, a to się dzieje w stosunku do Philipsa. Ktoś mi tak napisał jak byłem przed zakupem jeszcze : "Philipsa to sobie możesz kupić co najwyżej "mikser". Albo było to "sokowirówkę" :) Coś w tym stylu w każdym bądź razie.

  • Lubię 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Sławek M. napisał:

(...)Cieszę się też, że pomimo ogromnego hejtu jaki tu panuje w odniesieniu do Philips - zdecydowałem pójść własnym tropem i podjąłem świadoma decyzję. 

Bardzo dobrze, jeżeli uznales ze Philips Ci odpowiada i jesteś z niego zadowolony to nie ma powodów aby jakoś szczególnie przejmować się opiniami innych. Osobiście zawsze proponuje aby oceniać własnymi oczami i fajnie, że tak zrobiłeś :)

Zdrugiej jednak strony obiektywnie trzeba przyznać, że producent TV z logo Philips czyli tajwański TP Vision/TP Display (ten od marki AOC) zapracował sobie na złą opinię w pełni oferując niedopracowane od strony softu, słabe jakościowo i bez odpowiedniego wsparcia serwisu  tv.

2 godziny temu, Sławek M. napisał:

 To co się tu wyprawia daje mi do myślenia i zastanawiam się,  czy przypadkiem ten portal nie powinien mieć nazwę //hdLG.polska.com , a niektórzy tu piszący nie są marketingowcami LG. 

Cóż napisac, mi osobiście też to nie leży bo faktycznie można mieć baaaardzo poważne wątpliwości co do "niezależności" i obiektywizmu jednego z naszych forumowych kolegów. :(

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.03.2018 o 16:36, Sławek M. napisał:

Cieszę się ponieważ jestem z tego tv mega zadowolony. Tyle i aż tyle.

To super, gratulacje że jesteś zadowolony, o to w końcu chodzi. Natomiast jestem w stanie zaryzykować twierdzenie, że byłbyś równie zadowolony z każdego innego oleda: LG, Sony czy Panasonica. Każdy z tych telewizorów oferuje fenomenalną jakość obrazu, a różnią się między sobą detalami. Dla części osób te detale są ważne, dla części nie. 

Dnia 17.03.2018 o 16:36, Sławek M. napisał:

To co się tu wyprawia daje mi do myślenia i zastanawiam się,  czy przypadkiem ten portal nie powinien mieć nazwę //hdLG.polska.com , a niektórzy tu piszący nie są marketingowcami LG. Może i nie, ale część się tak właśnie zachowuje. Być może jest to chęć wychwalania marki którą się akurat posiada w salonie. Takie zachowanie jak w przypadku konfliktu zwolenników firm Mercedes vs BMW, albo kart Nvidia vs ATI. Każdy tylko swoje chwali... Dlatego tak ważne jest nie brać do bani wszystkiego co się czyta w jednym miejscu. To forum jest zdominowane przez zwolenników LG... Ok! Nie mam z tym problemu, ale naprawdę zluzujcie z tym hejtem, bo czasem jest to wręcz żenujące.

To powiedz mi jak powinniśmy pisać o Philipsie, żeby nie być posądzonym o hejt, albo o ukryty marketing? Część z nas miała z tym sprzętem do czynienia, czuła się oszukana tym co ta firma wyprawia i jak traktuje swoich klientów. Wiadomym jest, że po takich przejściach nie będziemy pisać peanów na cześć Philipsa, nawet o żadnym obiektywizmie nie ma mowy. Jak mam traktować obiektywnie produkty firmy, która w jawny sposób oszukuje swoich klientów (np sprawa HDR i Youtube w POS9002, złamane obietnice naprawienia 3D w ostatnich TV tej marki, które tą funkcję jeszcze miały, złamane obietnice dotyczące aktualizacji do nowszych Androidów niektórych modeli). 

Dla mnie przesiadka na LG to była po prostu psychiczna ulga. Pomijając rzeczy oczywiste, czyli świetna jakość obrazu na oledzie w porównaniu do poprzedniego LCD Philipsa, to system Webos w porównaniu do Androida jest świetny. Być może jest mniej rozwojowy, bo jest zamknięty, ale po prostu wszystko w nim działa tak jak oczekuje tego nawet trochę bardziej zaawansowany użytkownik TV. Nie miałem jeszcze do czynienia z serwisem LG, ale nawet po ostatnich doniesieniach, że się pogorszyło i tak jest dużo lepiej niż u Philipsa. 

Nie mam w tym żadnego interesu, ale jak ktoś tu pisze: 'co kupić? Philipsa czy LG?' to zawsze napiszę że LG, bo takie mam doświadczenia. Jak ktoś pisze, że jest zadowolony z Philipsa bo to świetny TV to mi się zapala czerwona lampka, bo to nie do końca prawda. Tzn można być z niego zadowolonym, nic mi do tego, ale to nie do końca świetne TV które można polecać w ciemno.

Edytowane przez efel
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: jeżeli miałbym pos9002 to może faktycznie w obliczu kilku defektów - nie polecałbym tego tv. Mam jednak najnowszy model 65873/12 i ten model mogę polecić większości Kowalskim, którzy oglądają głównie seriale z netflix, mediaboxow oraz grają w gry na Ps4pro, Xone etc. Również sprawdza się w przypadku podłączenia PC - wszystko tutaj śmiga fajnie i odpalać można co dusza zapragnie. Gry z PC w 4k po prostu zapierają dech w piersiach. Jasne, że wszystkie OLEDY robią miazgę w tym temacie, ale Philips ma tą zaletę w postaci ambilight. W przypadku filmów niektórym osobom mógłby on przeszkadzać. Myślę, że to kwestia osobistych preferencji. Natomiast co się tyczy grania... WoW! To jest coś co trudno opisać jak się tego nie widzi na własne oczy. Wczoraj sesja z Far Cry 4 w 4k, jakość ULTRA, 65 cali plus ambilight... SZOK! Nie dało się oderwać, choć to "stara" gra i już ograna przeze mnie.

Co do serwisu Philipsa to ja mam zgoła odmienne doświadczenia. Miałem odkurzacz od nich i kilka innych sprzętów domowych (ps. nie nie miałem sokowirówki :D ). W przypadku odkurzacza był problem z brakiem zasysania przy wyjęciu takiego modułu do odkurzania precyzyjnego. Wszystko sprawnie zostało załatwione i do tej pory nie musiałem się kłopotać. Golarkę do włosów Philipsa mam już prawie 9 lat i cały czas świetnie działa. Tak jak mówię - mam odmienne zdanie i dopóki się nie sparzę to dalej będę trzymał się przy tej firmie.  Oczywiście nie tylko tej firmy sprzętów używam, bo cenię sobie również, np. Braun. Z tv natomiast bardzo szanuję Panasonic i zamiast sprzedawać swoją starą plazmę - dałem synowi do pokoju. Myślę, że jeszcze długi czas będzie nam służył ten tv.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Sławek M. napisał:

Co do serwisu Philipsa to ja mam zgoła odmienne doświadczenia. Miałem odkurzacz od nich i kilka innych sprzętów domowych (ps. nie nie miałem sokowirówki :D ). W przypadku odkurzacza był problem z brakiem zasysania przy wyjęciu takiego modułu do odkurzania precyzyjnego. Wszystko sprawnie zostało załatwione i do tej pory nie musiałem się kłopotać. Golarkę do włosów Philipsa mam już prawie 9 lat i cały czas świetnie działa. Tak jak mówię - mam odmienne zdanie i dopóki się nie sparzę to dalej będę trzymał się przy tej firmie.  Oczywiście nie tylko tej firmy sprzętów używam, bo cenię sobie również, np. Braun. Z tv natomiast bardzo szanuję Panasonic i zamiast sprzedawać swoją starą plazmę - dałem synowi do pokoju. Myślę, że jeszcze długi czas będzie nam służył ten tv.

To dobrze że masz dobrą opinię dot. innych sprzętów marki Philips. Też mam ich trochę w domu i generalnie ciężko im coś zarzucić. Ja nie miałem nigdy problemów z AGD Philipsa. Ale je produkuje i serwisuje stary dobry Philips z Holandii. Jeżeli chodzi o telewizory, co już było wielokrotnie podkreślane, produkcją i serwisem zajmuje się od paru lat chińska firma TP-Vision. A to zupełnie inna para kaloszy i inne podejście do klienta. Jednym słowem: 'Dramat'. Przez duże 'D'. 

Wiadomo, że takie TP-Vision jak przejęło prawa do marki telewizorów Philipsa, to nagle nie otworzyli na terenie całej Europy swoich punktów serwisowych, bo to byłby ogromny koszt. One pozostały te same. Np w Polsce to jest MIK Radom. Ale te punkty dostały nowe instrukcje serwisowe i wytyczne. Poza tym taki serwis nigdy nie rozstrzyga spornych kwestii. MIK Radom jak dostanie telewizor na reklamację to robi dokumentację, tzw ekspertyzę o stanie telewizora i wysyła ją do TP-Vision do decyzji czy uznać reklamację czy nie. Decyzje często bardzo nieprzychylne klientom podejmują ludzie zatrudnieni w TP-Vision.   

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sławek M.
Ja też mam sprzęt Philipsa - golarkę i ekspres do kawy i nie miałem żadnego problemu z serwisem ekspresu jak mi się zepsuł. Problem w tym, że tak jak napisał efel, telewizory Philips, to nie Phlips, tylko "TP Vision". Chińczycy odkupili prawa do posługiwania się marką "Philips"  i przez to łapią sporo nieświadomych tego faktu klientów, no bo kto by kupił telewizor marki "TP Vision" ? Przeczytaj sobie: http://wyborcza.biz/biznes/1,147748,19819511,jak-zareklamowac-wadliwy-telewizor-philipsa-nie-w-philips-polska.html?disableRedirects=true

Edytowane przez Subman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę jedna informacje. Teraz Philips to kilka różnych firm : inna od medycyny, inna od AGD, inna id świateł, chyba jeszcze inna od sprzętu samochodowego.

a TV Philips to żaden Philips : to TP-VISION które nabyło prawo do używania logo Philips.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Subman napisał:

@Sławek M.
Ja też mam sprzęt Philipsa - golarkę i ekspres do kawy i nie miałem żadnego problemu z serwisem ekspresu jak mi się zepsuł. Problem w tym, że tak jak napisał efel, telewizory Philips, to nie Phlips, tylko "TP Vision". Chińczycy odkupili prawa do posługiwania się marką "Philips"  i przez to łapią sporo nieświadomych tego faktu klientów, no bo kto by kupił telewizor marki "TP Vision" ? Przeczytaj sobie: http://wyborcza.biz/biznes/1,147748,19819511,jak-zareklamowac-wadliwy-telewizor-philipsa-nie-w-philips-polska.html?disableRedirects=true

Poczytałem komentarze pod tym artykułem i sporo jest głosów, że facet niepotrzebnie reklamował z tytułu gwarancji i go chińczyk zrobił w bambuko. A mógł skorzystać z rękojmi i uderzać do sprzedawcy polskiego i wszystko byłoby cacy. 

No nie do końca. Jak zgłaszacie rękojmię Philipsa do sprzedawcy, to on od razu wzywa autoryzowany serwis, czyli MIK Radom. Mamy XXI wiek. MIK Radom jest dobrze zorganizowany, ma swoją flotę samochodową i TV dotrze do nich ciągu 2-3 dni. Zależy im na czasie bo na rękojmie trzeba odpowiedzieć w ciągu 14 dni. Zrobią ekpertyzę, wyślą do TP-Vision i tamci w ciągu kilku dni zrobią pisemną odpowiedź. Z moich doświadczeń są trzy standardowe warianty odpowiedzi na reklamację od TP-Vision:

  1. Wgrano nowe oprogramowanie i wyczyszczono złącza
  2. Zresetowano oprogramowanie TV do wartości fabrycznych
  3. Telewizor działa zgodnie ze specyfikacją producenta

Taką odpowiedź można dostać w ciągu 14 dni, następnie w ciągu następnych kilku dni dostajemy swój telewizor, w najlepszym wypadku w takim stanie w jakim go oddaliśmy, oczywiście ze wszystkimi wadami, bo najczęściej wgranie oprogramowania czy też reset nic nie daje. Widziałem na forum przypadki, jak ktoś opisywał że dostał TV z uszkodzoną obudową z serwisu, czy też o zgrozo wymienili mu panel na gorszy egzemplarz z większym cloudingiem, mimo że reklamował coś zupełnie innego np niedziałające WiFi. 

Tak więc w przypadku rękojmi Philipsa i tak najczęściej użytkownik jest w ciemnej [beeep]ie i musi się bujać po rzecznikach praw konsumenta czy też po sądach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2018 o 10:00, efel napisał:

Poczytałem komentarze pod tym artykułem i sporo jest głosów, że facet niepotrzebnie reklamował z tytułu gwarancji i go chińczyk zrobił w bambuko. A mógł skorzystać z rękojmi i uderzać do sprzedawcy polskiego i wszystko byłoby cacy. 

Tak więc w przypadku rękojmi Philipsa i tak najczęściej użytkownik jest w ciemnej [beeep]ie i musi się bujać po rzecznikach praw konsumenta czy też po sądach.

Poczułem się wywołany do tablicy przez wcześniejszy post. Anyway to nie jest tak że jestem bezkrytycznie zadowolony z 9002. Działa ok, miałem zgłoszony serwis w lutym bo Android od grudnia nie chciał updateować softu - przyjechał technik, pobawił się menu serwisowym i wszystko działa. Dla mnie client service wzorowy. Co do samego TV wkurwia mnie aktualnie opóźnienie dźwięku występujące przy podpięciu optyk - tv  i korzystaniu z opcji DD Pass-Through. Nie wiem o co chodzi, ale pewnie trzeba zrobić fabryczny reset. A na samym połączeniu HDMI ARC jest bug który powoduje jednoczesną emisję dźwięku przez głosniki TV i kina domowego - bzdura, której nie da się wyłączyć. Anyway oprócz typowych bolączek telewizora opartego o system android, więcej wad nie widzę. Gram sobie na konsolach, oglądam Netflixa w 4k i nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia. PS. Na sufit się nie gapię więc mi nie przeszkadza "belka świetlna". Reasumując, dobry tv, wart kupienia za < 7k pln ale jeśli ktoś wymaga super funkcjonalnego kombajny multimedialnego to niech lepiej kupi Tizena lub WebOSa i tyle. Każdemu wedle potrzeb.  Ja lubię światełka + hue :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, reespl napisał:

na samym połączeniu HDMI ARC jest bug który powoduje jednoczesną emisję dźwięku przez głosniki TV i kina domowego

Posiadam 9002. Opisywane przez Ciebie zjawisko w moim egzemplarzu nie występuje. 

Ustawienia :

Wyjście audio - System dźwięku HDMI

ale pewnie masz to odznaczone.

Ważne ! : Ustawienia-Ustawienie ogólne  -EasyLink - EasyLink Włącz 

Przy EasyLink Wyłącz, dźwięk będzie emitowany z głośników TV i z podłączonego zestawu Audio

7 godzin temu, reespl napisał:

Na sufit się nie gapię więc mi nie przeszkadza "belka świetlna"

Z "sufitem" poradziłem sobie poprzez umieszczenie w całej linii tylnych led, "specjalnie ukształtowanego" kawałka białego papieru (z rolki kasy fiskalnej)  :) Abym był dobrze zrozumiany- Nie są one(led) przez papier zakryte. Pas papieru ukształtowany w literę L. Mniejsza, około dziesięciomilimetrowa, zagięta część, przysłania światło kierujące się w stronę sufitu.

Z Oled Philipsa jestem b. zadowolony :)

Pozdrawiam, Tomasz

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2018 o 22:20, Prolumo napisał:

Posiadam 9002. Opisywane przez Ciebie zjawisko w moim egzemplarzu nie występuje. 

Ustawienia :

Wyjście audio - System dźwięku HDMI

ale pewnie masz to odznaczone.

Ważne ! : Ustawienia-Ustawienie ogólne  -EasyLink - EasyLink Włącz 

Przy EasyLink Wyłącz, dźwięk będzie emitowany z głośników TV i z podłączonego zestawu Audio

Z "sufitem" poradziłem sobie poprzez umieszczenie w całej linii tylnych led, "specjalnie ukształtowanego" kawałka białego papieru (z rolki kasy fiskalnej)  :) Abym był dobrze zrozumiany- Nie są one(led) przez papier zakryte. Pas papieru ukształtowany w literę L. Mniejsza, około dziesięciomilimetrowa, zagięta część, przysłania światło kierujące się w stronę sufitu.

Z Oled Philipsa jestem b. zadowolony :)

Pozdrawiam, Tomasz

 

Tomek, dobre tipy. Wydaje mi się że miałem Easy Linka włączonego czyli ichniego HDMI-CEC właśnie żeby odpalać konsolę włączał się TV i audio hdmi arc, ale sprawdzę to jeszcze raz na spokojnie. Może zrobię po prostu factory reset i pobawię się znowu... A to ciekawe rozwiązanie z tym papierkiem i LEDami. Widziałem coś takiego na YT, a mógłbyś wrzucić jakąs fotkę podglądową?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.04.2018 o 22:52, reespl napisał:

Tomek, dobre tipy. Wydaje mi się że miałem Easy Linka włączonego czyli ichniego HDMI-CEC właśnie żeby odpalać konsolę włączał się TV i audio hdmi arc, ale sprawdzę to jeszcze raz na spokojnie. Może zrobię po prostu factory reset i pobawię się znowu... A to ciekawe rozwiązanie z tym papierkiem i LEDami. Widziałem coś takiego na YT, a mógłbyś wrzucić jakąs fotkę podglądową?

BTW podłączyłem jeszcze raz mojeg Philipsa E5 przez hdmi arc do TV o voila, głośniki TV przestały grać a dźwięk popłynął wartkim strumieniem ARC do surroundu ;) Dzięki, może faktycznie EAsy Link nie był włącczony albo coś. Ale za to zdesynchronizowały mi się satelity wireless od e5 i walczę z tym shitem od 2 h... Nigdy więcej Philipsa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...