Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam takich objawów. Spróbuj przywrócić do ustawień fabrycznych. Nowego andka jeszcze nie ma. Oprogramowanie telewizora to porażka. Wystarczy podłączyć dysk z filmami i muzyką i telewizor tak muli, że masakra.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem Androida 8.0 na 6000 series rodziców i powiem że jest na co czekać. Ciekawe czy aktualizacja ruszy jeszcze w styczniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieco szybciej, przejrzyściej i można usunąć zbędne [beeep]erele. Po wgraniu aktualizacji przywrócę też tv do ustawień fabrycznych. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Żeby nie zaśmiecać forum nie będę zakładał nowego tematu i opiszę swój problem w tym wątku.

Mam problem z Philips 873 Oled. Mianowicie niesamowicie irytuje mnie ściemnianie obrazu gdy jakaś scena w filmie trwa zbyt długo. Jest coraz ciemniej, do tego stopnia, że praktycznie g...o widać! W opcjach szukałem i wszystkie parametry odpowiedzialne za ekologie itp. mam wyłączone. Czytałem, że w LG też ten problem występuje i ludzie sobie radzą poprzez zmianę parametry w menu serwisowym (dimming ustawiają na wartość "0"). Teraz pytanie jak się dostać do menu serwisowego tego mojego tv? ^^

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2018 o 19:49, Sławek M. napisał:

Mam problem z Philips 873 Oled. Mianowicie niesamowicie irytuje mnie ściemnianie obrazu gdy jakaś scena w filmie trwa zbyt długo. Jest coraz ciemniej, do tego stopnia, że praktycznie g...o widać! W opcjach szukałem i wszystkie parametry odpowiedzialne za ekologie itp. mam wyłączone. Czytałem, że w LG też ten problem występuje i ludzie sobie radzą poprzez zmianę parametry w menu serwisowym (dimming ustawiają na wartość "0"). Teraz pytanie jak się dostać do menu serwisowego tego mojego tv?

Napisz coś więcej, co to za problem, bo wydaje mi się że w filmie to nigdy nie powinno występować. Podaj jakiś przykład filmu i czas w którym to widzisz. Jeżeli mówisz o ASBL to w moim LG B7  to się włącza po kilku minutach, nigdy nie widziałem tego na żadnym filmie, parę razy zdarzyło się jak zostawiłem menu Nintendo Switch włączone albo Windowsa na pulpicie. Ponoć da się to wyłączyć w menu serwisowym, natomiast mnie to nigdy nie irytowało więc nie zgłębiałem tematu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj np. Nawiedzony Dom na Wzgórzu, sezon 1 odc. 6. Od 16 minuty do np. 25. Już od 18-19 minuty jest coraz ciemniej. Na początku jest to bardzo subtelne, ale z czasem się pogłębia. Po wejściu wtedy do menu i wyjściu jest rozjaśnienie danej sceny i dopiero widać różnicę. - jest przepaść. Pomogło mi zwiększenie ustawień jasności. Dzięki temu ten tryb zostaje "oszukany" i tv nie widzi potrzeby przygaszania ekranu. Jak macie ustawioną wysoką jasność to pewnie nawet nie zauważyliście tej funkcji.

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie marzec i żadnej aktualizacji nie widać. Trzeba wciskać ludziom nowe modele z Andkiem 9.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu się pojawi Oreo;-). To pewnie kwestia dni, tygodni? Tam jest ustawiona kolejność wysyłek. Być będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem @Gmeru, tylko trochę irytuje że sprzedają już telewizory z Androidem 9.0 a flagowiec kupiony w czerwcu nadal jest na Androidzie 7.0. Rozumiem jeszcze żeby to był budżetowy model telewizora. W takim tępie ciekawe kiedy ruszą z aktualizacją do 9.0. Trochę żałuje że wybrałem tego producenta. 

 

 

Edytowane przez rybak17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, rybak17 napisał:

Wiem @Gmeru, tylko trochę irytuje że sprzedają już telewizory z Androidem 9.0 a flagowiec kupiony w czerwcu nadal jest na Androidzie 7.0. Rozumiem jeszcze żeby to był budżetowy model telewizora. W takim tępie ciekawe kiedy ruszą z aktualizacją do 9.0. Trochę żałuje że wybrałem tego producenta. 

 

 

Z czystej ciekawości...dlaczego istotne jest dla ciebie, którą wersję Androida ma telewizor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo go używam od czasu do czasu i wiem czego mogę się spodziewać po nowszych wersjach oraz jak oprogramowania szybko się starzeje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie ma jeszcze Android TV 9.0 ;)

Jest niewiele wnoszący i zabugowany 8.0 do którego aktualizację takie choćby Sony wstrzymało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, rybak17 napisał:

Bo go używam od czasu do czasu i wiem czego mogę się spodziewać po nowszych wersjach oraz jak oprogramowania szybko się starzeje. 

Dziękuję za "wyczerpującą" odpowiedź. Może ktoś inny uświadomi mnie, jakie znaczenie ma wersja androida w telewizorze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2019 o 01:38, LV426 napisał:

Chyba jednak nie ma jeszcze Android TV 9.0 ;)

Jest niewiele wnoszący i zabugowany 8.0 do którego aktualizację takie choćby Sony wstrzymało. 

Dzięki, nie wiedziałem że jest aż tak źle. Wiem że na Xiaomi MiBox aktualizacja do 8.0 robi sporo problemów więc może lepiej niech wydadzą dopracowane oprogramowanie. 

Edytowane przez rybak17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Właśnie dostałem OTA na POS 9002. Póki co wszystko ok. Moim zdaniem menu działa szybciej. Nie ma HDR w Youtubie ale to chyba sprawa Googla.

Trzeba od nowa ustawić sobie obraz bo został zresetowany do wartości domyślnych.

Zobaczymy jak będzie z podobrem produ w trybie czuwania. Walczyłem z serwisem przez pół roku i dopiero od aktualizacji z 17 września 2018 TV poprawnie przechodził w tryb czuwania.

Tak na szybko wydaje sie ok.

Wersja 8.0 

Aktualizacja zabezpieczeń z 5.12.2018

Działa Google Assistant po Polsku

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lukcinek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.03.2019 o 16:58, lukcinek napisał:

Właśnie dostałem OTA na POS 9002. Póki co wszystko ok. Moim zdaniem menu działa szybciej. Nie ma HDR w Youtubie ale to chyba sprawa Googla.

Trzeba od nowa ustawić sobie obraz bo został zresetowany do wartości domyślnych.

Zobaczymy jak będzie z podobrem produ w trybie czuwania. Walczyłem z serwisem przez pół roku i dopiero od aktualizacji z 17 września 2018 TV poprawnie przechodził w tryb czuwania.

Tak na szybko wydaje sie ok.

Wersja 8.0 

Aktualizacja zabezpieczeń z 5.12.2018

Działa Google Assistant po Polsku

 

Pozdrawiam

Cześć, jak korzystać z assystanta google w OREO na POS9002? Obecnie zgodnie z powyższym powinien działać. U mnie działa tylko pogoda i standardowy Voice search. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja oprogramowania sprzętowego — Oprogramowanie

version:107.000.222.001, zip plik , 1.2 GB, opublikowane 4 marca 2019

Właśnie jestem po.....

Po wgraniu tej aktualizacji z poziomu TV...  totalna klapa.

Menu wygląda jak jakaś wersja alpha. Zniknęło większość ustawień. Brak zarządzania apkami systemowymi a jedynie zainstalowane można zmieniać.

Brak widoczności napędu USB w programach typu MX PLayer czy VLC, oraz innych. Tylko fabryczny player widzi napęd USB. Płynność odtwarzania na wbudowanym playerze bez zmian.

Teraz mam dziwne trzaski na wyjściu audio przy włączaniu TV...

 

Właśnie zasysam  z tej strony https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/  

najnowszy soft 

autorun-TPM171E_R.107.000.230.000.upg

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/eula.pl?ctn=65OLED903/12&dct=FUS&link=/cgi-bin/dcbint/get?url=/files/6/65oled903_12/65oled903_12_fus_deu.zip%26ofn=FUS_TPM171E_107.0.230.0_prod.zip&scy=DE&slg=DEU

 

Oby naprawili co s...i (spaprali ;) ) w temacie obsługi USB przez apki firm trzecich.

 

YYEESSSS!!!

 

MX PLayer ponownie bangla :)  Ani lepiej ani gorzej. Więc jak tam kto woli albo ręcznie albo poczekać aż wprowadzą w automacie tę wersję 230.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie widze edycji posta

____________________________________________

Nie dziala wyszukiwanie glosowe z pulpitu/menu głównego TV. Pojedynczych słów wcale nie rozpoznaje, a z kilkoma nic dalej się nie dzieje.

Działa jedynie w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero pełny reset TV, czyli jak na telefonie pełny reset poprzez skasowanie profilu spowodował naprawienie tego co popsuła ta 107.000.222.001 aktualizacja częściowo kasując ustawienia obrazu.

Działa w końcu bezproblemowo wyszukiwanie głosowe.

Trzaski przy włączaniu TV na wyjściu słuchawek nadal są. Zauważyłem coś dziwnego, powracające "kanały" czyli menu zawartości wybranych aplikacji, np. Netflixa czy Youtube.

Powraca mi menu rekomendowanych apek google. Na razie 3 razy pomimo usunięcia minusem. Do tego same znikły 3 aplikacje MX Player, Aida, Kodi. 

W Aida nie widać teraz użycia CPU...

Jeśli miałbym możliwość powrotu do ostatniej wersji sprzed aktualizacji do 8 wrócił bym bez żalu. Nadal brak HDR na YT a systemowy odtwarzacz jak zacina tak tnie nadal. Całe szczęście, że jest MX Player.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem nowszy soft od  TPM171E_107.000.230.000 – Date: 2019/03/11

 TPM171E_107.000.239.004 – Date: 2019/04/28

https://onedrive.live.com/?authkey=!AIq_RhshQQxPuX0&cid=50AFF1DF8EAE2A35&id=50AFF1DF8EAE2A35!327631&parId=50AFF1DF8EAE2A35!228970&action=locate

ktoś wgrywał już ?

 

Edytowane przez mnemonic2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.06.2019 o 16:04, mnemonic2 napisał:

znalazłem nowszy soft od  TPM171E_107.000.230.000 – Date: 2019/03/11

 TPM171E_107.000.239.004 – Date: 2019/04/28

https://onedrive.live.com/?authkey=!AIq_RhshQQxPuX0&cid=50AFF1DF8EAE2A35&id=50AFF1DF8EAE2A35!327631&parId=50AFF1DF8EAE2A35!228970&action=locate

ktoś wgrywał już ?

jest nowszy soft, stabilny, można OTA: version:107.001.038.000, zip plik , 1.2 GB, opublikowane 27 czerwca 2019

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może poradzić co zrobić z takim telewizorem z roztrzaskaną matrycą? Tv był praktycznie nowy, kupiony 3 dni temu, zrzucony przez kota na podłogę. Jest sens naprawiać czy raczej sprzedac na części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Silazgor napisał:

Czy ktoś może poradzić co zrobić z takim telewizorem z roztrzaskaną matrycą? Tv był praktycznie nowy, kupiony 3 dni temu, zrzucony przez kota na podłogę. Jest sens naprawiać czy raczej sprzedac na części?

Zależy z jakiego źródła nabyłeś i z jaką gwarancją ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...