Home Testy Konsole The Division 2 4K HDR | RECENZJA | Xbox One X / PS4 Pro / PC
The Division 2 4K HDR | RECENZJA | Xbox One X / PS4 Pro / PC

The Division 2 4K HDR | RECENZJA | Xbox One X / PS4 Pro / PC

1.95K
0

Podsumowanie i rekomendacja

The Division 2 jest grą lepszą w zasadzie w każdym calu od poprzedniczki. Studio Ubisoft Massive wyciągnęło słuszne wnioski. Urozmaiciło miejsce akcji, zapewniło więcej różnorodności i zminimalizowało denerwujące przypadłości. Największą z nich były „gąbki na kule” jedynki. Przy okazji otworzyło się jeszcze bardziej na nowych graczy swoimi zmianami w Dark Zone. Ponadto jest to bez wątpienia produkt kompletny. Co najważniejsze – ma dużo lepszą propozycję na endgame niż poprzedni tytuł z serii. Jedyny większy minus jest w zasadzie taki, że w tym wszystkim nie zmieściła się w żaden sensowny sposób fabuła. Ostatecznie gra nie jest rewolucyjna, ale z powodzeniem usprawnia znaną do tej pory formułę i sprawia, że trudno jest od niej się oderwać. Po tylu świetnych tytułach dla pojedynczego gracza aż miło dla odmiany pobiegać z trzema przyjaciółmi. Ostateczna rekomendacja jest także uzasadniona referencyjnym dźwiękiem i fantastyczną oprawą graficzną.

Plusy:

  • Świetna koloryzacja i jakość grafiki w natywnym 4K
  • Wybitne udźwiękowienie i bardzo dobra ścieżka dźwiękowa
  • Bardzo dynamiczne walki
  • Urozmaicone zachowanie wrogów
  • Świetny feeling strzelania
  • Usprawnione poruszanie się i animacja
  • Przeciwnicy są mniejszymi „gąbkami na kule”

Minusy:

  • Fabuła bez większego znaczenia
  • Zmiany mają charakter czysto ewolucyjny

Cena: 249 zł

Kopię gry dostarczył wydawca – Ubisoft Polska (data wydania: 15.03.2019)
Gra testowana na telewizorze Ultra HD 4K HDR Samsung Q7C oraz Philips OLED POS9002 + soundbar Samsung MS6501 i konsoli Xbox One X

(1952)

Jakub Krawczyński Gram od 1991, kocham moje hobby więc mam wszystkie konsole. Niemniej fascynuje mnie świat filmu, technologii i popkultury ogólnie, a poza dobrym kinem samym w sobie, doceniam także świetną jakość obrazu - tak w grach, jak i filmach.