pawel973 2 Napisano 22 Stycznia 2021 (edytowane) Extractor kosztował 80zł. Może kiedyś pomyślę o Ampli ale czasy są jakie są, wydatki inne też, więc szukam najtańszego rozwiązania na tym co mam. Tylko większym problemem jest tu w.w. Telewizor bo nie wypuszcza po optyku DD Dekodera i nie chce jak widać wypuścić żadnego dźwięku z Hdmi do Extractora. Na dodatek nie można w Ustawieniach aktywować System dźwięku HDMI, mimo wyłączenia głośników telewizora! I chyba tu jest problem braku dźwięku z Hdmi Arc. Edytowane 22 Stycznia 2021 przez pawel973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 22 Stycznia 2021 Bo on może aktywuje to wyjście tylko wtedy jak podłączy się go do amplitunera z HDMI ARC, Sam wykrywa to połączenie.A jak nie wykrywa, to nie puszcza tam dźwięku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 22 Stycznia 2021 Też tak pomyślałem. Dobrze by było jak by ktoś z forumowiczów użytkowników sprawdził tę opcję w tv przy podłączonym kablu do Amplitunera z Hdmi Arc i po odłączeniu kabla. Czy będzie ją można aktywować w tv. Ale z drugiej strony skoro Extractor jest Arc, to tv powinien to wykryć. No chyba, że jakiś błąd softu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 22 Stycznia 2021 Nie wiem co to jest extraktor Arc?O co tam chodzi z tym Arc, do czego można to wykorzystać, jak to wstawić między urządzenia?Nie było instrukcji? Czy Chińczyk napisał sobie Arc, na obudowie, żeby ładnie wyglądało.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 22 Stycznia 2021 To jest to co kupiłem: https://pl.aliexpress.com/item/4000343742936.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.770d5c0fic1F3c Nawet jest schemat z moim podłączeniem Tv do wejścia Hdmi In w Extractorze i dalej wyjście na Ampli lub głośniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 25 Stycznia 2021 W dniu 22.01.2021 o 16:01, pawel973 napisał: Jak już tez wcześniej pisałem, próbowałem podłączenia Tv kablem Optycznym do Ampli. Z pendriva podłaczonego do Tv było DD 5.1 natomiast materiał z Dekodera był tylko w PCM Facet z Philipsa mówił, że trzeba wydobyć DD z Hdmi Arc telewizora. Dlatego potrzebny Extractor, żeby przerobił DD z Hdmi Arc telewizora na Optyczne wejście w Ampli. Wówczas miałbym dźwięk z Dekodera Canal+ i innych źródeł telewizora za pomocą jednego kabla Optycznego j.n. rys. Plan jest dobry. Ten ekstraktor ma guziczek ARC. On służy do tego właśnie żeby rozróżnić dwie sytuacje które masz: TV podłączone przez ARC Laptop podłączony normalnie W tych dwóch przypadkach dźwięk fizycznie w kablu HDMI leci innym przewodem, dlatego guziczek daje Ci decyzję z którego połączenia dźwięk ma być brany. Wciskanie guziczka powinno skuktować przynajmniej tym, że jak masz podłączonego laptopa to dźwięk powinien zniknąć. Druga kwestia to obsługa ARC przez telewizor Philipsa - tu mogą być jakieś błędy w sofcie. Kiedyś parę lat temu jak się tym bawiłem to udało mi się przesłać dźwięk DD 5.1 przez ARC tylko z apki SPMC (taka podrasowana wersja Kodiego, jeżeli chodzi o opcje dźwięku), bo się okazało wtedy że Philips systemowo tego nie obsługuje w Androidzie, tylko zrzuca to na obsługę twórców apek. Jeżeli przez te lata w tej kwestii nic się nie poprawiło to nie przeskoczysz tego ograniczenia za chiny - tutaj ktoś z amplitunerem z wejściami HDMI musiałby potwierdzić Tobie że ARC na tym telewizorze działa i przesyła dźwięk 5.1 np z zewnętrznego dekodera W dniu 21.01.2021 o 23:30, UHD fan napisał: Owszem jest sporo opinii, które zawodowo i za wynagrodzeniem tworzy od lat Xisiek i jego efel-grupa. Pamiętajmy, ze polskie fora to darmowe platformy do uprawiania czarnego PR-u. Jeżeli piszący znają każdy model TV to ewidentnie muszą wiedzę pozyskiwać jako pracujący promotorzy czy sprzedawcy. Jak miło, że o mnie wspomniałeś. Nie muszę znać każdego modelu, żeby każdemu odradzać zakup Philipsa. Polityka tej firmy jeżeli chodzi o błędy w oprogramowaniu jest taka sama od lat we wszystkich modelach - błędy w telewizorze za 15 000 zł są naprawiane tak samo ślamazarnie jak w TV za 1500 zł u tego producenta. A mówimy o poważnych błędach często uniemożliwiających normalne korzystanie ze sprzętu! Coś takiego całkowicie skreśla każdą markę i to nie jest czarny PR, tylko fakty - wystarczy poczytać opinie użytkowników na tym forum. Moim zdaniem w telewizorach z pułapu cenowego Philipsa częściej jest tak, że jak komuś coś nie działa to machnie ręką bo rzadko korzysta z danej funkcji, albo po prostu ma bardzo duży zapas cierpliwości dla producenta. Mało jest takich użytkowników w tym segmencie którzy z każdą pierdołą lecą na forum i tworzą ten czarny PR. Nie zmienia to faktu, że Philips oferując określony zestaw funkcji powinien stanąć na głowie żeby to co oferuje działało poprawnie, bo de facto za to wziął pieniądze. A tego nie robi, ignoruje latami znane błędy i bawi się ze swoimi klientami w kotka i myszkę, jeżeli zdecydują się oni na ostateczny krok czyli reklamację. Z tego powodu należy ludzi przestrzegać przed tą marką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 25 Stycznia 2021 efel, no właśnie, plan był dobry i byłem pewien, że to zadziała no ale... Jest guziczek i jest przycisk na pilocie (Extractor ma też pilot: on/off, wybór Hdmi In, wybór 2.0/5.1 i właśnie Arc i jakieś Audio Copy) Wciskają Arc zaświeca się dioda na 5s i gaśnie. Z dźwiękiem nic się nie dzieje. Jeśli ktoś z was ma takie połączenie Tv-Hdmi Arc-Amplituner to proszę o potwierdzenie działania i możliwości wyboru w Menu telewizora Dżwięk-Zaawansowane-Wyjście audio-System dźwięku HDMI. Wykluczyłoby to błąd softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 25 Stycznia 2021 Jak miło, że o mnie wspomniałeś. Nie muszę znać każdego modelu, żeby każdemu odradzać zakup Philipsa. Polityka tej firmy jeżeli chodzi o błędy w oprogramowaniu jest taka sama od lat we wszystkich modelach - błędy w telewizorze za 15 000 zł są naprawiane tak samo ślamazarnie jak w TV za 1500 zł u tego producenta. A mówimy o poważnych błędach często uniemożliwiających normalne korzystanie ze sprzętu! Coś takiego całkowicie skreśla każdą markę i to nie jest czarny PR, tylko fakty - wystarczy poczytać opinie użytkowników na tym forum. Moim zdaniem w telewizorach z pułapu cenowego Philipsa częściej jest tak, że jak komuś coś nie działa to machnie ręką bo rzadko korzysta z danej funkcji, albo po prostu ma bardzo duży zapas cierpliwości dla producenta. Mało jest takich użytkowników w tym segmencie którzy z każdą pierdołą lecą na forum i tworzą ten czarny PR. Nie zmienia to faktu, że Philips oferując określony zestaw funkcji powinien stanąć na głowie żeby to co oferuje działało poprawnie, bo de facto za to wziął pieniądze. A tego nie robi, ignoruje latami znane błędy i bawi się ze swoimi klientami w kotka i myszkę, jeżeli zdecydują się oni na ostateczny krok czyli reklamację. Z tego powodu należy ludzi przestrzegać przed tą marką.E tam. Ja bym nie przesadzał z krytyką Philipsa. Ceny miał dobre (ma? Nie chce mi się sprawdzać), co mi potrzeba śmiga, TV się nie zwiesza choć mu się zdarzyło na początku. Aktualizacje są co 2-3 miechy z widokiem na nowego Andka, system działa sprawnie, obraz po kalibracji jest ok za wydane PLNy, netfliksy itp działają. Może jestem minimalistą... Więcej chyba obaw i narzekania daje mi LG OLED, za 2x większą kasę jeśli już miałbym się czepiać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12jojko 3 Napisano 25 Stycznia 2021 A tak a propos, dziś pojawiła się nowa aktualizacja dla modeli 2019/2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 25 Stycznia 2021 12jojko, właśnie przeczytałem Twój post i zaciągam. Wczoraj sprawdzałem i nic nie było. Ciekawe czy zniknie problem powiązany z Aplikacją w telefonie Philips Tv Remote. Po każdym włączeniu Tv (czy z pilota, czy z app czy z Alexy) startuje Ambilight użytkownika. Muszę kliknąć przycisk Ambilight i dopiero wskakuje Śledzenie video. Choć najpewniej to błąd Aplikacji w telefonie. Edit. Startuje Ambilight Kolor niestandardowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 26 Stycznia 2021 Coś wnosi ciekawego ta aktualizacja? Nie widzę różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12jojko 3 Napisano 26 Stycznia 2021 (edytowane) Now Dolby Atmos are identified correctly when played from USB Fix for subwoofer pre out issues PlayFi and AmbiAir improvements UI and translations fixes Fix for PVR HDD formatting issues WiFi connection stability improvements Stability improvements General improvements Na zagranicznych forach niektórzy użytkownicy pisali, że jest drobna poprawa w jakości obrazu - zniknęły im plamy i pikseloza w nocnych scenach. Ktoś też pisał, że kontrast i kolory wyglądają lepiej. W HDR chyba nie ma żadnej poprawy. Podobno tryb „gra” jest teraz dostępny dla wszystkich źródeł. Ogólnie jakieś tam poprawy są, ale głównie w stabilności, jeszcze parę aktualek i będzie telewizor idealny xD Pewnie warto też na nowo zainstalować tv po wgraniu nowej aktualki, wsparcie Philipsa zawsze to doradza. Kolejny update pewnie za 2-3 miechy, chyba że nas zaskoczą i w lutym poprawią jeszcze bardziej obraz. Edytowane 26 Stycznia 2021 przez 12jojko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 26 Stycznia 2021 Ja jeszcze liczę na nowego Androida 10. Krążyły plotki o aktualizacji.Ta sama platforma TPM191E w TV 2019/2020 może sprzyjać aktualizacji systemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 26 Stycznia 2021 W dniu 25.01.2021 o 13:53, Michal Przybylski napisał: E tam. Ja bym nie przesadzał z krytyką Philipsa. TV się nie zwiesza choć mu się zdarzyło na początku. Aktualizacje są co 2-3 miechy z widokiem na nowego Andka, system działa sprawnie, obraz po kalibracji jest ok za wydane PLNy, netfliksy itp działają. Może jestem minimalistą... Więcej chyba obaw i narzekania daje mi LG OLED, za 2x większą kasę jeśli już miałbym się czepiać. Efel pisuje tu służbowo. Tak jak Xisiek. Olać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 26 Stycznia 2021 Dzisiaj w sklepie oglądałem tak z ciekawości Philipsy i pierwszy wnerw, że mój kosztuje 1999zł a dawałem 2499zł. Drugi wnerw to to, że nowsze wypusty mają na ramce napis Philips, czego brakuje mi na moim. Może pierdoła ale cieszy oko a nie taki No Name Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal Przybylski 10 Napisano 26 Stycznia 2021 To nie jest dobry pomysł patrzeć na ceny po zakupie, chyba że chcesz sprzedać sprzęt Z ciekawości spojrzałem na Ceneo i 70PUS7304 jest 50% drożej, następca (8505) podobnie. Promki chyba przed nami - na wiosnę, jak dociągniemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 27 Stycznia 2021 17 godzin temu, UHD fan napisał: Efel pisuje tu służbowo Tak tak, a świstak siedzi i zawija w te sreberka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kewinpol 0 Napisano 28 Stycznia 2021 Też zaraz zrobię aktualizację do najnowszej wersji i zobaczę co poprawili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 29 Stycznia 2021 W dniu 26.01.2021 o 15:01, Michal Przybylski napisał: Ja jeszcze liczę na nowego Androida 10. Krążyły plotki o aktualizacji. Ta sama platforma TPM191E w TV 2019/2020 może sprzyjać aktualizacji systemu. Android 10 ma być w modelach na 2021 rok. Ciekawe czy seria z 2019/2020 też doczeka się Androida 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 31 Stycznia 2021 Mam problem z Ambilight. Jak wcześniej wspomniałem tv startuje z kolorem niestandardowym i do tego wcześniejszym (bo go zmieniłem). Odinstalowałem aplikację Philips Tv Remote w telefonie (bo chyba od niej sie zaczął problem) ale jest to samo. Dopiero po naciśnięciu na pilocie "ambilight" wskakuje to co ustawione ostatnie czyli śledzenie wideo. Ma ktoś podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kewinpol 0 Napisano 4 Lutego 2021 Hej, da się jakoś ustawić tak, aby telewizor po włączeniu konsoli sam zmieniał źródło na HDMI z Xboxa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawo218 0 Napisano 5 Lutego 2021 Witam , czy podał by ktoś jak ma domyślnie ustawione dostosowywanie punktu bieli 2-punktowe w trybie Normalnym temperatury barwowej ?? Oglądam w tym trybie a przez przypadek sobie przestawiłem a chciałbym ustawić tak jak to było domyślnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 12 Lutego 2021 Wracając do sprawy brakującego Logo, dokupiłem sobie małego Philipsa 30x5 mm. Może się komuś nie podobać, może się podobać. Przynajmniej ramka nie jest teraz taka "goła". 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kewinpol 0 Napisano 15 Lutego 2021 W dniu 12.02.2021 o 13:51, pawel973 napisał: Wracając do sprawy brakującego Logo, dokupiłem sobie małego Philipsa 30x5 mm. Może się komuś nie podobać, może się podobać. Przynajmniej ramka nie jest teraz taka "goła". Całkiem ciekawie to wygląda, sam myślałem nad jakimś logo tyle, ze na środku tv. Gdzie zakupiłeś logo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel973 2 Napisano 15 Lutego 2021 Kupiłem na allegro u Primark_4U Mają różnorodne loga. Wybrałem z tych mniejszych i nakleiłem z lewej strony wg modeli z 2020r. Koszt z wysyłką 11zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach