Skocz do zawartości
Gmeru

Telewizor dla każdego? Philips Performance PUS7304 / PUS7334. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

Extractor kosztował 80zł.  Może kiedyś pomyślę o Ampli ale czasy są jakie są, wydatki inne też, więc szukam najtańszego rozwiązania na tym co mam.

Tylko większym problemem jest tu w.w. Telewizor bo nie wypuszcza po optyku DD Dekodera  i nie chce jak widać wypuścić żadnego dźwięku z Hdmi do Extractora.

Na dodatek nie można w Ustawieniach aktywować System dźwięku HDMI, mimo wyłączenia głośników telewizora! I chyba tu jest problem braku dźwięku z Hdmi Arc.

Edytowane przez pawel973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo on może aktywuje to wyjście tylko wtedy jak podłączy się go do amplitunera z HDMI ARC, Sam wykrywa to połączenie.
A jak nie wykrywa, to nie puszcza tam dźwięku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak pomyślałem.

Dobrze by było jak by ktoś z forumowiczów użytkowników sprawdził tę opcję w tv przy podłączonym kablu do Amplitunera z Hdmi Arc i po odłączeniu kabla. Czy będzie ją można aktywować w tv.

Ale z drugiej strony skoro Extractor jest Arc, to tv powinien to wykryć. No chyba, że jakiś błąd softu...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to jest extraktor Arc?

O co tam chodzi z tym Arc, do czego można to wykorzystać, jak to wstawić między urządzenia?

Nie było instrukcji?

 

Czy Chińczyk napisał sobie Arc, na obudowie, żeby ładnie wyglądało....

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.01.2021 o 16:01, pawel973 napisał:

Jak już tez wcześniej pisałem, próbowałem podłączenia Tv kablem Optycznym do Ampli. Z pendriva podłaczonego do Tv było DD 5.1 natomiast materiał z Dekodera był tylko w PCM

Facet z Philipsa mówił, że trzeba wydobyć DD z Hdmi Arc telewizora. Dlatego potrzebny  Extractor, żeby przerobił  DD z Hdmi Arc telewizora na  Optyczne wejście w Ampli.

Wówczas miałbym dźwięk z Dekodera Canal+ i innych źródeł telewizora za pomocą jednego kabla Optycznego j.n. rys.

Plan jest dobry. Ten ekstraktor ma guziczek ARC. On służy do tego właśnie żeby rozróżnić dwie sytuacje które masz:

  • TV podłączone przez ARC
  • Laptop podłączony normalnie

W tych dwóch przypadkach dźwięk fizycznie w kablu HDMI leci innym przewodem, dlatego guziczek daje Ci decyzję z którego połączenia dźwięk ma być brany. Wciskanie guziczka powinno skuktować przynajmniej tym, że jak masz podłączonego laptopa to dźwięk powinien zniknąć.

Druga kwestia to obsługa ARC przez telewizor Philipsa - tu mogą być jakieś błędy w sofcie. Kiedyś parę lat temu jak się tym bawiłem to udało mi się przesłać dźwięk DD 5.1 przez ARC tylko z apki SPMC (taka podrasowana wersja Kodiego, jeżeli chodzi o opcje dźwięku), bo się okazało wtedy że Philips systemowo tego nie obsługuje w Androidzie, tylko zrzuca to na obsługę twórców apek. Jeżeli przez te lata w tej kwestii nic się nie poprawiło to nie przeskoczysz tego ograniczenia za chiny - tutaj ktoś z amplitunerem z wejściami HDMI musiałby potwierdzić Tobie że ARC na tym telewizorze działa i przesyła dźwięk 5.1 np z zewnętrznego dekodera

W dniu 21.01.2021 o 23:30, UHD fan napisał:

Owszem jest sporo opinii, które zawodowo i za wynagrodzeniem tworzy od lat Xisiek i jego efel-grupa.  

Pamiętajmy, ze polskie fora to darmowe platformy do uprawiania czarnego PR-u. 

Jeżeli piszący znają każdy model TV to ewidentnie muszą wiedzę pozyskiwać jako pracujący promotorzy czy sprzedawcy. 

Jak miło, że o mnie wspomniałeś.

Nie muszę znać każdego modelu, żeby każdemu odradzać zakup Philipsa. Polityka tej firmy jeżeli chodzi o błędy w oprogramowaniu jest taka sama od lat we wszystkich modelach - błędy w telewizorze za 15 000 zł są naprawiane tak samo ślamazarnie jak w TV za 1500 zł u tego producenta. A mówimy o poważnych błędach często uniemożliwiających normalne korzystanie ze sprzętu!

Coś takiego całkowicie skreśla każdą markę i to nie jest czarny PR, tylko fakty - wystarczy poczytać opinie użytkowników na tym forum.

Moim zdaniem w telewizorach z pułapu cenowego Philipsa częściej jest tak, że jak komuś coś nie działa to machnie ręką bo rzadko korzysta z danej funkcji, albo po prostu ma bardzo duży zapas cierpliwości dla producenta. Mało jest takich użytkowników w tym segmencie którzy z każdą pierdołą lecą na forum i tworzą ten czarny PR. Nie zmienia to faktu, że Philips oferując określony zestaw funkcji powinien stanąć na głowie żeby to co oferuje działało poprawnie, bo de facto za to wziął pieniądze. A tego nie robi, ignoruje latami znane błędy i bawi się ze swoimi klientami w kotka i myszkę, jeżeli zdecydują się oni na ostateczny krok czyli reklamację. Z tego powodu należy ludzi przestrzegać przed tą marką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

efel, no właśnie, plan był dobry i byłem pewien, że to zadziała no ale...

Jest guziczek i jest przycisk na pilocie (Extractor ma też pilot: on/off, wybór Hdmi In, wybór 2.0/5.1 i właśnie Arc i jakieś Audio Copy)

Wciskają Arc zaświeca się dioda na 5s i gaśnie. Z dźwiękiem nic się nie dzieje.

Jeśli ktoś z was ma takie połączenie Tv-Hdmi Arc-Amplituner to proszę o potwierdzenie działania i możliwości wyboru w Menu telewizora Dżwięk-Zaawansowane-Wyjście audio-System dźwięku HDMI. Wykluczyłoby to błąd softu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak miło, że o mnie wspomniałeś.
Nie muszę znać każdego modelu, żeby każdemu odradzać zakup Philipsa. Polityka tej firmy jeżeli chodzi o błędy w oprogramowaniu jest taka sama od lat we wszystkich modelach - błędy w telewizorze za 15 000 zł są naprawiane tak samo ślamazarnie jak w TV za 1500 zł u tego producenta. A mówimy o poważnych błędach często uniemożliwiających normalne korzystanie ze sprzętu!
Coś takiego całkowicie skreśla każdą markę i to nie jest czarny PR, tylko fakty - wystarczy poczytać opinie użytkowników na tym forum.
Moim zdaniem w telewizorach z pułapu cenowego Philipsa częściej jest tak, że jak komuś coś nie działa to machnie ręką bo rzadko korzysta z danej funkcji, albo po prostu ma bardzo duży zapas cierpliwości dla producenta. Mało jest takich użytkowników w tym segmencie którzy z każdą pierdołą lecą na forum i tworzą ten czarny PR. Nie zmienia to faktu, że Philips oferując określony zestaw funkcji powinien stanąć na głowie żeby to co oferuje działało poprawnie, bo de facto za to wziął pieniądze. A tego nie robi, ignoruje latami znane błędy i bawi się ze swoimi klientami w kotka i myszkę, jeżeli zdecydują się oni na ostateczny krok czyli reklamację. Z tego powodu należy ludzi przestrzegać przed tą marką.
E tam. Ja bym nie przesadzał z krytyką Philipsa. Ceny miał dobre (ma? Nie chce mi się sprawdzać), co mi potrzeba śmiga, TV się nie zwiesza choć mu się zdarzyło na początku. Aktualizacje są co 2-3 miechy z widokiem na nowego Andka, system działa sprawnie, obraz po kalibracji jest ok za wydane PLNy, netfliksy itp działają. Może jestem minimalistą...
Więcej chyba obaw i narzekania daje mi LG OLED, za 2x większą kasę jeśli już miałbym się czepiać.
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12jojko, właśnie przeczytałem Twój post i zaciągam. Wczoraj sprawdzałem i nic nie było. Ciekawe czy zniknie problem powiązany z Aplikacją w telefonie Philips Tv Remote. Po każdym włączeniu Tv (czy z pilota, czy z app czy z Alexy) startuje Ambilight użytkownika. Muszę kliknąć przycisk Ambilight i dopiero wskakuje Śledzenie video.  Choć najpewniej to błąd Aplikacji w telefonie.

Edit. Startuje Ambilight Kolor niestandardowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Now Dolby Atmos are identified correctly when played from USB
Fix for subwoofer pre out issues
PlayFi and AmbiAir improvements
UI and translations fixes
Fix for PVR HDD formatting issues
WiFi connection stability improvements
Stability improvements
General improvements

Na zagranicznych forach niektórzy użytkownicy pisali, że jest drobna poprawa w jakości obrazu - zniknęły im plamy i pikseloza w nocnych scenach. Ktoś też pisał, że kontrast i kolory wyglądają lepiej. W HDR chyba nie ma żadnej poprawy. Podobno tryb „gra” jest teraz dostępny dla wszystkich źródeł. Ogólnie jakieś tam poprawy są, ale głównie w stabilności, jeszcze parę aktualek i będzie telewizor idealny xD Pewnie warto też na nowo zainstalować tv po wgraniu nowej aktualki, wsparcie Philipsa zawsze to doradza.

Kolejny update pewnie za 2-3 miechy, chyba że nas zaskoczą i w lutym poprawią jeszcze bardziej obraz. 

Edytowane przez 12jojko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.01.2021 o 13:53, Michal Przybylski napisał:

E tam. Ja bym nie przesadzał z krytyką Philipsa. TV się nie zwiesza choć mu się zdarzyło na początku. Aktualizacje są co 2-3 miechy z widokiem na nowego Andka, system działa sprawnie, obraz po kalibracji jest ok za wydane PLNy, netfliksy itp działają. Może jestem minimalistą...
Więcej chyba obaw i narzekania daje mi LG OLED, za 2x większą kasę jeśli już miałbym się czepiać.

Efel pisuje tu służbowo. Tak jak Xisiek. Olać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w sklepie oglądałem tak z ciekawości Philipsy i pierwszy wnerw, że mój kosztuje 1999zł a dawałem 2499zł.  Drugi wnerw to to, że nowsze wypusty mają na ramce napis Philips, czego brakuje mi na moim. Może pierdoła ale cieszy oko a nie taki No Name

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobry pomysł patrzeć na ceny po zakupie, chyba że chcesz sprzedać sprzęt :)
Z ciekawości spojrzałem na Ceneo i 70PUS7304 jest 50% drożej, następca (8505) podobnie. Promki chyba przed nami - na wiosnę, jak dociągniemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, UHD fan napisał:

Efel pisuje tu służbowo

Tak tak, a świstak siedzi i zawija w te sreberka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.01.2021 o 15:01, Michal Przybylski napisał:

Ja jeszcze liczę na nowego Androida 10. Krążyły plotki o aktualizacji.
Ta sama platforma TPM191E w TV 2019/2020 może sprzyjać aktualizacji systemu.

Android 10 ma być w modelach na 2021 rok. Ciekawe czy seria z 2019/2020 też doczeka się Androida 10 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Ambilight. Jak wcześniej wspomniałem tv startuje z kolorem niestandardowym i do tego wcześniejszym  (bo go zmieniłem).

Odinstalowałem aplikację Philips Tv Remote w telefonie (bo chyba od niej sie zaczął problem) ale  jest to samo. Dopiero po naciśnięciu na pilocie "ambilight" wskakuje to co ustawione ostatnie czyli śledzenie wideo. Ma ktoś podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, da się jakoś ustawić tak, aby telewizor po włączeniu konsoli sam zmieniał źródło na HDMI z Xboxa? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , czy podał by ktoś jak ma domyślnie ustawione dostosowywanie punktu bieli 2-punktowe w trybie Normalnym temperatury barwowej ?? Oglądam w tym trybie a przez przypadek sobie przestawiłem a chciałbym ustawić tak jak to było domyślnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do sprawy brakującego Logo, dokupiłem sobie małego Philipsa 30x5 mm.

Może się komuś nie podobać, może się podobać. Przynajmniej ramka nie jest teraz taka "goła".

L11.jpg

L22.jpg

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.02.2021 o 13:51, pawel973 napisał:

Wracając do sprawy brakującego Logo, dokupiłem sobie małego Philipsa 30x5 mm.

Może się komuś nie podobać, może się podobać. Przynajmniej ramka nie jest teraz taka "goła".

L11.jpg

L22.jpg

Całkiem ciekawie to wygląda, sam myślałem nad jakimś logo tyle, ze na środku tv. Gdzie zakupiłeś logo? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem na allegro u Primark_4U

Mają różnorodne loga. Wybrałem z tych mniejszych i nakleiłem z lewej strony wg modeli z 2020r. Koszt z wysyłką 11zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...