Fallen93 12 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Na PS4 Pro nie da się grać w trybie obrazu 'Game', co 10-15 sekund wyskakują artefakty, głównie czerwona lub biała linia z artefakrami nad/pod nią. Pytałem o to też na innym forum i wiele osób zgłasza ten problem. Napisałem do Philipsa z prośbą o wyjaśnienie, odpisali, że mieli już zgłoszenia, że badają tę sprawę, nie wiedzą. Czy mogę się domagać zwrotu gotówki i zwrócić towar po 3 miesiącach na podstawie towaru niezgodnego z umową? Przecież nikt mi nigdzie nie mówił, że tryb 'Game' może i być, ale na nim nie pogram, pozostaje tylko inny tryb, na których input lag jest znacznie większy. Poza tym sprawdzałem wielokrotnie plansze testowe i było ok, banding gdzieś tam był widoczny na szarym tle, ale nie wiem co się porobiło - w tej chwili jest widoczny nawet przy oglądaniu normalnego kanału. Patrzcie jak to wygląda na planszach testowych, a wrzucałem zdjęcia wcześniej i nie było nigdy tak źle. Jakieś chore, nie wiem, kurz się tam dostaje czy ki ch**? Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Fallen93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 9 Grudnia 2016 Ja pierdziu. Te zdjecia potwierdzają moje zdanie nt. tych TV. Niezgodnośc towaru z umowa i zwrot kasy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 9 Grudnia 2016 Cóż ten PHILIPS uczynił najlepszego sprzedając dział TV teraz tworzą takie babole z tego co widzę że szkoda gadać. Co post to coś nie tak z tymi TV jak nie jedno, to drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysio_18 1 Napisano 9 Grudnia 2016 Ha! Panowie,nie wiem czy mi uwierzycie czy nie, ale znalazlem czesciowe rozwiazanie problemu "chmurek", otoz bierzemy sciereczke z microfibry i delikatnie przecieramy matryce, to dziala! Spokojnie, nie uszkodzicie telewizora. Zastanawia mnie tylko dlaczego tak jest? Czyzby zbyt duzo kurzu dostalo sie podczas montazu matrycy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielwolf 0 Napisano 14 Grudnia 2016 Dnia 9.12.2016 o 15:33, Fallen93 napisał: Na PS4 Pro nie da się grać w trybie obrazu 'Game', co 10-15 sekund wyskakują artefakty, głównie czerwona lub biała linia z artefakrami nad/pod nią. Pytałem o to też na innym forum i wiele osób zgłasza ten problem. Napisałem do Philipsa z prośbą o wyjaśnienie, odpisali, że mieli już zgłoszenia, że badają tę sprawę, nie wiedzą. Czy mogę się domagać zwrotu gotówki i zwrócić towar po 3 miesiącach na podstawie towaru niezgodnego z umową? Przecież nikt mi nigdzie nie mówił, że tryb 'Game' może i być, ale na nim nie pogram, pozostaje tylko inny tryb, na których input lag jest znacznie większy. Poza tym sprawdzałem wielokrotnie plansze testowe i było ok, banding gdzieś tam był widoczny na szarym tle, ale nie wiem co się porobiło - w tej chwili jest widoczny nawet przy oglądaniu normalnego kanału. Patrzcie jak to wygląda na planszach testowych, a wrzucałem zdjęcia wcześniej i nie było nigdy tak źle. Jakieś chore, nie wiem, kurz się tam dostaje czy ki ch**? Hej, specjalnie założyłem tutaj konto. Masz namiary na posty za granicą? albo do kogo z tym uderzyć. Ja mam oprócz pasków straszne lagi w dźwięku, więc wina leży definitywnie w TV... TV kupiłem we wrześniu, co ciekawe na 1080p na PS4 pro wszystko jest ok, także... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fallen93 12 Napisano 14 Grudnia 2016 1 godzinę temu, danielwolf napisał: Hej, specjalnie założyłem tutaj konto. Masz namiary na posty za granicą? albo do kogo z tym uderzyć. Ja mam oprócz pasków straszne lagi w dźwięku, więc wina leży definitywnie w TV... TV kupiłem we wrześniu, co ciekawe na 1080p na PS4 pro wszystko jest ok, także... Z dźwiękiem niestety nie wiem nic, miałem podpięte głośniki praktycznie od pierwszej godziny użytkowania, Natomiast dostałem dzisiaj kolejną odpowiedź od Philipsa już konkretną. Zapytałem co mi mogą zaproponować w związku z problemem z artefaktami na PS4 Pro i dostałem odpowiedź pełniejszą, ale ZAŁOSNĄ: Mogę z tym już uderzać do MediaMarkt gdzie kupowałem telewizor na podstawie niezgodności z umową? " Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje. Problem z pasami na konsoli w trybie gry jest obecnie analizowany przez nasz dział oprogramowania i na tą chwilę nie mamy na to niestety rozwiązania. Na przesłanych nam zdjęciach zaobserwowaliśmy natomiast ciemniejsze plamy na dolnej części ekranu. Jest to coś co będzie musiał sprawdzić nasz serwis. W tym wypadku TV może jednak zostać zabrany. Czy możemy przesłać zgłoszenie do naszego autoryzowanego serwisu? Z poważaniem,Józef KwiecieńBiuro Obsługi KlientaPhilips Polska Tel: 22-397-15-04Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00 Dodam, że 'na tę chwilę', a problem jest od połowy listopada, czyli już miesiąc minął i nic się nie ruszyło, także 'na tę chwilę' może równie dobrze i rok trwać albo nigdy nie zostać naprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianC902 3 Napisano 28 Grudnia 2016 Nie rozumiem jednej rzeczy... w teście jest informacja o input lagu na PC 35 ms: Cytat Input Lag poziomie 35ms to bardzo niski wynik, zatem telewizor świetnie nadaje się do grania! Tryb ten nie jest jednak odpowiedni do używania z komputerem, bowiem nie pozwala uzyskać pełnej rozdzielczości barw (przy sygnale 4:4:4/RGB) przez co drobne kolorowe elementy są mniej czytelne. By telewizor działał jako pełnowartościowy monitor należy użyć stylu aktywności "Komputer" (Obraz -> Zaawansowane -> Typ aktywności -> Komputer). Input Lag nie wzrasta. No a w tabeli nagle, że 67 ms. To jak to wreszcie jest? https://hdtvpolska.com/input-lag-co-to-za-diabel-i-jak-duze-ma-rogi/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) W nowym teście 49 PUS6561 tzw upłynniacza ruchu na portalu TV test, autor stwierdził że ten tv jest ma matrycy 50hz : Tajemnica niskiej ceny Philipsa 49PUS6561 tkwi w jego matrycy. Jest tylko 60-hercowa - stąd takie, a nie inne wyniki. http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/ Jeszcze wyszedł drugi taki test dla modelu 49PUS7170 : Pod względem odwzorowania ruchu Philips 49PUS7170 ... ustępuje tańszemu modelowi 49PUS6561. http://www.tvtest.pl/philips-49pus7170-test-ruchu/ Ciekawe co na to powie Maciej, bo on stwierdził że matryca jest 100hz. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez mmpeg-4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, mmpeg-4 napisał: W nowym teście 49 PUS6561 tzw upłynniacza ruchu na portalu TV test, autor stwierdził że ten tv jest ma matrycy 50hz : Tajemnica niskiej ceny Philipsa 49PUS6561 tkwi w jego matrycy. Jest tylko 60-hercowa - stąd takie, a nie inne wyniki. http://www.tvtest.pl/philips-49pus6561-test-ruchu/ Jeszcze wyszedł drugi taki test dla modelu 49PUS7170 : Pod względem odwzorowania ruchu Philips 49PUS7170 ... ustępuje tańszemu modelowi 49PUS6561. http://www.tvtest.pl/philips-49pus7170-test-ruchu/ Ciekawe co na to powie Maciej, bo on stwierdził że matryca jest 100hz. W ogóle jakieś jaja są z tymi Philipsami nowymi. Nie mówię już nawet o tym, że na konkurencyjnym HDTV, ale i chyba tutaj też parę osób upierało się, że to jest matryca od LG, a nie żadna autorska TPV. Kiki to nawet wrzucał niby maila potwierdzającego od Philipsa, że matryca w 6561 jest autorstwa LG. I może te modele testowe pierwsze recenzenckie faktycznie taką dostały? Nie wiem, czerń w recenzjach na obu HDTV jest świetna, a w rzeczywistości to totalna padaka, tak jakby do recenzji zupełnie inny model został wysłany niż później już w sprzedaży do klientów. Analogicznie, Kiki też oczywiście pisał, że jest to pełna matryca 10bit, tj. nie żadne 8bit + FRC, co na 99% wydaje mi się nieprawdą. Nie wiem o co chodzi, ale strasznie kitem jadą te modele Philipsa i recenzje u nas w Polsce. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) IPSy od LG nawet w tanich modelach często mają 10 bit, ale to jedyna ich zaleta. Philips teraz, tak jak napisałeś - to żal. Taka porzadna swego czasu marka z tradycjami a tu teraz polityka tpv tarza ja w blocie Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Xisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dmi 0 Napisano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Mam od tygodnia model PUS6561 49cali. Faktycznie płynność obrazu powoli zaczyna wkurzać, do tego podczas meczu pojawiają się pionowe smugi (jestem dość wymagający). Na domiar złego dziś nagle pojawiła się pikseloza( tak jakby uszkodziła się karta graficzna w komputerze- same piksele) na całym ekranie, stało się to podczas oglądania teledysku w bodajże 4k hd 60p. Co ciekawe wchodząc w ustawienia telewizora- na tych napisach i szablonie nie było już pikselozy. Chciałem zdjęcie zrobić ale wyłączyłem tv i włączylem po 30 sekunach i było ok. Druga sprawa to taka, że czasami jak chce go włączyć to nie reaguje albo miga czerwona dioda i trzeba chwile dlużej poczekać aż się włączy. Mam STRASZNY dylemat co teraz robić- kupiłem go tydzień temu w saturnie i zapewniano mnie, że moge zwrócić w przeciągu 30 dni, pytanie czy wymienić na ten sam model czy zwrot kasy ? Ambilight jest świetny! Jak wygląda sprawa z PUS6401 ? Tam tez jest 60hz ? Też są takie cyrki z ruchem ? Jest mi ktoś w stanie odpowiedzieć ? Mam jeszcze 20 dni na ewentualny zwrot. Nie chciałbym pochopnie rezygnować z Philipsa..... Edytowane 5 Stycznia 2017 przez dmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 6 Stycznia 2017 Philips 49PUS6501 motion resolution test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grazny 28 Napisano 6 Stycznia 2017 Witam Państwa... ponieważ na PW ktoś się mnie spytał jak moje wrażenia po zakupie 43PUS6501 to pomyślałem że odpowiedź wkleję szerzej oto ona: " to ja odpowiem tak... te 1-2% co mają problemy potrafią napisać kilkadziesiąt postów na różnych forach pozostałe 98% siedzi cicho na dzień dzisiejszy zdecydowanie zaliczam się do tych 98% nawet się śmiałem rano że posty odnośnie słabego dźwięku w tym modelu to mogą sobie w buty wsadzić... no ale wiadomo każdy ma inne wymagania i z innego TV sie przesiada ja jestem kosmicznie zadowolony... menu szybkie... ani jednej zwiechy... kodi zainstalowane ,,, ambi jak na wszystkich zrobił większe wrażenie niż się człowiek spodziewał... obraz kosmos naprawdę nie wiem co więcej napisać Pozdrawiam Grzegorz" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 6 Stycznia 2017 29 minut temu, grazny napisał: ...mogą sobie w buty wsadzić... He he, to powiedzenie o butach jest bardzo często używane przez Kikiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 6 Stycznia 2017 Witamy pana Górskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcingp5 0 Napisano 6 Stycznia 2017 Mam 49Pus6561 i gdy wejdę w menu Androida z kafelkami zaczynają się lagi i spowolnienia. Najgorzej mam z 4K na Youtube bo mimo świetnego łącza 60 Mb/s to filmy nie potrafią się buforowć w 2160p tylko co kilka sekund zatrzymują się. A realnie na PC pobiera mi ponad 8 MB/s Megabajta. Może Wifi w tym telewizorze jest ograniczone. Gdy wyłączę Ambilight to widać szarą otchłań zamiast czarnego. Problemów z płynnością nie zauważam u mnie jest w normie. Czasami gdy wyłączę telewizor nie mogę go ponownie włączyć bo miga czerwona dioda i po kilku minutach dopiero da się go włączyć... Mam dobry wzrok bo zauważam jeden wypalony u siebie piksel w 4K na górny lewy środek. Ja się pytam Gdzie Android 6 ? kiedy aktualizacja ? już 7 jest ... Kto ma pełną specyfikacje szczegółową Philipsa z programu Aida64? mój ma 1.5 GB ram i jakiś MediaTek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smykoo 3 Napisano 6 Stycznia 2017 Odinstaluj aktualizację youtuba z kwietnia i będzie wszystko ok z filmami.Wysłane z Google Nexus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbysiontko 0 Napisano 9 Stycznia 2017 Opinie na temat tego telewizora są bardzo zróżnicowane. Powiedzcie czy w cenie 3239zł warto się na niego skusić? Czy jego wartość jeszcze bardziej poleci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmi999 0 Napisano 9 Stycznia 2017 W chwili obecnej cena tego telewizora w Media Markt albo Ole Ole to 2800 zł. Więc cena idzie w dół. Sam zastanawiam się nad tym telewizorem lub modelem 43PUS6501 który jest o 200 zł tańszy. Telewizor ma służyć głównie do Xbox One S, Netflix i materiałów z komputera, niekoniecznie 4K ale z tego co wiem nie da się już kupić nowego telewizora Full HD z 100/120Hz matrycą. Nowsze modele chociażby Samsung są na gorszych matrycach wprost przeciwnie do tego co sugerowałoby oznaczenie względem starszych modeli. Chciałem wydać maksymalnie 1800 zł i niektóre telewizory się na to łapały (40 calowe, LG albo Samsung ale nie da się ich kupić) ale jeśli mam teraz dołożyć 1000 zł i kupić jeszcze większy chłam to zastanawiam się czy producenci nie robią sobie z ludzi kpin? może dla kogoś 3000 zł to niska półka cenowa jak za telewizor ale dla mnie to o 1500 zł więcej niż taki produkt powinien kosztować i za takie pieniądze to powinny być już orzeszki z miodem, a nie "nisko średnia półka cenowa i nie oczekuj cudów, dołóż". Świata nie zmienię ale jak na razie chyba jednak sobie poczekam z decyzją, bo z tego co widzę to producenci wolą większe rozmiary telewizorów kosztem jakości, a nie każdy potrzebuje 50 cali, ja potrzebuję 40-43 z dobrej jakości obrazem w cenie do dwóch tysięcy ale jak widać z roku na rok kupno dobrego telewizora jest coraz trudniejsze. Nadzieja w OLED? chętnie poczekam, mój portfel również. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 9 Stycznia 2017 9 minut temu, tmi999 napisał: z tego co wiem nie da się już kupić nowego telewizora Full HD z 100/120Hz matrycą. Nowsze model Da się, Panasonic DS630- nawet test masz na portalu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmi999 0 Napisano 9 Stycznia 2017 (edytowane) I input lag na poziomie 70-80 ms? Podziękuję. Telewizor ma być w większości do grania na konsoli. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez tmi999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 9 Stycznia 2017 1 godzinę temu, tmi999 napisał: I input lag na poziomie 70-80 ms? Podziękuję. Telewizor ma być w większości do grania na konsoli. http://www.tvtest.pl/najlepsze-telewizory-dla-graczy/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 9 Stycznia 2017 Do grania jeśli chodzi o laga to masz Samsunga Ku6000 i podobne, lepszy od Philips bo ma VA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmi999 0 Napisano 9 Stycznia 2017 I to jest jeden największych problemów. Brak kompleksowej informacji. Ranking z ww. linka o telewizorach gdzie jest niski input lag jako idealne do grania. Czy to jedyny parametr dobrego tv do grania?, bo tamte telewizory i Samsung KU6000 mają matrycę 50/60Hz. Zatem, może robię błąd skupiając się na telewizorach z matrycą 100/120Hz, a jedynie wystarczy skupić się na niskim input lag i z głowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 9 Stycznia 2017 A z tego co koledzy znawcy gier mówią grasz na wyłączonym uplynniacz, wiec nic nie da Ci 120Hz matrycy bo do tego musisz mieć aktywny uplynniacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach