Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips PUS6561 TEST - UHD 4K 120Hz Android TV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Proszę o pomoc z konfiguracji tego tv. Przeczytałem oczywiście recenzje ale jestem strasznym laikiem w tym temacie i troche sie z niej zakręciłem.

Głownie jakie macie ustawienia pod Ps4 ( kontrast i tryb komputer)

HDMI ultra HD ?

Oraz pod ogladanie tv

 

Proszę o wyrozumiałość bo naprawdę kompletnie nie mam o tym pojęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam ten telewizor od kilkunastu miesięcy i ostatnio zauważyłem smugi kurzu na wewnętrznej stronie matrycy :( , pytanie mam czy telewizor ma przed matrycą szybę zabezpieczająca która mogła się zakurzyć , da się to jakimś domowym sposobem wyczyścić ?

 

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Lepszy ten Philips w 55" czy SONY KD-55XE7005? (w Sony 55 cali jest na VA, nie IPS).

Edytowane przez Radzio93

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam , mam ten telewizor od kilkunastu miesięcy i ostatnio zauważyłem smugi kurzu na wewnętrznej stronie matrycy  , pytanie mam czy telewizor ma przed matrycą szybę zabezpieczająca która mogła się zakurzyć , da się to jakimś domowym sposobem wyczyścić ?
 
Pozdrawiam 
To wada fabryczna ale niestety producent się na to wypina. Jest cała afera w sieci na ten temat. Twierdzą, że winą jest smog:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2017 o 19:24, tokktook napisał:
Dnia 14.10.2017 o 19:04, bambolo napisał:
Witam , mam ten telewizor od kilkunastu miesięcy i ostatnio zauważyłem smugi kurzu na wewnętrznej stronie matrycy emoji20.png , pytanie mam czy telewizor ma przed matrycą szybę zabezpieczająca która mogła się zakurzyć , da się to jakimś domowym sposobem wyczyścić ?
 
Pozdrawiam 

To wada fabryczna ale niestety producent się na to wypina. Jest cała afera w sieci na ten temat. Twierdzą, że winą jest smog:)

Wada, która została poprawiona? Czy szła przez cały okres produkcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wada, która została poprawiona? Czy szła przez cały okres produkcji?
Nie wiem czy zostało bro postawione, ale serwis nie poczuwał się do odpowiedzialności. Przynajmniej tyle wyczytałem z afery na wykop.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tokktook napisał:
1 godzinę temu, davyjohn napisał:
Wada, która została poprawiona? Czy szła przez cały okres produkcji?

Nie wiem czy zostało bro postawione, ale serwis nie poczuwał się do odpowiedzialności. Przynajmniej tyle wyczytałem z afery na wykop.pl

Przetrzepałem wykop ale nie mogę znaleźć nic o tym wątku :(

Od 3 tygodni dręczę się z decyzją, czy brać ten TV czy nie - w Euro RTV AGD jest z 2'499,- - kusząca cena...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przetrzepałem wykop ale nie mogę znaleźć nic o tym wątku

Od 3 tygodni dręczę się z decyzją, czy brać ten TV czy nie - w Euro RTV AGD jest z 2'499,- - kusząca cena...
 
http://www.wykop.pl/link/3806257 i generalnie o tv Philips https://hdtvpolska.com/forum/topic/40981-philips-55pus6561-i-55pus7502-ruch-to-dramat/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

od miesiąca posiadam tv 55PUS6561/12 i pare dni temu stwierdzilem w nim nieprawidlowosci :

1) Pionowy pasek z lewej strony ekranu przechodzący na całej wysokości ekranu (dołączyłem zdjęcia, lecz w rzeczywistości ten pasek jest bardziej widoczny niż na zdjęciach). Ten pasek jest widoczny ogólnie i przy oglądaniu wydarzeń sportowych, czy oglądaniu filmów, czy też graniu na konsoli,

2) podczas oglądania meczy piłki nożnej, czy też graniu na konsoli w gre Fifa, widać jakby przebarwienia i plamy na matrycy oraz szerszy pionowy pas przechodzący przez środek matrycy. Jest to widoczne gdy obraz jest bardziej dynamiczny. Natomiast ten pasek, o którym wspominałem w pkt 1 widać zawsze.
Tak wyglada problem z moim tv.

Zgłaszałem już ten problem do Philipsa, ale jak na razie jeszcze się do tego nie ustosunkowali

Pytanie dla bardziej ogarniętych użytkowników i bardziej znających się na sprawie niż ja :)

Czy oni coś na to zaradzą, czy oleją sprawę? Jest to nowy telewizor i moim zdaniem nie powinien mieć takich wad, tym bardziej, że nikt nie dał mi go za darmo.:)

Jeszcze jedno pytanie...jeżeli ktoś wie, to jakie parametry obrazu ustawić, aby było najmniej widać te wady? 

Z góry dziękuję.
Czekam z niecierpliwością za odpowiedzią.

DSC_0690.JPG

DSC_0688.JPG

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

skusiłem się parę dni temu na kupno tego tv w 55 calach i zamierzam go oddać ;) Przed zakupem przeczytałem trochę internetu i opinie były podzielone, więc zaryzykowałem, bo w razie czego oddam. Ogólnie tv bardzo fajny, android TV mnie urzekł, zero przycinek systemu, sporo dodatków. Ale czarny obraz niestety przekreśla ten telewizor. Przeważnie korzystam z tv  wieczorem lub w nocy do oglądania filmów/seriali. O ile fakt, że czerń jest szara, to bym przeżył - o ile byłaby na całym obrazie jednakowa! Co prawdasam clouding nie jest przy filmach zbyt często widoczny, ale wyraźne plamy na dole matrycy są strasznie irytujące, a przy filmach często mamy czarny pasek z dołu i z góry. Dodatkowo przy scenach z duża ilością czerni (sztandarowy przykład - początek władcy pierścieni, gdzie pojawia się tytuł) obraz wygląda tragicznie przez clouding.

Od tv w tej cenie oczekiwałem czegoś więcej, dlatego leci z powrotem do sklepu.

Może nie wszystkie egzemplarze są takie, ale z dyskusji na forach widać, że z tymi tv jest loteria. Rozważałem opcję oddania na serwis w celu naprawy, bo cała reszta jest naprawdę w porzadku moim zdaniem (choć nie testowałem go zbyt długo), ale po opiniach dotyczących serwisu i tego co wraca do klienta obawiam się, że problem nie zniknie, a wtedy już produktu nie da się oddać ;)

Przy okazji - czy w tej cenie jest do kupienia jakiś sensowny tv, na którym wygodnie będzie się oglądało filmy? Bo z tego co czytam, to każdy model ma jakieś wady, a OLEDy póki co są za drogie. Wiem - rozwiązaniem jest VA zamiast IPSa - ale czy ten typ matrycy jest wolny od takich zjawisk? I nie ukrywam, że zależy mi na Androidzie, więc tylko Sony, które w tej cenie w 55 calach ma podobno IPSa, a VA kosztuje już ok 5k :(

 

Do potwierdzenia zdjęcie - jakość ogólnie słaba, ale widać o co chodzi ;) w normalnym użytkowaniu te przebarwienia w rogach są mało widocznie, natomiast, to co się dzieje na dolnej krawędzi, to już widać bardzo często.

tv_philips_black.JPG

Edytowane przez mati12345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tego zjawiska cloudingu nie mam, a jezeli mam to w mniejszym stopniu niż u Ciebie. U mnie wystepuje bardziej ten banding przy dynamicznych scenach np mecz piłki nożnej. To jeszcze bym przezyl, ale irytytuje mnie ten pionowy pasek z lewej strony przechodzący na całej wysokości ekranu. Niby taki urok tej technologii. Na filmach obraz bardzo dobry. 

Tylko szkoda, że nikt nie potrafi mi tu powiedziec, czy ten pasek bedzie podlegal rekalamacji (pisalem już do Philipsa, ale z nimi jest bardzo ciężki kontakt, a sklep, w którym ten tv kupilem odeslal mnie wlasnie do nich), bo ten banding podobno nie.

W tej cenie raczej nie dostaniesz lepszego tv, w dodatku z androidem. Nie wazne, czy to bedzie Sony, czy Philips i tak ten problem bedzie wystepowal, szczegolnie przy większych ekranach, a 55 cali do takich można zaliczyć :-) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem użytkownikiem modelu Philipsa z 2015 roku. Jak go kupowałem to się zastanawiałem czy kupić Philipsa czy Sony. Zależało mi na Androidzie, więc inne firmy odpadły. Zarówno Philips jak i Sony w tym czasie działały na Androidzie 5.1 ale były zapowiedziane aktualizacje Androida 6.0. Też widziałem filmiki Ambilight na youtube i to przechyliło szalę na korzyść Philipsa. To był błąd który kosztował mnie sporo pieniędzy i nerwów. 
Jak to wygląda teraz? Philips się wycofał ze swoich obietnic i TV ma dalej starego Androida 5.1 a tamte modele Sony mają już od dawna 6.0 i mają zapowiedzianą aktualizację do Androida 7.0. Błędy w oprogramowaniu Philipsa jak były, tak są, podczas gdy Sony większość bolączek naprawiło. 3D w Philipsach nie działa od początku i nigdy nie zostało naprawione. Dźwięku 5.1 w aplikacjach Androida nie ma (to dopiero wprowadził Android 6.0), aplikacje wyświetlają się nadal w 720p (na telewizorze fullhd), część z nich po aktualizacjach działa gorzej niż kiedyś (np Plex, Youtube), też pewnie z tego względu że cały TV siedzi na starym Androidzie.
Ambilight mi się już opatrzył, nie robi praktycznie żadnego wrażenia, natomiast trzeba przyznać jedno - faktycznie mniej się męczy wzrok podczas oglądania (ale to można osiągnąć kupując jakiekolwiek podświetlenie i umieszczając je za TV).
Support Philipsa praktycznie nie istnieje i dla mnie ta firma jest spalona. Robią dobre TV pod względem cena/jakość obrazu, ale co z tego skoro ich używanie to mordęga, ze względu na wieczne problemy z oprogramowaniem. Tego w żadnej recencji nie przeczytacie, bo recenzent testuje TV przez kilka dni i nie widzi jak wygląda podejście producenta do naprawiania błędów w dłuższym okresie czasu. W Philipsie tego w ogóle nie ma, to się w pale nie mieści co ta firma wypuszcza jako oficjalne update'y. Były aktualizacje, które uniemożliwiały oglądanie TV naziemnej, powodowały zawieszanie się pilota kilka minut po włączeniu się TV, psuły kolor czerwony (był wyświetlany jako fioletowy) itd. To jest nie do pomyślenia w XXI wieku. Kto nie widział nie uwierzy... 
Omijać z daleka TV tej firmy i zwalczać ogniem.   


100% prawda. W moim 65PUS9809 wszystko co było reklamowane jako atuty okazało się porażką. Aplikacje dedykowane - nie działają. Android - ciągłe zawiechy , Zewnętrzny subwoofer - problem synchronizacji. ( sub swoje, tv swoje - dźwięk przesunięty w czasie ) Ambilight potrafi świecić ciągłą białą barwą - trzeba kilka razy wł/wył tv żeby zaskoczył. Strefowe podświetlanie po ok 24 miesiącach wysiadło - 3/4 ekranu ciemne. Często trzeba wyjąć wtyczkę z gniazdka bo nie reaguje na sygnał z pilota. Potrafi sam z siebie się wyłączyć i włączyć po kilku minutach. Obecnie 90% aplikacji które chciałbym zainstalować ze sklepu play nie są zgodne z systemem tv. Nawigacja pilotem po menu i aplikacjach - koszmar. Zawiechy - brak reakcji na sygnał z pilota i samoistne wyłączenie tv. Na koniec dowiadujesz się od obsługi klienta że minął okres gwarancji „a w ogóle to Philips nie jest producentem tych telewizorów tylko fabryka Gorzowa Wlkp i tam sobie do nich zadzwoń”....ehhhh


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam pytanie i problem z tym tv... Kupiony pod koniec września, praktycznie nówka, problemy opisywane przez część użytkowników odnośnie cloudingu i bandingu nie występują. Żadnych zastrzeżeń nie mam do tego TV... Niestety, pod matrycą na samym środku ekranu jest muszka. Niestety już padła, więc nie ma opcji jak w metodach z internetu że sobie pójdzie w kierunku latarki ustawionej przy krawędzi ekranu. Mam pytanie czy mogę to reklamować w ramach gwarancji? Dodam że wykupiłem pełne rozszerzenie i ubezpieczenie na 5 lat.

Edytowane przez wrona418

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, wrona418 napisał:

Witajcie. Mam pytanie i problem z tym tv... Kupiony pod koniec września, praktycznie nówka, problemy opisywane przez część użytkowników odnośnie cloudingu i bandingu nie występują. Żadnych zastrzeżeń nie mam do tego TV... Niestety, pod matrycą na samym środku ekranu jest muszka. Niestety już padła, więc nie ma opcji jak w metodach z internetu że sobie pójdzie w kierunku latarki ustawionej przy krawędzi ekranu. Mam pytanie czy mogę to reklamować w ramach gwarancji? Dodam że wykupiłem pełne rozszerzenie i ubezpieczenie na 5 lat.

Hahahahaha, sorry ale to jest mega. Od razu mi poprawiłeś humor z rana. Rozumiem że problem jest realny i Tobie nie jest do śmiechu, no ale widać nie tylko smog atakuje Philipsy, ale teraz także robactwo :). 

Tak serio to reklamuj. Sytuacja jest analogiczna jak z brudną matrycą. W ramach gwarancji wyczyszczą Ci ją gratis za pierwszym razem. Każdy następny będzie płatny. Tylko pamiętaj żeby od razu po otrzymaniu TV z serwisu solidnie spryskać go muchozolem i najlepiej za TV powieś parę lepów na muchy (sorry, musiałem :)).

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast czyścić to powinni dopracować szczelność już na etapie produkcji... Jakoś mnie nie przekonuje tłumaczenie  Philipsa że musi być przewiew powietrza i stąd te luki i insekty... Sporo mi się przewinęło sprzętów typu tv, monitor, laptop itp... i nigdy ja ani znajomi nie mieli problemu takiego jak ja z insektami pod matrycą... No ale przynajmniej ktoś miał trochę śmiechu czytając moje wypociny z rana haha :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie natury technicznej, otóż nc+ wprowadza dekoder 4k, czy 4k będzie działać z satelitki na tym tv? Gdzieś czytałem, że nie, ale możepo jakiejś aktualizacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również mam pytanie. Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla tego TV w cenie do 3000zł? Jak patrzę na porównywarki cenowe to inne TV albo nie mają androida, albo matryce 60Hz lub inne wady. Dużo osób pisze tu o problemach z obrazem - ciekawe jednak czy to się zdarza w każdym egzemplarzu? Ewentualnie jak sprawdzić w sklepie przed zakupem daną sztukę? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...