Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.07.2021 o 12:28, mati_luk napisał:

Orientujecie się może jak to jest z takim nowym tv wymienianym w ramach rękojmi? Jak go dostanę, zamierzam dokładnie sprawdzić nie ściągając folii. Jakby coś wyszło, to wtedy ponowna reklamacja z rękojmi, czy przysługuje mi możliwość zwrotu jak przy kupnie nowego?

Nowy telewizor traktujesz w takim przypadku tak jakby naprawili Ci stary. Rękojmia nie biegnie od początku i nie możesz oddać w ciągu 14 dni. U LG na wymienony TV masz nową gwarancję. Wymieniony TV możesz ponownie reklamować na rękojmi u sprzedawcy jak coś będzie nie tak i żądać zwrotu kasy. Sprzedawca jeżeli uzna reklamację nie może zaproponować np naprawy lub kolejnej wymiany, tylko musi się podporządkować do Twojego żądania. Rękojmia u sprzedawcy kończy się jak dla starego TV.

Także trochę tracisz, ale trochę zyskujesz. Jest to sprawiedliwe i raczej korzystne dla konsumenta.

W dniu 29.07.2021 o 09:27, mati_luk napisał:

Powiedzieli, że jakby nie było takiej okoliczności, że mieli karton po nowym tv, to by go nie zabrali. Że niby trzeba trzymać pudło do reklamacji w sklepie, w co nie chcę mi się trochę wierzyć.

Nie musisz trzymać pudełka oryginalnego, szczególnie po tak wielkim sprzęcie jakim jest TV. Wyobraź sobie że mieszkasz w kawalerce, nie masz piwnicy bo to nowe budownictwo z parkingiem podziemnym. Parę sprzętów i pudełka po nich zabiorą Ci połowę miejsca do życia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyjaśnienie @efel :) Tak też myślałem z tym kartonem. Na szczęście tv po wymianie jest ok, więc już nie będę musiał się dalej bawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przestało mi działać menu telewizora w moim CX. Mianowicie pilot działa bez zarzutu, natomiast kiedy próbuję wybrać jakąkolwiek z opcji nic się nie dzieje. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ot i takie coś powstało w moim 55CX. Uszkodzona matryca? Wymiana? Nie miałem czasu włączyć odświeżenia pikseli ale wątpię czy to coś da.
Pas jest na każdym możliwym sygnale więc to nie wina aplikacji czy źródła obrazu... e5d7cbbd6b805b3ce8461ae09b6aa5a5.jpg

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.12.2020 o 12:10, Wampirek napisał:

Na tę chwilę znalazłem bezkosztowe rozwiązanie - program BOX 4, darmowy na Windowsa. Zmienia tylko ścieżkę audio na wybrany format, nie dotyka w ogóle ścieżki video - idealne rozwiązanie i bardzo proste w użyciu. Wystarczy kliknąć kilka razy, poczekać kilka minut i gotowe.
Może komuś się przyda :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Albo robię coś źle albo w BOX 4 nie można konwertować filmów z Dolby Vision... Czy jest jakiś inny sposób, żeby usunąć napisy z filmu?

Screenshot_22.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam udało mi się zakupić LG CX 55 w jednej sieci na wyprzedaży nowkę sztukę z gwarancją 5 letnią za 3800. Przesiadłem się z TV Sony LC 47w 805. Wrażenia po tygodniu użytkowania materiały 4k naprawdę robią wrażenie Netflixa itd...dźwięk też na wielki plus.. Natomiast szczerze powiem że zwykle kanały HD z kablówki z Modułu CAM są w mojej ocenie gorsze niż w 10 letnim TV Sony. Mam pytanie o ustawienia jakie macie w swoich CX.. czy ma ktoś jakieś sprawdzone głównie chodzi mi o Sport. Czy np nowy moduł CAM może teoretycznie poprawić jakość obrazu itd. DZIĘKUJĘ 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, maslak1905 napisał:

Witam udało mi się zakupić LG CX 55 w jednej sieci na wyprzedaży nowkę sztukę z gwarancją 5 letnią za 3800. Przesiadłem się z TV Sony LC 47w 805. Wrażenia po tygodniu użytkowania materiały 4k naprawdę robią wrażenie Netflixa itd...dźwięk też na wielki plus.. Natomiast szczerze powiem że zwykle kanały HD z kablówki z Modułu CAM są w mojej ocenie gorsze niż w 10 letnim TV Sony. Mam pytanie o ustawienia jakie macie w swoich CX.. czy ma ktoś jakieś sprawdzone głównie chodzi mi o Sport. Czy np nowy moduł CAM może teoretycznie poprawić jakość obrazu itd. DZIĘKUJĘ 

 

Masz bardzo poprawne odczucia, oczętami bardzo dobrze dostrzegłeś 👍 Obiektywnie tez trzeba przyznać, ze „gorszy” sygnał FHD bardziej widać na 55 niż na 47 calach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wyjaśnić czy matryce produkowane przez LG to są montowane również w tv Sony. Pan z jednego z marketów twierdzi że fabryka jest ta sama ale matryce dla Sony to inna produkcja ewidentnie chciał mi wcisnąć tv Sony twierdząc że LG to co 3 się wypala a Sony wcale. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie matryce OLED są póki co od LG a na wypalenia może wpływać każdy producent stosując pewne systemy czyszczące matryce co kilka godzin itp (wszystkie oledy je mają), które dopracowują na własną rękę. Ten stan zmieni się prawdopodobnie od przyszłego roku kiedy to Samsung Display wprowadzi swoje rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, electrofun napisał:

Ktoś wie jak można wyłączyć Dolby Vision na Netflixie bo na telewizorze takiej opcji nie ma.

A dlaczego chcesz wyłaczyć  ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W telewizorze raczej nie ma szans na wyłączenie. Musiałbyś uruchomić Netflixa na zewnętrznym urządzeniu i z poziomu tego urządzenia wyłączyć obsługę Dolby Vision. Np. na jakiejś konsoli, albo przystawce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Eleonor napisał:

A dlaczego chcesz wyłaczyć  ?

Ostatnio mam kiepskie łącza i Dolby Vision strasznie zamula mi transfer

 

Na stronie internetowej tego nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DV zamula Ci mózg ???

 😀

Edytowane przez ketyso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na konto Netflix i w jego ustawieniach zmień jakość odtwarzania na średnią. Jedyna opcja przy kiepskim internecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z internetu domowego LTE a tu każde zawahanie ma wpływ na jakość transferu.

Czy zmiana jakości odtwarzania tożsama jest ze zmianą ogólnie pakietu bo tylko taka opcja figuruje w ustawieniach na koncie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, electrofun napisał:

Czy zmiana jakości odtwarzania tożsama jest ze zmianą ogólnie pakietu bo tylko taka opcja figuruje w ustawieniach na koncie.

Nie jest, wejdź z komputera na swoje konto i w ustawieniach dla danego użytkownika (Profile i kontrola eodzicelska > (wybrany profil) > ustawienia odtwarzania.), to ta sama sekcja gdzie wugląd napisów można zmienić.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa Wam aplikacja TVP Sport na CX 55? U mnie tylko rzeczy z odtworzenia. Transmisje na żywo z błędem i brak możliwości obejrzenia 

 

IMG_20220129_214156.jpg

Edytowane przez Torquemada666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem u siebie taki sam błąd się pojawia, w tle lecą reklamy i tyle nic się nie da zrobić tylko zamknąć komunikat. 

 

IMG_20220130_111703.thumb.jpg.9641524954729a49a45b1f26411c348d.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem zgłoszenie do wsparcia LG i taka odpowiedź (przetestuję jak będę w domu) :

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.

W zaistniałej sytuacji proponujemy zmianę serwera DNS poprzez USTAWIENIA - SIEĆ - POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE/PRZEWODOWE - Edytuj a następnie w polu SERWER DNS zmienić dane na wartość 8.8.8.8 lub 9.9.9.9 a następnie zaakceptować i ponownie uruchomić telewizor.

Ponadto zalecamy wyłączenie opcji IPV6 dostępnej w ustawieniach sieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołem 

Czy macie u siebie w sklepie LG Contet Store aplikację Disney Plus? Od 14 czerwca mają być oficjalnie w Polsce, a aplikacji u siebie nie widzę :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Wampirek napisał:

Czołem 

Czy macie u siebie w sklepie LG Contet Store aplikację Disney Plus? Od 14 czerwca mają być oficjalnie w Polsce, a aplikacji u siebie nie widzę 😕

Bo pojawi się pewnie w dniu premiery serwisu. Tak jak to było w przypaku HBO Max. Smartv TV od LG napewno obsługuję tę aplikację w krajach gdzie Disney+ już jest dostępny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...