Skocz do zawartości

maniak84

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3 Neutral

O maniak84

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jest nowe oprogramowanie o numerze 05.30.11!!! Sprawdź czy już masz i napisz czy pomogło.
  2. Moduł od Canal+ nie będzie dzialał nie jest kompatybilny z tym TV. Nowsze Modele Lg obsługuje.
  3. No bez telewizji da się obejść Ja osobiście nie korzystam. Tylko serwisy Vod i konsole. Ale spróbuje to sprawdzić pożyczę ten dekoder i zobaczę czy u mnie będą te same problemy. Wygląda mi to na błąd typu że TV źle odczytuje ustawienia z dekodera na temat rozdzielczości.
  4. Ja miałem w poniedziałek Niewiem czy serwis coś tu pomoże i czy będzie chciał. Na zagranicznych forach piszą ludzie że mają problemy po tej aktualizacji ale akurat z dźwiękiem po hdmi arc ale być może ten soft powoduje też inne problemy.
  5. Być może ale wdrażane jest w różnym czasie zależy od kraju i pewnie nie każdy Tv dostaje powiadomienie w tym sam czasie.
  6. w poniedziałek była aktualizacja Tv C9 o numerze 05.30.10 od kiedy masz te problemy?
  7. Może jakaś nowa aktualizacja W TV lub dekoderze coś zmieniła. Twój dekoder to Ultrabox 4k?
  8. Bo pojawi się pewnie w dniu premiery serwisu. Tak jak to było w przypaku HBO Max. Smartv TV od LG napewno obsługuję tę aplikację w krajach gdzie Disney+ już jest dostępny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...