Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B9 | TEST | Następca kultowego cenowo telewizora OLED na 2019 rok

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę bardzo :

(nie wiem czy to ma znaczenie, ale zauważyłem, że masz wersję TV SLA, moja to PLA)

aktualizacja.jpg

Edytowane przez marciniozo
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, faktycznie jest nawet na stronie LG aktualizacja z 09.06.2021 i wersja SLA też jest w niej ujęta. Nowy firmware nie wiele wnosi, więc poczekam na aktualizację

Screenshot_2021-06-14-08-14-42-052_com.android.chrome.jpg

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest kolejna aktualizacja oprogramowania TV - 05.10.04

 

Aktualizacja TV.jpg

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyna różnica  wychwycona przeze mnie luminacja loga mniej agresywna w nowym firmware , ogólnie zero problemów po aktualizacji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna aktualizacja oprogramowania dla B9 - 05.10.15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitać, jest kolejna aktualizacja do B9 o nr 05.10.30. Nie wiem co wnosi, przed pracą zauważyłem. Wieczorem zobaczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komus sie udalo zablokowac serwery aktualizacji dla naszego TV? Szukam sposobu zeby to ogarnac bo wnerwia mnie caly czas wyskakujace powiadomienie o nowym Firmware ze jest do pobrania. Pal licho ze musze po kazdym wlaczeniu TV dawac na nie instaluj ale mam w domu male dzieci co juz mi ze 2 razy zaktualizowali TV chociaz nie chcialem . Jesli nie ma mozliwosci downgrade oprogramowania to chcialbym miec mozliwosc wybrania sobie czy chce instalowac czy nie.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, drabollo napisał:

Komus sie udalo zablokowac serwery aktualizacji dla naszego TV? Szukam sposobu zeby to ogarnac bo wnerwia mnie caly czas wyskakujace powiadomienie o nowym Firmware ze jest do pobrania. Pal licho ze musze po kazdym wlaczeniu TV dawac na nie instaluj ale mam w domu male dzieci co juz mi ze 2 razy zaktualizowali TV chociaz nie chcialem . Jesli nie ma mozliwosci downgrade oprogramowania to chcialbym miec mozliwosc wybrania sobie czy chce instalowac czy nie.  

Oczywiście .. router i zablokować w nim to co się chce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Eleonor napisał:

Oczywiście .. router i zablokować w nim to co się chce

A mozesz podac konkretne adresy serwerow? bo probowalem  te i nic to nie dalo :(

su.lge.com
snu.lge.com

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę ale wolę Cię popchnąć ku samodzielnemu działaniu ..

nie znam angielskiego ale może jak wpiszesz w google coś takiego to dostaniesz wyniki :

 

Blacklists for LG WebOS

Lg block firewall

Block Ads On WebOS

i wiele wiele innych ..

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą włączyłem tv i pojawiło się powiadomienie. Po pracy spróbuję skonfigurować.

Mam nadzieję, że bez problemu mi pójdzie. Na swoim koncie apple nie miałem jeszcze subskrypcji. Żona miała na rok do nowego telefonu. Skonfigurowałem wtedy chmurę rodzinną, żebym mógł korzystać u siebie. Więc formalnie to będzie moja pierwsza subskrypcja.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Już działa. Wystarczyło dołączyć od prądu telewizor. Załadowało wszystko i pojawiła się promocja. Skorzystałem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem użytkownikiem B9. TV kupiony w Polsce przez internet. Właśnie zepsuł mi się pilot tzw Magic. Pokrętło (skroll) zapadł się i nie można przewijać programów. Czy orientuje się ktoś czy gwarancja obejmuje taką usterkę. Wada powstała w wyniku normalnego użytkowania. Proszę o odpowiedź osoby znające podobny temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej. Jeżeli zarejestrowałeś swój TV na stronie LG, to możesz zgłosić zlecenie naprawy i opisać problem. Mnie też to dotknęło po roku użytkowania, ale serwis bez problemu przysłał nowy pilot w ramach gwarancji.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się aktualizacja B9 do wersji 05.20.06.

JohnnyCash - tak B9 ma dekoder DVB-T2.

Przy okazji dla tych, którzy skorzystali z promocji Apple TV+. Czy aplikacja działa u Was bez problemu? U mnie zdarza się, że na chwilę na filmie zanika dźwięk. Nie jest to zbyt często, jednak występuje i przeszkadza. Łącze internetowe mam szybkie 600Mbps i wszystkie inne aplikacje działają bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka ,

mam problem po aktualizacji przestało mi działać hdmi arc mam tak podłączone kino domowe od sony ,pilotem mogę sterować kinem ale dźwięku zazwyczaj nie ma chociaż są chwilę gdzie ruszy i do wyłaczenia tv działa .

Próbowałem dziś reset fabrycznych ,zabieranie prądu, wszystkie opcje nic nie chce działać .

Ma ktoś też taki problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2022 o 12:04, marciniozo napisał:

Przy okazji dla tych, którzy skorzystali z promocji Apple TV+. Czy aplikacja działa u Was bez problemu? U mnie zdarza się, że na chwilę na filmie zanika dźwięk. Nie jest to zbyt często, jednak występuje i przeszkadza. Łącze internetowe mam szybkie 600Mbps i wszystkie inne aplikacje działają bez problemu

Niestety pomimo że aplikacja Apple TV była już kilka razy aktualizowana - to wyraźnie nie dogaduje się z WebOS, mam podobne problemy jak Ty. Myślałem że któraś aktualizacja to naprawi ale nadal się to zdarza. Chociaż jest lepiej. kiedyś nawet podczas oglądaniu filmu potrafił mi się na sekundę włączyć wygaszacz ekranu :) 

Podoba mi się nowa funkcja po aktualizacji - "Możesz ukryć komunikat „Brak sygnału”, który pojawia się na ekranie, gdy nie ma sygnału wejściowego wideo."

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2022 o 12:04, marciniozo napisał:

Pojawiła się aktualizacja B9 do wersji 05.20.06.

JohnnyCash - tak B9 ma dekoder DVB-T2.

Przy okazji dla tych, którzy skorzystali z promocji Apple TV+. Czy aplikacja działa u Was bez problemu? U mnie zdarza się, że na chwilę na filmie zanika dźwięk. Nie jest to zbyt często, jednak występuje i przeszkadza. Łącze internetowe mam szybkie 600Mbps i wszystkie inne aplikacje działają bez problemu.

To wina appki niestety ...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za info co do Apple TV+ i zakłóceń. W związku z tym po okresie promocyjnym sobie odpuszczę (a chciałem zostawić). Nie będę płacił za coś co mnie denerwuje. No chyba, że jakaś aktualizacja naprawi problem, w co niestety wątpię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No elo ekipo,dawno mnie tu nie było.

Potwierdzam te problemy z Apple Tv,skundowe zaniki dźwięku i dwu sekundowe pojawianie się wygaszacza między odcinkami serialu.

Co ciekawe na samym początku od pojawienia się aplikacja działała idealnie,dopiero później pojawiły się problemy j/w. Przez jakiś czas był też problem z zapamiętywaniem przez aplikację gdzie skończyło się oglądać dany program,ale to zostało już naprawione.

BTW. Mam pytanie o nową wersję umowy użytkownika - czy akceptowaliście już i czy wpłynęło to jakoś na np.wyświetlanie dziwnych reklam itp.

Soft atakuje raz w tygodniu w powiadomieniach o akceptację regulaminu.Teoretycznie odznaczenie reklam oznacza niemożliwość skorzystania z usług smartTV.

 

 

0415F63C-500B-47B6-BBD2-1FB2379E1DDE.jpeg

D10DFA87-50D1-40E7-8950-64E71704F766.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio aktualizację softu, ale przyznam szczerze, że nie zauważyłem nic o umowie użytkownika. W każdym bądź razie żadnych zmian nie zauważyłem jeżeli chodzi o jakieś dziwne reklamy czy coś w tym stylu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem akceptację i nie wpłynęło to na pojawianie się jakiś reklam lub podobnych rzeczy. TV działa jak wcześniej.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...