Jump to content

JohnnyCash

Użytkownik
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

JohnnyCash last won the day on April 4 2018

JohnnyCash had the most liked content!

Community Reputation

74 Excellent

About JohnnyCash

  • Rank
    XviD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potrzebna jest karta gwarancyjna, nie musi być podbita, serwis dokonuje tam wpisu i jest konieczna przy wizycie technika Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  2. Na Micro LED to jeszcze chwilę poczekasz... Samsung ma już w ogóle opracowaną technologie produkcji? Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  3. Nie, nie miałem kalibracji. Nowa matryca nie świeci źle, po prostu święci inaczej niż poprzednia, a o kalibracji myślałem już przed wymianą ale jakoś nie było impulsu. Teraz nadarza się dobrą okazja ku temu Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  4. Dodam jeszcze, że nowa matryca z racji tego, że jest z 2019r. święci inaczej niż ta z 2018 z lutego, o ile na poprzedniej wystarczyło mi zmniejszenie podświetlenia i temp. bieli w trybie Kino to tutaj obraz na starych ustawieniach wpada w zielone, a czerwony jest mocno przesycony w reklamach... Kiedy znajdę chwilę to do tego usiądę i spróbuję skorygować ale z tyłu głowy ciągle mam profesjonalną kalibrację Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  5. Matryca wymieniona, gwarancją na nową matrycę 24 m-ce na podstawie wpisu w karcie gwarancyjnej i systemie:) Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  6. Tu mówią, że wystarczy przeprogramować tablicę, nic o wymianie matrycy. Ciekawe czy matryca ma swój sterownik i problem nie powróci czy jednak może się powtórzyć? Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  7. Ktoś się orientuje dlaczego model B8 zaczął się w sprzedaży z cena niższa niż B7 w dniu premiery? Upowszechnienie technologi czy B8 gorzej wyposażony niż B7? Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  8. Infolinia przyjęła zgłoszenie, zaleciła 3 kompensacje ręczne pod rząd, jak nie pomogą to serwis... Zrobię i zobaczę... Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  9. Myślisz, że tylko ja używam TV? Masz żonę albo dzieci? Czytają to co się pojawia na ekranie? C'mon... Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka Ja nic nie napisałem, że jest poprawa albo utrata jakości Napisałem, że pojawił się prostokąt na planszach testowych, co mogło zbiec się z kompensacją pixeli po 2000h pracy Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  10. Słuchaj, jeśli zbiegło się to z czyszczeniem matrycy po 2000h to być może Myślisz, że tylko serwis może pomóc? Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  11. Cześć Mordeczki Po ostatniej aktualizacji mam prostokąt na ekranie, najlepiej widoczny na czerwonej planszy, zgłaszam do LG Pozdro Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  12. Optymalizacja aplikacji leży... Nic nie zrobisz... Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  13. Nie wiem, nie używam WiFi w TV Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie problemu z Netflix nie ma, router Archer C7 i podłączenie po ethernet... Wszystko hula jak powinno Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  15. Reklamacja na OLX Aż parskłem Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...