Jump to content

JohnnyCash

Użytkownik
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

JohnnyCash last won the day on April 4 2018

JohnnyCash had the most liked content!

Community Reputation

80 Excellent

About JohnnyCash

  • Rank
    DVD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pamiętam jak w teście dla 55B7 czytałem, że OLEDy się już nie wypalają Teraz już wiem, że to bullshit :D Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. Zazdro Ciekawe kiedy moja matryca znów powie: pa pa Oby nie szybko, najlepiej przed końcem gwarancji Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  3. To do mnie było? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Jeśli wymienili Ci matrycę to masz na nią gwarancję 2 lata, kolejne wypalenie np. za rok to myślę niemal na pewno wymiana TV na nowy Kolejna gwarancja 24 m-ce Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. Matryca wymieniona u mnie w maju tego roku, też 55B7 i była idealna, aktualnie mam już widoczne wertykalne pasy na niej... Więc niestety ale z czasem nie jest lepiej, a gorzej... P.S. póki, nie "puki" Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  5. eARC - Enhanced Audio Return Channel – to standard kanału zwrotnego ogłoszony w listopadzie 2017 roku. Wnosi on swoją postacią przede wszystkim obsługę sygnałów wysokiej rozdzielczości, takich jak: Dolby Atmos, DTS:X, DTS-HD MA i Dolby TrueHD. Rozwiązanie to pozwoli np. telewizji cyfrowej lub aplikacjom takim jak Netflix zaimplementowanym w smart systemie telewizora nadawanie filmów i seriali ze wsparciem powyższych kodeków. Przypomnę, że kodeki te bazują już na nowej metodzie – obiektowego traktowania dźwięków w przestrzeni. eARC wyszło kiedy nasz model był już na rynku, pytanie czy aktualizacja oprogramowania podniosła ARC do eARC czy nie jest to możliwe bez wsparcia ze strony hardware? W każdym razie, tak, eARC zapewnia wsparcie dla Dolby Atmos Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  6. Zgłaszaj na serwis... Wygląda na problem z zasilaniem Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  7. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  8. Zgłosiłeś w końcu rękojmię czy do LG? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  9. Zgłosiłeś w końcu rękojmię czy do LG? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  10. Jeśli nie aktualizują regulaminu o nowe technologie to jakaś amatorka w takim razie... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  11. Jeśli nie aktualizują regulaminu to jakaś amatorka w takim razie... Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  12. No i to jest meritum takich gwarek zewnętrznych Znane i powszechne usterki nie podpadają pod naprawę Reszta to po prostu zakład, z klientem, że sprzęt się nie popsuje Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  13. Copy > Paste ogarniasz perfekcyjnie, ale to nadal nie odpowiedź na pytanie czy uwzględniają wypalenie, bo co jeśli oferują ochronę jak serwis producenta ale z wykluczeniami? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  14. Co mówią warunki? Dopytywałeś czy uwzględniają wypalenie? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  15. Przedłużenie gwarancji do 5 lat nie wpływa na zobowiązania sprzedawcy z tytułu rękojmi. 2 lata i nie dłużej niż rok na zgłoszenie od zauważenia wady. Przecieraj szlak [mention=157608]efel[/mention] masz rację, bzdura Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...