Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B9 | TEST | Następca kultowego cenowo telewizora OLED na 2019 rok

Rekomendowane odpowiedzi

Na LG B9 jest aplikacja Canal+ Online. Nie było aktualizacji, po prostu pojawiła się aplikacja.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nowa aktualizacja LG B9 - 05.30.15.

Przy okazji mam pytanie. Mam moduł CAM w swoim TV, dostawca usług Multimedia Polska. Mam ułożoną swoją listę kanałów.

Czy spotkał się ktoś z taką sytuacją, że przy ręcznym wyszukiwania kanałów DVB-C jest tylko opcja Analogowa TV kablowa. TV wyszukuje tylko kilka kanałów po analogu, które pozostały w ofercie.

Chciałem dodać nowe kanały cyfrowe a tutaj taka lipa. Dodatkowo zniknęła opcja zapisu listy kanałów na USB. Gdy wchodzę w ustawienia jest ta opcja na liście ale zaraz dosłownie po sekundzie znika. Dlatego nie chcę wykonać automatycznego wyszukiwania kanałów, bo skasuje mi moją listę i będzie problem z jej przywróceniem z USB. Wcześniej wszytko było OK. Nie wiem, czy to aktualizacja coś namieszała, czy coś dzieje się z telewizorem (czy może ze mną i czegoś nie ogarniam).

IMG20221120135256.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie do użytkowników B9 , a właściwie prośbę. Osoby które mają podłączony do tego telewizora soundbar czy możecie sprawdzić jedną rzecz. Czy macie możliwość "wybudzić" Waszą belkę gdy jest ona wyłączona za pomocą na przykład podłączonego telefonu przez blutooth. Ponieważ mam informacje że może być to "wina" telewizora. Tutaj link https://hdtvpolska.com/forum/topic/67111-soundbar-harmankardon-wybudzanie-przez-blutooth/ z opisem mojego problemu. Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie chce sprawdzić jak zachowuje się Wasz soundbar gdy puścicie mu muzykę z telefonu przez blutooth. Chcę sprawdzić czy tylko ja tak mam, czy inne belki też uruchomi sygnał z blutooth , potrzebne mi to aby reklamować urządzenie ponieważ mam jeszcze gwarancję - proszę forumowiczów o pomoc. Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

afflux, niestety niewielu jest chętnych z udzieleniem odpowiedzi. Ja niestety Ci nie pomogę bo nie mam soundbara. 

Przy okazji mam prośbę, czy możesz zobaczyć w swoim B9 czy w ustawieniach w opcji wyszukiwania kanałów masz możliwość kopiowania listy kanałów na USB. 

Mam swoją listę kanałów skopiowaną na pendrive, lecz niestety w moim B9 ta funkcja zniknęła. To znaczy jak odpalam menu pojawia się na sekundę i znika...

Nie wiem, czy to aktualizacja coś zmieniła, czy z moim telewizorem coś nie tak. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.12.2022 o 16:15, marciniozo napisał:

Przy okazji mam prośbę, czy możesz zobaczyć w swoim B9 czy w ustawieniach w opcji wyszukiwania kanałów masz możliwość kopiowania listy kanałów na USB

Ok sprawdzę gdy wrócę z pracy, jednak nie mam anteny (sprzedałem sąsiadowi w potrzebie), tylko sygnał z Netii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, afflux napisał:

Ok sprawdzę gdy wrócę z pracy, jednak nie mam anteny (sprzedałem sąsiadowi w potrzebie), tylko sygnał z Netii.

Będę wdzięczny, ja też nie mam anteny. Mam sygnał z kablówki Multimediów.

To jest zaraz jak wejdziesz w strojenie kanałów na samym dole. To znaczy powinno być  Wcześniej miałem w menu ustawień opcję kopiowania listy kanałów po USB. Teraz zniknęła. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę edytować posta. Ta funkcja jest na samym dole w opcji kanały, po Informacje CI.

IMG20221205162916.jpg

Edytowane przez marciniozo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest opcja kopiuj kanały. Tylko ja nigdy nie miałem anteny podłączonej do tego TV.

20221205_192510.jpg

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aro84 bardzo dziękuję za info. 

To coś u mnie jest nie tak z TV. Pewnie trzebaby przywrócić ustawienia fabryczne. Nie chciałbym tego robić - kurcze wszystko odnowa ustawiać, ehh...

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam identycznie jak aro84. Zrobiłem zdjęcie ale. Nie ma sensu wstawiać, bo menu wygląda jak wyżej. 

W dniu 3.12.2022 o 16:15, marciniozo napisał:

afflux, niestety niewielu jest chętnych z udzieleniem odpowiedzi. Ja niestety Ci nie pomogę bo nie mam soundbara. 

Niestety masz rację. Wiele razy pomagałem na tym forum jeżeli miałem wiedzę lub możliwość. Obecnie ciężko tutaj o pomoc. Smutne. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

afflux

No tak to jest, ale Wam Panowie bardzo dziękuję za pomoc. U mnie niestety ta opcja w magiczny sposób zniknęła. Ponadto widzę na zdjęciu kolegi aro84, że nie ma opcji, które są u mnie, tzn. język napisów i język audio. Być może doszło to po aktualizacji. I przy okazji usunęło mi opcję kopiowania kanałów. Do tego jeszcze jak wejdę w ręczne strojenie to mogę tylko wyszukać kanały analogowe (kablówka Multimedia). Na co mi analogowe, jak są cyfrowe. Wcześniej mogłem dodać sobie ręcznie nowe kanały nie rozwalając mojej listy. Anteny też nie mam podłączonej, tylko kablówka - moduł CAM.

Pryz okazji powiem Wam, ze napisałem do supportu LG. Żadnej odpowiedzi...

No nic, jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie! Miłych Mikołajek!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że również dla tych co wcześniej skorzystali? Info z Twojego linku:

*Oferta jest dostępna tylko dla nowych subskrybentów Apple TV+ i kończy się 31 stycznia 2023 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano włączyłem i wyświetlił mi się komunikat że opłaty będą pobierane w wysokości 34,99 od 6.03.2023. A nie jestem nowym subskrybentem, ponieważ skorzystałem z poprzedniej promocji jak i przez pewien czas płaciłem abonament 24,99 aby obejrzeć do końca serial "Rozdzielenie" (na marginesie polecam). Więc albo mnie wyróżnili albo dają wszystkim licząc na wykupienie abonamentu po zakończeniu próbnego czasu.

P.S. Jeszcze przyszło mi do głowy że sformułowanie "nowi subskrybenci" dotyczy tych co nie mają obecnie wykupionego abonamentu - trzeba by poszukać w regulaminie promocji.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, afflux napisał:

P.S. Jeszcze przyszło mi do głowy że sformułowanie "nowi subskrybenci" dotyczy tych co nie mają obecnie wykupionego abonamentu - trzeba by poszukać w regulaminie promocji.

Chyba że tak. Grunt, że udało Ci się załapać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie również jest możliwość skorzystania przez trzy miesiące gratis z Apple TV+. Mimo, że wcześniej już korzystałem. Z tym, że utworzyłem nowe konto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie do użytkowników LG B9. Czy ktoś używał funkcji nagrywania programów tv? Jaki dysk zewnętrzny najlepiej kupić ?

Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, jarek0102 napisał:

Panowie mam pytanie do użytkowników LG B9. Czy ktoś używał funkcji nagrywania programów tv?

Tak, używałem gdy korzystałem z telewizji naziemnej. Kanał TVP 4K nagrywalem na szybszym pendrive 64GB . Wszystko działało cacy. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ile godzin można nagrać na 64 GB ?. Nie wiem czy uporałeś się z problemem soundbar i BT. Sprawdzałem u siebie nie mogę wybudzić soundbaru z mojego smartfonu jeśli belka i tv są wyłączone. Mogę odtwarzać z urządzenia zewnętrznego tylko po wybraniu funkcji BT na belce i sparowaniu tego urządzenia.

Pozdrawiam

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jarek0102, ja cały czas korzystam z nagrywania. Mam podpięty na stałe dysk WD 2,5 500GB.

55 minut meczu w 4K nagranego z kanału TVP 4K, zajmuje około 8.3GB (nagranie z Euro, nie z ostatnich Mistrzostw Świata). Teledysk nagrany z TVP2 w HD - 5 min 30s - 362MB. Materiał nagrany z kanału Viasat History w HD 2h - 3,5GB. Tak to mniej więcej wygląda.

Uzupełnienie, nie mogę już edytować poprzedniego postu.

jarek0102, co kupić, to zależy czy zamierzasz nagrywać okazjonalnie, czy mieć tak jak ja na stałe dysk podpięty. I tutaj można kupić dysk 2,5 cala za 150-200zł, lub więcej, zależy od pojemności. https://allegro.pl/oferta/dysk-zewnetrzny-hdd-wd-elements-elements-se-500-gb-10904727443?utm_feed=3dca5096-1f0f-4ca6-9f37-f55ca2fec4f7&utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_campaign=feed&ceneo_cid=c87866d3-4459-9283-c1f2-43ee70c03ce7

Można też zaopatrzyć się w dysk SSD. Ceny spadły także za 100zł -150 zł można już coś kupić - przykład dysk SSD Crucial BX500 500GB za 135zł. Tylko tutaj trzeba dokupić obudowę, koszt około 20-30zł.

https://www.pepper.pl/promocje/dysk-ssd-crucial-bx500-500-gb-25-sata-iii-at-morele-625539

Jeżeli chodzi o penddrive - tutaj zwróć uwagę na porządną prędkość zapisu, 40-50MB/s, lub lepiej. Jak kupiłem ostatnio w promocji pendrive SAMSUNG Bar Plus 2020 256GB za 99zł z prędkością zapisu ponad 100MB/s. Oczywiście do zapisu programów z kablówki Multimedia aż taka prędkość nie jest potrzebna. Jednak jak to powiadają od przybytku głowa nie boli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.12.2022 o 14:58, jarek0102 napisał:

Nie wiem czy uporałeś się z problemem soundbar i BT. Sprawdzałem u siebie nie mogę wybudzić soundbaru z mojego smartfonu jeśli belka i tv są wyłączone. Mogę odtwarzać z urządzenia zewnętrznego tylko po wybraniu funkcji BT na belce i sparowaniu tego urządzenia.

Dziękuję za sprawdzenie, nie odniosę się do Twojego pytania, ponieważ marciniozo odpowiedział kompletnie. Nie uporałem się z problemem lecz zrobię inne rozwiązanie - podłącze soundbar do listwy z wyłącznikiem i na codzień będę używał głośników z TV a gdy zrobię seans filmowy po prostu włączę listwę i dźwięk poleci z Harmana/Kardona. 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak informacyjnie dla posiadaczy B9 ale też dal innych posiadaczy LG - zauważyłem że pojawiła się aplikacja "35mm online" - jest to aplikacja z klasyką polskiego kina, wszystko odrestaurowane i w rozdzielczości FullHD, wiele dokumentów, stare kroniki filmowe. Jest tego sporo, polecam. 

  • Dzięki 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...