zdenek117 13 Napisano 24 Lutego 2020 @TrueGrand Tak przy okazji ziarna i złej jakości. Jak oceniasz jakość Brooklyn 9-9 na Netflixie na swoim C9? Serial ma wersję 4K HDR. I jaką masz realną prędkość internetu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 24 Lutego 2020 Witam,może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z tymi liniami banding w oledzie? Czy jakoś po czasie to zniknie ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 24 Lutego 2020 2 minuty temu, sebciof11 napisał: Witam,może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z tymi liniami banding w oledzie? Czy jakoś po czasie to zniknie ? mogą zniknąć, mogą się bardziej uwidocznić, nikt nie wie co dokładnie się stanie w danym egzemplarzu. bardziej istotne jest to, jak długo używasz tv i czy te pasy sa widoczne podczas normalnego oglądania czy tylko na planszy testowej. to co przedstawiłeś nie jest jakimś szokująco złym obrazem, powiedziałbym, ze są prawie niewidoczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zhirandell 25 Napisano 24 Lutego 2020 Pytanie z innej beczki. Czy ktoś z Was używa Prime Video ? Jeśli tak to czy zauważyliście, że zniknął dział 4K UHD ? Oglądam The Expanse 4 sezon i mam nieodparte wrażenie, że jest "emitowany" w FHD. Ktoś coś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 24 Lutego 2020 (edytowane) 13 minut temu, Nygus napisał: mogą zniknąć, mogą się bardziej uwidocznić, nikt nie wie co dokładnie się stanie w danym egzemplarzu. bardziej istotne jest to, jak długo używasz tv i czy te pasy sa widoczne podczas normalnego oglądania czy tylko na planszy testowej. to co przedstawiłeś nie jest jakimś szokująco złym obrazem, powiedziałbym, ze są prawie niewidoczne To zdjęcie nie do końca oddaje rzeczywistość,koloryt powinnien być ciemny nie niebieski,i linie są bardziej ciemne.Jak ma się to do gwarancji,LG wymienia matryce jeżeli banding jest obecny na planszy? Edytowane 24 Lutego 2020 przez sebciof11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 24 Lutego 2020 (edytowane) 9 minut temu, sebciof11 napisał: Jak ma się to do gwarancji,LG wymienia matryce jeżeli banding jest obecny na planszy? Jeżeli jest widoczny na planszy 20% to wymieniali kiedyś... chociaż to sprawa indywidualna i mogą wymienić i na 5% ale zależności nikt nie zna jak oni to rozpatrują.... BTW, jesli to Nowy ekran i nie przepracował 100h trzeba go "wygrzać" (mały banding może usunąć) , temat juz poruszany i wyjaśniany w wątku C8 i C9 chyba tez (poczytaj wiecej) Edytowane 24 Lutego 2020 przez CeZaR83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 24 Lutego 2020 5 minut temu, CeZaR83 napisał: Jeżeli jest widoczny na planszy 20% to wymieniali kiedyś... chociaż to sprawa indywidualna i mogą wymienić i na 5% ale zależności nikt nie zna jak oni to rozpatrują.... BTW, jesli to Nowy ekran i nie przepracował 100h trzeba go "wygrzać" (mały banding może usunąć) , temat juz poruszany i wyjaśniany w wątku C8 i C9 chyba tez (poczytaj wiecej) 14 lutego zakupiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 24 Lutego 2020 (edytowane) Czytałeś ten wątek od początku???? przejdź na stronę 11/12/13 😐 Edytowane 24 Lutego 2020 przez CeZaR83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 187 Napisano 24 Lutego 2020 55 minut temu, zhirandell napisał: Pytanie z innej beczki. Czy ktoś z Was używa Prime Video ? Jeśli tak to czy zauważyliście, że zniknął dział 4K UHD ? Oglądam The Expanse 4 sezon i mam nieodparte wrażenie, że jest "emitowany" w FHD. Ktoś coś wie? Jakiś czas temu z aplikacji zniknęło pokazywanie z jakości z jaką jest wyświetlany obraz, niby gdy wyszukujesz 4K to pokazuje tytuły które powinny być w 4K, ale nie tylko. Mam LG C9, trzeba by zapytać kogoś kto ma inny TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 25 Lutego 2020 3 godziny temu, CeZaR83 napisał: Czytałeś ten wątek od początku???? przejdź na stronę 11/12/13 😐 Czyli wystarczy wygrzać matrycę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 25 Lutego 2020 [mention=86142]TrueGrand[/mention] Tak przy okazji ziarna i złej jakości. Jak oceniasz jakość Brooklyn 9-9 na Netflixie na swoim C9? Serial ma wersję 4K HDR. I jaką masz realną prędkość internetu?Nie oglądałem tego serialu. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 25 Lutego 2020 Witam,może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z tymi liniami banding w oledzie? Czy jakoś po czasie to zniknie ? To nie jest żaden banding, na 20% nic nie zobaczysz. W normalnych warunkach również nie sądzę, żebyś cokolwiek zobaczył. Co do pytania o wygrzanie matrycy, miałem 4 oledy LG, w żadnym banding się nie zmienił z czasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamcyk26 10 Napisano 25 Lutego 2020 (edytowane) 12 godzin temu, zdenek117 napisał: @TrueGrand Tak przy okazji ziarna i złej jakości. Jak oceniasz jakość Brooklyn 9-9 na Netflixie na swoim C9? Serial ma wersję 4K HDR. I jaką masz realną prędkość internetu? Ten serial jest dostepny w HD, nie w 4K. Edytowane 25 Lutego 2020 przez kamcyk26 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zhirandell 25 Napisano 25 Lutego 2020 Jakiś czas temu z aplikacji zniknęło pokazywanie z jakości z jaką jest wyświetlany obraz, niby gdy wyszukujesz 4K to pokazuje tytuły które powinny być w 4K, ale nie tylko. Mam LG C9, trzeba by zapytać kogoś kto ma inny TV.Na NVIDIA Shield pokazuje Ultra HD. Ciekawe dlaczego usunięto tą informację z aplikacji WebOs.Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 187 Napisano 25 Lutego 2020 2 minuty temu, zhirandell napisał: Na NVIDIA Shield pokazuje Ultra HD. Ciekawe dlaczego usunięto tą informację z aplikacji WebOs. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Pewnie ktoś miał w tym jakiś cel, na chwilę obecną w opisach filmów można zobaczyć informację że jest HDR, (albo Dolby Vision, chociaż po uruchomieniu i tak TV pokazuje HDR, przynajmniej w tych filmach które sprawdziłem), zero informacji o jakości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 25 Lutego 2020 7 godzin temu, sebciof11 napisał: Czyli wystarczy wygrzać matrycę? Wystarczy oglądać to co się lubi i obserwować czy w scenach gdzie jest jednolite tło wyświetlane (??? zachody słońca, szarości i inne takie) nie ma jakich dziwnych pionowych obiektów. Bo jeśli kilka dni po zakupie użytkowanie TV zaczyna się od oglądania plansz testowych bez znajomości tematu to się ma właśnie taki problem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 25 Lutego 2020 Pytanie do użytkowników LG C9,macie domyślnie wgrane dwa dema od LG w folderze galeria? Jedno ukazuje HDR 10 drugie DOBLY VISION. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zhirandell 25 Napisano 26 Lutego 2020 Pytanie do użytkowników LG C9,macie domyślnie wgrane dwa dema od LG w folderze galeria? Jedno ukazuje HDR 10 drugie DOBLY VISION.Tak. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczekmarek 2 Napisano 26 Lutego 2020 Mam C9 i już tak bardzo się nie cieszę. 1. Denerwuje mnie błyszczący ekran, od które się wszystko odbija. 2. Nie działa eARC (czy też ARC) 3. W aplikacji "Wideo i zdjęcia" nie działa (lub nie umiem) wybór napisów jeśli jest więcej niż jeden do dyspozycji. 4. Klawiatura zewnętrzna działa dopiero po ponownym włożeniu dongla w gniazdo usb (na LG za 1k zł działa bez pudła). Mam nadzieję, że pkt 2-4 to moja nie wiedza ale na pkt 1 nic nie poradzę. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado75 77 Napisano 26 Lutego 2020 50 minut temu, misiaczekmarek napisał: Mam C9 i już tak bardzo się nie cieszę. 1. Denerwuje mnie błyszczący ekran, od które się wszystko odbija. 2. Nie działa eARC (czy też ARC) 3. W aplikacji "Wideo i zdjęcia" nie działa (lub nie umiem) wybór napisów jeśli jest więcej niż jeden do dyspozycji. 4. Klawiatura zewnętrzna działa dopiero po ponownym włożeniu dongla w gniazdo usb (na LG za 1k zł działa bez pudła). Mam nadzieję, że pkt 2-4 to moja nie wiedza ale na pkt 1 nic nie poradzę. Chyba przed zakupem juz wiedziales ze maatryca jest blyszczaca wiec czego teraaz marudzisz opisz bardziej pkt. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 26 Lutego 2020 Zastanawiam mnie dlaczego tak materiały z Netflix nie wyglądają jak owe dwa dema ? 19 godzin temu, zhirandell napisał: Tak. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WinterX 14 Napisano 26 Lutego 2020 Blyszczaca matryca oddaje efekt lepszych kolorow. Mnie w ogole nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczekmarek 2 Napisano 27 Lutego 2020 @konrado75 Ano nie zwróciłem uwagi na to, że jest błyszczący ekran. W materiałach reklamowych się tym za bardzo nie chwalili, w sklepie nie było widać, w teście tylko słówko gdzieś było w specyfikacji, a ja byłem "napalony" tom nie zauważył. Jakoś przeżyję, pokombinuję z oświetleniem. Jeśli zaś chodzi ARC to nie mogę uzyskać dźwięku zwrotnego z TV w amplitunerze. Wszystkie źródła mam podłączone do AV Onkyo TX-Nr676 i on odtwarza dźwięk, problem jest tylko jeśli chce z TV automatem, bez przełączania niczego uzyskać dźwięk z TV z jakieś aplikacji typu Netflix na Onkyo. Na Onkyo przez chwile pokazuje się jako źródło TV ale potem znika i cisza. Zrobiłem na TV procedurę połączeniową i podczas jej przeprowadzania testowo Onkyo był wyłączany i włączany poprawnie z ekranu TV ale już przycisk Audio nie dawał efektu (w okinku testowym wyświetlało się Direct - ale to sposób obróbki dźwięku na ONKYO) i nic nie grało. Uprzedzając pytanie - kabel HDMI jest podłaczony z obu końców do gniazd z oznaczeniem ARC Wiem także, że mogę rozwiązać ten problem w tradycyjny sposób, chociażby kablem optycznym ale dla celów poznawczych zwalczyłbym ten problem ale brak mi pomysłów (trochę poczytałem w sieci na ten temat) a może popełniam jakiś trywialny błąd wynikający z niezrozumienia zasady działania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Erald 0 Napisano 27 Lutego 2020 (edytowane) 5 godzin temu, misiaczekmarek napisał: @konrado75 Ano nie zwróciłem uwagi na to, że jest błyszczący ekran. W materiałach reklamowych się tym za bardzo nie chwalili, w sklepie nie było widać, w teście tylko słówko gdzieś było w specyfikacji, a ja byłem "napalony" tom nie zauważył. Jakoś przeżyję, pokombinuję z oświetleniem. Jeśli zaś chodzi ARC to nie mogę uzyskać dźwięku zwrotnego z TV w amplitunerze. Wszystkie źródła mam podłączone do AV Onkyo TX-Nr676 i on odtwarza dźwięk, problem jest tylko jeśli chce z TV automatem, bez przełączania niczego uzyskać dźwięk z TV z jakieś aplikacji typu Netflix na Onkyo. Na Onkyo przez chwile pokazuje się jako źródło TV ale potem znika i cisza. Zrobiłem na TV procedurę połączeniową i podczas jej przeprowadzania testowo Onkyo był wyłączany i włączany poprawnie z ekranu TV ale już przycisk Audio nie dawał efektu (w okinku testowym wyświetlało się Direct - ale to sposób obróbki dźwięku na ONKYO) i nic nie grało. Uprzedzając pytanie - kabel HDMI jest podłaczony z obu końców do gniazd z oznaczeniem ARC Wiem także, że mogę rozwiązać ten problem w tradycyjny sposób, chociażby kablem optycznym ale dla celów poznawczych zwalczyłbym ten problem ale brak mi pomysłów (trochę poczytałem w sieci na ten temat) a może popełniam jakiś trywialny błąd wynikający z niezrozumienia zasady działania. Cześć. Według mnie problemem jest tutaj poprawny hand shake HDMI arc w HDMI 2.0 . Problem zniknie(powinien) z HDMI 2.1 ale z tych 2 sprzętów tylko LG C9 ma HDMI 2.1 co mogę Ci polecić to: 1. Wszystko podłączyć do telewizora i zostawić tylko połączenie tv -onkyo 2. Spróbować włączyć earc w LG C9 (dzwiek-- wyjście dźwięku-- HDMI arc -- earc wlacz oraz wyjście dziewięciu cyfrowego -- passthrough 3. Spróbuj wyłączy i włączyć w różnych konfiguracjach co pierwsze będzie wyłączony i włączone, telewizora oraz amplitunera. 4.w amplitunerze też jest chyba jakaś opcja ustawien arc oraZ cec. Może spróbuj wyłączyć cec. Daj znać czy coś z tego zadziałało. Ja mam wszystko podłączone do telewizora oraz soundbar Samsung n950 i wszystko mi śmiga z tym, że czasem( raz na 15 razy) tego handshake nie mam i nie odpala mi się dźwięk w soundbarze. Pomaga tylko włącz/wyłącz sprzętów. Edytowane 27 Lutego 2020 przez Erald Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 187 Napisano 27 Lutego 2020 11 minut temu, Erald napisał: Cześć. Według mnie problemem jest tutaj poprawny hand shake HDMI arc w HDMI 2.0 . Problem zniknie(powinien) z HDMI 2.1 ale z tych 2 sprzętów tylko LG C9 ma HDMI 2.1 co mogę Ci polecić to: 1. Wszystko podłączyć do telewizora i zostawić tylko połączenie tv -onkyo 2. Spróbować włączyć earc w LG C9 (dzwiek-- wyjście dźwięku-- HDMI arc -- earc wlacz oraz wyjście dziewięciu cyfrowego -- passthrough 3. Spróbuj wyłączy i włączyć w różnych konfiguracjach co pierwsze będzie wyłączony i włączone, telewizora oraz amplitunera. 4.w amplitunerze też jest chyba jakaś opcja ustawien arc oraZ cec. Może spróbuj wyłączyć cec. Daj znać czy coś z tego zadziałało. Ja mam wszystko podłączone do telewizora oraz soundbar Samsung n950 i wszystko mi śmiga z tym, że czasem( raz na 15 razy) tego handshake nie mam i nie odpala mi się dźwięk w soundbarze. Pomaga tylko włącz/wyłącz sprzętów. W obu urządzeniach powinno być włączone HDMI control, inaczej ARC nie zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach