Lionel 16 Napisano 29 Marca 2019 11 godzin temu, tonybcc napisał: Teraz jestem w pracy nie mam za bardzo jak pisać i wysyłać. Później na spokojnie siądę i opisze co i jak. I jak tam ? Możesz coś skrobnąć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek85 8 Napisano 29 Marca 2019 Czy ktoś ma problem z kanałem canal plus 4k ? Po przełączeniu zawsze w prawym rogu była informacja że wykrywa HLG a teraz tego nie ma. Tv jakby nie przechodził w tryb hdr ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 29 Marca 2019 Nie mam za bardzo czasu, postaram się coś skleić jutro. Jest opcja powrotu ale ludzie zalecają potestować zanim ktoś zrobi powrót. https://www.avforums.com/threads/lg-oled-c8-owners-and-discussion.2162797/page-323 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 29 Marca 2019 1 godzinę temu, Marek85 napisał: Czy ktoś ma problem z kanałem canal plus 4k ? Po przełączeniu zawsze w prawym rogu była informacja że wykrywa HLG a teraz tego nie ma. Tv jakby nie przechodził w tryb hdr ? Mam to samo... Nie wykrywa HLG HDR. Aktualizacja zyebała wszystko co dobre w tym TV. Zgłaszam sprawę do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 29 Marca 2019 1 godzinę temu, Lionel napisał: Mam to samo... Nie wykrywa HLG HDR. Aktualizacja zyebała wszystko co dobre w tym TV. Zgłaszam sprawę do serwisu. Zglos przy okazji wylaczenie de-contouringu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado75 77 Napisano 30 Marca 2019 13 godzin temu, Rafal Plotka napisał: Zglos przy okazji wylaczenie de-contouringu. Napisalem do LG Germany, odpisali mi ze jedynie co moga mi polecic to przywrocic Tv do ustawien fabrycznych, no to pojechali... 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 30 Marca 2019 Online zawsze dostaniecie takie odpowiedzi. Zgłosić i czekać na kolejną poprawkę oprogramowania. Ale zaczyna ewidentnie wychodzić że mają nieogranieta ta nową platformę Alpha a większość programistów pewnie siedzi już przy serii 9 Oled.Seria 7 nie miała takich problemów bo był sprawdzony SoC.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 30 Marca 2019 Panowie, ja nie wytrzymałem i downgradowałem oprogramowanie. Eksperci nabrali wody w usta. Na zagranicznych forach można wyczytać jedno 04.10.31 bez kalibracji nie da się oglądać (po kalibracji jest lepiej niż 04.10.15/20). Opiszę, w jaki sposób ja wróciłem do 04.10.20. Użyłem oprogramowania z brytyjskiej strony oraz oprogramowania SURE do wywołania funkcji aktualizacji w trybie "Ekspert mode". 1. Przygotowanie oprogramowania 04.10.20 Ściągnąłem oprogramowanie w wersji 04.10.20 z brytyjskiej strony: https://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-OLED55C8PLA Po pobraniu rozpakowałem plik. Utworzyłem na dysku USB folder o nazwie LG_DTV Skopiowałem plik z oprogramowaniem do stworzonego katalogu LG_DTV Podłączyłem dysk usb do tv (nic się jeszcze nie stało) 2. Połączenie aplikacji android SURE z telewizorem Zainstalowałem na telefonie android aplikację SURE - Smart Home and TV Universal Remote - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tekoia.sure.activities Uruchamiam aplikację SURE na telefonie i łączę aplikację SURE z telewizorem: +Add Device następnie zaznaczam This device will connect to - Smart Remote (WiFi) - (TV i telefon muszą być w tej samej sieci wifi), Select type - wybieram TV Select Device Brand - wybieram: LG Devices found - tutaj widoczny jest mój tv. Zaznaczam go i telefon jest połączony z tv. 3. Aktualizacja - wywołania funkcji telewizora: Aktualizacja w trybie "Ekspert mode" za pomocą apki SURE w aplikacji SURE na telefonie wybrałem czwartą ikonę menu głównego (kwadrat z kwadratami wewnątrz) przeskrolowałem wyświetlane poniżej funcje aż do opcji "Software Update" to wywoła w telewizorze okienko aktualizacji "Ekspert Mode" 3. Aktualizacja oprogramowania z dysku USB W menu SOFTWARE UPDATE na tv, które się pojawiło zaznaczyłem plik, który się tam był zaznaczyłem opcję ext.MICOM (zaznaczenie tej opcji pozwala na zmianę oprogramowania mimo, że w tv mamy nowszą wersję - BARDZO WAŻNE) kliknąłem UPDATE Później nastąpiła aktualizacja, tv się zrestartował i uruchomił w wersji 04.10.20. Po aktualizacji wyłączyłem automatyczne aktualizacje. Sprawdziłem, że tv dalej wyszukuje nowszą wersję (04.10.31). JEŻELI SKORZYSTASZ Z TEJ INSTRUKCJI I WSZYSTKO BĘDZIE OK - DAJ PLUSIK POD POSTEM, ABY INNI WIEDZIELI, ŻE DZIAŁA Bardzo mnie zdenerwowało LG wypuszczając takiego babola. Cieszę, że w sumie łatwo dało się wrócić do starszej wersji. 2 4 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacor1986 0 Napisano 30 Marca 2019 Witam, jak włączyć picony (loga tv) aby wyświetlały się na pasku obok nazw stacji tv w tv LG oled 65c8 ?? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 30 Marca 2019 1 godzinę temu, fio2 napisał: Opiszę, w jaki sposób ja wróciłem do 04.10.20. Użyłem oprogramowania z brytyjskiej strony oraz oprogramowania SURE do wywołania funkcji aktualizacji w trybie "Ekspert mode". Zapomniałem dodać w instrukcji: wszystko jest na legalu. Aplikacja SURE w telefonie jest potrzebna tylko do tego, aby wywołać eksperckie menu telewizora, w którym jest możliwość przywrócenia wersji poprzedniej. Przy samej aktualizacji nie używamy żadnego oprogramowania firm trzecich. To tylko menu TV i firmware ściągnięty ze strony LG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 30 Marca 2019 Brawo @fio2 jak byś ty czy ktoś inny chciał to podrzucę 04.10.15 Ja zostaje na ostatniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lechu NoOne 0 Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) W dniu dzisiejszym stałem się użytkownikiem telewizora OLED LG65C8 i przy pierwszych testach nasunęło mi się pytanie Czy na materiałach Youtube w Dolby Vision nie powinna pojawić się odpowiednia ikona w prawym górnym rogu, tak jak to się dzieje przy materiałach HDR? Edytowane 30 Marca 2019 przez Lechu NoOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 30 Marca 2019 W dniu dzisiejszym stałem się użytkownikiem telewizora OLED LG65C8 i przy pierwszych testach nasunęło mi się pytanie Czy na materiałach Youtube w Dolby Vision nie powinna pojawić się odpowiednia ikona w prawym górnym rogu, tak jak to się dzieje przy materiałach HDR? A aplikacja YT w telewizorach LG wspiera Dolby Vision? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 30 Marca 2019 Pytanie czy YT wspiera dolby vision. Pierwsze słyszę. Na YT mamy tylko hlg.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lechu NoOne 0 Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) No właśnie wydaje mi się,że nie do końca Filmiki na Youtube w HDR10 wyglądają rewelacyjnie i telewizor wykrywa je jako HDR natomiast z DV jest inaczej... ale być może to moje pierwsze wrazenie Edytowane 30 Marca 2019 przez Lechu NoOne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 30 Marca 2019 @Lechu NoOne Na YT nie ma Dolby Vision. Jeśli chcesz zobaczyć filmiki w tym formacie, to możesz pobrać np. z tej stronki: https://4kmedia.org/tag/dolby-vision/ Wtedy też zobaczysz jak wygląda flaga DV na Twoim tv. Przy okazji gratuluję zakupu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 30 Marca 2019 [mention=165832]Lechu NoOne[/mention] Na YT nie ma Dolby Vision. Jeśli chcesz zobaczyć filmiki w tym formacie, to możesz pobrać np. z tej stronki:https://4kmedia.org/tag/dolby-vision/ Wtedy też zobaczysz jak wygląda flaga DV na Twoim tv. Przy okazji gratuluję zakupu! Flagę zobaczy też na Netflix. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 30 Marca 2019 Wiadomo, ale może na tą chwilę chce zobaczyć to bez płacenia 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lechu NoOne 0 Napisano 30 Marca 2019 Dzieki Jestem już po seansie kilku odcinków Miłość, śmierć i roboty, po prostu rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 30 Marca 2019 @fio2 Dziękuję bardzo za instrukcję, właśnie uratowałem kalibracje przywracając poprzednią wersję. Raz jeszcze dzięki. LG za to powinno w łeb zarobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 31 Marca 2019 Ciekawe jak gwarancja ma się do downgrade'u... Coś czuję, że to śliska sprawa... HDR już wrócił na Canal+ 4k, to był błąd nadawcy, a nie TV. Mimo wszystko zgłosiłem wyłączenie funkcji redukcji szumów MPEG z winy aktualizacji - czekam na kontakt serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 31 Marca 2019 A widzicie nie ma co panikować i wieszać zaraz psy na LG bo nigdy nie wiadomo...Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 31 Marca 2019 9 godzin temu, Lionel napisał: Ciekawe jak gwarancja ma się do downgrade'u... Coś czuję, że to śliska sprawa... A jak może się mieć? Wgrywasz oryginalne oprogramowanie dostępne na stronie LG przy użyciu narzędzia wbudowanego oryginalnie w telewizor. Rozumiem, że producent ukrył to narzędzie, bo pozwala wgrać każde oprogramowanie i dla średnio ogarniętego Kowalskiego byłoby to niebezpieczne. Po downgradzie masz telewizor w stanie "z przed miesiąca" 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 31 Marca 2019 28 minut temu, fio2 napisał: A jak może się mieć? Wgrywasz oryginalne oprogramowanie dostępne na stronie LG przy użyciu narzędzia wbudowanego oryginalnie w telewizor. Rozumiem, że producent ukrył to narzędzie, bo pozwala wgrać każde oprogramowanie i dla średnio ogarniętego Kowalskiego byłoby to niebezpieczne. Po downgradzie masz telewizor w stanie "z przed miesiąca" No zapytam z ciekawości serwis czy można "na legalu" zrobić downgrade Z drugiej strony jestem ciekawy czy taki downgrade nie namiesza w TV... tzn. czy nie ma i nie będzie jakichś skutków ubocznych. Ale to pewnie czas pokaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 31 Marca 2019 1 godzinę temu, fio2 napisał: Rozumiem, że producent ukrył to narzędzie, bo pozwala wgrać każde oprogramowanie i dla średnio ogarniętego Kowalskiego byłoby to niebezpieczne. Wątpię żeby opcja wbudowana w TV pozwalała łatwo zainstalować niepodpisaną paczkę. Ale wgranie oficjalnego softu oficjalną metodą nie powinno rzutować na gwarancję, no bo niby dlaczego? Co najwyżej gdyby downgrade się nie udał, serwis móglby podejrzewać że stało sie to z winy użytkownika (który np. wyłączył sprzęt podczas aktualizacji) ale też nie zdziwiłbym się gdyby do takiego "zbrickowanego" TV wystarczyło włożyć taki sam pendrive z firmwarem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach