Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" B8 (2018) | TEST | Organiczny wyświetlacz 4K HDR z technologią ThinQ AI

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, raus napisał:

B8 to tak stary model, że jeśli go kupisz to zapewne to będzie model ze zwrotu albo co gorsza z wystawy. Celuj w B9.

Ale nie wszystkie padły, mój żyje

Mój był ( jest) ze stycznia 2019

Edytowane przez BARTEK W.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jakiś czas temu kupiłem LG55B8. Obecny soft to 04.10.65. Czy jest warto aktualizować do najnowszego 05.10.50 ? Czytałem, że różne rzeczy się działy po aktualizacjach tj. problemy z wyświetlaniem czarnego koloru itd.

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz nowy TV z nową gwarancją. Oczywiście to Twoja decyzja i jest jeszcze czynnik finansowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Czy ktoś z Was zmaga się ostatnio z tragiczną jakością odtwarzania w Netflixie? U mnie jest naprawdę tragedia, połączenie jest mega niestabilne, przy odpalaniu filmów zwykle początkowo lecą one z najniższą możliwą jakością, która może - ale nie musi - skoczyć do najwyższej dostępnej, ale często zdarzają się też dropy.

Mam nowy router Asus RT85P, łącze 600/60, telewizor stoi 5 metrów od routera, połączenie 5 GHz. Na żadnym innym urządzeniu nie mam takich problemów jak na Netflixie na B8. I nie wiem już czy to wina samego Netflixa na WebOS, mojego telewizora, sieci, połączenia, czy kij wie co jeszcze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie absolutny brak problemów z odtwarzaniem. Wszystko działa idealnie

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio zauważyłem, że na Netflixie podczas włączania filmów nie pokazują mi się te procenty ładowania. Próbowałem restartować aplikację, killować, ale dalej to samo. Spadku jakości nie widzę.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na TV pojawiła się nowa aktualizacja dla B8 05.20.01

Na obecną chwilę nie ma tej aktualizacji na stronie producenta (ostatnia, to 05.10.50), więc nie wiadomo co się zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, niebezpieczny napisał:

Moze ktos wymianial matryce w swoim B8 ... jaka cena takiej matrycy 65 calowej?

Spodziewaj się ceny w okolicach zakupu nowego telewizora OLED. Wymiana jest najprawdopodobniej nieopłacalna.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Bambolo82 napisał:

Spodziewaj się ceny w okolicach zakupu nowego telewizora OLED. Wymiana jest najprawdopodobniej nieopłacalna.

Znasz moze konkretne liczby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.08.2020 o 11:55, niebezpieczny napisał:

Znasz moze konkretne liczby?

Nie znam, ale wymiana panelu będzie kosztowała krocie, w zasadzie tyle co nowy TV.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.08.2020 o 21:49, eloszki napisał:

Ktoś wie co wniosła aktualizacja ?

"1. Improvement 
 1) Fix minor issues including the failure of access to certain website in the browser "

 

Okazuje się, że jest Apple TV

https://i.imgur.com/8xAVvSu.png

 

https://www.avsforum.com/threads/2018-lg-b8-owners-thread-no-price-talk.2987240/page-46

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/i82yfu/lg_b8_52001_released_with_apple_tv_app_support/
 

Edytowane przez jacekgothic
  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.08.2020 o 07:11, jacekgothic napisał:

"1. Improvement 
 1) Fix minor issues including the failure of access to certain website in the browser "

 

Okazuje się, że jest Apple TV

https://i.imgur.com/8xAVvSu.png

 

https://www.avsforum.com/threads/2018-lg-b8-owners-thread-no-price-talk.2987240/page-46

https://www.reddit.com/r/OLED/comments/i82yfu/lg_b8_52001_released_with_apple_tv_app_support/
 

Mam i ja😁

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii gwarancji lepiej załatwiać przez sklep czy bezpośrednio u lg? U mnie pojawiły się niestety wypalenia obrazu i muszę działać. W takim przypadku wymieniają panel czy cały tv?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2020 o 11:51, CZARNYoled napisał:

przez sklep czy bezpośrednio u lg?

Najlepiej zamówić serwis bezpośrednio u LG

W dniu 29.11.2020 o 11:51, CZARNYoled napisał:

wymieniają panel czy cały tv?

Jeśli mają, to matryce.

W dniu 29.11.2020 o 11:51, CZARNYoled napisał:

U mnie pojawiły się niestety wypalenia obrazu

Możesz to pokazać na foto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2020 o 11:51, CZARNYoled napisał:

W kwestii gwarancji lepiej załatwiać przez sklep czy bezpośrednio u lg? U mnie pojawiły się niestety wypalenia obrazu i muszę działać.

Sam zdecyduj. Rękojmia w sklepie jest lepiej umocowana prawnie i daje Ci większe prawa (np prawo do odzyskania kasy, jeżeli popsuje się za chwilę coś znowu). Serwis LG na pewno zadziała nieco szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.12.2020 o 07:03, jacekgothic napisał:

Możesz to pokazać na foto?

Jak się sprawa wyjaśni to wrzucę foto.

W dniu 3.12.2020 o 15:15, efel napisał:

Sam zdecyduj. Rękojmia w sklepie jest lepiej umocowana prawnie i daje Ci większe prawa (np prawo do odzyskania kasy, jeżeli popsuje się za chwilę coś znowu). Serwis LG na pewno zadziała nieco szybciej.

Z serwisu LG odpowiedzieli mi w ciągu 48 godzin. Ze sklepu natomiast czekam już 5 dni na kopię dokumentu zakupu także tego...

A teoretycznie po wymianie ze strony LG mam jakiś czas na zgłoszenie potencjalnych wątpliwości? Niebawem kończy mi się gwarancja i nie chciałbym mieć dziwnych kwiatków na matrycy znowu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...