Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" B8 (2018) | TEST | Organiczny wyświetlacz 4K HDR z technologią ThinQ AI

Rekomendowane odpowiedzi

LG Electronics: w menu jest dostępny proces czyszczenia matrycy, który trwa 60 minut. Jest on inicjowany manualnie, po czym następuje wystudzenie matrycy. Po czterech godzinach oglądania telewizji algorytm automatycznie uruchamia czyszczenie panelu OLED, tzw. szybka kompensacja trwa około siedem minut.

Dziękuje, natomiast u mnie samo się coś odpaliło ( nie było to te standardowe 7 minutowe po 4 h ) tylko było info ze teraz matryca przeprowadzi czyszczenie czy coś. Myślałem ze to samo wyskakuje po jakimś czasie przepracowanych godzin ... , bo tak u mnie wyskoczyło


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 2 tys. Przepracowanych Godzin, godzinna kompensacja uruchamia się automatycznie.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy bitrate na poziomie 1 Mb/s w treściach HD (filmy nie netflixowe np. Django) i 7,62 Mb/s w UHD Dolby Vision to max jaki Netflix teraz zapodaje czy tylko jak tak mam? Nie ukrywam że tych pierwszych nie da się oglądać...

15885373629165658668449586093378.jpg

15885373995277289824623165023219.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam to samo. 1Mbps w FHD i niespełna 8Mbps w 4K. Dramat...

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, zdzisiek664 napisał:

Witam, czy bitrate na poziomie 1 Mb/s w treściach HD (filmy nie netflixowe np. Django) i 7,62 Mb/s w UHD Dolby Vision to max jaki Netflix teraz zapodaje czy tylko jak tak mam? Nie ukrywam że tych pierwszych nie da się oglądać...

Dlatego ja sobie podarowałem subskrypcję Netflixa na jakiś czas. Niczego tak nie cierpię jak takiego kombinowania - chcą odciążyć net, spoko, ale niech obniżą też cenę abonamentu, którą uzależniali zawsze od jakości. Ale nie - kasę taką jak zawsze przytulają chętnie i tłumaczą się, że to dlatego że rozdzielczości nie zmienili. No rewelacja! Płacę za 8 mln pikseli na których nic nie widać. Oferta roku...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze że nie wiadomo jak długo to potrwa. A do większego bitrate Netflix zmusić nie można jak w przypadku YouTube.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czy bitrate na poziomie 1 Mb/s w treściach HD (filmy nie netflixowe np. Django) i 7,62 Mb/s w UHD Dolby Vision to max jaki Netflix teraz zapodaje czy tylko jak tak mam? Nie ukrywam że tych pierwszych nie da się oglądać...
15885373629165658668449586093378.thumb.jpg.123b91c5a2ef11622b03e3283e527e95.jpg
15885373995277289824623165023219.thumb.jpg.460dabde5584248493e5f43f9337e541.jpg
Możesz powiedzieć jak włączyć te informacje na tv? Korzystałem z tego kiedyś na innym tv, na B8 nie potrafię uruchomić :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz TV do WiFi, zainstaluj aplikację LG TV Plus i tam masz przycisk Info (na fizycznym pilocie go nie ma).
IMG_20200505_081441.jpg

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, kKadajo napisał:

A do większego bitrate Netflix zmusić nie można jak w przypadku YouTube.

Można zmusić każdego, to jest chciwa korporacja - wystarczy przestać im płacić. Jak księgowi w Excelu zobaczą spadki zamiast wzrostów to zaczną dziać się cuda.

Oczywiście wiem że nic takiego się nie stanie, bo ludzie siedzą w domu i Netflix to w tym momencie kura znosząca złote jajka. A skoro większość ludzi dalej ogląda kablówkę i naziemną i tam niski bitrate im nie przeszkadza, to Netflixowi w globalnej skali też to ujdzie płazem, niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ktoś już to potwierdza ?

Przy FHD bitrate powinien być w okolicach 7-8 Mbit/s

Przy UHD powinno być około 15-16 Mbit/s

Edytowane przez kKadajo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, kKadajo napisał:

Ktoś już to potwierdza ?

Przy FHD bitrate powinien być w okolicach 7-8 Mbit/s

Przy UHD powinno być około 15-16 Mbit/s

tak powinno być .  Jednak póki co ja mam nadal ucięty bitrate u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U mnie juz bitrate ok, 15.25 Mb/s

Edytowane przez konrado75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej ucięte, w UHD 7Mbps.

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podłącz TV do WiFi, zainstaluj aplikację LG TV Plus i tam masz przycisk Info (na fizycznym pilocie go nie ma).
IMG_20200505_081441.thumb.jpg.98d76cd9b2de88101b7a4b5684db02e8.jpg

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka


A macie pomysł jak sprawdzić bitrate Netfixa na Android TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Sony jest przycisk info. Jak jest na innych androidowcach nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 15.05.2020 o 16:05, raf7705 napisał:
W dniu 15.05.2020 o 15:00, konrado75 napisał:
U mnie juz bitrate ok, 15.25 Mb/s

A u Ciebie, to w jakim Kraju?

W profilu jest lokaalizacja Berlin, wiec chyba wiadomo jaki to kraj

 

Edytowane przez konrado75
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem użytkownikiem tego modelu. W zasadzie jestem z niego mega zadowolony po przesiadce z plazmy Panasonica.

Tv kupiłem pod koniec lutego 2020 roku, w trakcie użytkowania zaobserwowałem skupisko 4 martwych pikseli przy krawędzi matrycy i kilka luźnych, zgłoszenie do serwisu i jest nowa matryca, serwis LG jest naprawdę ok. Po tygodniu plansze testowe i są, tak znów problem z martwymi pikselami (subpikselami) tym razem na górnej krawędzi matrycy, jest ich dość sporo (skupiska), są mniej widoczne w pewnych momentach ( funkcja przesunięcia obrazu), dodatkowo dwa zlokalizowane w innej części tej nowej matrycy. Dodatkowo zaobserwowałem że ta górna krawędź jest nierównomiernie podświetlona. Ponowna reklamacja, zobaczymy

IMG_20200601_200020.jpg

received_565065570867319.jpeg

received_538330726861328.jpeg

received_348955019404802.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja TV mam od około roku i też już się pojawiło kilka martwych pikseli, ale jeszcze czekam z reklamacją, ponieważ po za tymi pikselami matryca jest bez zastrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie już były te piksele na nowej matrycy, to co może być( nie musi) za rok. Gwarancja na sam panel "leci" od nowa na 24 miesiące. Wypaleń, powidoków, nie ma.. Na nowej pojawił się pas   na 1/3 panelu i był w jednym rogu ciemniejszy, lecz to zniknęło.To naprawdę bardzo dobry tv. Miał być LCD ale nie ma porównania

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...