Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" B8 (2018) | TEST | Organiczny wyświetlacz 4K HDR z technologią ThinQ AI

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, CZARNYoled napisał:

A teoretycznie po wymianie ze strony LG mam jakiś czas na zgłoszenie potencjalnych wątpliwości?

Wątpliwości do czego? Na nową matrycę masz 2 lata gwarancji. Przy czym jeżeli trafi Ci się jakaś z wadami, których LG nie uznaje na gwarancji, to będziesz miał ciężko dostać od razu inną. Tu wiele zależy od dobrej woli serwisu, który robi wymianę. Dużo jest przypadków że na wymianę ludzie dostają straszny szrot i czasem udaje się od razu ten szrot wymienić a czasem nie i czeka Cię batalia. Na rękojmi jest lepiej - bo jak raz Ci wymienią na szrot z ewidentną wadą to od razu masz prostą drogę do odzyskania kasy za TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, efel napisał:

Wątpliwości do czego? Na nową matrycę masz 2 lata gwarancji. Przy czym jeżeli trafi Ci się jakaś z wadami, których LG nie uznaje na gwarancji, to będziesz miał ciężko dostać od razu inną. Tu wiele zależy od dobrej woli serwisu, który robi wymianę. Dużo jest przypadków że na wymianę ludzie dostają straszny szrot i czasem udaje się od razu ten szrot wymienić a czasem nie i czeka Cię batalia. Na rękojmi jest lepiej - bo jak raz Ci wymienią na szrot z ewidentną wadą to od razu masz prostą drogę do odzyskania kasy za TV.

No dobrze, a jak to ma się do tego:

"W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców."

W jaki sposób ma to wykazać. Zdjęcia wystarczą? Na serwisie LG bez nich wiedzą o co chodzi więc nie powinni teoretycznie robić problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, CZARNYoled napisał:

No dobrze, a jak to ma się do tego:

No przecież masz dokładnie napisane. Możesz sam udowodnić że wada istnieje, albo zdobyć opinię rzeczoznawcy. Jeżeli wada jest ewidentna, widoczna gołym okiem to wystarczy zdjęcie i normalnie działający sprzedawca nie będzie robił problemów. Jeżeli będzie robił problemy to sam sobie szkodzi, bo w przypadku gdy zażąda opinii rzeczoznawcy, a Ty ją zrobisz (i za nią zapłacisz) to później jak np sąd polubowny uzna Twoją rację to sprzedawca musi Ci oddać kasę za rzeczoznawcę. Duże sieci handlowe z reguły nie robią problemów i nie wymagają rzeczoznawców bo już nie raz przegrały w sądach i wiedzą ile to kosztuje. Gorzej jeżeli kupowałeś w kantorku u Mietka - pewnie było taniej ale będzie ciężko z rękojmią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

 

czy otrzymał już ktoś najnowszą aktualizację? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie dostałem, ale poprzednio potrafiły pojawić się dopiero po kilku dniach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopiero dziś przyszła w/w aktualizacja (OTA) 05.30.10

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam....a może ktoś opisać co nowego wnosi ta aktualizacja 05.30.10 ? bo nie wiem czy warto a nigdzie nie ma żadnych informacji.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.01.2021 o 21:14, ric8 napisał:

co nowego

1. Improvement 
 1) Improved disconnection in certain apps after software update

Poprzednia z początku roku:

1. Improvement 
 1) Apple AirPlay/HomeKit available in selected countries.
 2) LG Channel has been upgraded and service territory expansion.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Możecie na Netflix po aktualizacji aplikacji z 28.01 uruchomić i przejść do końca testu sieci "Sprawdź sieć"

U mnie wszystko odhacza na zielono, ale test prędkości łącza trwa w nieskończoność...

W routerze widzę, że TV praktycznie nie pobiera danych, więc test się nie odbywa.

Odtwarzane treści działają z pełną prędkością.

Edytowane przez jacekgothic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę pomóżcie mi w wycenie LG OLED 55B8, kupiony w Mediamarkt, posiadam go 1 rok i 4 miesiące, zostało jeszcze 8 miesięcy gwarancji. Nigdy nic się nie działo, stan idealny, brak powidoków, wypaleń,  bandingu.

Czy 3.5 tyś to uczciwa cena dla mnie i kupującego ?

Edytowane przez Gontar3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu mam problem z dostępem do dysku sieciowego. Telewizor jest podpięty przez WiFi 5Ghz do routera, do którego jest podpięty dysk przez USB. W routerze ustawiona jest Samba oraz FTP, a także serwer multimediów. Ustawione jest również usypianie dysku po chyba 20 minutach bezruchu. Dlaczego ustawiłem usypianie? O tym poniżej?

 

Swego czasu problem był taki, że dysk cały czas działał gdy telewizor był włączony (niezależnie od tego co się oglądało). Dlatego uruchomiłem usypianie, co jednak nie rozwiązało problemu. Teraz natomiast mam problem, że np. po restarcie routera dysk pojawia się na chwilę, po czym po krótkim czasie znika. Np. jak odpalę jakiś film to przy przewijaniu dysk się rozłączy (mimo, że sam dysk ciągle pracuje i widać go w systemie routera). Pomaga również odpięcie i podpięcie dysku do portu USB (ale zwykle na chwilę).

 

Router nie był ostatnio aktualizowany, jedynie tv miałem dwie aktualizacje odkąd posiadam wyżej opisaną konfigurację.

 

Czy ktoś z Was ma podobne problemy?

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie same problemy miałem, jak telewizor (B9 co prawda) był w sieci z dyskiem podpiętym do routera ASUS AC57U, wszelkie próby łącznie z pomocą ze strony suportu nie rozwiązały problemu. Dysk był widzoczy przez jakiś czas i potem znikał z sieci, i dopiero pomagał resstar routera.

Dopiero jak dysk podpiąłem bezpośrednio pod FUNBOXA, wyłączając z sieci router Asusa, problem się sam rozwiązał, mam niezakłócony dostęp do dysku...

Edytowane przez Mieschko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie same problemy miałem, jak telewizor (B9 co prawda) był w sieci z dyskiem podpiętym do routera ASUS AC57U, wszelkie próby łącznie z pomocą ze strony suportu nie rozwiązały problemu. Dysk był widzoczy przez jakiś czas i potem znikał z sieci, i dopiero pomagał resstar routera.

Dopiero jak dysk podpiąłem bezpośrednio pod FUNBOXA, wyłączając z sieci router Asusa, problem się sam rozwiązał, mam niezakłócony dostęp do dysku...

Ja też mam Asusa, RT-AC85P. Wyłączyłem wczoraj na próbę hibernację dysku w ustawieniach routera i wygląda na to, że teraz wszystko działa ok. Będę obserwował i dam znać jak coś. Najwidoczniej musiało się coś zmienić w ostatniej aktualizacji tv, stąd taka sytuacja. Trochę mi to nie na rękę aby dysk cały czas działał, ale jak trzeba to trzeba ;)

 

Spróbuj u siebie zrobić to samo default_smile.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie dysk zostawiam pod FunBoxem- tu nie mam z nim żadnych probleów. Swoją dorgą, żeby FunBox sprawował się slepiej od Asusa... Cuda, Panie, cuda...

Edytowane przez Mieschko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na razie dysk zostawiam pod FunBoxem- tu nie mam z nim żadnych probleów. Swoją dorgą, żeby FunBox sprawował się slepiej od Asusa... Cuda, Panie, cuda...
No czasem te urządzenia sieciowe od dostawców mogą bardzo pozytywnie zaskoczyć, ja mam internet i tv z Vectry i na poprzednim urządzeniu i obecnym uzyskiwałem bez problemów prędkości sieci z umowy i stabilne połączenie.

Co do moich obserwacji to zdążyłem obejrzeć Prometeusza w 4K i HDR, teraz leci pierwszy Alien o nie mam żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na koniec lutego, wtedy będę mógł wymienić FunBoxa 3.0 na FunBoxa 6.0 mam nadzieje, że mile mnie zaskoczy...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.02.2021 o 17:00, Gontar3d napisał:

Czy 3.5 tyś to uczciwa cena dla mnie i kupującego ?

Gdybym znalazł kupca na mojego w idealnym stanie, gwarancją, to bym sprzedawał bez zastanawiania, co chwila jakieś problemy z tymi TV. Niby drobnostki, ale irytują.

 

Edytowane przez jacekgothic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy listę kanałów (Ulubionych) można eksportować na pendrive i edytować na PC? Chciałbym sobie zedytowac kanały i nie wystarcza mi zamienianie miejscami, chciałbym np. wcisnąć jakiś kanał między inne, w TV nie widzę takiej opcji :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia odnowił mi się problem ze sterowaniem głosowym. Przestało działać. Po naciśnięciu przycisku sterowania głosem na ekranie jest tylko różowa kreska, zero reakcji na głos. Co może być przyczyną?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nowa aktualizacja 05.30.20 ktoś ma jakieś info co tam nowego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam od dłuższego czasu mam problem z b8 myślałem że pilot ,kupilem nowy ,

A mianowicie dzieje się to

Rano włączam tv nie działa kursor jak chce zarejestrować pilota pisze 

Połaczenie bluetooth musi zostać zainicjalizowane,

Odłączam od pradu na sekundę 

Wszystko działa 

Do piki nie wyłączę na noc

I rano włączam i to samo nie działa kursor 

Wydaje mi się ze to po istotniej aktualizacji 

Mam taką 5.40.26

24 minuty temu, Marcin201180 napisał:

Witam od dłuższego czasu mam problem z b8 myślałem że pilot ,kupilem nowy ,

A mianowicie dzieje się to

Rano włączam tv nie działa kursor jak chce zarejestrować pilota pisze 

Połaczenie bluetooth musi zostać zainicjalizowane,

Odłączam od pradu na sekundę 

Wszystko działa 

Do piki nie wyłączę na noc

I rano włączam i to samo nie działa kursor 

Wydaje mi się ze to po istotniej aktualizacji 

Mam taką 5.40.26

Nie umiem sobie z tym poradzić denerwuje to włączam tw a pilot nie działa mysze Odłączać od pradu ,dopiero zaskoczy i działa, 

A nieraz jest tak że włączę i działa dopiero po jakimś czasie przestaje, wtedy też pomaga odłączenie od pradu 

Może jest tu jakis magik ,

Z chęcią bym cofnął oprogramowanie bo działało Wszystko perfect a po aktualizacji same problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mógł ktoś podzielić się informacją, jak działają apki Canal+ i Viaplay? U mnie na C+ nie można oglądać treści online, gdyż cały wyskakuje błąd  z komunikatem o sprawdzeniu połączenia z internetem, a z kolei na Viaplay podczas oglądania meczu co chwilę wyrzuca z aplikacji :( Na TV zainstalowane najnowsze oprogramowanie. Dzięki za informację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...