Jump to content

eloszki

Użytkownik
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

About eloszki

  • Rank
    S-VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie absolutny brak problemów z odtwarzaniem. Wszystko działa idealnie Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  2. Dziękuje, natomiast u mnie samo się coś odpaliło ( nie było to te standardowe 7 minutowe po 4 h ) tylko było info ze teraz matryca przeprowadzi czyszczenie czy coś. Myślałem ze to samo wyskakuje po jakimś czasie przepracowanych godzin ... , bo tak u mnie wyskoczyło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Po jakim czasie przepracowanych godzin powinno włączyć się automatyczna kompensacja obrazu ? Nie mam na myśli tej po 4 h sesji tylko po jakiejś większej ilości. Pamietam ze była podana wartość, a teraz nie potrafię znaleźć. Dziękuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. No niestety. Sklep na tym tv po kablu tez nie za bardzo działa. Co jest nie tak? 50mb netflixa ze sklepu ściąga się już dobre 30 minut... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  5. Cześć, mam pytanie dotyczące czasami słabej jakości materiałów na Netflix. W tym samym czasie na innych urządzeniach mogę oglądać spokojnie w 4K a mój tv pokazuje jakoś strasznie słaba prędkość i równie słaba jakość odtwarzanego materiału. Nie zdarza się to często jednak się zdarza. Tv podłączony po kablu do routera Upc. Internet jest poprawny w danym momencie ( inne urządzenia spokojnie w tym samym momencie pokazują obraz idealny) i zazwyczaj spokojnie pozwala jednocześnie oglądać 2 programy w 4K bez żadnego zająknięcia. Co mogę z tym zrobić ? Dziękuje
  6. Cześć, mam dość uciążliwy problem w sumie od samego początku posiadania sprzętu. A mianowicie jak uruchomię jakiś program w hd ( dostawca UPC) to dźwięk dialogów robi się prawie niesłyszalny. Jak daje głośniej to znowu efekty są zbyt głośne. Jest jakiś sposób aby to wyregulować - czy zmiana głośnika centralnego może coś pomoc ( widzę ze dialogi przy hd czy przy 5.1 z netflixa są zazwyczaj przez niego ). Już nawę rozważa sprzedaż tego wszystkiego i przesiadka na jakiś sounbar bo zwyczajnie nie da się oglądać np wiedźmin z netflixa z pl lektorem w 5.1 musimy oglądać w absolutnej ciszy aby cokolwiek usłyszeć... moj sprzęt to amplituner hk 2500 glosniki hkts 11 Dziękuję
  7. OK bardzo dziękuje. Myślałem ze jest to mniejsza ilość godzin Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  8. Mam tv już pare miesięcy i wczesniej czytałem ze sam tv poinformuje nas ze należy zrobić ręczna kompensacje pikseli. Czy to tak działa nadal, bo mój tv pomimo tego ze jest dość mocno używany ani razu się nie przypomniał z tym czymś? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  9. Dziękuje. W takim razie nawet nie próbuje z tym dalej walczyć. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  10. Najnowsza wersja oprogramowanie. Mam wrażenie ze dopiero pompek wgraniu takie uda zaczęły się dziać. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  11. Chciałbym zapytać czy również macie problem obecnie z dźwiękiem w Netflix. Tzn jak włączę tv bezpośrednio przyciskiem netflix i odpalę jakiś film to nie ma dźwięku. Muszę zmienić źródło sygnału np na satelitę i wtedy jak wracam do netflixa to dźwięk już jest. Jakiś pomysł jak to naprawić? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  12. Czy jakoś udało Ci się problem rozwiązać?
×
×
  • Create New...