Skocz do zawartości

przemek505

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7 Neutral

O przemek505

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No widzisz czyli było warto się odwołać. To już połowa sukcesu że zabierają telewizor. Obstawiam że skończy się tak jak w moim przypadku, bo do tych modeli nie mają już matryc. Tylko teraz kwestia co Tobie zaproponują. To czekam na dalsze info👍 Odnośnie reklamacji u LG tak jak mówiłem od razu, że nie uznają tego bo reklamacja producenta się skończyła.
  2. Zawsze warto próbować bo nic nie tracisz na tym. Daj znać jak dostaniesz odpowiedź.
  3. Jest tego sporo. Spróbuj się odwołać się od decyzji Ergo Hestii, że nie jest to jak twierdzą „problem natury estetycznej” tylko uszkodzenie matrycy i powołaj się na normę ISO co Ci napisałem. I z OWU możesz wskazać ten pkt. 3 ust. 10
  4. Zgodnie z OWU co jest na stronie RTV Euro AGD: "3. Z zastrzeżeniem ust. 1–2 powyżej, w wariantach: Podstawowym oraz Uzupełniającym ochroną ubezpieczeniową nie są objęte następujące szkody 10)będących wadą ekranów, które polegają na tym, że jeden lub więcej pikseli przestaje świecić (zawsze widoczny czarny punkt na ekranie) lub jeden lub więcej pikseli nie przestaje świecić (zawsze widoczny kolorowy punkt na ekranie), chyba że liczba wadliwych w ten sposób pikseli przekracza lub jest równa liczbie dopuszczalnej zgodnie z normą ISO 13406-2 z roku 2001." A norma ISO 13406-2 mówi: "Przyjęta przez wszystkich producentów monitorów norma ISO 13406-2, dopuszcza istnienie 2 uszkodzonych pikseli (2 jasnych lub 2 ciemnych) lub 5 subpikseli. W sytuacji gdy martwe piksele są skupione w jednym miejscu, rozpatrujemy wówczas kwestię odległość martwych pikseli od siebie. Dopuszczalne jest wystąpienie 2 pikseli lub subpikseli w klastrze 5x5 pikseli. Uwaga: Wartości te są podane w odniesieniu do 1 mln pikseli." Teraz kwestia jak są rozmieszczone uszkodzone piksele u Ciebie. Bo jak ja miałem uszkodzone piksele to były pojedyńcze ale i kilka pikseli jeden obok drugiego uszkodzone( tzw. skupiska).
  5. @NoodlesAaronson gdzie kupowałeś telewizor i tą dodatkową gwarancje bo tam bym w pierwszej kolejności zwracał się odnośnie usterki? Jak wspominałem powyżej ja kupowałem w Media Markt i tam zgłaszałem reklamacje. Odnośnie zgłaszania do LG, nie ma to sensu bo sam to przerabiałem w moim przypadku dostałem odpowiedź że jest po ich 2 letniej gwarancji i mogą zaproponować płatną naprawę. W Twoim przypadku będzie pewnie podobnie z reklamowaniem u LG bo jesteś po gwarancji producenta, a posiadasz dodatkowe ubezpieczenie w Ergo do którego LG już nic nie ma.
  6. Cześć, byłem w podobnej sytuacji reklamowałem LG Oled b8 którego kupiłem w 2019 roku, również miałem martwe piksele. Skorzystałem z wykupionej dodatkowej pięcioletniej gwarancji. Kupowałem telewizor w MediaMarkt tam ubezpieczycielem był SPB Polska. Po zgłoszeniu reklamacji w związku z martwymi pikselami przyjechali Panowie z serwisu i zabrali telewizor. Podczas wizyty od razu powiedzieli, że do tego telewizora nie ma nowych matryc. Po około pięciu dniach od zabrania telewizora zadzwonili z serwisu i potwierdzili brak nowej matrycy do telewizora po tym ubezpieczyciel się skontaktował z przedstawieniem rozwiązania reklamacji tj. zaproponowali kartę podarunkową w wysokość 3000 zł( co było 60% wartości zakupu telewizora w 2019 roku). Zaakceptowałem takie rozwiązanie i dopłaciłem do nowego LG OLED65C32LA. Musisz sprawdzić w swoim dodatkowym ubezpieczniu (OWU)co Ci oferują, u mnie było napisane właśnie o zwrocie kwoty w zależności od ilośc lat eksploatacji sprzętu. Czy warto zgłaszać w moim wypadku było warto bo za 3000 zł nie sprzadał bym pięcioletniego telewizora z martwymi pikseli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...