Skocz do zawartości
Dariusz Kowalski

Przebarwienia/wypalenia ma matrycy OLED co w związku z tym ?

Rekomendowane odpowiedzi

Sam TV zostawiaj, ze względu na interwał konserwacyjny OLED. Reszta bez znaczenia. Ale niestety E6 nadal naraza cię na powstawanie wypaleń..., choć faktycznie 3D fantastyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dariusz . Ten TV używany który kupiłeś , to z jakiegoś sklepu? a pieniądze wypłacił CI ten sklep, czy  może zgłosiłeś TV do naprawy i LG wypłaciło Tobie pieniądze. Opisz jak możesz jak to zrobiłeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mogę tutaj podawać linki, jeżeli nie to admin pewnie mnie sprostuje :D 

http://allegro.pl/telewizor-lg-oled-65e6d-smarttv-4k-ultrahd-hdr-i7368438866.html to ten, wystawiony ponownie, poprzednio był tak:

http://allegro.pl/telewizor-lg-oled-65e6d-smarttv-4k-ultrahd-hdr-i7334782606.html?snapshot=MjAxOC0wNS0wOFQxNToyODo1OS40NTNaO2J1eWVyOzllOTU5M2I5YjI5YjU3NzkwN2ZlNTg3ZjhjN2JkOTViMjdkMDY0MDgyMTQzMjcwYjQ3YmRhYjdlYTY5MDc4ZDc%3D#thumb/5

Telewizor nie miał nawet tabliczki znamionowej, pilot magic nie od tego modelu, nie działał,  także określenie jego numeru seryjnego było by niemożliwe no i gwarancji w takim przypadku by się nie dało zrealizować poprzez LG 

Pieniądze zwrócił mi sprzedawca, dość szybko, to jedyny plus z tego interesu.

Nie mogłem kombinować z LG bo miałem 14 dni na odstapienie od umowy. Jak by z LG się nie udało to bym się ugotował. Kupiłem w końcu tutaj

http://www.oledtv.pl/produkt/4757/lg-65e6v-kalibracja-pro-oled-autoryzowana-gwarancja-nawet-do-60-miesiecy-raty-0-35-miesiecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dariusz za info. Ja kupiłem swój TV u tego samego sprzedawcy co Ty mam na myśli ten ostatni link, plus kalibracja w cenie. Może mi powiecie ile można czekać na kontakt serwisu po zgłoszeniu TV do naprawy. Ja już czekam 3 dzień i zero kontaktu ze mną, ani maila , ani telefonu. Po przyjęciu zgłoszenia w mailu zwrotnym napisane : Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta rękojmia w sklepie to do jakiego czasu obowiązuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w przyszły wtorek druga wymiana matrycy w C6 wiec ciagle maja stany magazynowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mjasinsk. Możesz opisać jak to zrobiłeś? to znaczy, czy tak jak Ja zgłosiłeś TV do naprawy na stronie www z dodanymi zdjęciami usterki, czy serwis kontaktował się z tobą telefonicznie , czy mailowo aby ustalić datę przyjazdu serwisu. Jak długo czekałeś na kontakt serwisu i wymianę matrycy. Z tego co piszesz to serwis nie robił Tobie żadnych problemów z wymianą matrycy. Ja już czekam czwarty dzień na kontakt serwisu i cisza.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Dariusz Kowalski napisał:

2 lata od daty zakupu

A jak mam wykupioną na 5lat to tez te pięć?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

rękojmia jest ustawowa i zawsze 2 lata niezależnie od gwarancji i realizowana przez sprzedawcę. Gwarancję masz od LG. W przypadku LG to wychodzi na to, że lepsza jest gwarancja.

@JackWack sprawdż gwarancję, ale na pewno nie więcej powinno to trwać niż 14 dni.

 

Edytowane przez Dariusz Kowalski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, wiesio napisał:

A jak mam wykupioną na 5lat to tez te pięć?

Na 5 lat to kupujesz ubezpieczenie. Nie ma to nic wspólnego z gwarancją i z rękojmią. Ubezpieczenie jest uznaniowe i zależy od ogólnych warunków zawartych w dokumencie który jest zawsze dołączany do umowy pomiędzy Tobą a ubezpieczycielem. Jeżeli ubezpieczyciel napisze w tym dokumencie że ubezpieczenie uwzględnia tylko sytuacje uszkodzenia TV przez kosmitów to jest to jak najbardziej legalne i będziesz musiał wypatrywać na niebie UFO jak będziesz chciał z tego skorzystać. Następnym razem jak Cię ktoś na to naciągnie, to będziesz wiedział że najpierw należy przeczytać szczegółowo i ze zrozumieniem dokument 'ogólne warunki ubezpieczenia' zanim dobrowolnie oddasz komuś niemałą kwotę (czytaj: dasz się nabić w butelkę)

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

to zależy co sie wykupuje - ja kupilem niby gwarancję: w  Easy Protect

i tam twierdzą że to jest wydłużona gwarancja więc jak rozumiem obowiązują warunki takie jak przy gwarancji

a więc i wypalenie mi powinni uznać bo ponoć tv na naprawę nie idzie gdzieś do firmy krzak tylko do serwisu producenckiego

tyle teoria - ciekawe jak by było w praktyce

3 godziny temu, JackWack napisał:

Z tego co piszesz to serwis nie robił Tobie żadnych problemów z wymianą matrycy. Ja już czekam czwarty dzień na kontakt serwisu i cisza.

z jakiego miasta jest tak opieszały serwis?

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że z  Warszawy- najbliżej mojego zamieszkania. Ciekawi mnie tylko po co jest zaznaczany termin wizyty serwisu w zgłoszeniu, i aż trzy terminy do wyboru skoro i tak zero kontaktu ze mną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko w uzupełnieniu wątku bo czasem warto pochwalić a przy okazji może istotna informacja. Dzisiaj miałem drugą wymianę matrycy w modelu C6. Standardowo wypalenie. Pan z serwisu nie dyskutował na temat czy jest czy nie po prostu odnotował fakt, sprawdził w menu serwisowym jak wygląda użycie TV (określił jako znacznie poniżej przewidywanej normy co akurat potwierdza rzeczywistość) .  Teraz to co istotne z poziomu menu serwisowego (czyli tego niedostępnego dla użytkownika zmienił zgodnie z wytycznymi serwisowymi okres pomiędzy odświeżaniem matrycy/odszumianiem matrycy (nie wiem czy nie użyłem złego określenia) z co 4 na co 2 godziny. Podobno ma to pomóc w potencjalnych kolejnych wypaleniach.

Co do samego serwisu to po pierwsze precyzjne umówienie się, po drugie elastycznśc z ich i mojej strony, po trzecie punktualne przybycie, po czwarte czysto, po piąte szybko i w sumie to całkiem sympatycznie. Podobnie było poprzednim razem więc z mojej strony duży plus.

Dla mnie plus taki, że w praktyce po dwóch latach mam nowy telewizor z gwarancją kolejnych dwóch lat na matrycę. Oczywiście najlepiej było by żeby się nie wypałąa ale skoro już jest problem to dobrze jest wiedzieć ze na serwis firmowy można liczyć bo to wcale nie jest takie oczywiste.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałem to czyszczenie matrycy to samoistne jest nie co 2 czy 4 godziny a co 4 cykle. Czyli po 4 włączeniu wyłączeniu to samo się robi przez 7-8 minut. 

W menu serwisowym miałeś podany czas tej operacji czy po prostu ilość? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczy się czas działania telewizora, a nie ilość włączeń i wyłączeń. W menu serwisowym można sprawidzić liczbę przeprowadzonych czyszczeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dariusz Kowalski napisał:

Z tego co się dowiedziałem to czyszczenie matrycy to samoistne jest nie co 2 czy 4 godziny a co 4 cykle. Czyli po 4 włączeniu wyłączeniu to samo się robi przez 7-8 minut. 

W menu serwisowym miałeś podany czas tej operacji czy po prostu ilość? 

zmienił wartośc z 4 na 2 wiec raczej jest to wartość odnosząca sie do czasu a nie ilości. Szczegółow nie widziałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Dariusz Kowalski napisał:

mówię to co mi powiedział sprzedawca z kinowdomu.pl ale on też moze mieć złe informacje.

Temat wałkowany był przez nas wielokrotnie, nie tylko teoretycznie, ale również empirycznie. Czyszczenie matrycy się uruchamia standardowo po minimum 4h skumulowanej pracy. Żadne inne kryteria nie mają znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mówię to co mi powiedział sprzedawca z kinowdomu.pl ale on też moze mieć złe informacje.
Sprzedawcy zazwyczaj nie mają zielonego pojęcia o sprzęcie, którym handlują.
Dlatego nie ma co się sugerować ich opiniami i poradami.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, efel napisał:

Temat wałkowany był przez nas wielokrotnie, nie tylko teoretycznie, ale również empirycznie. Czyszczenie matrycy się uruchamia standardowo po minimum 4h skumulowanej pracy. Żadne inne kryteria nie mają znaczenia.

no to zgadza sie zmieniona została wartośc 4h na 2h. Jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też mam już wymienioną matrycę. Wczoraj zadzwonili z serwisu z Warszawy i już o 7.40 rano dzisiaj był u mnie serwisant. 40 minut i po zabiegu. Jest tak jak napisał mjasinsk u mnie tez zmienił odszumianie z 4 na 2 godziny, takie zalecenia dostali z samej Korei. Podobno te matryce do E6 którą posiadam , a którą mi dzisiaj nową wymienili, są nowsze i lepsze od poprzedniej którą miałem. Są bardziej dopracowane i odporniejsze na wypalenia. Powiem Wam że chyba coś w tym jest. Poprzednia matryca gdy się na nią patrzyło miała taki lekki zafarb fioletu. Ta którą mi wymienili dzisiaj jet czarna jak smoła. Obraz tęż wydaje się lepszy jest bardziej kontrastowy i ma lepsze kolory na tych samych ustawieniach co poprzednia. Z wymiany matrycy jestem bardzo zadowolony.Gdy opowiedziałem historię z gościem na infolinii , który powiedział że matryce nie podlegają wymianie od wypaleń na gwarancji, to się zaśmiał i powiedział że facet miał chyba zły dzień. Fakt faktem że serwisant  sprawdzał u mnie w menu serwisowym czy TV nie był odłączany z gniazdka i czy było włączone auto odszumianie Na matrycę również dostałem 2 lata gwarancji. Dzięki Wam i Forum mam można powiedzieć znowu nowy TV. Dzięki za pomoc i Pozdrawiam

  • Plusik 1
  • Lubię 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2018 o 19:53, Subman napisał:

Nie jest mi znany przypadek w którym LG Polska odmówiłoby wymiany wypalonej matrycy.

Czyli tak jak niektórzy przypuszczali jednak pracujecie kolego dla LG ... Nie prościej było od razu się przyznać :P 

  • Plusik 2
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Xisiek napisał:

Czyli tak jak niektórzy przypuszczali jednak pracujecie kolego dla LG ... Nie prościej było od razu się przyznać :P 

Masz poważny problem ze sobą kolego jeśli tak dziwne wnioski wyciągasz z tego wpisu...

  • Plusik 2
  • Lubię 1
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Subman napisał:

Masz poważny problem ze sobą kolego jeśli tak dziwne wnioski wyciągasz z tego wpisu...

Bardzo nieelegancko i niestosownie jest używać tego typu zwrotów ad personam do kogokolwiek. Świadczy to (niestety) o braku kultury osoby, która w ten sposób pisze  i atakuje adwersarza :(  Takie zachowanie zazwyczaj charakteryzuje osoby przyłapane na "gorącym uczynku" ...

Dlatego mam prośbę, daruj sobie tego typu wycieczki/zaczepki - zamiast tego po prostu odnieś się do tego co napisałem merytorycznie, możesz?  

 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...