Jump to content

mjasinsk

Użytkownik
  • Content Count

    2,009
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mjasinsk last won the day on August 27 2019

mjasinsk had the most liked content!

Community Reputation

162 Excellent

2 Followers

About mjasinsk

  • Rank
    4K

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

8,390 profile views
  1. nooooo tak odruchowo napisałem bo zwracałem tez dekoder C+ satelitarny do punktu C+ . Tak to nie jest dekoder to jest przystawka android z fatalnym oprogramowaniem C+ i tragicznym wręcz do telewizji naziemnej.
  2. Po 2 tygodniach testów zwróciłem dekoder. Na szczeście MM nigdy nie marudzi. Funkcjonalnośc totalnie kuleje choć sam sprzęt jak na średniaka zadziwiająco poprawny. Połaczenie kanałów TV naziemnej i pakietowych totalna porażka. Dopóki tego nie poprawią nie byłbym w stanie ucziciwe polecić tego rozwiązania nikomu. Zobaczymy za rok. Póki co używam od 2M boxa UPC. Mimo, że sprzęt słabszy pod każdym względem to aplikacja TV dopracowana do bólu, mimo, że nie android to można dac apkę YT 4k HDR, Przez 2 M sprzęt raz zawiesił się a apka C+ w ciągu 2tygodni kilkanaście razy. Standardem niemal było podwójne właczanie apki żeby wystartowały programy. Zobaczymy za rok. NIe przekreślam ich ale jak na markę C+ to stac ich na więcej. EDIT: Ceny nowych pakietów poprawne
  3. mjasinsk

    INSANE

    ale zestaw sieciowy AV za 10 milionów dolków już mi nie umknął
  4. mjasinsk

    INSANE

    oj ogladałem o 3 rano i chyba mi umknęło......
  5. mjasinsk

    INSANE

    Cześć, jakoś dawno mnie nie było więc tylko na totalnym chillout. Wczoraj "wyszperane w sieci". W sumie warto obejrzeć całośc tylko po 5 minutach prowadzący, najwyrażniej fan Trumpa i jego słowa specatacular i insane zaczyna wk...ć, ale ....warto dla ekranu w salonie, tv w sypialni, ekranu w night clubie i kina domowego wraz z pomieszczeniem sterującym W sumie to warto całość..... najwyżej wyciszyć
  6. używam Shielda poprzedniej generacji od ponad 2 lat. jest solidny, stabilny i jeżeli chodzi o androida nie do pobicia. Miałem tych przystawek od groma. Ostatecznie dla siebie zostawiłem Shielda a dla rodziców MI4K reszta śmietnik. Mała uwaga, testowałem modele tak do połowy 2019 roku. Może teraz jest cos bardziej cool.
  7. w ogóle podłączenie Yamhay zeby zmusić ja do przyjmowania Atmos z aplikacji z LG TV to koszmar. Działa u mnie raz na 50 uruchomień
  8. moje poprzednmie Oledy wypalił pasek TVN24. ZAwsze. XBOX i Fifa grana nieraz po kilka godzin nie zostawiła najmniejszego śladu
  9. to dobry sprzet. Póki co zero wypaleń. Web OS to jeden z lepszych systemów na rynku. Znowu wróciłem po Świętach od rodziców, którzy mają moją, juz przyznaje wysłuzoną, Toske 685SV z tylnym podświetleniem. Po tygodniu oglądania werydtk jest jeden. Ależ Oled miażdży obrazem. Miażdży. Oczywiście w Tośce diody się wypaliłyu ale i tak nie ma porównania, Masakra
  10. Po dwóch latach (czyli jakby nie patrzec przez okres gwarancji) moje "małżeństwo" z LG wskazywało na sielankę. Generalnie problemy były ale wszystko udawało się rozwiązać polubownie i po przyjacielsku. Niestety po dwóch kolejnych wymianach matryc związanych z wypaleniami (w zasadzie tylko pasek informacyjny) w sierpniu bieżącego roku, przed upływem okresu gwarancyjnego w związku z kolejnym wypaleniem oraz odkrytą wadą fizyczną matrycy (plama w prawym dolnym rogu z tym, że nie plama widoczna tablicach testowych ale coś na zasadzie plamy fizycznej - sorry za niefachowy termin) złozyłem kolejne zgłoszenie serwisowe które zostało przyjęte, technik przyjechał, powiedział że wypalenie jest i że plamę widzi, zrobił zdjęcia i....... i LG ponownie uznało że telewizor jest niesprawny z tym, że napisało kompletnie idotyczne pismo zalecajace sklepowi w którym kupiłem żeby zwrócił mi pieniązde. Problem polega na tym, ze w reżimie prawa polskiego ja skorzystałem z gwarancji producenta, a nie mogłem zgłosić naprawy gwarancyjnej równocześnie do sklepu jak i do gwaranta. Wybrałem gwaranta jako jednostkę potencjalnie o duzo większej renomie, większym zapleczu a przede wszystkim odpowiedzialnego za jakość sprzedawanego towaru jako producent. Ponieważ w przypadku zgłoszenia gwarancyjnego do sklepu termin juz upłynął ( w mojej ocenie nie mogłem go zrobić nawet bez upłynięcia terminu) znalazłbym się w sytuacji, w której producent odmówił mi prawa wynikającego z gwarancji, a nie mogłem skorzystac z rękojmi sklepu. Niezależnie od powyższego uznałem, że LG naruszyło moje prawa i dokonałem 26 września zgłoszenia reklamacyjnego do procesu gwarancyjnego podnosząc kwestię niestaysfakcjonującego zakończenia postępowania gwarancyjnego oraz całkowitego pominięcia mojego prawa do naprawy w ramach gwarancji samej matrycy na która po wymianie mam pełną 2 letnia gwarancję czyli gwarancję do maja 2020 roku. Teraz najlepsze: 1. LG Electronics ustami specjalisty do spraw reklamacji 4 grudnia uznał, że odmawia uznania mojego roszczenia, między innymi argumentując w formie pisemnej że jedną z przyczyn jest UWAGA!!! niemożliwość naprawy ze względu na brak części zamiennych. fragment pisma z LG Uprzejmie informujemy, iż w związku z brakiem dostępności części zamiennych, a tym samym brakiem możliwości uznaniowej naprawy urządzenia przez autoryzowaną stację serwisową, firma LG Electronics Polska Sp. z o.o. w trosce o dobro Konsumenta poinformowała o możliwości rozwiązania reklamacji przedmiotowego urządzenia OLED55C6V o numerze SN: xxxxxxxxxxxxxx na drodze handlowej Wniosek: Lg Electronics sprzedajac towar marki premium (cena na rok 2016 tego sporzętu to było 13.900,00 zł ) zapewnia obsługę dla Klientów rodem z manufaktury na chińskim dalekim wschodzie gdzie przynajmniej kupujesz tanio ale na wiele nie powinineś liczyć. Brak częsci zamiennych co przyznaje przedstawiciel producenta nawet na to, żeby zabezpieczyć standardowy okres gwarancyjny. Pomijam tu kwestię że gwarancja 2 letnia na matrycę staje się w tym momencie fikcją. 2, LG Electronics nie ma pojęcia o obowiązujacych przepisach poniewaz skłądając reklamację do procesu gwarancyjnego postapiłem jak zwykły konsument niezadowolony z prowadzonego z nim procesu przez Producenta/Gwaranta. Zgodnie z przepisami prawa wprowadzonymi ,co prawda przed rokem, ale zakładam, że służby LG majace kontakt z Klientem są szkolone przez dział prawny lub przynajmniej zaopatrywane w zmiany w prawie, Przedsiębiorca ma czas 30 dni na odpowiedx na reklamację konsumenta. Jeżeli przekroczy ten termin reklamacje uznaje. To przepis zacytowany niemal wprost. Póki co wezwałem LG Electronics do spełnienia świadczenia w zwiazku z uznaniem reklamacji w mojej ocenie. Być moze że bede musiał skorzystać z drogi prawnej. W sumie nie widze przeszkód. To dobre ćwiczenie jest choć przyznam że są ciekawsze zajęcia niż włoczenie się po sądach i zabawy z biegłymi i prawnikami (do grona których pisżacy to też sie zalicza ) Na pewno jednak nasuwają się pewne wnioski: 1. Gwarancja u LG jest elementem bardzo umownym - zalezy np. od dostęponości część....zabawne 2. Kupować nalezy wyłącznie w sieci Media Markt bo im LG nie podskoczy (ja kupiłem w małej lokalnej sieci) 3. Broń Boże nie kupowac prze Internet bo szanse na wszelkie prawa kupującego są znikome P.S. Całośc powyższego pisze jako fan OLED i absolutny zwolennik tej technologii. Czy nadal jestem fanem LG. NO cóż w 2016 roku byłem zmuszony niejako kupic produkt LG. Doceniam wysiłek we wprowadzeniu na rynek technologii i podjęcie walki z Samsungie,. Czy kupię kolejnego OLEDA...Jeżeli nagle Micro Led nie pokaże pazura za rozsądną cenę...pewnie tak. Czy będzie to OLED od LG. Raczej nie.Matryca pewnie tak ale wolę jednak żeby obudowa i gwarancja były od powazniejszego Partnera.
  11. Uczciwie najpierw przeszukałem forum i nic nie znalazłem no chyba ze się mylę Dwa nowe modele nadchodzą http://www.avsforum....[beeep]ation-thread
×
×
  • Create New...