Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeżeli chodzi o Netflix to serwis ten nadaje w Dolby Digital + lub Dolby ATMOS. Telewizor radzi sobie z tym bez problemu (oczywiście z DD+) . Nie do końca testowałem DTS na sofcie 7.0 ale na poprzednim działał tylko we wbudowanym odtwarzaczu na którym jednak większość filmów 4k HEVC 10 bit zacinały i nie dało się oglądać. TV radzi sobie ogólnie tylko z dźwiękiem DD i DTS (nie da radę przesłać przez Niego DTS_HD MA, ATMOS, DTS:X). Jeżeli odtwarzałeś filmy z laptopa to dźwięk będzie działał ale jako, że nie jest to ampli 4k to ampli nie przepuści obrazu 4k do TV (mój poprzedni przepuszczał wtedy FULL HD). Jeżeli chcesz mieć swięty spokój polecam zakup urządzenia VERO 4k (https://osmc.tv/vero/) . Kosztuje niecałe 500 zł a odtwarza wszystko bez zająknięcia. Chociaż w Twoim przypadku jak podłączysz to urządzenie bezpośrednio do TV to max dźwięk jaki tv przepuści do amplitunera po ARC to DTS CORE. Znowu jak podłączysz Vero 4k do amlitunera to będziesz miał dźwięk jaki tylko obsługuje amplituner (Vero daje radę nawet z ATMOS i DTS:X) ale nie będziesz miał obrazu 4k i HDR bo pewnie amplituner nie przepuści HDR do TV. Najlepsza opcja w Twoim przypadku to chyba jednak podłączenie laptopa do TV (tylko czy laptop ma odpowiednie złącze HDMI żeby przesyłać obraz w HDR - oto jest pytanie) Jeżeli nie to pozostaje tylko zgrywanie danego filmu na dysk usb lub szybkiego pendriva i podłączanie do TV. Wtedy będzie HDR i 4k i dźwięk DD lub DTS core. Mam nadzieję, że trochę pomogłem:)
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukcinek no dziękuję za obszerną odpowiedź.

Tylko gwoli wyjaśnienia - nie mam laptopa. Mam podłączony na stałe komputer PC do amplitunera.

Druga sprawa, że nie chcę używać głośników wbudowanych w tv tylko swój system 5.1 (JBL + Velodyne).

Nie łapie po co mi więc dolby atmos w tv? To rozumiem jest dla tych co nie mają kolumn zewnętrznych i wystarcza im głośnik tv?

Sorki za ignorancję jeżeli moje rozumowanie jest całkowicie błędne :) Jak wspominałem - technologicznie zatrzymałem się na 2006 roku kiedy to wyposażałem swój pokój multimedialny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej Sławek Domyśliłem się, że masz system głośników skoro masz amplituner:) Nie chodziło mi o odtwarzanie czgokolwiek z głośników TV tylko przez amplituner przez HDMI ARC (Audio return channel) za pomocą którego można przekazywać dźwięk z TV do amplitunera i własnie w tym momencie jest ważne czy Tv obsługuje passthrough dźwięku do amplitunera (DD, DTS, DTSMA, ATMOS, DTS:X). W philipsie działą tylko dobrze DD i czasami DTS core. W Lg działa również ATMOS z wbudowanych głośników i niestety nie wiem czy ten TV ma też opcję passthrough dźwięku ATMOS do amplitunera (gdzieś chyba czytałem, że tak ale tylko z Netflix). Jeżeli podłączysz komputer bezpośrednio do amplitunera, który potem do TV to dźwięk będzie (ATMOS, DTS:X, DTSMA itp) ale amplutuner nie poradzi sobie z przesłaniem obrazu 4k HDR do TV a po to chyba kupujesz TV OLED z HDR?:) PS: Zazdroszczę Velodyne!:) Pozdrawiam
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dzięki. Mi laikowi właśnie tak łopatologicznie trzeba tłumaczyć :)

Czyli żeby czerpać full wrażeń muszę zmienić amplituner. Pewnie coś koło 4-5 tysi trzeba będzie wydać :D

Na razie jednak trzeba wybrać tv i na dzień dzisiejszy skłaniam się jednak ku LG. Btw dawniej się mówiło : LG - Ledwo Gra :D Widać się poprawiło hehe. Myślę jednak, że poczekam na te nowe modele 2018, bo chyba nie ma sensu wchodzić w poprzednią generację. No chyba, że ceny będę wysoko postawione... Tak w ogóle ktoś wie kiedy można się spodziewać nowych oledów od LG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2018 o 19:00, lukcinek napisał:

Witam

Bardzo proszę:)

Ja bym brał jednak LG. Ma kolega. Można na nim odtwarzacz filmy 4k HEVC 10 bit bez problemu bez zewnętrznego odtwarzacza. W Phlipsie nawet po aktualizacji do 7.0 nie jest to możliwe bez zacinania. W dalszym ciągu nie da rady normalnie przesyłać dźwięku DTS do amplitunera. Dalej nie ma HDR w YT.

LG ma Dolby Vision. Ma dolby Atmos w Netflix. Płynnie odtwarza treści 4k z USB. 

Ambilight w tym modelu jest źle zrobiony. Miałem wcześniej Philipsa 7008 gdzie działał kapitalnie. W 9002 rogi są niedoświetlone a podświetlanie sufitu to jakiś dramat jak dla mnie.

JEżeli chodzi o gry to LG ma najniższy z możliwych input lag...Philips ma też niezły ale gorszy.

A serwis Philipsa praktycznie nie istnieje. Od 3 miesiecy na 15 wysłanych maili dostałem jedną lakoniczną odpowiedź. Już nawet nie mam siły. DRAMAT!!!! 

Nigdy więcej PHILIPSA (dałem się naciąć dwa razy - tylko przez ten ambilight) 

Nie popełniaj tego samego błędu

Pozdro

20180223_185401.jpg

Poważnie ci się nie podoba piękna świetlna belka na suficie ? :)))) Mi się podoba :) Lepsza imersja. Ale na poważnie mi to zupełnie nie przeszkadza, może nie gapię się w sufit jak gram :) Do grania jest git, do Netflixa też, reszta jak mówisz to absurdalnie zła obsługa. 

PS. Miałem problem z Androidem, nie chciał instalować update'ów od grudnia. Zgłosiłem serwis Philipsa, przyjechał serwisant, wymusiły na TV reboot i factory settings i poszło wszystko. Ja zadowolony jest z client service. 

Ps2. Sławek jak jesteś z Warszawy lub okolic to zapraszam na testy.  

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , jestem nowym forumowiczem więc przepraszam za brak technicznej wiedzy jaką prezentujecie opisując swe doświadczenia. Nie wiem czy napisać że mam problem , czy lepiej że będę go miał. Od 4 dni jestem posiadaczem TV 55POS9002 ,Oled  jest nominowany do produktu roku 17/18. a mnie jego kilkudniowe użytkowanie sprawia problem w postaci komunikatu który po paru godzinach użytkowania wyświetla się w treści-,, TV pracował przez wiele godzin bez usuwania śladów pozostałości obrazów z ekranu. Mogło to spowodować wypalenie się obrazu na ekranie , co może prowadzić do niewyraźnego obrazu. W celu wymazania pozostałości obrazu zaleca się natychmiastowe przełączenie TV w tryb gotowości''...Zaznaczam że oglądam tylko TV więc operuję pilotem , zmieniam kanały co eliminuje możliwość stagnacji obrazu o jakiej poinformowała mnie dyżurantka servisu do której miałem wątpliwą przyjemność się dodzwonić gdy chciałem wyjaśnić w czym problem. Jedyne co uzyskałem to zapewnienie że  w ciągu kilku dni na adres email dostanę odpowiedź technika któremu problem zostanie zgłoszony, Dla ciekawości o braku wiedzy osób zatrudnionych na infolinii powiem tylko że dowiedziałem się iż ta super technologia na jakiej działają Oledy jest organiczna i z tym należy się liczyć...To chyba jest chore bym musiał po paru godzinach wyłączać TV ..bo się grzeje albo robić grafik kiedy go używać jak się schłodzi . Jeśli możecie mi coś podpowiedzieć to byłbym niezmiernie wdzięczny bo puki co to pierwszy mój Tv który rodzi napięcie w rodzinie i już jestem namawiany by go zwrócić ale jak działa to co reklamować?.  

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Też jestem ciekaw jak to wygląda w tym modelu.

Markus59 takie czyszczenie (w modelach LG) podobno trwa max 10min i można znowu używać tv. Podejrzewam, że tu też można wymusić takie czyszczenie z menu. Np włączasz to kiedy idziesz do klopa, wracasz i już możesz znowu siedzieć przed ekranem kolejne godziny :) Oczywiście do czasu kolejnej wędrówki do klopa :D 

6 godzin temu, reespl napisał:

Ps2. Sławek jak jesteś z Warszawy lub okolic to zapraszam na testy.  

Dzięki za propozycję, ale niestety północna Polska jestem i zresztą już się zdecydowałem jaki model chcę kupić :D

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Markus59 napisał:

. a mnie jego kilkudniowe użytkowanie sprawia problem w postaci komunikatu który po paru godzinach użytkowania wyświetla się w treści-,, TV pracował przez wiele godzin bez usuwania śladów pozostałości obrazów z ekranu. Mogło to spowodować wypalenie się obrazu na ekranie , co może prowadzić do niewyraźnego obrazu. W celu wymazania pozostałości obrazu zaleca się natychmiastowe przełączenie TV w tryb gotowości''...

W OLEDach LG taki komunikat nigdy się nie pojawi i z tego co mi wiadomo nie pojawia się też na OLEDach Sony czy też Panasonica. Nie zdziwiłbym się gdyby okazało się, że Philips po prostu nie zrozumiał inżynierów LG (bo taki jest tam panel) odnośnie 4 godzinnego interwału po którym po wyłączeniu OLEDa uruchamia się proces kompensacji matrycy. Philips jak widać wpadł na "genialny" pomysł, aby wymuszać te komensacje co 4 godziny na użytkownikach. Dosłownie głupota do kwadratu :lol: Oddaj tego Philipsa i weź OLEDa innej firmy - np. LG.

  • Lubię 2
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahahahaha spadłem właśnie z krzesła ze śmiechu jak to przeczytałem. TV po 4h ciągłej pracy wyświetla upierdliwy komunikat, że trzeba go wyłączyć? Kabaret. Kolejny raz gratulacje dla Philipsa za 'świetne' oprogramowanie. Że też wcześniej nikt o tym nie napisał.

@Markus59

Mógłbyś zrobić fotkę tego komunikatu i wrzucić tutaj? Pośmiejemy się...

  • Plusik 2
  • Lubię 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.03.2018 o 17:09, Markus59 napisał:

Witam , jestem nowym forumowiczem więc przepraszam za brak technicznej wiedzy jaką prezentujecie opisując swe doświadczenia. Nie wiem czy napisać że mam problem , czy lepiej że będę go miał. Od 4 dni jestem posiadaczem TV 55POS9002 ,Oled  jest nominowany do produktu roku 17/18. a mnie jego kilkudniowe użytkowanie sprawia problem w postaci komunikatu który po paru godzinach użytkowania wyświetla się w treści-,, TV pracował przez wiele godzin bez usuwania śladów pozostałości obrazów z ekranu. Mogło to spowodować wypalenie się obrazu na ekranie , co może prowadzić do niewyraźnego obrazu. W celu wymazania pozostałości obrazu zaleca się natychmiastowe przełączenie TV w tryb gotowości''...Zaznaczam że oglądam tylko TV więc operuję pilotem , zmieniam kanały co eliminuje możliwość stagnacji obrazu o jakiej poinformowała mnie dyżurantka servisu do której miałem wątpliwą przyjemność się dodzwonić gdy chciałem wyjaśnić w czym problem. Jedyne co uzyskałem to zapewnienie że  w ciągu kilku dni na adres email dostanę odpowiedź technika któremu problem zostanie zgłoszony, Dla ciekawości o braku wiedzy osób zatrudnionych na infolinii powiem tylko że dowiedziałem się iż ta super technologia na jakiej działają Oledy jest organiczna i z tym należy się liczyć...To chyba jest chore bym musiał po paru godzinach wyłączać TV ..bo się grzeje albo robić grafik kiedy go używać jak się schłodzi . Jeśli możecie mi coś podpowiedzieć to byłbym niezmiernie wdzięczny bo puki co to pierwszy mój Tv który rodzi napięcie w rodzinie i już jestem namawiany by go zwrócić ale jak działa to co reklamować?.  

 

A masz wgrany najnowszy soft do tv? @efel lepiej byś pomógł a nie się śmiał bo nie jest to normalny komunikat z tego co wiem i już było o tym w sieci swego czasu. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, MarcinC napisał:

A masz wgrany najnowszy soft do tv? @efel lepiej byś pomógł a nie się śmiał bo nie jest to normalny komunikat z tego co wiem i już było o tym w sieci swego czasu. 

Na infolinii Philipsa odpowiedzieli mu iż ten komunikat pojawia się gdyż cytuję "technologia na jakiej działają Oledy jest organiczna i z tym należy się liczyć". Jeśli trzeba się liczyć z wyłączaniem jakiegokolwiek telewizora co 4 godziny to tylko można "podziękować" Philipsowi i wybrać OLEDa innej firmy i w pełni rozumiem domowników kolegi @Markus59. Jest jeszcze szansa, że technik Philipsa będzie bardziej kompetentny, bo być może jest gdzieś w menu opcja która pozwala wyłączyć ten zupełnie beznadziejny "feature". Tak jak wspomniałem na LG nigdy taki komunikat mi się nie pojawił.

  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze raz powtórzę: nie wiesz jak to wyłączyć/poprawić to po co mieszasz i się denerwujesz? Niech odezwie się ten kto wie jak pomóc. 

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak dostane w swoje łapki 873 to sprawdzę co i jak. Z pewnością jest opcja wyłączenia tego gów*ianego komunikatu. Dobrze chociaż, że tv sam się nie wyłącza po stwierdzeniu "pracowania za długo" :D 

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Sławek M. napisał:

Jak dostane w swoje łapki 873 to sprawdzę co i jak. Z pewnością jest opcja wyłączenia tego gów*ianego komunikatu. 

Jesteś pewien, że jest taka opcja? Ja miałem telewizor Philipsa. Nie zaryzykowałbym teraz takiego twierdzenia. Co najwyżej mógłbym powiedzieć: powinna być taka opcja wyłączenia tego komunikatu. Ale znając twórczość programistów Philipsa z autopsji, zapomnieli tą opcję dodać, albo dodali i nie działa jak należy.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, efel napisał:

Jesteś pewien, że jest taka opcja?

Jutro będę wiedział. Faktycznie te "z pewnością" powinienem zamienić na : "myślę, że da się" :D O albo - "podejrzewam, że da się"

Bym już dziś testował, ale dhl dał du*py i dopiero jutro mi przywiozą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Sławek M. napisał:

Jutro będę wiedział. Faktycznie te "z pewnością" powinienem zamienić na : "myślę, że da się" :D O albo - "podejrzewam, że da się"

Bym już dziś testował, ale dhl dał du*py i dopiero jutro mi przywiozą.

Zdecydowałeś się jednak na zakup Philipsa? Szacunek za upór, bo wszyscy Ci to odradzali :). Wziąłeś tylko Philipsa 873 czy też dla porównania LG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2018 o 21:09, lukcinek napisał:

.................. Jeżeli podłączysz komputer bezpośrednio do amplitunera, który potem do TV to dźwięk będzie (ATMOS, DTS:X, DTSMA itp) ale amplutuner nie poradzi sobie z przesłaniem obrazu 4k HDR do TV a po to chyba kupujesz TV OLED z HDR?:) PS: Zazdroszczę Velodyne!:) Pozdrawiam

Ależ chyba posiadasz wiekowy amplituner. Teraz jest bardzo dużo na rynku takich, które radzą sobie z 4k  i HDR. Ba mój soundbar przepuszcza taki sygnał a co dopiero bardziej rozbudowane amplitunery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dla informacji kolegom którzy życzliwie podeszli do mego problemu, - technik nic puki co nie odpowiedział a aktualizację softu wgrałem . Czy coś dała ..zapewne ale komunikat pokazuje się nadal , zaprzeczam jak ktoś się na mnie powołuje że ma to miejsce po 4 godzinach , trafniej  bym określił po 6-ciu. Ostatnio wybrałem komunikat " później "-( dot. wyłączenia ) i pojawił się następny o treści ''Przełącz tv w tryb gotowości , gdy nie jest on używany.  Pozostaw tv w trybie gotowości aby całkowicie wymazać pozostałości obrazu przed jego ponownym włączeniem''. Ignorując ten zapis jak podpowiedział mi znajomy informatyk , oglądałem TV przez kolejne godziny i żaden upierdliwy komunikat się nie pojawił....( na szczęście ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.03.2018 o 12:05, efel napisał:

Zdecydowałeś się jednak na zakup Philipsa? Szacunek za upór, bo wszyscy Ci to odradzali :). Wziąłeś tylko Philipsa 873 czy też dla porównania LG?

Hej. Tak zdecydowałem się, bo miałem obawy o te modele b7v. Obawy o to, że mogę dostać egz. powystawowy itp. Tu nówka model, więc tego typu obaw nie miałem. Jednak jakby już były modele LG na rok 2018 to bym brał b8. Niecierpliwa natura wzięła jednak górę i jestem póki co szczęśliwym posiadaczem Philipsa 873 :)

ps. odradzali tu prawie wszyscy- owszem, ale ja nie czytam tylko tu :)

Co do tego komunikatu: nie miałem tego mimo ostrego katowania wczoraj od 20 do 3:40 nad ranem... Nie wiem skąd u Markusa59 ten problem. Niby mam nowszy tv, ale chyba bebechy zostały te same, tylko cali więcej.

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Markus59 napisał:

Tak dla informacji kolegom którzy życzliwie podeszli do mego problemu, - technik nic puki co nie odpowiedział a aktualizację softu wgrałem . Czy coś dała ..zapewne ale komunikat pokazuje się nadal , zaprzeczam jak ktoś się na mnie powołuje że ma to miejsce po 4 godzinach , trafniej  bym określił po 6-ciu. Ostatnio wybrałem komunikat " później "-( dot. wyłączenia ) i pojawił się następny o treści ''Przełącz tv w tryb gotowości , gdy nie jest on używany. 

To ja napisałem o tych 4 godzinach, ale było to bardziej przypuszczenie wynikające z faktu, że kompensacja na OLEDach jest zapuszczania właśnie po takim czasie. Znalazłem natomiast na stronie Philipsa wyjaśnienie. Mianowicie komunikat ten pojawia się gdy OLED będzie włączony przez co najmniej 10 godzin lub więcej. Jest już bardziej rozsądna wartość, choć wciąż trochę za mała. Lepsze byłoby tu ustawienie 16 lub nawet 20 godzin.

Cytat

If the TV set remains switched on for 10 or more hours (recovery mechanism not executed in the standby mode), the TV will display a notification message, advising to put the TV into standby mode.

https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/Portal/en/Faq/All/5245

Edytowane przez Subman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2018 o 12:50, Sławek M. napisał:

Hej. Tak zdecydowałem się, bo miałem obawy o te modele b7v. Obawy o to, że mogę dostać egz. powystawowy itp. Tu nówka model, więc tego typu obaw nie miałem. Jednak jakby już były modele LG na rok 2018 to bym brał b8. Niecierpliwa natura wzięła jednak górę i jestem póki co szczęśliwym posiadaczem Philipsa 873 :)

ps. odradzali tu prawie wszyscy- owszem, ale ja nie czytam tylko tu :)

Co do tego komunikatu: nie miałem tego mimo ostrego katowania wczoraj od 20 do 3:40 nad ranem... Nie wiem skąd u Markusa59 ten problem. Niby mam nowszy tv, ale chyba bebechy zostały te same, tylko cali więcej.

Mówisz że wziąłeś Philipsa bo miałeś obawę że LG nie dostaniesz nowego egzemplarza, tylko powystawowy? Zaiste ciekawy argument, ale rozumiem. Nie popieram, bo uważam że źle zrobiłeś, ale rozumiem :). Nawet powystawowy LG nie będzie miał tak zrypanego oprogramowania niż nówka Philips :). Ale to Twoja decyzja, mnie nic do tego. A możesz napisać na jakim innym forum ktoś polecał Ci tego Philipsa 873? Są już jakieś opinie użytkowników dotyczące tego modelu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o to, że ktoś konkretnie polecił mi mówiąc - kup 873 :) Ten model to praktycznie to samo co OLED Philips 55POS9002. Ten model był i jest polecany na forach czy to hdtv.com.pl czy zagranicznych stronach avsforum, what-hifi, trustedreviews.com i w wielu innych. Ogólnie ma dobre opinie i recenzje. Sam z siebie wykombinowałem, że być może nowsza wersja będzie pozbawiona części wad swojego młodszego brata. No i jak się okazuje miałem racje! Np. ambilight nie świeci już po suficie :)

Z tego tv jestem MEGA zadowolony. Podczas oglądania spadają kapcie :D Teraz tylko dobry odtwarzacz UHD, drugi TitanX do PCta i się zacznie testowanie na całego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Sławek M. napisał:

Nie chodziło mi o to, że ktoś konkretnie polecił mi mówiąc - kup 873 :) Ten model to praktycznie to samo co OLED Philips 55POS9002. Ten model był i jest polecany na forach czy to hdtv.com.pl czy zagranicznych stronach avsforum, what-hifi, trustedreviews.com i w wielu innych. Ogólnie ma dobre opinie i recenzje. Sam z siebie wykombinowałem, że być może nowsza wersja będzie pozbawiona części wad swojego młodszego brata. No i jak się okazuje miałem racje! Np. ambilight nie świeci już po suficie :)

Z tego tv jestem MEGA zadowolony. Podczas oglądania spadają kapcie :D Teraz tylko dobry odtwarzacz UHD, drugi TitanX do PCta i się zacznie testowanie na całego.

Można wiedzieć gdzie i za ile kupiłes Phila 873?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11999zł w sklepie Komputronik. Do niczego nie można było się przyczepić. Widać było, że nic nie było otwierane, wszystko zapakowane ładnie i pachnące :) Karton przyjechał na palecie bez jakichś uszkodzeń. Coś tam przetarte lekko było, ale to DHL więc nic dziwnego... Brałem dostawę do domu. Zamówiłem i opłaciłem we wtorek, a przyjechał dopiero w piątek. Tu jednak też wina DHL bo przetrzymali jeden cały dzień na magazynie. W piątek koło południa miałem już, ale odczekałem z uruchomieniem do 20. Wilgotność była w tym dniu wysoka, a temp ok -2 stopnie, także wolałem nie ryzykować. Ogólnie polecam zakup w tym sklepie jak i sam tv. Jest świetnie i to jeszcze przed kalibracją. Far Cry Primal wczoraj jak odpaliłem w dzień-  to ... wow(!). Skończyłem koło 3:20 w nocy :D

Edytowane przez Sławek M.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...