Ranking użytkowników
-
uwzględniając wszystkie miejsca
- We wszystkich miejscach
- Profile firm
- Komentarze newsa
- Opinie firm
- Newsy firmy
- Oferty
- Komentarze do kolekcji
- Kolekcje
- Wydarzenia
- Komentarze do wydarzeń
- Opinie o wydarzeniu
- Grafiki
- Komentarze do grafik
- Opinie o grafice
- Albumy
- Komentarze w albumach
- Recenzje albumów
- Wpisy na blogu
- Komentarze w blogu
- Odpowiedzi
- Aktualizacje statusu
- Odpowiedzi na komentarze
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
16 Lipca 2018 - 11 Stycznia 2025
-
Rok
11 Stycznia 2024 - 11 Stycznia 2025
-
Miesiąc
11 Grudnia 2024 - 11 Stycznia 2025
-
Tydzień
4 Stycznia 2025 - 11 Stycznia 2025
-
Dzisiaj
11 Stycznia 2025
-
Wprowadź datę
23.08.2023 - 23.08.2023
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.08.2023 uwzględniając wszystkie miejsca
-
2 punktyUsl powiem ci tak Lepiej mieć wyprany tv jak piszesz jak twoje wypociny czytać Już ci raz zadałem pytanie jaki masz tv i na czym ty się znasz Morze ty jesteś z tego forum miałeś inny Nik a sobie go zmieniłeś Był tu kiedyś taki co się tak wypowiadał jak Ty A panów z redakcji to bawi widać Usl zrób mi test Panasa MZ 2000 Przecież możesz to dla tego forum zrobić
-
2 punktyW trybie dynamic pdr 32 trolu Czy ja ci mówię jak masz ustawić tv wiec po co zabierasz głos w sprawie która twojej osoby nie dotyczy
-
1 punktOto i jest: telewizor, o który wypytujecie nas w wiadomościach prywatnych. Telewizor, który w głosowaniu kilkudziesięciu wydawców i twórców multimediów z 29 krajów z całego świata (w tym HDTVPolska) należących do stowarzyszenia EISA, został okrzyknięty najlepszym telewizorem PREMIUM roku 2023-2024. Nadszedł czas, na który wszyscy czekali. Proszę Państwa: Samsung OLED S95C. Przeczytaj całość
-
1 punktPrzecież to żadna tajemnica, ze Samsung podbija peak jasności aby wyszło najlepiej na tablicy testowej L20, choć w rzeczywistości jest to poziom niższy lub dużo niższy. Nie oszukujmy czytelników forum. Dobrze, ze Mati na to wskazał. 👍
-
1 punktto nic nie zrobisz. tylko mowię nie chce mi się wierzyć że samsung tak dobrowolnie odda pieniądze. Wymieni na inny model ok. ale kasy nikt mu nie odda. co innego sklep z rękojmi. ale gwarancja i rękojmia to całkiem inna sprawa. samsung jak już to mu wymieni na s90c o ile mu wymieni. ja też za darmo nie chcę, nawet jakby mi płacili to dziękuje postoję. a jakie to ma znaczenie ile zapłacił. 😂 też się zastanawiam. na chu takie głupie pytania zadaje. nawet jakbyś sobie zbił jasność do 2% to twój tv i twoje nastawy. Co go to obchodzi. gościa w ogóle nie rozumiem. Czepia się jakby sam to HDR oglądał. no nie kumam takich ludzi.
-
1 punktNie No tv za gotówkę. Sam kupiłem na paragon. I na umowie też moje dane. Bo chciał umowę na piśmie sporządzić. Wiec tak zrobiłem.
-
1 punktMowa o abl typowo, tv z gorszą jasnością nie może mieć mniejszego skoku w jasności między ciemną/jasną sceną 😆
-
1 punktKolego chcesz oleda W RTV maja Panasonica 77 koszt 21 tys
-
1 punktAle się sfrajerzylem. Dzwonił do mnie ten koleś co wcześniej straszył policja. Okazuje sie ze kontaktowal sie z samsungiem w sprawie tego problemu z głośnikiem i zielonymi twarzami. I Samsung powiedział ze jak to sie potwierdzi to dostanie s90c lub zwrot pieniędzy z uwagi na liczne naprawy tego modelu. K…rwa mać a ja sprzedałem tv za 4500 zł. Mogłem odzyskać całość. teraz pewnie będzie przez tydzień pic. Słuchajcie a może idzie jakoś wycofać się z tej umowy. Żeby mi ten telewizor oddał.
-
1 punktTo obejrzyj sobie jeszcze raz test, który podlinkowałeś i masz tam jak byk wyjaśnione to co próbuję ci powiedzieć już któryś kolejny post. Pomiar białej planszy przykładowo w 10% oknie to jedno, a realny kontent jaki oglądasz i jak tv go prezentuje to drugie. I tak, zerknij od minuty 6:52 gdzie Vincent mówi coś takiego: "for hdr on test patterns the lg c1 measured brighter than the sony a80j in terms of peak brightness on a 10% window as well as full field, however things are not that simple when it came to real world content because of sony's always on dynamic tonemapping and bravia x processing..." i dalej podaje kilka przykładów gdzie sony prezentuje coś jaśniej, czasem lg się zdarzy, a w innym przykładzie obraz wygląda jaśniej na lg, ale sony lepiej obrazował highlitsy i saturację kolorów w jasnych partiach. I masz jeszcze podsumowanie od 15:30, gdzie o sony mówi tak: "it's hdr presentation is also more impactful due to the bravia xr processor's ability to depic bright hdr elements in a more saturated manner that what's seen on teh lg c1 because of the white subpixel dilution effect". Więc jeśli oglądasz na swoim tv tylko białą planszę na pełnym ekranie, czy tam w 10% oknie, to tak, LG C1 będzie jaśniejszy.
-
1 punktWidzę ze problemów z s95b ciąg dalszy. Faktycznie nawet pozbyć się go jest ciężko. a wiec tak. Jeśli podstępnie zataiłeś jakieś wady produktu i przez to naraziłeś człowieka na szkodę to w pewnych okolicznościach możesz ponosić odpowiedzialność za tzw. Czyn z art 286 kodeksu karnego. Pytanie na ile to co on tam ci powiedział ma pokrycie w rzeczywistości. S95b jest tak niedopracowanym tv ze wcale bym się nie zdziwił ze problemy te istnieją. Niemniej tutaj musiałby ci wykazać ze działałeś co najmniej z tzw. Zamiarem ewentualnym. Trudno tak wytłumaczyć przez forum. Natomiast istnieje też odpowiedzialność cywilna z rekojmi. Dlatego najlepiej przy sprzedaży rzeczy używanej wyłączyć lub ja znacznie ograniczyć. Za wyjątkiem rzeczy które podstępnie zatailes. Także odpowiedz na pytanie czy zwrócić pieniądze brzmi to zależy. Zielone twarze. Ciekawe. Kolejny problem s95b. Może niech się ktoś wypowie koledze co ma ten model. Ze miałbyc 4K a jest g. Pytanie co on ma na musli na Polsat czy TVN obrazu jak z netflixa czy Apple TV miał nie będzie. I to nie jest żadna wada s95b. Tv jest słaby. Przereklamowany. Nie jesteś producentem. To do samunga niech pisze. Pytanie dlaczego dekoder nie działa. Czy uszkodzony dekoder czy brak wsparcia dla Polsatu. Raczej nie sadze bo to za duży byłby problem. Gdyby Samsung nie wspierał Polsatu. Zawsze możesz przejść się do prawnika i omówić na żywo problem. nqtomiqst prawa do odstąpienia od umowy bo się rozmyślił. Hallo. Tu ziemia. Widziały gały co brały. Tutaj bym się obawiał. glosnik trzeszczy. Ciekawe. Kolejny problem s95b. Jesli tak to kolejny dramat jak ten tv jest niedopracowany.
-
1 punktNaprawdę masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Może nie wyraziłem się precyzyjnie - to o czym pisałem, czyli ABL dało się zauważyć na Lg, algorytm Sony lepiej sobie z tym radzi i nie ma takich skoków jasności między ciemną/jasną sceną. ASBL - tak zgadza się, występuje w Sony. To samo pisałem wcześniej. Ale wszystko zależy od konkretnych tytułów i czy głównym przeznaczeniem dla ciebie jest kupno tv pod gaming, czy bardziej po filmy. U mnie filmy na pierwszym miejscu i w tytułach jakie oglądam nie zauważyłem. A w grach w moim przypadku jestem w stanie zauważyć to tylko w Rocket Ligue (w które i tak gram sporadycznie). W pozostałych tytułach w jakie gram ABSL się nie uaktywnia.
-
1 punktHaha 😂 I znowu twoje subiektywne wrażenia okazują się całkiem odwrotne w rzeczywistości 😆 Widać jak na dłoni znacznie ciemniejszy obraz w sony i ogroomny ASBL 😆 Tak Sony lepiej ogarnia xD Podziwiam, że ty możesz grać w takiej ciemnocie 🤣
-
1 punktDla mnie to intuicyjne. Dla ciebie być nie musi. Pamięć mięśniowa pracuje.
-
1 punktNapisze podobnie , jestes bardzo glupi lub zamroczony alkoholem. zarejestrowales sie na forum 13 lipca i prawie wszystkie twoje posty sa watku sasmung oled. Ok, jesli lubisz samsunga to twoja sprawa ale to nie jest super produkt , nigdy nie byl.
-
1 punktOdbiegamy od tematu ale oczywiscie popieram PIS. Moge przyznac sie ze nie ogladam tvn 24 .TVN 24 nalezy do zyda Davida Zaslava. Glowne punkty stacji tvn 1.Ośmieszać i zwalczać Kościół katolicki . 2. Oczyścić z chrześcijaństwa przestrzeń publiczną. 3. Kwestionować dumę narodową kraju gospodarza jako przejaw nacjonalizmu. 4.Propagować swobodę obyczajową, zwłaszcza seksualną, popierac homoseksualistow(LGBT) i innych zboczencow. Wszystko o Zaslavie jest w internecie a pracownicy wykonuja polecenia wlasciciela ktory nie jest Polakiem.Przyklady to np pracownicy stacji tvn lub tvp przechodza z jednej stacji do drugiej i mowia inaczej tak jak wymaga tego wlasciciel. https://www.money.pl/gospodarka/david-zaslav-gadula-w-kamizelce-kim-jest-nowy-szef-wlasciciela-tvn-6640962973477632a.html Zyd nie bedzie mna sterowal !!!!
-
1 punktno u ciebie w tym drugim miejscu to wiadomo że nawet tej słomy nie ma skoro tylko obrażac umiesz
-
1 punktAleż się naprodukował 😅 Try harder trollu A sony podważa, że ich woledy się szybciej wypalają odnlg w tym bezsensownym teście? 🤣 Nie ośmieszaj się 😆
-
1 punktte same testy w kontekście wypalania się WOLEDów jednak uznawał i reklamował swoje QLEDy jako niewypalające się a teraz taka wtopa - testy pokazują że QD-OLED jest dużo gorszy w wypalaniu od WOLED a miał być pancerny w tej kwestii słomy z butów się nie pozbędziesz obrażając innych - wręcz jeszcze wyraźniej ją widać
-
1 punktDokładnie i należy je wyłączyć XDDDD Wyciągać TV z prądu! ⚡ Jano w specjalista nie tylko oe tv, ale od wzroku 🥸 Spocił się, może nastaw na niego wentylator to ci się mie będzie ściemniał 😏 Kto tu jest pośmiewiskiem 😂😂😂
-
1 punktW piątek, idealnie na weekend, na Netflix zadebiutowała kolejna fascynująca nowość z Korei Południowej, która może porwać tłumy! O czym jest serial "Dziewczyna w masce" i dlaczego warto go obejrzeć? Przeczytaj całość
-
1 punktTen serial wymieniany jest jako jedna z największych premier na Netflix w drugiej połowie 2023 roku. Już za kilkanaście dni zadebiutuje tam wyczekiwany przez wielu fanów legendarnej mangi "One Piece". Właśnie pojawiła się solidna porcja zdjęć z tej produkcji! Kiedy będzie można obejrzeć ten serial na Netflix? Przeczytaj całość
-
0 punktówpolicja nic ci nie odbierze bo umowę zawarliście. Ty wziąłeś 💸 a on dostał 📺. SŁYSZAŁEŚ o takiej zasadzie wywodzącej się z prawa rzymskiego wprowadzonej za czasów cesarza Justyniana, a mianowicie pacta sunt servanta - umów należy dotrzymywać. Policja takimi rzeczami się nie zajmuje, Sad też cię wyśmieje. JESLI on dobrowolnie nie zwróci żebyś sam do samsunga zgłosił to nic nie zrobisz. a nie bądźmy naiwni tego nie zrobi. Ten telewizor do najlepszych nie należy, ale jakoś nie chce mi się wierzyć żeby twarze były zielone - coś pewnie ściemnia. Chyba że faktycznie trafiłeś na `"najlepszy" ich model jaki wyszedł z fabryki. chyba ze umowa dotknięta jest wada prawną. Np. ktoś kupił tv na raty, a ty sprzedałeś. to wówczas inna gadka. Ale jeśli tego nie ma to ... trudno. nic nie zrobisz.
-
0 punktówZnaczy się ja też nie chce tego samsunga ale zwrot pieniędzy. Przecież on głupi nie jest i mi dobrowolnie nie odda bez sądu czy policji. Ale czy policja odbierze i mi zwróci. Bo co frajer jest. Kupił tv za 4500 zł. A s90c kosztuje 8 wiec interes życia zrobił. Ja jestem 3500 zł w plecy. jedynie sznurek i do lasu
-
0 punktówNic tam nie zatajaniem. Cięcia rozmawiała z rzecznikiem mówił ze to on musi udowodnić ze problemy istnieją. Ja nic nie ukrywałem. Zatalal. Ro nie moja wina ze tv to bubel. W każdym bądź razie pieniędzy nie oddam tym bardziej ze nie mam bo zapłaciłem są Sony. Kur…wa Mac zawsze jakis problem. Nawet człowiek mie może się pozbyć telewizora. Zadzwoniłem do niego i powiedziałem ze ja czuje się uczciwy. Zr noc nie zataiłem i żeby szedł na policję i do sądu. A i żeby nie oczekiwał zr na Polsacie Brdzie miał jakość jak w kinie. Coś tam sapał. Ale nie wiem czy pójdzie. Pewnie kobieta jęczy mu jak to kobieta i wymyśla a do sądu nie pójdzie bo i z czym. Telewizor wyprodukował Samsung a nie ja. Wiec w razir co niech zgłasza do samsunga. Powodzenia. 😂😂😂
-
0 punktówPatrząc na twój przykład to wręcz odwrotnie 🤣 W domu też będzie oglądał z tak ogromnym oświetleniem jak w sklepie? 😆 Wtedy może nie będzie żałować 😹 Najlepszy pod wzgledem nieopłacalności chyba... i braku gwary 😂😂
-
0 punktówBardzo duzo negatywnych przykladow ktory dotczy samsunga w linku W odpowiedzi na Pana zgłoszenie (do spółki al.to dostarczono dnia 21 marca 2017r.) imieniem spółki al.to informuje, iż reklamacja tytułem rękojmi konsumenckiej uznana została za bezzasadną. Uzasadnienie. Należy zwrócić uwagę na fakt, że przewidziany termin czternastodniowy nie wyznacza czasu na zajęcie stanowiska przez sprzedawcę odnośnie do ewentualnie złożonego przez konsumenta oświadczenia w przedmiocie odstąpienia od umowy. Wydaje się, iż wyłączenie przedmiotowego oświadczenia spod reżimu omawianego przepisu jest uzasadnione faktem, że uprawnienie to jest najdalej idącym uprawnieniem kupującego, prowadzącym do unicestwienia samej umowy, a ponadto realizacja tego prawa podlega również najdalej idącym ograniczeniom. W ogóle kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Zatem czas, jaki jest potrzebny dla oceny zasadności oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, musi czasami być nawet dłuższy od wskazanego w komentowanym przepisie. Długość tego czasu będzie pochodną zwłaszcza przedmiotu sprzedaży i rodzaju niezgodności rzeczy z umową. W przedmiotowej reklamacji spółka al.to nie jest w stanie stwierdzić czy zgłaszana usterka (kurz pod matrycą) wynika z działania Użytkownika bądź z wady fabrycznej, gdyż nie ma uprawnień do ingerencji w urządzenie, które posiada zwartą obudowę i każda ingerencja mogłaby spowodować dalsze uszkodzenie sprzętu oraz utratę gwarancji. Zatem Sprzedawca nie może brać odpowiedzialności za urządzenie, którego nie może zweryfikować. Z ostrożności pragnę dodać, iż wobec Pana żądania zwrotu gotówki tak szczegółowa diagnoza nie jest możliwa w centrali Spółki al.to ze względu na brak uprawnień Sprzedawcy w zwartą strukturę urządzenia, w związku z czym reklamowany telewizor przekazany zostanie do weryfikacji w autoryzowanym serwisie producenta. Technicy autoryzowanego centrum serwisowego dysponują kompetencjami pozwalającymi im na stwierdzenie czy zgłaszana usterka wynika z wady materiałowej/konstrukcyjnej czy też spowodowana jest nieprawidłowym użytkowaniem. Z ostrożności pragnę wskazać, iż charakter zgłaszanych usterek (kurz pod matrycą) oraz ogólny stan urządzenia (telewizor wydziela specyficzny zapach charakterystyczny dla wilgotnych, niewietrzonych pomieszczeń) może świadczyć o przekroczeniu warunków eksploatacji oraz niewłaściwym użytkowaniu sprzętu. Biorąc pod uwagę powyższe spółka al.to informuje jak na wstępie o bezzasadności zgłoszonej reklamacji oraz informuje, iż ewentualna zmiana decyzji nastąpić może po otrzymaniu opinii autoryzowanego serwisu Producenta. Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość w przedmiotowej sprawie." W piśmie reklamacyjnym jak i w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie pisałem im, że mają 2 tygodnie na decyzję. Rozumiem że teraz będą próbowali przerzucić winę na mnie? Jak można niewłaściwie użytkować sprzęt? Jeśli chodzi o ten charakterystyczny zapach to pudełko po telewizorze miałem w piwnicy co jest oczywiste ze względu na duże gabaryty i owszem od dołu zaczęła je brać wilgoć i śmierdziało, ale w środku jest styropian, więc postanowiłem je wzmocnić folią stretch i po prostu odesłałem w nim. Co mam im teraz odpisać? -------------------------------------------------------------------- Witam, to mój pierwszy wpis więc wypada się przywitać. A teraz do rzeczy. Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem UE48H6700SL. Jakieś 3 tygodnie temu zauważyłem na ekranie swojego TV plamę u dołu ekranu. Zrobiłem więc kilka screenów w PAINT z różnymi kolorami i przez pendraka wyświetliłem na ekranie w/w cudu koreańskiej techniki. Efekt zgodny z przewidywanym. Dzwonię do serwisu EURO RTV AGD a właściwie na infolinię. Pani objaśnia że mogę zgłosić naprawę u nich albo bezpośrednio w Samsungu bo będzie szybciej. Rozejrzałem się co nie co w internecie i przeczytałem między innymi ten temat. No i zaświeciło mi się w głowie czerwone STOP. Ponieważ TV nabyłem 1.12.2014 roku czym prędzej udałem się do sklepu w celu złożenia reklamacji. Pan mnie namawiał na gwarancję. Oczywiście zgłosiłem TV jako niezgodny z umową. Poinformowałem człowieka że telewizor znajduje się obecnie w Warszawie a nie w Ostrowcu Św. Pan stwierdził że adres podam dopiero wtedy jak serwis zadzwoni do mnie. No i zadzwonił... z Tarnobrzega. Powiedziałem pani (tak, zadzwoniła do mnie pani z serwisu Samsung) że TV jest w stolicy a ona że ma zgłoszenie na adres w Ostrowcu. Powiedziałem że nie ma problemu i niech zmieni adres. No niestety, przerosło to system informatyczny samsunga i pani spokojnie powiedziała że musi zamknąć zgłoszenie a ja muszę ponownie je otworzyć w Warszawie (poprzednie też było otwierane w Warszawie) Paranoja. W trakcie rozmowy dowiedziałem się że ta wada to nie wada i że ja naczytałem się głupot w internecie i że nie mam szans na wymianę odbiornika i tego typu ble ble ble. Niestety, pani nie trafiła bo z zawodu jestem elektronikiem (20 lat w zawodzie) i po paru mocnych argumentach z mojej strony oboje stwierdziliśmy że pani nie dysponuje kompetencjami do rzeczowej rozmowy . Zgłoszenie zostało zamknięte a trzy dni od zgłoszenia reklamacji do jej zamknięcia stracone (11 do 14 listopada 2016). Zwolniłem się z pracy w dniu 14 listopada i czym prędzej pobiegłem do sklepu (warszawa/galeria mokotów) i złożyłem ponownie reklamację, pan znów próbował wcisnąć mi naprawę gwarancyjną na co oczywiście sie nie zgodziłem. Zgłoszenie zostało zarejestrowane. Jakieś 9 dni po tym fakcie zadzwonił do mnie serwis Samsunga (z Warszawy) w celu umówienia wizyty serwisowej. Opisałem w kilku zdaniach przypadłość odbiornika jako ciemne plamy (nie wiem co to za plamy, mogę tylko przypuszczać). Pan powiedział że podjedzie. Po jakiś 3 moze 4 godzinach ponowny telefon z serwisu z prośbą o przesłanie zdjecia nalepki z numerem fabrycznym. Pytanie: po co? A po to żeby serwis mógł zamówić matrycę. Odpowiedziałem że ja nie zgłaszam naprawy gwarancyjnej tylko niezgodność z umową. Pan stwierdził że musi więc sam przyjechać. No i przyjechał. Dobrze że miałem pendraka ze wspomnianymi screenami bo inaczej by się nie udało zrobić "ekspertzy" Od razu padło stwierdzenie że to brud pod ekranem. Dziwne, serwis nie ma generatora obrazu kontrolnego czy innego RGB i tak na oko wystawił ekspertyzę. Porozmawiałem chwilę z serwisantem i w trakcie tej rozmowy wyszło na to że oni akurat nie czyszczą matryc bo plamy pojawiają sie ponownie oraz to że po wymianie matrycy nie ma gwarancji że plamy nie wystąpią ponownie.
-
0 punktówhttps://hdtv.com.pl/threads/gwarancja-samsunga-uwaga.116935/ oczywiscie masz racje, dlatego warto przeczytac jak samsung traktowal podobne przypadki w przyszlosci , kliknij na link wyzej cytat Widoczne plamy na ekranie, są to wewnętrzne zabrudzenia matrycy powstałe wskutek osadzającego się kurzu. Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej. Z tego powodu odrzucamy roszczenia klienta, usunięcia tej usterki na zasadach gwarancji. Sporządzono dokumentację fotograficzną.'' Odnosząc się do karty gwarancyjnej i ww. punktów, to: pkt.5 Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez APS firmy Samsung. pkt.7 Gwarancja nie obejmuje: a) okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia. itp). b) usunięcie lub instalacja produktu, czyszczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego (np. głowic, układów optyki). Niezła jazda. BARDZO DUZO PRZYKLADOW W LINKU WYZEJ WEWNĘTRZNEGO ZABRUDZENIA KURZEM MATRYCY. Dziś był serwisant z Zabrza u mnie i wydał diagnozę, że ciemniejsze plamy na ekranie (matrycy tv Samsug 40F5500) to na 100% efekt zakurzenia od wewnątrz matrycy (nie efekt cloudingu, murry ect, uszkodzeń, zużyć led). WYSTAWIŁ GOTOWCA którego już ze sobą przywiózł )) Z DIAGNOZĄ, która traktuje o odrzuceniu przyjęcia reklamacji/naprawy... z uwagi na zabrudzenie kurzem OD WEWNĄTRZ! Całość jego diagnozy trwała może 2 min po czym powołał się na ptk. 7 karty gwarancyjnej (gdzie nota bene nie jest napisane, że nie obejmuje zabrudzenia OD WEWNĄTRZ!) i odmówił przyjęcia sprzętu, bo samsung... tego nie honoruje. Koszt czyszczenia - 250zł ))) i gwarancji nie ma, czy się nic nie uszkodzi No to pięknie. DLA MNIE JEST ŚMIESZNE, że WADA FABRYCZNA ( w moim mniemaniu takową jest - złe złożenie matrycy, ramy tv która może skutkować dostaniem się tam kurzu, albo używanie niewłaściwych komponentów) nie jest uwzględniana. PYTANIE DO SPECÓW: jak można zabrudzić kurzem TV OD WEWNĄTRZ??? dlaczego to moja wina ? rozumiem, gdyby to było zewnętrzne zabrudzenie, uszkodzenie- OWSZEM. ale tv był użytkowany zgodnie z zaleceniami i przeznaczeniem TV jest i był użytkowany w NORMALNYCH warunkach, niestety nie mieszkam na wahadłowcu NASA... ale w normalnym, cywilizowanym mieszkaniu. TV ma rok z haczykiem i takie klocki, a jeszcze te SURREALISTYCZNE ARGUMENTY... odwołałem się mailowo do Samsunga przez ich formularz. Zastanawiam się co odpowiedzą. Na pewno sprawy tak nie zostawię i nie wykluczam wystąpienia na drogę cywilnoprawną. Śmieszne jest, że gdy kurz się dostanie do podzespołów i coś się spali - uwzględnią/wymienią ale gdy się dostanie między matrycę to już NIE (mimo, że takie dostanie się tam kurzu NIE JEST zależne od użytkownika, ale od tego JAK ZOSTAŁ TV ZŁOŻONY, jak jest szczelny) byłbym wdzięczny za wszelkie informacje, jeśli komuś się udało pomyślnie załatwić ten problem.. w jaki sposób, jaką linią, opcją itp. =============================== Zacznę od tego, iż to ja rozpocząłem ten wątek na forum wspomnianym przez HQ150. Postanowiłem się tutaj zarejestrować, aby szukać porady co i jak z tym fantem zrobić. Zacznę od tego, iż sprawa owego przebarwienia (sam nie wiem jak to nazwać) została zgłoszona niezwłocznie jak ją zauważyłem Gwarantowi - firmie Samsung. Po jakimś tygodniu przyjechał Pan z serwisu, tylko spojrzał, porobił sobie temu zdjęcia i wręczył GOTOWIEC wydrukowany z przyczyną odmowy naprawy, czy po prostu zabrania do serwisu na dalsze oględziny, czy nawet demontaż w celu sprawdzenia, czy to faktycznie kurz jak stwierdził serwisant. Jestem zażenowany postępowaniem firmy Samsung i raczej jest to ostatni produkt tej firmy. Zrozumiałbym to jakby TV miał np. 5 lat, ale nie 11 miesięcy. W tej chili rok. W sumie kupiłem ten TV i jako użytkownik nie miałem wpływu na dostanie się kurzu za matryce. Tv stoi w pokoju dziennym, a nie w kotłowni. Po wyłączeniu TV plam nie widać. Najbardziej nieestetycznie wygląda to na jasnych kolorach (już kiedyś ktoś zwrócił mi uwage). Mało tego ostatnio jestem tak przeczulony na punkcie tego tv, że zauważyłem w drugim rogu dwie, mniejsze okrągłe plamy, które dopiero zaczynają wychodzić...
-
0 punktówNawet nie wiesz, co to gwarancja 😅 Polecasz zamiast najnowszego 77 qd-oled przepłacone sony na starym panelu samsunga w 65 calach pisząc jaki to szajsung niedobry 😆 A do tego jeszcze jesteś PiSiorem 🍆 Ja? Dobre 😄
-
0 punktów"Dzięki" tobie niestety zobaczyłem wpis tego kolesia, którego mam od lat w ignorowanych. Polecam z marszu wykluczać takie indywidua poprzez funkcję ignorowania. Wstawiaj więcej fajnych zdjęć, bo ostatnio na forum widzę tylko puste strony - jakieś pokraki gryzą się pod dywanem
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktówW bibliotece serwisu VoD Player zadebiutował pierwszy odcinek serialu "Lipowo. Zmowa milczenia"! Poniżej poznacie bliżej bohaterów oraz fabułę pierwszego epizodu. Przeczytaj całość
-
0 punktówW domu mam klime. Wiec u mnie sprzęty się nie pocą a pracują w komfortowych warunkach. idz lepiej pisz do kogoś, kogo przekonasz. Mnie sobie odpuść. jesli myślisz ze obrażając ludzi na forum osiągniesz efekt. To tak. Ale odwrotny od zamierzonego. Obrażanie innych to akt ostatni akt desperacji. 😂😂😂 lepiej porozmawiaj z szefem aby na szkolenie wysłał i do do dobrego instruktora niech kasy nie szczędzi. 😂😂😂
-
0 punktówJa przynajmniej ustawiam pod siebie a ty walisz na maksa 😂😂😂 czy kalibrator z 20 letnim stażem wysyła ci instrukcje na @ Bo sam nie potrafisz Oj dyrektor nie będzie zadowolony bo statystyki raczej marne. To jak przekonałeś kogoś do qd oleda czy jednak wracasz do noszenia teczki dyrektora bo w tej robocie się nie sprawdziłeś.
-
0 punktówFirma Samsung przekazała, że liczba jej telewizorów podłączonych do Internetu w Polsce osiągnęła kolejny kamień milowy. Modeli Smart TV tego producenta jest już w domach polskich użytkowników 3,5 miliona. Rozrywkę na wysokim poziomie oraz integrację z innymi urządzeniami w domowym środowisku zapewniają system Tizen i platforma SmartThings. Przeczytaj całość
-
0 punktówW sierpniu zdecydowanie warto zajrzeć do biblioteki platformy VoD Player. Od początku miesiąca udostępniane są tam kolejne hitowe filmy i seriale, a także programy rozrywkowe! Co można już obejrzeć, a co pojawi się w najbliższych dniach? Przeczytaj całość
-
0 punktówJuż we wrześniu ruszy nowy, piąty sezon serialu "Kanapowczynie"! W tej edycji głównymi bohaterkami będą panie ze Śląska. Co czeka widzów w nowych odcinkach? Emisje w TTV i online w Player. Przeczytaj całość