Jump to content

Michal1992

Użytkownik
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

53 Excellent

About Michal1992

  • Rank
    S-VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gregory miałeś rację. Po problemach z Samsungiem podchodziłem sceptycznie do czyszczenia Sony. Ale miałeś rację. Jednak matryca Lg. To jest to. Zero problemów. Można czyszcic nawet szmatą od podłogi. Nic nie schodzi. Pomimo tego że mnie stac. Nawet nie podchodzę do a95l bo to matryca od Samsunga więc na 100% będą problemy. Problem pojawił się dlatego że miałem remont i musiałem przenieść do drugiego pokoju. I wiadomo tam dotknę tam dotknę i odciski zostaną. zero problemów mikrofibrą i h20. Zwilżenie gdzie paluch i przetarcie na sucho. Ideał jak ze sklepu. Jednak matryca od lg. Żadnych Samsungów
  2. Ale co ma wymyślać. Wszyscy chyba nie wymyślają. Na wyżyny intelektualne jedynie pną się serwisanci, twierdząc że klient wymyśla. Panie wszystko jest ok.
  3. Dokładnie to nie wiem, bo nie jesteśmy w dobrych stosunkach. Mówił że wpuściłem go na minę sprzedając ten telewizor.
  4. Mój sprzedany s95b padł. Ale słabą elektronikę ma ten samsung. Nawet 2 lat nie wytrzymał. Z tego co wiem problemem okazała się konsola. Czy samsung nie może zrobić telewizora współpracującego z konsolą. Przecież reklamują oled jako dla graczy.
  5. kupując Samsunga każdy połasił się na 2 tys i cenę. Niestety problemy pojawiły się po czasie. Kto wiedział że po usunięciu folii tv nie da się wyczyścić. Czy pojawia się kolejne problemy. jak to mówią mądry Polak po szkodzie. Nie jestem jakimś dużym specjalistą w zakresie tv. Ale czy ktoś inny stosuje folię na panelach. W Sony się z tym nie spotkałem.
  6. Dzwoniłem na infolinię LG, Samsunga oraz Sony. Powiedzieli że warunkiem uznania wypaleń jest korzystanie z wygaszacza ekranu oraz czujnika światła. Jeśli ktoś ma to nieaktywne to nie uznają. Pytałem czy można oglądać programy informacyjne oraz czy jest jakiś dzienny limit. Można nie ma. Jedynie trzeba pamiętać o wygaszaczu i czujniku światła.
  7. Ale nie jest napisane że nie mogę oglądać info. Co to znaczy przez długi czas. Czy 20h to jest długi czas czy 2 tys godzin jak rtings długi czas. Co to znaczy długi czas według Sony. Gdzie to jest zdefiniowane. Dla jednego długo to 20 h dla drugiego 2 tys a dla 3 20 tys. Należy unikać to też nie to samo co zabronione jest używanie programów telewizyjnych tj. TVN 24 Polsat News, TVP info na naszych telewizorach. Jeśli używasz nie naprawimy ci. Masz takie zapisy. Ja nie widzę.
  8. Gdzie w instrukcji jest napisane że nie mogę grać przez cały dzień, albo oglądać info od rana do wieczora. Mam oled od Sony. W którym miejscu jest tak napisane. Albo inaczej gdzie jest napisane, że mogę oglądać info tylko przez 2-3 h dziennie. Oraz nie mogę korzystać z trybu zywy czy dynamiczny wgranego w telewizor.
  9. Dla mnie telewizor służy do oglądania tv. Skoro do tego się nie nadaje to znaczy się że jest wadliwy. Seat też nie pisze w instrukcji że można przejechać dziennie tylko 100 km. Także zastanów się co piszesz. Skoro stać mnie na prąd to sobie oglądam od rana do wieczora tv. A skoro telewizor po roku lub 2 wysiada. To od tego jest gwarancja. W czym problem bo nie rozumum.
  10. Powiem tak jeśli mam ochotę to będę grał od rana do wieczora czy oglądał TVP info 24h/dobe i Sony czy Philips niech na drzewo spadają. Skoro nie potrafią zrobić tv żeby był sprawny to niech wymieniają. Proste.
  11. A środek czerwonego ekranu to wypalenia od czego. W tych miejscach loga kanałów nie ma.
  12. @grundigjestem załamany. Zdjęcia które wrzicasz dowodzą że oled pali się nie tylko od pasków info ale od wszystkiego.
  13. a z innej beczki zadam pytanie. Z uwagi na to, że bardzo często oglądam sport. Jak ograniczyć możliwość wypalenia matrycy?
  14. Miał pokazuje 65 Mbit/s, na filmie bez litości 2 ale np. na netflixie pokazuje mi 25 Mbit/s a tv pokazuje mi 15 Mbit/s więc nie wiem na ile to wiarygodne kto pokazuje prawidłowo
×
×
  • Create New...