pmcomp 1 498 Napisano 29 Lutego 2020 Jak się Wam podoba? 1 2 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian gurazda 86 Napisano 29 Lutego 2020 No rewelacja nowa jakość w wyświetlaniu obrazu 😂 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barteekk 8 Napisano 29 Lutego 2020 (edytowane) Ile on ma przepracowanych godzin Ciekawe co to za gierka, że aż na czarno wywaliło po prawej stronie obraz Edytowane 29 Lutego 2020 przez Barteekk 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 691 Napisano 29 Lutego 2020 Oj, oledy przeciez sie nie wypalaja 😛 2 1 1 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LV426 736 Napisano 29 Lutego 2020 Widać od razu że "nieświadomy użytkownik" i teraz narzeka 🤭 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 29 Lutego 2020 Mocno wypalona matryca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 29 Lutego 2020 Godzinę temu, LV426 napisał: Widać od razu że "nieświadomy użytkownik" i teraz narzeka 🤭 A kto narzeka? To nie jest mój telewizor. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 29 Lutego 2020 A kto narzeka? To nie jest mój telewizor.A w jakim celu to wstawiłeś? Czemu ma to służyć? Zero info na ten temat dałeś. Oledy się wypalają. To wszyscy wiedzą o takich przypadkach. Humor to ma komuś poprawić? 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 1 Marca 2020 (edytowane) 11 godzin temu, pmcomp napisał: A kto narzeka? To nie jest mój telewizor. to napisz co takiego oglądał że taką magiczną degradację ma wygląda jakby się komuś udało wypalić tylko czerwony "luminofor" w kształcie nieregularnego placka na środku jedyna możliwość to chyba taka że używał jako monitora i mu się tak wypaliła tapeta z pulpitu Edytowane 1 Marca 2020 przez klaus71 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 1 Marca 2020 Czy wy juz słabo widzicie ??? Wypalenia sa praktycznie wszędzie. Nie wiem co oglądał, nie pytałem, nie interesowało mnie to. 22 godziny temu, STELVIO napisał: A w jakim celu to wstawiłeś? Czemu ma to służyć? Zero info na ten temat dałeś. Oledy się wypalają. To wszyscy wiedzą o takich przypadkach. Humor to ma komuś poprawić? Nie widziałem jeszcze bardziej wypalonego OLEDa. 1 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC 331 Napisano 1 Marca 2020 (edytowane) Serio nie widziałeś? To idź do sklepu :D Tam jest zero kontroli nad tym (codzienne nagłe gaszenie itd.) więc można zobaczyć dużo lepsze kwiatki. Co to jednak zmienia? Nic. Każdy wie jak jest i każdy wie, że to incydentalne zdarzenia. Twój kolega ma jak widać zero wiedzy na temat obsługi tego typu telewizora. Edytowane 1 Marca 2020 przez MarcinC 3 2 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 1 Marca 2020 Godzinę temu, MarcinC napisał: Twój kolega ma jak widać zero wiedzy na temat obsługi tego typu telewizora. To prawda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prospero 2 Napisano 2 Marca 2020 Kolega może i wiedzy nie ma ale Philipsy żyją własnym życiem. Wiem bo nam. Mój się potrafi włączyć sam nawet i 3x pod rząd po kilku minutach od jego wyłączenia. Kolor żółty już praktycznie nie istnieje na 88% powierzchni matrycy. Serwisu nie ma. Nie w tym kraju, sprzedawca odpowiedzialności wziąć nie chciał. Po kolejnych aktualizacjach jest tylko gorzej. Np. po ostatniej losowo potrafi strzelać z głośnikow nawet niskiego ustawienia dźwięku odglosami. Głośność trzasków obudxiłaby umarłego. A dzis rano po kilku minutach stwierdził, że musi wyczyścić ekran i 2, 3 min od włączenia tv po nocy wyłącza się w wciśnięciu ok. Brak innej opcji do wyboru... To szmelc A Philips to firma krzak. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 2 Marca 2020 W sklepach sporo takich oledów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 2 Marca 2020 To tak jakby wrzucić zdjęcie rozbitej Tesli i podpisać autonomiczne auta mają wypadki. :D 2 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 2 Marca 2020 Kolega może i wiedzy nie ma ale Philipsy żyją własnym życiem. Wiem bo nam. Mój się potrafi włączyć sam nawet i 3x pod rząd po kilku minutach od jego wyłączenia. Kolor żółty już praktycznie nie istnieje na 88% powierzchni matrycy. Serwisu nie ma. Nie w tym kraju, sprzedawca odpowiedzialności wziąć nie chciał. Po kolejnych aktualizacjach jest tylko gorzej. Np. po ostatniej losowo potrafi strzelać z głośnikow nawet niskiego ustawienia dźwięku odglosami. Głośność trzasków obudxiłaby umarłego. A dzis rano po kilku minutach stwierdził, że musi wyczyścić ekran i 2, 3 min od włączenia tv po nocy wyłącza się w wciśnięciu ok. Brak innej opcji do wyboru... To szmelc A Philips to firma krzak. To już nawet nie chodzi o oleda. Sam Philips to już nie tak jak trzeba. Miałem je naście lat i zmieniłem firmę kupując oleda. Może teraz te nowe Philipsy będą lepsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prospero 2 Napisano 2 Marca 2020 Mój dziś stwierdził jak na obrazu powyżej, że będzie sobie czyścić ekran. Nie da się tego przerwać. Minęło 3.5h a on nadal wywala ten błąd po czym po chwili wyłącza cały TV. Dla mnie to syf nie firma i złom nie TV. Ile można usuwać pozostałość ekranu? Zrobiłem reset do fabrycznych... kilka razy podchodziłem bo wywalało ten komunikat i TV OFF. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 2 Marca 2020 Następna sprawa to taka ,że serwis mają także do du..py. Współczuję. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LV426 736 Napisano 2 Marca 2020 A ludzie nadal kupują... Nawet tutaj na forum nie raz trzeba komuś tłumaczyć dlaczego ta firma ma obecnie taką opinię i odradza się zakup. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prospero 2 Napisano 2 Marca 2020 Mój nadal uparcie chce odświeżyć ekran. TV da się włączyć tylko na ok 1 do 2 min. I zaraz się wyłącza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 2 Marca 2020 15 minut temu, Prospero napisał: Mój nadal uparcie chce odświeżyć ekran. TV da się włączyć tylko na ok 1 do 2 min. I zaraz się wyłącza. Od dawna ostrzegam tu na forum ludzi przed Philipsem, ale są tacy naganiacze jak @FrankyGoes którzy bez mrugnięcia powieką polecają ten szmelc każdemu. Współczuję problemu, to wygląda jak jakiś błąd w sofcie, a z doświadczenia wiem że u Philipsa takie rzeczy reklamuje się ciężko. Być może długa kompensacja matrycy po 2 tys godzin jest skopana na Philipsach. Nikt tego wcześniej nie przetestował w TP Vision bo musieliby używać swoich TV przez 2 tys godzin co jest udręką dla każdego. Najśmieszniejsze jest to, że jak piszę tutaj na forum o błędach w sofcie Philipsa, to ludzie odpowiadają, że ich to nie dotyczy bo podłączą jakąś przystawkę smart-tv i problem z głowy. Mało kto zdaje sobie sprawę, że firmware w TV to system operacyjny odpowiedzialny za każdą funkcję. Błędy tam obecne mogą uwalić całkowicie sprzęt, który mechanicznie i elektrycznie jest przecież jeszcze sprawny. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llukk 102 Napisano 2 Marca 2020 (edytowane) Spójrz na najnowszą recenzje Philipsa 984 gdzie skopany jest dolby vision w tv kosztującym ponad 20tys. Rok temu chciałem kupić philipsa oleda 903 ale po przeczytaniu instrukcji(w kwestii wypaleń) podarowałem sobie i pół roku później kupilem lgw8. Jednak kwestia co do utwalania powidokow może się przydarzyć kazdemu bo taka cecha technologii. Choć teraz producenci poprawili znacznie ten aspekt. tu pytanie do Macieja Kopra :w kazdej recenzji oleda podkreślana jest informacja, że kalibrowanych jest kilka tysięcy telewizorów oled i kwestia powidokow to pojedyncze przypadki. Tylko ile jest skalibrowanych tv po roku czy dwoch lat użytkowania, a ile to są nowe tv? Czy można uscislic te informacje wiadomo na nowym tv kwestia pojawienia się powidokow jest bardzo mała w porownaniu do odbiornikow starszych. Edytowane 2 Marca 2020 przez llukk 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 2 Marca 2020 Podejrzewam, że są to mniej niż półroczne tv. Ale mogę się mylić. Ja robiłem po trzech miesiącach chyba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prospero 2 Napisano 2 Marca 2020 U mnie problem goni problem a co wersja softu to gorzej. To co widać to pikuś bo jeszcze brakuje żółtego koloru na 80% matrycy licząc po 40% od środka i z lewej i z prawej. Widać to na żółciach i zieleniach... mają inne odcienie. Problemy z dźwiękiem, restarty, problemy z pilotem. Tryby awaryjne, których od tak nie da się wyłączyć... Chyba muszę skończyć z tą farsą bo się w domu śmieją więc jak nie Philips to co? Poniżej kilka zajawek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamcyk26 10 Napisano 2 Marca 2020 Chyba masz tez wypalone napisy (na srodku na dole). Czy to bardziej od kanalow info? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach