Skocz do zawartości
Juras Juras

Wymiana tv oled LG

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.02.2020 o 15:19, Ktoś Znany napisał:

Witam.

Dolaczam sie do tematu z moja reklamacja na 55b7v.

U mnie przestalo dzialac odswiezanie pikseli i na czarym tlr na samym dole mialem lekkie wypalenie paska windowsa od PC.

Generalnie zglaszalem tylko niesprawnosc funkcji odswiezania, a samo to wypalenie wgl nie przeszkadzalo bo przy filmach nie bylo tego widac. 

Pr,yjeli mi gwarancje i srrwisant przyjechal wymienic mi matryce z chyba karta graficzna nie pamietam za bardzo bo sie spieszyl i zadnego pokwitowania nie zostawil. Powiedzial tylko, ze jest to w ich systemie i beda do mnie dzwonic jeszcze. A matryce mam nowsza i ta nie powinna sie przepalac. (Nowa matryca jak jest wylaczona to ekran jest niebieskawy  a stary byl czerwonawy, druga roznica to poprzednia odbijala mniej swiatla, a nowa wydaje mi sie byc bradziej lustrzana i wyrazniej widac odbijajace sie jasne rzeczy w domu lub swiatlo za oknem. Nastepna najwazniejsza roznica jest jasnosc wyswietlania. Nowa matryca znaczaco mniej podswietla kolory jak i bialy. Na starej matrycy podobal mi sie efekt razacych blyskow burzy czy reflektorow ze sceny koncertowej. Teraz niestety nie ma az takiego efektu. Sa tez tego plusy bo na konsoli ps4 czesto mialem problem z wyswietlaniem bardzo jasnych i mocno zaciemnionych scen. Ciezko bylo przystroic grafike, zeby bylo widac wszystkie szczegoly na jasnych i ciemnych elementach rownoczesnie.

Jak myslicie reklamowac dalej tv? Troche czuje sie zmieszany bo jednak to nie jest ten sam wyswietlacz co byl i mam wrazenie, ze celowo zmniejszyli podswietlanie by juz nie dochodzilo do kolejnych reklamacji. Ale kupujac tv mialem specyfikacje taka, a nie inna ANSI. 

Moge sie odwolac i powiedziec, ze chcialbym nowy model tv skoro poprzedni byl wadliwy wypust lub zwrot pieniedzy?

 

Powtarzam jeszcze raz to co napisałem w wątku o B7: popełniłeś błąd że nie masz pokwitowania wymiany matrycy. To że to jest odnotowane w systemie gdzieś tam, nie znaczy że jak będziesz potrzebował tej informację to ją dostaniesz od LG. Powinieneś mieć taki papier w domu i tyle. Postaraj się naprawić ten błąd i dzwoń do serwisu żeby wpisali Ci wymianę w karcie gwarancyjnej. 

Co do tego że masz inną matrycę, to jest to ciężki temat. Musiałbyś jakoś udowodnić że nowa matryca wyświetla inaczej obraz niż stara, np pomiary jasności starej matrycy, które się wykonuje podczas profesjonalnej kalibracji i takie same pomiary nowej matrycy. W takim przypadku nawet gdybyś miał fotki, to na niewiele się to zda, bo wystarczy inaczej ustawić aparat żeby uzyskać drastycznie inne efekty, czyli zdjęcia nie są żadnym dowodem. Być może wystarczy tylko zmierzyć nową matrycę - jeżeli pomiar znacząco będzie się różnił od tego co mówiła specyfikacja dla B7 to może to będzie wystarczający dowód. 

Skutecznie żądać nowego modelu, albo nawet zwrotu gotówki możesz przy drugiej reklamacji tej samej wady (czyli ekranu), pod warunkiem że reklamowałbyś to w sklepie z tytułu rękojmi, a nie u gwaranta. Do tego musiałbyś mieć oczywiście kwit, którego teraz nie masz mówiący o uznaniu poprzedniej reklamacji i wymianie matrycy. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos moze pokazac lub wrzucic zdjecie w ktorym miejscu ma byc podbita ta ksiazeczka gwarancyjna lg? Na okladce czy pod ta tabela napraw? Co tam ma byc pieczatka sklepu i numer seryjny telewizora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktos moze pokazac lub wrzucic zdjecie w ktorym miejscu ma byc podbita ta ksiazeczka gwarancyjna lg? Na okladce czy pod ta tabela napraw? Co tam ma byc pieczatka sklepu i numer seryjny telewizora?
Na okładce technik wpisuje szczegóły naprawy? Ty tak serio czy trollujesz?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam w jaki sposób ma być podbita ta książeczka (karta gwarancyjna) jakie informacje tam się muszą znalezc bo mam daleko do sklepu i nie chce jeździć dwa razy, gdyby się okazało że ktoś w sklepie nie wie co tam należy wpisać i gdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Brudziszewski napisał:

Pytam w jaki sposób ma być podbita ta książeczka (karta gwarancyjna) jakie informacje tam się muszą znalezc bo mam daleko do sklepu i nie chce jeździć dwa razy, gdyby się okazało że ktoś w sklepie nie wie co tam należy wpisać i gdzie.

Kolego nie wiem gdzie Ty w obecnym czasie chcesz się udać jak wszystko zamknięte. A jeśli chodzi o twoje pytanie nic nie musisz mieć podbite. W lutym wymieniałem matryce i wcześniej zgłaszałem usterkę na stronie LG. Kupowałem telewizor z marketu przez internet i nie miałem podbitej gwarancji. Wysłałem im tylko dowód zakupu w postaci faktury w pdf przez internet bo tak chcieli. A także poprosili, żebym zrobił zdjęcie tabliczki znamionowej z tyłu TV wpisał na ostatniej stronie karty gwarancyjnej dane jakie znajdują sie na tej tabliczce tj. Model, serial no czyli numer seryjny, Purchase Date czyli date zakupu i Customer's Signature czyli twój podpis i tyle. Wysłałem im zdjęcia i załatwione. Przyjechał gość i wymienił matryce w domu i nawet mu nie pokazywałem tej gwarancji bo nie chciał. Mówił, że odznaczone będą mieli to w systemie.

9 minut temu, maniak84 napisał:

Kolego nie wiem gdzie Ty w obecnym czasie chcesz się udać jak wszystko zamknięte. A jeśli chodzi o twoje pytanie nic nie musisz mieć podbite. W lutym wymieniałem matryce i wcześniej zgłaszałem usterkę na stronie LG. Kupowałem telewizor z marketu przez internet i nie miałem podbitej gwarancji. Wysłałem im tylko dowód zakupu w postaci faktury w pdf przez internet bo tak chcieli. A także poprosili, żebym zrobił zdjęcie tabliczki znamionowej z tyłu TV wpisał na ostatniej stronie karty gwarancyjnej dane jakie znajdują sie na tej tabliczce tj. Model, serial no czyli numer seryjny, Purchase Date czyli date zakupu i Customer's Signature czyli twój podpis i tyle. Wysłałem im zdjęcia i załatwione. Przyjechał gość i wymienił matryce w domu i nawet mu nie pokazywałem tej gwarancji bo nie chciał. Mówił, że odznaczone będą mieli to w systemie.

A i jeszcze jedno gość pokazał mi dokument, że wymieniono mi matryce podpisałem i powiedział, że jak chce to mogę sobie zrobić zdjecie. Więc dla pewności w tel. mam potwierdzenie kiedy i co było naprawiane. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zgłosiłem swojego Oleda 55EG9A7V na reklamację po 1,5 roku od zakupu po zarejestrowaniu telewizora na stronie LG. Wysłałem im również zdjęcia wypalen. Dostałem taką zdawkowa odpowiedź: 

"Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o. Uprzejmie informujemy, iż w zaistniałej sytuacji należy w pierwszej kolejności wykonać kilkukrotnie (5 razy w odstępach 2-godzinnych) opcję "odświeżania pikseli" dostępną w ustawieniach TV - Obraz - Ustawienia trybu obrazu - Opcje obrazu - Redukcja szumów. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu. Zachęcamy również do wzięcia udziału w ankiecie znajdującej się na dole niniejszej wiadomości, której wypełnienie pozwoli na ocenę jakości naszej pracy. Z poważaniem, XY"

ale nie mogę się tego doszukać, ktoś coś ? Mogę ustawić tylko poziom redukcji szumów, opcji odświeżania panela,pikseli nie widzę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informację nt wypaleń, powidoków. Czy ewentualne ich pojawienie jest bardzo widoczne podczas normalnego oglądania bez kolorowych plansz testowych. Na obecnej plazmie też mam lekkie wypalenie na dole ekranu z paska windowsa ale nie widać tego w ogóle podczas użytkowania. 

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zdjecie  powidoku z kanalu  tvn z innego watku na forum. Link  do tego watku

https://hdtvpolska.com/forum/topic/43329-przebarwieniawypalenia-ma-matrycy-oled-co-w-związku-z-tym/page/6/

 

oled_2_b.jpg&key=1cc0a693586e72b1b9b8db9

 

Na zdjeciach    powidok  z kanalu  tvn , dzien dobry tvn.  Gdyby   oprawa graficzna  byla transparentna jak logo kanalu  tvn to powidokow nie bedzie.  Nie wiem komu potrzebne jest jaskrawe  logo   na dole  ekranu  dzien dobry tvn i ten  wielki zegar.  Wyslalem list do kanalu tvn   tej sprawie.Jesli ktos chce tez moze wyslac list. IM wiecej osob zglosi problem tym szansa na  zmiane  jest wieksza.

Otrzymalem taka  odpowiedz.

Szanowny Panie,

Dziękujemy za nadesłaną wiadomość.

Sugerujemy w poniższej sprawie kontaktować się bezpośrednio z redakcją programu „Dzień Dobry TVN”.

Poniżej podajemy namiary:

 

 

"Dzień Dobry TVN"

ul. Marszałkowska 76

00-517 Warszawa

tel.: (48 22) 453 58 78

e-mail: ddtvn@tvn.pl              

 

 

Kontakt możliwy jest również przez fanpage „Dzień Dobry TVN” w serwisie Facebook.

 

 

Z poważaniem,

 

 

Zespół Współpracy z Widzami

www.tvn.pl  

Jest mała szansa ze  tvn cos zrobi w tej sprawie ale warto  wyslac list.Wiele stacji telewizyjnych zmienilo   logo na prosbe telewizdzow.Najbardziej oporne stacje to wlasnie TVN i  AXN.

        

Niestety statyczne nieprzezroczyste  logo i paski   informacyjne  takie  jak na kanalach    tvn 24 hd  ,  tvp info hd , axn hd   jest  bardzo niebezpieczne  dla telewizorow OLED.

Ludzie  pracujacy w tych stacjach telewizyjnych  doskonale wiedza o tym problemie.Swiadomie  niszcza telewizory telewidzow.

Przyklad  odpowiedz od kanalu AXN  Z 2013 ROKU. Do 2020 roku nic nie zrobili, podobnie jak   tvn24  hd.Nizej  wiadomosc     oryginalna od kanalu AXN.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych widzów wprowadziliśmy już pewne zmiany. W czasie nadawania bloków reklamowych logo AXN jest transparentne. Równocześnie staramy się aby widzowie nie mieli problemu ze znalezieniem naszej stacji i z identyfikacją kanału poprzez logo. Staramy się też za każdym razem aby o zaistniałym problemie informować naszą centralę w Budapeszcie.
Pozdrawiam


Czy logo AXN może być mniej widoczne w czasie nadawania?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wprowadziliśmy już zmiany. W czasie nadawania bloków reklamowych i promocyjnych logo AXN jest transparentne

Inne odpowiedzi na listy z 2013 roku. ,Kanal EUROSPORT.

Dzień Dobry,
Kwestia przez Pana poruszona jest nam znana. Otrzymaliśmy w tej sprawie kilka sygnałów, które zostały przesłane do siedziby Eurosportu. Jesteśmy przekonani, że w najbliższym czasie logo ulegnie modyfikacjom pod tym względem. Znaczki ograniczeń wiekowych nie są przez nas stosowane.
Pozdrawiamy,
Eurosport Polska

Informację z sygnałem od Pana przesłaliśmy do siedziby w Paryżu. Przezroczystość loga nie zależy w żaden sposób od nas w Polsce. Osobiście także uważam, że jest to dobry pomysł. Po prostu musimy poczekać..
Dziękuję raz jeszcze.
Eurosport Polska

Dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę kwestię. Nasi graficy podjęli już prace nad wdrożeniem półprzezroczystego logotypu. W najbliższym czasie powinno się ono pojawić antenie naszych kanałów.
Z poważaniem,
Eurosport Polska

Szanowny Widzu,
Bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten dotychczas nie poruszany, a jakże ważny problem.
Problem istotny nie tylko ze względu na ochronę praw konsumentów i naszą wolę dostarczania produktu możliwie najwyższej jakości oraz bezpiecznego dla widzów i sprzętu, lecz zagadnienie dotykające sprawy dla nas najważniejszej - Państwa satysfakcji.

Nasycenie logotypu zostanie obniżone w możliwie najszybszym czasie.

z wyrazami szacunku,
Zespół Fox International Channels Polska

 

Na wielu kanalach  telewizyjnych  logo  jest transparentne czyli  polprzezroczyste.Takie logo  to nie przypadek, to listy od wielu osob  posiadajacych  telewizory plazmowe z HDFORUM przyczynily sie  do zmiany logo na polprzezroczyste od mniejszych nadawcow  takich jak np ATM Rozrywka,KINO POLSKA,FOX HD,DISCOVERY,13 ULICA,ALE KINO,TVP 1,TVP2 ,TVP SPORT ,CANAL+, Eurosport i  wielu innych.

Jesli nikt  nie bedzie zglaszal problemu  i nie bedzie  wysylal listow   np do kanalu AXN ,  TVN- telewizja sniadaniowa,TVP- pytanie na snadanie- oprawa graficzna fatalna  jak TVN 24. to zmiany  oprawy graficznej nie bedzie.

To wazne , AXN nalezy  obecnie do  firmy Sony.Sony produkuje telewizory OLED.Przezroczystosc logo na kanale AXN powinna  byc przynajmniej taka jak na kanale ATM ROZRYWKA.ATM ROZRYWKA  ma  bardzo dobre logo a  AXN  amatorskie.

Jesli   ktos chce moze wyslac  list do kanalu  AXN.

https://www.axn.pl/dodatki/kontakt

 

Napisac kilka slow   lub wyslac link   do  internetowej strony Sony.Zalatwimy  polprzezroczyste  logo na tym kanale w kilka dni

Poniżej podano przykłady obrazów, które mogą spowodować wypalenie matrycy:

Paski z napisami służące do wyświetlania wiadomości, nagłówków itp.

Menu ekranowe, przewodniki po programach, logo kanałów itd.

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00173479

Nieprzezroczysta  jaskrawa  grafika  ekranowa   jest bardzo niebezpieczna dla telewizorow OLED. Najbardziej niebezpieczna    oprawa graficzna i logo  na kanalach tvn24 hd . tvp info hd , polsat news Przyklad na zdjeciu nizej.

.Grafika na kanalach telewizji sniadaniowej  tvn, dzien dobry tvn    , tvp, pytanie na sniadanie.

Logo  AXN,  logo bardzo zle.

 

 

OLED LG.jpg

Edytowane przez grundig
  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poważnie? 🤭

A co to telewizję obchodzi to, że ktoś ma OLEDa i się wypala? Zaraz..."TV OLED się nie wypalają i to był problem tylko pierwszych modeli. Przy normalnym użyciu będą świecić i 50 lat". Tak to szło? To jak w końcu jest? Jednak się psują od samego oglądania telewizji? W sumie to kara za oglądanie tego ścieku. 

Niech się producent tv martwi tym, że robi nietrwały produkt. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zaprzeczam , wypalaja sie. Dotyczy   starych i nowych modeli.

Takie   same posty   czytalem   w 2013  na  hdforum.  Dla wielu stacji  telewizyjnych zmiana oprawy graficznej nie stanowi zadnego problemu. Nawet  dla BBC.

Wiele osob  ktorzy posiadaja  telewizory OLED nie wie  jakie moga byc skutki  ogladania  tvn 24 hd , tvp info  hd  , axn hd   itp.

 Ja tez mam  telewizor OLED , nie ogladam  tych kanalow.Informacje  z Polski i ze swiata sa w internecie.

Edytowane przez grundig
  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może gdyby te tv były bardziej popularne (a w recenzjach nie ściemniano i pisano jasno, że się wypalić mogą od oglądania kanałów "info"), to może stacje telewizyjne by robiły tak jak kiedyś chyba, że zmieniano loga na mniej jaskrawe i co jakiś czas ich położenie. Pamiętam coś takiego i nie wiem na pewno ale myślałem,  że to było ze względu na plazmowe tv z którymi problem był większy jak w przypadku OLED 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwazam ze  telewizory OLED sa jeszcze bardziej podatne na powidoki  niz telewizory plazmowe. Mam  kilka telewizorow  plazmowych

 Napisze jeszcze raz .Dla wielu  zagranicznych stacji telewizyjnych zmiana oprawy nie  jest zadnym problemem.Telewidz  jest najwazniejszy.Bardzo dobrym przykladem  jest  Australia.Wszystkie kanaly telewizyjne  musza nadawac     z polprzezroczystym  logo , taki  jest obowiazek. Po zdarzeniu z 2006 roku.

skan dvb-t   z 2008 roku

https://www.youtube.com/watch?v=MO6mBoI7m_k

 skan dvb-t  z 2014 roku

https://www.youtube.com/watch?v=BNWyNSOHxWQ

 2018

https://www.youtube.com/watch?v=jY3SPi8wLEY

 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Mam dokładnie ten sam problem z wypaleniem powidoków po programie informacyjnym. Zgłosiłem problem w serwisie LG i dzień później zostałem telefonicznie poinformowany, że została już zamówiona matryca i niebawem będzie się ze mną kontaktował serwisant w celu wymiany (u mnie w domu). Trzymam kciuki, że obejdzie się bez "atrakcji" i nowa matryca będzie już "współpracować". 

Nie mniej jednak, na przyszłość nie zdecydowałbym się na OLED.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po prostu  trzeba  wyslac  list do stacji telewizyjnej  .Wiele stacji telewizyjnych zmienilo logo na polprzezroczyste.Najbardziej oporne stacje  to   tvn24 hd ,AXN.

Mam  telewizor OLED Panasonica.Gdybym mial w przyszlosci kupic kolejny telewizor  na pewno bedzie to OLED  .Na  pewno Panasonic.

Wracajac do kanalow  informacyjnych to kto powiedzial ze na tego typu kanalach paski informacyjne musza byc nadawane.  OD  tego jest telegazeta.W kazdym telewizorze   jest telegazeta.Inne rozwiazanie  np kanal informacyjny  nadaje   paski informacyjne  o pelniej godzine  przez  10 minut   .Po  10 minutach  paski    znikaja  .Logo oczywiscie caly czas polprzezroczyste.

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK grundig. Wyślij ten list do Waltera i Kurskiego i koniecznie daj znać co Ci odpisali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyslalem  kilka dni temu list do tvn. Dobrze bedzie  jesli  wiecej osob wysle list.

Wkleilem   odpowiedz na moj list   kilka postow wyzej.

Szanowny Panie,

Dziękujemy za nadesłaną wiadomość.

Sugerujemy w poniższej sprawie kontaktować się bezpośrednio z redakcją programu „Dzień Dobry TVN”.

Poniżej podajemy namiary:

Dzień Dobry TVN"

ul. Marszałkowska 76 00-517 Warszawa

tel.: (48 22) 453 58 78

e-mail: ddtvn@tvn.pl    


Efektu  czyli zmiany grafiki w czasie     programu  dzien dobry tvn  nie wiadac. Nie widac tez zmiany grafiki na kanale tvn24.

Jesli  ktos  chce  tez moze wyslac list  do tvn, tvp  , axn  Argumenty  z instrukcji   telewizora   lub  z internetowej strony Sony.

Poniżej podano przykłady obrazów, które mogą spowodować wypalenie matrycy:

Paski z napisami służące do wyświetlania wiadomości, nagłówków itp.

Menu ekranowe, przewodniki po programach, logo kanałów itd

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00173479


Unikaj wyświetlania na dowolnej części ekranu statycznych obrazów o jaskrawych kolorach (włącznie z białym), zegarów i logo.

 

 

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Nurnik napisał:

OK grundig. Wyślij ten list do Waltera i Kurskiego i koniecznie daj znać co Ci odpisali.

Ludzie są leniwi z natury. Ja nie wierzę w żadne listy, bo żeby coś drgnęło każdy musiałby lecieć na pocztę, słać listy, płacić za nie i naiwnie liczyć że to coś da.

Dodatkowo mało kto się przejmuje wypaleniami dopóki ich nie ma - problem się robi dopiero jak masz telewizor do wyrzucenia. Wtedy pisanie listów do TVN nic Ci nie da, jest już za późno i dodatkowo całą winą za tą sytuację obarczasz producenta telewizora a nie stacje telewizyjne.

Lepszym wyjściem jest po prostu nie oglądać tego chłamu. Jak im spadną słupki to sami zrobią badania i będą dokładnie wiedzieć dlaczego wśród właścicieli nowoczesnych telewizorów mają najmniejszą oglądalność. Zmniejszające się przychody z reklam, a nie jakieś listy, są w stanie w krótkim czasie zmusić korpo do różnych prokonsumenckich ruchów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie masz racje.  Lepiej  zapobiegac  niz leczyc , kliknac  i wyslac list moze kazdy kto przeczyta  ten temat  

Jesli   chodzi o listy  to mam na mysli    e-mial ,    czyli   np kontakt w linku nizej.

https://www.axn.pl/dodatki/kontakt

 tvn, kontakt w linku nizej

https://www.tvn.pl/kontakt

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ludzie są leniwi z natury. Ja nie wierzę w żadne listy, bo żeby coś drgnęło każdy musiałby lecieć na pocztę, słać listy, płacić za nie i naiwnie liczyć że to coś da.
Dodatkowo mało kto się przejmuje wypaleniami dopóki ich nie ma - problem się robi dopiero jak masz telewizor do wyrzucenia. Wtedy pisanie listów do TVN nic Ci nie da, jest już za późno i dodatkowo całą winą za tą sytuację obarczasz producenta telewizora a nie stacje telewizyjne.
Lepszym wyjściem jest po prostu nie oglądać tego chłamu. Jak im spadną słupki to sami zrobią badania i będą dokładnie wiedzieć dlaczego wśród właścicieli nowoczesnych telewizorów mają najmniejszą oglądalność. Zmniejszające się przychody z reklam, a nie jakieś listy, są w stanie w krótkim czasie zmusić korpo do różnych prokonsumenckich ruchów.
Oczywiście że tak. Mój post był ironiczny, gdyż w ogóle nie wierzę, że pisanie listów cokolwiek zmieniłoby w tej materii. Informacyjne oglądam w sieci i obawy o wypalenia mam przez to minimalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie  zmiany  logo na  polprzezroczyste    nie byly  przypadkowe.To  listy  od telewizdzow przyczynily sie do tego.Praktyczny  przyklad w linku nizej.Na kanale BBC pojawilo sie  biale  logo .Reakcja telewizdzow  byla     bardzo szybka.Bardzo szybka  byla tez   zmiana logo na takie  jak poprzednio czyli polprzezroczyste.

https://www.bbc.co.uk/blogs/bbcinternet/2008/08/bbc_hdtv_dog_level.html

 

Gdyby nie listy od telewizdzow  do stacji telewizynych  I Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji  ograniczenia wiekowe na wszystkich kanałach  kore  maja   polska  koncesje na nadawanie wygladalyby tak  jak na zdjeciu  nizej .Dla  przypomnienia   fragment listu z   2011  od KRRiT

Dodatkowo informuję, że nadawcy programów zmieniają logo stacji wprowadzając coraz bardziej przeźroczyste znaki. Prawdopodobnie działania takie podejmie również telewizja publiczna. Pragnę podkreślić jednak, że decyzje w tej sprawie należą wyłącznie do nadawców. W związku z powyższym uwagi oraz opinie może Pan kierować bezpośrednio do nadawcy
 

ograniczenia wiekowe.JPG

TVP zmienilo  logo i ograniczenia wiekowe na polprzezroczyste 13  wrzesnia   2011.

Oprawa  graficzna na kanale  tvn  czyli   dzien dobry tvn  zniszczy kazdy  telewizor OLED.Oprawa graficzna z kanalu tvn  24 tez  zniszczy  telewizor  OLED.Dlatego proponuje wyslac  listy do nadawcy.

 

 

 

OLED powidoki.png

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienili mi model 55EG9A7V, na 55B9SLA. Zgłoszenie wysłałem za pośrednictwem stony LG, po wcześniejszym zarejestrowaniu produktu. Serwis z Rzeszowa poprosił o zrobienie zdjęć usterki, dowodu zakupu, oraz tabliczki znamionowej  i to wszystko. :) Dostałem telefon, że ze względu na brak matrycy do mojego modelu nastąpi wymiana na 55B9. :) Serwisant zabrał stary TV, nie pytał o dowód zakupu, nie dociekał usterki.Także i ja cieszę oczy nowiutkim modelem. Wpisu w kartę gwarancyjną nie mam, ale dostałem KARĘ NAPRAWY gdzie widnieją 4 daty tj.

DATA ZGŁOSZENIA - 4 czerwca,

POCZĄTEK -  5 czerwca,

SPOTKANIE - 9 czerwca i

KONIEC NAPRAWY - 18 czerwca

Chciałbym nowy model również zarejestrować na stronie LG, rozumiem że data KONIEC NAPRAWY jest traktowana jako data zakupu? Jak rejestrowaliście te wymieniane TVki?

Edytowane przez labutanol
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Alwyn napisał:

Nowa matryca kosztuje tyle co nowy TV

Serio? To nie jest cześć która się wymienia? Nie opłaca się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...