Skocz do zawartości
Juras Juras

Wymiana tv oled LG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zapraszam do dyskusji osoby którym wymieniono Oleda na gwarancji.

Proszę pisać jaki tv , jaka wada itd.

Ciekawi mnie ile będzie takich osób.

Sam obecnie jestem na etapie drugiej reklamacji przez serwis LG.

Po 1,5roku wypaliło mi matrycę i bez problemu serwis wymienił na nową oled 65 B7V.

Nowa założona 20 lipca tego roku.

Po niedługim czasie zauważyłem dość duży banding widoczny nie tylko wieczorami ale i też w ciągu dnia np mecze piłki nożnej ,plus zafarb na kolor różowy po obu stronach .

Imprezy śniegowe wyglądały po bokach jako różowe.

Dzisiaj panowie porobili zdjęcia na planszach jakie udostępniłem plus pokazałem na meczach widoczne pasy jak też na filmie Markopolo.

Tv zabrali w oryginalnym opakowaniu pozostał tylko pilot.

Powiedziano mi że serwis LG sprawdzi tv i dadzą znać co dalej.

Oczywiście zrobili zdjęcia paragonu , gwarancji i wpisu wcześniejszej wymiany matrycy.

Panowie mało rozmowni.

Na moje sugestie że tv za 10tyszl i jest nieporozumieniem aby w tej cenie oglądać pasy od góry do dołu plus zamiast białego śniegu to jest różowy. Odpowiedziano ,że to tak na filmie że jak dobrze zrozumiałem a raczej domyśliłem się to chyba tak ma być.

Panowie nie zajęli żadnego stanowiska i chyba raczej za dużo do powiedzenia nie mają.

Widać było że chcą zrobić foty plansz  tak jakby na usprawiedliwienie faktu że tv zabierają do serwisu.

Nadmieniam że chwilę przed przyjazdem zadzwonili  do mnie z informacją że przyjeżdżają po tv jeszcze nawet go nie widząc.

Także czekam i zobaczymy co i jak.

Piszcie jak było u Was z wymianą.

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pojawił się biały pasek po ręcznym włączeniu odświeżania pikseli. Zdjęcia w załączniku. Wymienili bez problemu. Dzwoniąc do lg powiedzieli ze to typowa usterka xD Generalnie gościu z serwisu mi mówił że często wymieniają wypalone matryce.eb8ecf679bf15c74893e9ae54dc26ce5.jpg181b1336efe3bb5f1ac3fcfaac71fb5d.jpgf39ff91e2fed2a38148bf1d403fb02c6.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A6010 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dołączyłem do postu wymieniony B7 na b9 listopad 2019r przez serwis LG.

Zapraszam kolejne osoby niech wpisują się zobaczymy ilu nas jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów! Z serwisu i forum HDTV korzystam od lat. Kierując się ocenami profesjonalnych testów i opiniami użytkowników wybierałem kolejne modele swoich telewizorów. Piszę jednak po raz pierwszy bo mam problem z którym nie wiem jak sobie poradzić.

Otóż w kwietniu 2017 r. zakupiłem OLED TV LG 55EG910V. Jeszcze w okresie objętym gwarancją producenta pojawiły się wypalenia matrycy. Wypalenia były mocno widoczne - nie było mowy o ewentualnych powidokach. Serwis w ramach naprawy gwarancyjnej zażądał ode mnie wówczas jedynie potwierdzenia zakupu, więc paragon i faktura wystarczyły. Wymieniono mi  matrycę na nową, na którą otrzymałem zapewnienie objęcia jej kolejnym dwuletnim okresem gwarancyjnym (miałem na to pisemne potwierdzenie konsultanta LG Electronics Polska). W okresie tym (już po gwarancji na cały telewizor ale w okresie gwarancji na nową matrycę) znów pojawiły się trwałe wypalenia. Myślałem, że tak jak poprzednio bezproblemowo  wymienią mi ją na nową. Po ponad 2 tygodniach zadzwonili z serwisu że tym razem muszą wymienić cały telewizor na nowy i  ponoć w związku z tym zażądali karty gwarancyjnej z pieczątką sklepu. Próbowałem im wytłumaczyć, że telewizor był oryginalnie zapakowany w karton LG i jeśli gdzieś była dołączona karta gwarancyjna to teraz i tak nie mogę jej odszukać. Próbowałem sprawę wyjaśnić w centrali LG Electronics Polska - ale oni podtrzymali decyzję serwisu odnośnie konieczności posiadania tego dokumentu. Na pytanie co mogę w takiej sytuacji zrobić odpowiedzieli, że należy skontaktować się ze sprzedawcą, który ma obowiązek wystawić jej [beeep]likat. Odszukałem sprzedawcę i przedstawiłem mu całą sytuację. Dziś otrzymałem od niego odpowiedź - cytuję: "Lg Polska faktycznie wymaga kart gwarancyjnych -jeśli została zagubiona nic nie poradzę otrzymujemy po 1szt do Tv  -zawszę jest ona załączona razem ze sprzętem. [beeep]likatu nie wystawię bo jak sam Pan piszę gwarancja producenta , Ja nie jestem producentem nie mam możliwości wystawienia [beeep]likatu."

Proszę podpowiedzcie mi co ja w takiej sytuacji mogę jeszcze zrobić? Serwis twierdzi że telewizor jest już gotowy do odbioru ale muszą mieć choćby skan karty gwarancyjnej.

Może jest tu ktoś na forum kto mógłby mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest jak kupiłem TV na allegro, dostałem kartę gwarancyjną do TV lecz nie jest ona podbita przez sprzedawcę? Pisać do niego tak na zapas w tej sprawie i np wysłać mu gwarancję do podbicia czy wystarczy pusta gwarancja + dowód zakupu TV od sprzedawcy? Odpukać mój C8 działa bez problemu ale....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, barnisaki napisał:

Proszę podpowiedzcie mi co ja w takiej sytuacji mogę jeszcze zrobić? Serwis twierdzi że telewizor jest już gotowy do odbioru ale muszą mieć choćby skan karty gwarancyjnej.

Ech biurokracja. Musisz cisnąć sprzedawcę żeby wystawił Ci ten d.u.plikat. 

https://www.lg.com/pl/wsparcie/gwarancja

Punkt 3 mówi:

Cytat

Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę [beeep]likacie oryginalnej karty gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis klienta. Dokonywanie jakichkolwiek skreśleń lub poprawek w karcie gwarancyjnej pociąga za sobą jej unieważnienie.

Producent Ci tego nie wystawi, bo tam musi być data sprzedaży i podpis sprzedawcy. Ewentualnie niech LG wyśle Ci wzór takiego pisma, dasz go sprzedawcy do wypełnienia, chyba mu włos z głowy nie spadnie jak Ci to podpisze i podbije.

17 minut temu, SlR napisał:

A jak to jest jak kupiłem TV na allegro, dostałem kartę gwarancyjną do TV lecz nie jest ona podbita przez sprzedawcę? Pisać do niego tak na zapas w tej sprawie i np wysłać mu gwarancję do podbicia czy wystarczy pusta gwarancja + dowód zakupu TV od sprzedawcy? Odpukać mój C8 działa bez problemu ale....

Rzadko kiedy ktoś podbija karty gwarancyjne w dzisiejszych czasach jak kupujesz TV przez internet. Sprzedawca nie będzie otwierał pudła, wyciągał kwitek, podbijał go i pakował wszystko z powrotem bo to kosztuje kupę czasu i wysiłku. Ja nie miałem karty gwarancyjnej podbitej, więc zarejestrowałem swój TV na stronie LG. Tam trzeba dołączyć dowód zakupu na jakimś etapie i to wszystko. Później korzystałem z gwarancji (padł mi jeden z portów HDMI) i serwisant wymienił mi płytę główną w TV bez żadnych problemów i narzekania że nie miałem pieczątki w karcie gwarancyjnej.

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

LG55B7 zakupiony w listopadzie 2017. W maju 2018 "wyskoczył" jasno święcący zielony piksel. 

W tydzień po zgłoszeniu dostarczono mi nowy egzemplarz z nową gwarancją.

Do tej chwili cieszę się obrazem 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@efel

- https://www.lg.com/pl/wsparcie/przewodniki/przewodnik-lg-com-rejestracja-produktu-lg

Na spokojnie w domu sobie to zrobię W sumie teraz tak sam sobie się dziwię że nie zrobiłem tego zaraz po zakupie (sierpień 2019) bo zazwyczaj każdy inny sprzęt elektroniczny tak rejestruje bo zazwyczaj z tego powodu są przedłużenia gwarancji albo coś :) Tutaj przy TV nie wiem czemu tak nie zrobiłem 😁 czas to nadrobić i mieć z głowy.

Po zakupie pierwsze co zrobiłem po odpakowaniu i włączeniu TV to telefon do LG czy da się jakoś sprawdzić czas pracy matrycy bo gdzieś wyczytałem że mimo tego że produkt nowy różnie to bywa :) Wtedy ku mojemu zdziwieniu nie odbyło się to przez wbicie jakiegoś kodu na pilocie. Pan z infolinii zapytał czy TV podpięty jest do netu :) Wtedy pokierował mnie gdzie mam w menu wejść i podać mu kod do zdalnego połączenia się do TV :) coś na zasadzie TeamView z Windowsa. Potwierdził mi że zalogował się i będzie mógł to sprawdzić lecz o potwierdzenie odczytów zapyta starszego serwisanta i oddzwoni. Telefon był chyba za 10 min i potwierdził mi że czas pracy matrycy wynosił chyba koło 15 min 😀 Zatem jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, barnisaki napisał:

Witam wszystkich forumowiczów! Z serwisu i forum HDTV korzystam od lat. Kierując się ocenami profesjonalnych testów i opiniami użytkowników wybierałem kolejne modele swoich telewizorów. Piszę jednak po raz pierwszy bo mam problem z którym nie wiem jak sobie poradzić.

Otóż w kwietniu 2017 r. zakupiłem OLED TV LG 55EG910V. Jeszcze w okresie objętym gwarancją producenta pojawiły się wypalenia matrycy. Wypalenia były mocno widoczne - nie było mowy o ewentualnych powidokach. Serwis w ramach naprawy gwarancyjnej zażądał ode mnie wówczas jedynie potwierdzenia zakupu, więc paragon i faktura wystarczyły. Wymieniono mi  matrycę na nową, na którą otrzymałem zapewnienie objęcia jej kolejnym dwuletnim okresem gwarancyjnym (miałem na to pisemne potwierdzenie konsultanta LG Electronics Polska). W okresie tym (już po gwarancji na cały telewizor ale w okresie gwarancji na nową matrycę) znów pojawiły się trwałe wypalenia. Myślałem, że tak jak poprzednio bezproblemowo  wymienią mi ją na nową. Po ponad 2 tygodniach zadzwonili z serwisu że tym razem muszą wymienić cały telewizor na nowy i  ponoć w związku z tym zażądali karty gwarancyjnej z pieczątką sklepu. Próbowałem im wytłumaczyć, że telewizor był oryginalnie zapakowany w karton LG i jeśli gdzieś była dołączona karta gwarancyjna to teraz i tak nie mogę jej odszukać. Próbowałem sprawę wyjaśnić w centrali LG Electronics Polska - ale oni podtrzymali decyzję serwisu odnośnie konieczności posiadania tego dokumentu. Na pytanie co mogę w takiej sytuacji zrobić odpowiedzieli, że należy skontaktować się ze sprzedawcą, który ma obowiązek wystawić jej [beeep]likat. Odszukałem sprzedawcę i przedstawiłem mu całą sytuację. Dziś otrzymałem od niego odpowiedź - cytuję: "Lg Polska faktycznie wymaga kart gwarancyjnych -jeśli została zagubiona nic nie poradzę otrzymujemy po 1szt do Tv  -zawszę jest ona załączona razem ze sprzętem. [beeep]likatu nie wystawię bo jak sam Pan piszę gwarancja producenta , Ja nie jestem producentem nie mam możliwości wystawienia [beeep]likatu."

Proszę podpowiedzcie mi co ja w takiej sytuacji mogę jeszcze zrobić? Serwis twierdzi że telewizor jest już gotowy do odbioru ale muszą mieć choćby skan karty gwarancyjnej.

Może jest tu ktoś na forum kto mógłby mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji?

 

Witam

Dziwne podejście LG.

Jak sam piszesz sami wymienili Tobie matrycę bez wymaganej gwarancji.

U mnie w 65b7 był wymóg podbitej gwarancji oraz rachunek jak wymieniali mi wypaloną matrycę.

Natomiast przy kolejnej ale już wymianie na nowy tv 65b9 wymagali tylko rachunku.

Ba nawet do tej pory mam starą gwarancję na 65b7.

W nowej gwarancji widnieje zapis wymiana serwisowa tv i tyle. Pozostał stary rachunek na 65b7.

Ja męczył bym serwis LG o jednak pozytywne zakończenie sprawy tym bardziej że jedna interwencja zadziałała na podstawie samego rachunku.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, efel napisał:

(...) Ja nie miałem karty gwarancyjnej podbitej, więc zarejestrowałem swój TV na stronie LG. Tam trzeba dołączyć dowód zakupu na jakimś etapie i to wszystko. Później korzystałem z gwarancji... (...)

Ja też w ten sposób zarejestrowałem mój telewizor na stronie LG. Przy pierwszej naprawie wszystko szybko i ładnie, żadnych problemów - sprawdzili paragon i wymienili matrycę na nową. Teraz jednak upierają się, że nie mogą naprawić więc chcą wymienić cały telewizor na nowy model (nawet nie pytali czy się zgadzam). Jednak upierają się, iż  ponieważ teraz sprawa dotyczy wymiany całego telewizora żądają podbitej karty gwarancyjnej. Tłumaczenia, że nie mam obowiązku trzymania karty gwarancyjnej po okresie czasu na jaki obowiązywała gwarancja - ich nie interesuje.

Przypomnę, żebym był dobrze zrozumiany. W trakcie obowiązującej gwarancji na cały telewizor wymieniono mi wadliwą matrycę na nową. Na tą matrycę otrzymałem kolejne 2 lata gwarancji (mam na piśmie zapewnienie od LG i oni tego teraz też nie kwestionują). Następnie gwarancja na cały telewizor minęła. Rozumiem, że została mi gwarancja na matrycę. Znów matryca się uszkodziła (o dziwo wypalenia pojawiły się szybciej niż poprzednio) i zgłosiłem naprawę uszkodzonej matrycy a nie całego telewizora (nie miałem zresztą do tego podstaw bo gwarancja na "niego" już minęła). 

Tak sobie myślę, że serwis LG w momencie wymiany matrycy powinien wystawić mi gwarancję na wymienioną część. Tak się jednak nie stało - dostałem tylko najpierw słowne a potem pisemne o tym zapewnienie.

Teraz LG umywa ręce, domagając się d.u.plikatu karty od sprzedawcy. Sprzedawca także umywa ręce twierdząc, że on rzekomego dokumentu nie może wystawić bo nie jest producentem tego sprzętu.

Poinformowałem dziś LG Polska, iż sprzedawca odmawia wystawienia d.u.plikatu karty twierdząc, że nie jest do tego uprawniony. Konsultant LG odpowiada :

„1 [beeep]likat karty gwarancyjnej zawsze znajduje się z produktem. Jeżeli sprzedawca nie posiada [beeep]likatu karty gwarancyjnej, powinien się wtedy skontaktować z dystrybutorem, który to prześle owe [beeep]likaty sprzedawcy.”

Ok, odpowiedziałem, że zapytam. Co na to sprzedawca - a on mi na to:

"Duplikat karty gwarancyjnej zawsze znajduje się z produktem" - co to za brednie jak może się [beeep]likat znajdować w sprzęcie. w sprzęcie znajduję się oryginał  gwarancji który jest dostarczony zawszę z produktem. Dystrybutor jak i sklep nie ma możliwości wystawienia [beeep]likatu karty gwarancyjnej -gwarantem jest LG POLSKA i tylko oni mogą wystawić [beeep]likat swojego dokumentu . Nie rozumiem tej sprawy serwis już raz wymienił matryce -wiec powinni posiadać wszelkie dokumenty z tym związane ."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Łapy mi opadły.

efel - piszesz:  "Ewentualnie niech LG wyśle Ci wzór takiego pisma, dasz go sprzedawcy do wypełnienia, chyba mu włos z głowy nie spadnie jak Ci to podpisze i podbije."

Mogę oczywiście zapytać o taką możliwość ale sami do tej pory na to by nie wpadli??? Nie sądzę. Macie jakieś pomysły - czy jestem w czarnej d.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, barnisaki napisał:

Mogę oczywiście zapytać o taką możliwość ale sami do tej pory na to by nie wpadli??? Nie sądzę.

Po obu stronach pracują tylko ludzie. Takie sytuacje jak Twoja wynikają wyłącznie z problemów w komunikacji - jedna strona nie słucha, tego co mówi druga. Nie rozwiążesz tego problemu inaczej niż rozwiązując ten zator komunikacyjny. Napisz maila w którym napiszesz to co tutaj: opisz swój problem i stanowisko jednej i drugiej strony. Piłka jest obecnie po stronie sprzedawcy: LG zażądało żeby on wystawił d.uplikat gwarancji, a on tłumaczy że nie może/nie wie jak to zrobić. Wyślij tego maila do jednej i drugiej strony i zapytaj LG w jaki sposób sprzedawca może wystawić ten dokument. Niech podadzą konkrety: z kim się skontaktować w sprawie dokumentu, o co poprosić itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem z kolejnym konsultantem na chat'cie. Zanim zacząłem rozmowę, ten poprosił o czas na przeanalizowanie dotychczasowej korespondencji w przedmiotowej sprawie i po chwili odpowiedział, że być może w tym przypadku nie będą wymagać okazania karty gwarancyjnej. Mam czekać na telefon.

Czyżby sytuacja z gatunku: zależy na jakiego konsultanta się trafi? To się jeszcze okaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, barnisaki napisał:

Dziś rozmawiałem z kolejnym konsultantem na chat'cie. Zanim zacząłem rozmowę, ten poprosił o czas na przeanalizowanie dotychczasowej korespondencji w przedmiotowej sprawie i po chwili odpowiedział, że być może w tym przypadku nie będą wymagać okazania karty gwarancyjnej. Mam czekać na telefon.

Czyżby sytuacja z gatunku: zależy na jakiego konsultanta się trafi? To się jeszcze okaże.

Też na dniach serwisant ma przywieść mi nowy model OLED (pojawił się powidok w lewym i prawym rogu gdzie matryca jest jeszcze miesiąc na gwarancji, gdzie TV już po gwarancji) Konsultant też się pytał o kartę gwarancyjną ale gdy powiedziałem że była wymieniana matryca to wtedy powiedział że karta będzie zbędna. Kartę gwarancyjną mam pustą. Przy wymianie matrycy tylko żądali dowodu zakupu, serwisant nic nie wpisywał do karty gwarancyjnej. TV po zakupie był rejestrowany na stronie LG i tam mają wszystko udokumentowane co i kiedy było robione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisant dziś przyjechał z nowym LG OLED 55B9PLA :) nie prosił o żadne dokumenty, nie chciał dowodu zakupu i karty gwarancyjnej :) Dlatego warto po zakupie rejestrować TV na stronie LG, wtedy jest zero problemów.

Na TV jest 24 miesiące gwarancji. Tym razem serwisant wypełnił kartę gwarancyjną :)

gb5%sKamRwWhLGhso7rf9g.jpg

Edytowane przez novy66
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak zarejestruje telewizor na stronie LG z dokumentem potwierdzającym zakup, i usterkę będę zgłaszał przez internet to karta gwarancyjna nie jest potrzebna??.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Rafał Bejszczuk napisał:

Czyli jak zarejestruje telewizor na stronie LG z dokumentem potwierdzającym zakup, i usterkę będę zgłaszał przez internet to karta gwarancyjna nie jest potrzebna??.

Serwisant będzie prosił tylko o dowód zakupu. Tak było w moim przypadku przy pierwszej wizycie serwisanta przy wymianie matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, novy66 napisał:

Serwisant będzie prosił tylko o dowód zakupu. Tak było w moim przypadku przy pierwszej wizycie serwisanta przy wymianie matrycy.

Oby. Przypominam, że w moim przypadku za pierwszym razem ("cały" telewizor na gwarancji) wystarczył dowód zakupu. Natomiast za drugim gdy na gwarancji była już tylko matryca (wymieniona wcześniej podobno na nową) zażądano karty gwarancyjnej z pieczątką sprzedawcy. Oczywiście zaraz po zakupie zarejestrowałem go na stronie LG.

Dlaczego piszę "podobno na nową"? Dlatego, że nie otrzymałem przy odbiorze telewizora z naprawy żadnego dokumentu, który by to potwierdzał. Były tylko słowne zapewnienia pracownika serwisu, który mi go przywiózł.  Później, gdy wiedziałem, że gwarancja na telewizor się niedługo skończy (i myślałem o jego sprzedaży) szukałem potwierdzenia tego faktu w LG Polska. I dostałem taką odpowiedź:

"Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Uprzejmie informujemy, iż w celu uspokojenia Pana wątpliwości potwierdzamy. Na wymienioną część (np matryca) klient ma gwarancje 24 msc. W Pana przypadku wymiana matrycy odbyła się dnia 05.02.2019. Informacja na stronie widnieje dla naprawy z dnia 21.01.2019 gdzie było realizowane przełożenie wizyty. Było zamknięte zgłoszenie i otworzone nowe. Taką wiadomość może Pan pokazać potencjalnemu nabywcy utwierdzając klienta, że na wymienioną część będzie posiadał dalej gwarancje. W celu potwierdzenia naprawy podaje dodatkowo numer naprawy RNU190130076486. Mamy nadzieje że powyższa wiadomość rozwiała Panu wszystkie wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu. Zachęcamy również do wzięcia udziału w ankiecie znajdującej się na dole niniejszej wiadomości, której wypełnienie pozwoli na ocenę mojej jakości pracy.

Z poważaniem,
Dominik Kaczmarski
LG Electronics Polska Sp. z o.o."

Jak widać nie ma nigdzie mowy o nowej matrycy tylko o nowej gwarancji na nią. Poza tym wypalenia pojawiły się szybciej niż poprzednio, bo po ok. 9 miesiącach!

Nieważne zresztą co mogę sobie myśleć. Fakt jest taki, że niedługo będzie miesiąc jak oddałem go po raz drugi do serwisu myśląc, że tak jak poprzednio będzie miło i szybko. Nadal czekam. Opisywałem sprawę powyżej więc nie będę się powtarzał, ale "znalazłem" dziś tego konsultanta który, obiecał spróbować mi pomóc i miał do mnie oddzwonić. I co...? Nadal mam czekać. Ok, dalej uczę się cierpliwości - czekam.

Przestrzegam tylko innych bo, jak "uświadamiali" mnie na chat'cie kolejni konsultanci LG - serwis zawsze może zażądać "podbitej" karty gwarancyjnej. To na tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie wogóle znajduje się karta gwarancyjna, bo w opakowaniu z instrukcją jej nie widzę??. Pytam bo mam karton w piwnicy i nie chcę go wyciągać i szukać na ślepo.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty tak serio... Pytasz tutaj gdzie twoja karta gwarancyjna zamiast ruszyć 4 litery i iść do piwnicy?!?!? Mind blow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę spytać niż opróżniać pół piwnicy, żeby dostać się do kartonu i szukać na oślep. Zawsze lepiej się powymądrzać niż pomóc....A później dziwota że nikt nie lubi Polaków...

Edytowane przez Rafał Bejszczuk
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kartę gwarancyjną powinieneś mieć jak zawsze bywa razem z wszystkimi papierami od sprzętu. Jeżeli wypakowałeś tv i była instrukcja, pilot itd to gwarancja też tam jest... Musi być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wolę spytać niż opróżniać pół piwnicy, żeby dostać się do kartonu i szukać na oślep. Zawsze lepiej się powymądrzać niż pomóc....A później dziwota że nikt nie lubi Polaków...
Bzdury piszesz. Ja lubię Polaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nie zwróciłeś uwagi na gwarancję.

To jest bodajże dwu- trzystronicowy świstek papieru i tyle.

Sam kiedyś szukałem a była pod nosem.

W moim przypadku gdyby naszła mnie ochota sprzedaży 65b9 to mam w gwarancji zapis wymiana serwisowa tv.

Nie otrzymałem nowego rachunku czy też faktury.

A stara gwarancja z 65b7 pozostała i do tego faktura na 65b7.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...