Jump to content

Juras Juras

Użytkownik
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Juras Juras last won the day on September 26 2019

Juras Juras had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About Juras Juras

  • Rank
    VCD

Recent Profile Visitors

180 profile views
  1. Też swego czasu byłem mega zły na oleda LG . Że taka technologia itd. Ale u mnie bardziej zaznaczała się niewiedza serwisu i walka z nimi o moje racje. Całe szczęście że LG stanęło na wysokości zadania i po niecałych dwóch latach dostałem nowego 65b9.
  2. Dzięki za czujność. Wiem, że bije po oczach ale już poszło i tak zostało. Swoją drogą telefon sam podsuwa wyrazy raczej zamienia i nieraz jak ponownie nie przeczyta się tekstu to wychodzą dziwne rzeczy. Ale w żaden sposób nie może być to usprawiedliwieniem. Pozdr
  3. W starszych oledach jakoś nie doczytałem aby były problemy z tzw bandingiem. Moja B7 nie miała problemu z bandingiem tylko poprostu wypaliło matrycę. Nowa od nowości problem bandingu. Nowa też inaczej świeciła i inaczej wygladała. Ale ten banding mnie poprostu wkurwial nazywając rzeczy po imieniu. Nie mniej LG stanęło na wysokości zadania pomimo różnych perturbacji. W domu od lat miałem plazmy LG teraz OLED oraz LED i LED nano cell u teściów. A u dzieci ostała się plazma 3d 50cali mniejszą sprzedałem za grosze. Obie plazmy mają chyba po 10lat i chodzą do tej pory.
  4. To nie tak. Do B7 matryca nowa ale do B7 a nie od np B9. Tak było w moim przypadku. Ale co z tego skoro nowa okazała się jeszcze gorsza. I koniec końców dostałem nowego 65b9 i puki co jest oki.
  5. Nie wierzę że proponowali za 55cali aż 77cali. Przecież samej dopłaty byłoby z 20tyszl lekko. Jakieś nieporozumienie albo błąd.
  6. Też nie mam pojęcia jak to będzie. U mnie przy wymianie praktycznie wyszło na zero. Z tym że tv 2019r i nówka z earc i w 65calach. Chciałem c9 lecz na magazynie wg wypowiedzi jednej z pań nie mieli. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę fakt że w dziale jak i na infolinii mówią różne rzeczy nie mające późniejszego pokrycia w rzeczywistości.
  7. To chyba lepiej że dają większy. Między 55 a 65 była też znaczna różnica w cenie. Także witam kolejnego zadowolonego. U mnie 65b9 śmiga i jest spoko. Pozdr
  8. Ja mam 65b9 i jest oki. Wcześniej miałem 65b7 i po zmianie matrycy to faktycznie tamta była taka mocno szklana i wszystko się w niej odbijało . Natomiast w b9 wydaje mi się taka bardziej matowa. Tv mam na przeciwko okna w odległości ponad 4m. Q9 nie widziałem i nie mam pojęcia jak to wygląda.
  9. Wydaje się że cena naprawdę warta uwagi. Jeszcze niedawno 65cali od b9 w górę chodziło od około 10tyszl w górę.
  10. O to jakaś nowość. U mnie wymiana matrycy z adnotacją w gwarancji. I nic więcej.Poźniej wymiana 65b7 na 65b9 i to wszystko.
  11. To możesz im przekazać że ich fachowość i zapewnienia że tv jest dobry łącznie z ich szefem , który sam osobiście przywoził mi B7 gdyż wcześniej nie odebrałem tv i kazałem im go zabrać i usunąć usterkę spełza na niczym. Że jednak zwykły zjadacz chleba miał rację i dopiął swego. Ps współczuję serwisu. U mnie przy wymianie matrycy był serwis z Wrocławia i było oki. Później przy bandingu serwis Jelenia Góra i tragedia z fachowością i rzetelnym , uczciwym podejściu. Wręcz wmawianie na żywca że oni nic nie widzą a linia pionowa bije po oczach ale oni tego nie widzą i upierają się przy swoim. U mnie doszło do tego że tv przywoził mi szef gdyż pracownicy z jakiś powodów poraz trzeci nie chcieli przyjeżdżać.
  12. Serwisant powinien odnotować fakt wymiany matrycy w książce gwarancyjnej. Tak przynajmniej było u mnie. Po drugie firma LG ma u siebie w systemie taką informację. U mnie jak i też u kilku użytkowników po wymianie matrycy dochodziło do tzw bandingu na tych nowych matrycach i w moim przypadku kopania się z lokalnym serwisem z Jeleniej Góry w sumie po 4 miechach Serwis LG wymienił mi 65B7 na 65B9 i na razie jest oki. Dodam że nowa matryca pochodziła 2 miesiące i po tym czasie zauważyłem duży banding. Oczywiście serwisanci tego nie widzieli i z uporem maniaka twierdzili że wszystko jest oki i tak też informowali Serwis LG Polska. Dopiero moja konsekwencja i ponowne wysyłanie filmików , zdjęć do LG Polska spowodowała że firma stanęła na wysokości zadania. Pozdr
  13. U mnie właśnie zaistniała taka sytuacja. Wymieniona matryca w B7 przez serwis LG. Wypalenie Nowa znowu banding i po niecałych 2 miesiącach ponowna reklamacja do LG. Po 4 miechach przepychanek z serwisem lokalnym w serwisie LG Polska zapadła decyzja o wymianie na nowy i stąd mam 65b9.
  14. Obawiam się że i tak sprawą zajmie się serwis LG Polska. Czyli będzie wymiana matrycy na drugą nową. Tak przynajmniej mi się wydaje. Zresztą zobaczysz co i jak. Z mojego doświadczenia bardziej ufam producentowi niż sklepowi. Mi udało się otrzymać nowy 65b9 od producenta a większość tu na forum doradzało mi iść w kierunku rękojmi czego nie zrobiłem ale też nie wykluczam że byłoby oki.
×
×
  • Create New...