Skocz do zawartości
Juras Juras

Wymiana tv oled LG

Rekomendowane odpowiedzi

karta gwarancyjna jest razem z papierami od sprzętu (broszurki skrócona instrukcja obsługi itp.) jest to książeczka :) masz foto

85FNoxZmQhmNlebJd33Wvw.jpg

26dme4lvRGqS7ldJ84cvGw.jpg

16 godzin temu, barnisaki napisał:

Oby. Przypominam, że w moim przypadku za pierwszym razem ("cały" telewizor na gwarancji) wystarczył dowód zakupu. Natomiast za drugim gdy na gwarancji była już tylko matryca (wymieniona wcześniej podobno na nową) zażądano karty gwarancyjnej z pieczątką sprzedawcy. Oczywiście zaraz po zakupie zarejestrowałem go na stronie LG.

Dlaczego piszę "podobno na nową"? Dlatego, że nie otrzymałem przy odbiorze telewizora z naprawy żadnego dokumentu, który by to potwierdzał. Były tylko słowne zapewnienia pracownika serwisu, który mi go przywiózł.  Później, gdy wiedziałem, że gwarancja na telewizor się niedługo skończy (i myślałem o jego sprzedaży) szukałem potwierdzenia tego faktu w LG Polska. I dostałem taką odpowiedź:

"Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Uprzejmie informujemy, iż w celu uspokojenia Pana wątpliwości potwierdzamy. Na wymienioną część (np matryca) klient ma gwarancje 24 msc. W Pana przypadku wymiana matrycy odbyła się dnia 05.02.2019. Informacja na stronie widnieje dla naprawy z dnia 21.01.2019 gdzie było realizowane przełożenie wizyty. Było zamknięte zgłoszenie i otworzone nowe. Taką wiadomość może Pan pokazać potencjalnemu nabywcy utwierdzając klienta, że na wymienioną część będzie posiadał dalej gwarancje. W celu potwierdzenia naprawy podaje dodatkowo numer naprawy RNU190130076486. Mamy nadzieje że powyższa wiadomość rozwiała Panu wszystkie wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu. Zachęcamy również do wzięcia udziału w ankiecie znajdującej się na dole niniejszej wiadomości, której wypełnienie pozwoli na ocenę mojej jakości pracy.

Z poważaniem,
Dominik Kaczmarski
LG Electronics Polska Sp. z o.o."

Jak widać nie ma nigdzie mowy o nowej matrycy tylko o nowej gwarancji na nią. Poza tym wypalenia pojawiły się szybciej niż poprzednio, bo po ok. 9 miesiącach!

Nieważne zresztą co mogę sobie myśleć. Fakt jest taki, że niedługo będzie miesiąc jak oddałem go po raz drugi do serwisu myśląc, że tak jak poprzednio będzie miło i szybko. Nadal czekam. Opisywałem sprawę powyżej więc nie będę się powtarzał, ale "znalazłem" dziś tego konsultanta który, obiecał spróbować mi pomóc i miał do mnie oddzwonić. I co...? Nadal mam czekać. Ok, dalej uczę się cierpliwości - czekam.

Przestrzegam tylko innych bo, jak "uświadamiali" mnie na chat'cie kolejni konsultanci LG - serwis zawsze może zażądać "podbitej" karty gwarancyjnej. To na tyle.

Ja zakupiłem LG OLED 55EG9A7V na początku grudnia 2017ri zarejestrowałem TV na stronie LG gdzie po dwóch miesiącach wypalił mi się jeden piksel, zgłosiłem tą usterkę w styczniu 2018r. Serwis z Koszalina przyjechał po czterech dniach z nową matrycą (matryca była oryginalnie zapakowana i były założone folie ochronne) Matryca była wymieniana u mnie w domu przez serwisanta (na TV 55 cali obowiązuje naprawa domowa a nie zabieranie sprzętu przez serwis do siebie) do wymiany matrycy serwisant prosił tylko o dowód zakupu. Po naprawie serwisant nie chciał  karty gwarancyjnej i nic w niej nie wypełniał (foto karty od TV 55EG9A7V) mówił że wszystko jest zarejestrowane w systemie LG. Teraz na dniach dzwoniłem do LG z następną usterką 55EG9A7V ( dwa powidoki w lewym i prawym górnym rogu 12 w kwadracie) gdzie TV był już po gwarancji 7 dni. Przedstawiłem całą strawę o wymienianej matrycy w styczniu i konsultant potwierdził że wymieniana matryca jest jeszcze na gwarancji i mogę składać reklamacje, więc złożyłem reklamację przez stronę LG. Po dwóch dniach dzwonił serwisant znów z Koszalina i kazał zrobić foto powidoku i wysłać mu MMS, zrobiłem tak. Ponownie się ze mną skontaktował i powiedział że LG wymieni mi na nowy TV 55B9PLA. Serwisant po dwóch dniach przywiózł nowy TV i zabrał stary,  przy wymianie TV nic nie chciał ani dowodu zakupu ani karty gwarancyjnej. Rozpakował ze mną nowy TV i wypełnił kartę gwarancyjną.

Tak wyglądała moja przygoda z serwisem LG z Koszalina, widzę że każdy serwis podchodzi do tego inaczej. 

26dme4lvRGqS7ldJ84cvGw.jpg

Edytowane przez novy66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja reklamowałam mój 1,5 roczny LG OLED 65B7 miał delikatny banding widoczny podczas oglądania meczów, głównie jak szybko się przesuwał obraz w prawo i lewo. Udało mi się to uchwycić na zdjęciu (chodź z trudem). Troszkę zdjęcie podrasowlem, żeby pokazać o co chodzi. Po 2 tygodniach serwisant przyjechał z nowym telewizorem 65B9, troszkę był niezadowolony, że nie widać wady, ale jak już przyjechał to wymienił TV... Mówił, że gdyby weryfikacja wady była na żywo przez serwisanta to by to nie przeszło. Oczywiście odwdzięczyłem się napitkiem na święta 🤗 dostałem też nową kartę gwarancyjną z wpisana data wymiany i pełna 2 letnia gwarancją. Serwisant powiedział, że oprócz karty trzeba też trzymać dowód zakupu. Pozdrawiam.

Edytowane przez Pjotr K-ski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Pjotr K-ski napisał:

Witam, ja reklamowałam mój 1,5 roczny LG OLED 65B7 miał delikatny banding widoczny podczas oglądania meczów, głównie jak szybko się przesuwał obraz w prawo i lewo. Udało mi się to uchwycić na zdjęciu (chodź z trudem). Troszkę zdjęcie podrasowlem, żeby pokazać o co chodzi. Po 2 tygodniach serwisant przyjechał z nowym telewizorem 65B9, troszkę był niezadowolony, że nie widać wady, ale jak już przyjechał to wymienił TV... Mówił, że gdyby weryfikacja wady była na żywo przez serwisanta to by to nie przeszło. Oczywiście odwdzięczyłem się napitkiem na święta 🤗 dostałem też nową kartę gwarancyjną z wpisana data wymiany i pełna 2 letnia gwarancją. Serwisant powiedział, że oprócz karty trzeba też trzymać dowód zakupu. Pozdrawiam.

Ja tylko dopowiem że dowód zakupu od poprzedniego TV :) i wypełniona karta przez serwisanta jest gwarancją nowego TV wymienionego przez LG w ramach reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie tak jest z tym dowodem zakupu.

Teraz z innej beczki.

Wydaje mi się że b9 z kartonu fabrycznie jest ustawiony w ten sposób że obraz na każdym etapie jest ciemniejszy czy to w HDR czy w kino itd. 

Napewno nie pali tak po oczach jak mój wcześniejszy b7.

I o dziwo nawet fajnie się ogląda.

Wcześniej przy dłuższym oglądaniu odczuwałem dyskomfort oczu (pieczenie). Teraz wyraźnie tego nie ma.

Sprawdzałem tak na szybko jasność  np efekt HDR jest na poziomie 50 fabrycznie ale nawet jak zwiększałem do 80 to i tak inaczej to świeci. Nie bije tak po oczach.

Nie mniej tv jest oki.

Ponadto z tego co udało mi się zaobserwować na tym forum to bardzo mało ludzi jest w posiadaniu tego modelu b9.

Przeważnie są to osoby którym wymieniono tv a nie osoby które same zakupiły ten model.

Podejrzewam że na rzecz b9 kupowany jest c9 i tak to wygląda.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Juras Juras napisał:

Ponadto z tego co udało mi się zaobserwować na tym forum to bardzo mało ludzi jest w posiadaniu tego modelu b9. Przeważnie są to osoby którym wymieniono tv a nie osoby które same zakupiły ten model. Podejrzewam że na rzecz b9 kupowany jest c9 i tak to wygląda.

Premiera B9 nastąpiła zbyt późno, a sytuację obecną mamy na promocjach taką, przynajmniej w 55" (nie wiem na 100% jak większe), że dopłata często do C9 względem B9 wynosi 200-300 zł i wiele osób już przy kwocie całościowej przeznaczonej na telewizor postanawia do C9 dopłacić.

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, ja reklamowałam mój 1,5 roczny LG OLED 65B7 miał delikatny banding widoczny podczas oglądania meczów, głównie jak szybko się przesuwał obraz w prawo i lewo. Udało mi się to uchwycić na zdjęciu (chodź z trudem). Troszkę zdjęcie podrasowlem, żeby pokazać o co chodzi. Po 2 tygodniach serwisant przyjechał z nowym telewizorem 65B9, troszkę był niezadowolony, że nie widać wady, ale jak już przyjechał to wymienił TV... Mówił, że gdyby weryfikacja wady była na żywo przez serwisanta to by to nie przeszło. Oczywiście odwdzięczyłem się napitkiem na święta dostałem też nową kartę gwarancyjną z wpisana data wymiany i pełna 2 letnia gwarancją. Serwisant powiedział, że oprócz karty trzeba też trzymać dowód zakupu. Pozdrawiam.
To była pierwsza usterka i odrazu dali ci nowy telewizor i jeszcze jedno gdzie zgłosiłeś usterkę do lg czy sklepu.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, paszczak7005 napisał:

To była pierwsza usterka i odrazu dali ci nowy telewizor i jeszcze jedno gdzie zgłosiłeś usterkę do lg czy sklepu.

Wysłane z Honor 9
 

Tak, to pierwsza usterka/wadą. Zgłosiłem normalnie przez stronę LG. Najpierw odpisali mailem, a później kontaktował się lokalny serwis LG, w moim przypadku z Gdańska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

20180828_202203.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 09:04, paszczak7005 napisał:

No to ciekawe jaka jest sytuacja 55b7v ja w styczniu będę reklamował a nóż....

Wysłane z Honor 9
 

Jak to będzie pierwsza reklamacja zapewne wymiana matrycy, chyba że nie będą jej mieli to wymiana na nowy TV.

 

W dniu 23.12.2019 o 15:23, riddle13 napisał:

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

20180828_202203.jpg

LG Polska ma prawo odrzucić gwarancję jak TV jest przeznaczony na inny rynek bo tam obowiązują inne zasady. Nie wymieniają tam matryc z wadą. Info od serwisanta LG który był u mnie na wymianie TV.  TV przeznaczone na rynek polski objęte są usterkami matryc (powidoki, wypalone piksele itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 15:23, riddle13 napisał:

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

20180828_202203.jpg

Zawsze pozostaje rękojmia, szczególnie w takiej sytuacji. Jeśli sklep nie dał informacji o innej dystrybucji to tym bardziej powinno się go przycisnąć, najlepiej o zwrot kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 15:23, riddle13 napisał:

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

20180828_202203.jpg

Miałem już nie pisać na ten temat, bo jak zwykle zaleje mnie fala hejtu przez wyznawców LCD, ale spróbuję jeszcze raz pomóc... ;)

Możesz odnaleźć moje posty, ale krótko przypomnę:

Twój ekran to klasyczny przykład nowej, nieuformowanej matrycy. Sprawdzonym rozwiązaniem jest intensywne "wygrzanie". Czas zabiegu zależy od konkretnej matrycy i waha się między 10 a 20, 30 godzin.

Zaopatrz się w pliki demo z "gęstą" zawartością, najlepiej 4K HDR (mozesz skorzystać z Youtuba - szukaj "4K HDR demo") i puść te obrazy w pętli przez czas o którym pisałem.

Pamiętaj, żebyś wyłączył w tv oszczędzanie energii i czas po którym automatycznie się wyłącza.

Krótko mówiąc: tv ma chodzić na tych demach dzień i noc non-stop. Potem obejrzy matrycę na 5%.

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gęsty marketing LG i voodoo. Oj Barnaba 🤣

"Wyznawcy LCD i serwisanci go nienawidzą - odnalazł sposób na cudowną naprawę OLEDów!"

😉

Edytowane przez LV426
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, LV426 napisał:

Gęsty marketing LG i voodoo. Oj Barnaba 🤣

"Wyznawcy LCD i serwisanci go nienawidzą - odnalazł sposób na cudowną naprawę OLEDów!"

😉

A pisałem, że forumowy kretynek się objawi :(

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 15:23, riddle13 napisał:

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

 

to od kiedy masz tv? ile h już wyświecił?

ja na początku miałem taki okrągły placek na ekranie (LG e6) na planszy 5% - zniknęło - wydaje mi się że w ciągu 1-2 miesięcy - tak gdzieś po 200-300h

i ja nigdy nie używałem żadnych trybów eko lub "przyciemniania" w celu oszczędzania matrycy/prądu - zawsze tv jedzie tak jak lubię - czyli jak np. HDR to na maxa

Edytowane przez klaus71
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.12.2019 o 15:23, riddle13 napisał:

Witam, zakupiłem 55b8 w ubiegłym roku, LG Polska odrzucił gwarancje choć matryca, według LG, nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlania oraz "bandingu" pionowego oraz poziomego. Powodem odmowy naprawy jest fakt, iż, według LG" sklep  sprzedał TV z przeznaczeniem na rynek inny niż polski. W związku z powyższym, LG odmawia naprawy. Czekam na uzasadnienie decyzji LG na papierze z podaniem podstawy prawnej. 

Oglądanie ciemnych scen to masakra....Próbowałem grać w Resident Evil 7 - nie da rady.

W takim przypadku reklamuj u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Zażądaj w piśmie wymiany na nowy lub odstąpienie od umowy. Koniecznie załącz pismo od LG (wydruk maila, cokolwiek masz) że TV nadaje się do wymiany z powodu niejednolitego podświetlenia. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do tej reklamacji. Jeżeli Ci ją odrzuci idziesz do miejskiego albo powiatowego rzecznika praw konsumenta w najbliższej okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. W moim przypadku (opisywanym wcześniej) sprawa zakończyła się dla mnie pomyślnie. Długo musiałem czekać (ponad 2 miesiące) ale w końcu miły Pan z centrali LG poinformował mnie, że w moim przypadku nie będzie konieczne posiadanie karty gwarancyjnej. Także ten/tego....nowy LG B9 55" już stoi w domu.

P.S. Gdybym był złośliwy (gdy podał mi jaki otrzymam model) zapytałbym go, co zaproponują mi w formie rekompensaty za brak trybu 3D dla którego kupowałem wcześniejszy LG 910V. Na szczęście taki nie jestem i poza tym nie byłaby to prawda (nie dla trybu 3D go wybrałem). Choć szkoda, że nie dowiem się co by mi wtedy odpowiedział :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




P.S. Gdybym był złośliwy (gdy podał mi jaki otrzymam model) zapytałbym go, co zaproponują mi w formie rekompensaty za brak trybu 3D dla którego kupowałem wcześniejszy LG 910V. Na szczęście taki nie jestem i poza tym nie byłaby to prawda (nie dla trybu 3D go wybrałem). Choć szkoda, że nie dowiem się co by mi wtedy odpowiedział


Czyli nie jesteś złośliwy i nie kłamiesz, ale trochę tego żałujesz...?



Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.01.2020 o 21:47, barnisaki napisał:

P.S. Gdybym był złośliwy (gdy podał mi jaki otrzymam model) zapytałbym go, co zaproponują mi w formie rekompensaty za brak trybu 3D dla którego kupowałem wcześniejszy LG 910V. Na szczęście taki nie jestem i poza tym nie byłaby to prawda (nie dla trybu 3D go wybrałem). Choć szkoda, że nie dowiem się co by mi wtedy odpowiedział

Miałeś telewizor z 3D i dopiero teraz o tym piszesz? W takim przypadku zawsze żądasz wymiany na sprzęt o takiej samej funkcjonalności (3D) a jeżeli nie to zwrot pieniędzy. Ponieważ nie produkują już 3D to takie sprawy zawsze kończą się zwrotem gotówki. To jest najlepsza opcja zawsze, bo po pierwsze kupujesz w sklepie taki sprzęt jak chcesz, a po drugie masz nową rękojmię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema.

U mnie wyglądało to tak jak na foto. Model OLED 65b7v

Zgłoszenie serwisowe poprzez stronę Lg. Wizyta serwisanta i potwierdzenie usterki.Finalnie wymiana tv na nowy model OLED 65B9 🙂

Wszystko załatwione w ciągu niecałych dwóch tygodni. 

Stary tv zabrany nowy zainstalowany. 

Serwis LG zrobił to dobrze i szybko. 

Jeżeli kupliście sprzęt u autoryzowanego sprzedawcy a nie poprzez jakieś pipidówy na allegro,macie podbitą gwarancję i dowód zakupu to śmiało możecie zgłaszać naprawy serwisowe 

 

944A5DF4-AA5F-4716-B423-CF3ADB9A14D0_1_201_a.jpeg

0277089F-91F7-4A85-A5AB-0316970BA380.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.12.2019 o 13:08, novy66 napisał:

karta gwarancyjna jest razem z papierami od sprzętu (broszurki skrócona instrukcja obsługi itp.) jest to książeczka :) masz foto

85FNoxZmQhmNlebJd33Wvw.jpg

26dme4lvRGqS7ldJ84cvGw.jpg

Ja zakupiłem LG OLED 55EG9A7V na początku grudnia 2017ri zarejestrowałem TV na stronie LG gdzie po dwóch miesiącach wypalił mi się jeden piksel, zgłosiłem tą usterkę w styczniu 2018r. Serwis z Koszalina przyjechał po czterech dniach z nową matrycą (matryca była oryginalnie zapakowana i były założone folie ochronne) Matryca była wymieniana u mnie w domu przez serwisanta (na TV 55 cali obowiązuje naprawa domowa a nie zabieranie sprzętu przez serwis do siebie) do wymiany matrycy serwisant prosił tylko o dowód zakupu. Po naprawie serwisant nie chciał  karty gwarancyjnej i nic w niej nie wypełniał (foto karty od TV 55EG9A7V) mówił że wszystko jest zarejestrowane w systemie LG. Teraz na dniach dzwoniłem do LG z następną usterką 55EG9A7V ( dwa powidoki w lewym i prawym górnym rogu 12 w kwadracie) gdzie TV był już po gwarancji 7 dni. Przedstawiłem całą strawę o wymienianej matrycy w styczniu i konsultant potwierdził że wymieniana matryca jest jeszcze na gwarancji i mogę składać reklamacje, więc złożyłem reklamację przez stronę LG. Po dwóch dniach dzwonił serwisant znów z Koszalina i kazał zrobić foto powidoku i wysłać mu MMS, zrobiłem tak. Ponownie się ze mną skontaktował i powiedział że LG wymieni mi na nowy TV 55B9PLA. Serwisant po dwóch dniach przywiózł nowy TV i zabrał stary,  przy wymianie TV nic nie chciał ani dowodu zakupu ani karty gwarancyjnej. Rozpakował ze mną nowy TV i wypełnił kartę gwarancyjną.

Tak wyglądała moja przygoda z serwisem LG z Koszalina, widzę że każdy serwis podchodzi do tego inaczej. 

26dme4lvRGqS7ldJ84cvGw.jpg

Ja zakupiłem mojego Oleda przez internet ze znanego marketu. Gwarancja była razem z całą dokumentacją w środku a dowód zapłaty w postaci faktury dostałem na pocztę elektroniczną. Czyli najlepiej iść do najbliższego sklepu stacjonarnego, żeby mi to podbili wcześniej, gdybym chciał zamówić serwis LG? Tak dla pewności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zakupiłem mojego Oleda przez internet ze znanego marketu. Gwarancja była razem z całą dokumentacją w środku a dowód zapłaty w postaci faktury dostałem na pocztę elektroniczną. Czyli najlepiej iść do najbliższego sklepu stacjonarnego, żeby mi to podbili wcześniej, gdybym chciał zamówić serwis LG? Tak dla pewności?


Nie musisz nic podbijać, w systemie LG są szczegóły


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dolaczam sie do tematu z moja reklamacja na 55b7v.

U mnie przestalo dzialac odswiezanie pikseli i na czarym tlr na samym dole mialem lekkie wypalenie paska windowsa od PC.

Generalnie zglaszalem tylko niesprawnosc funkcji odswiezania, a samo to wypalenie wgl nie przeszkadzalo bo przy filmach nie bylo tego widac. 

Pr,yjeli mi gwarancje i srrwisant przyjechal wymienic mi matryce z chyba karta graficzna nie pamietam za bardzo bo sie spieszyl i zadnego pokwitowania nie zostawil. Powiedzial tylko, ze jest to w ich systemie i beda do mnie dzwonic jeszcze. A matryce mam nowsza i ta nie powinna sie przepalac. (Nowa matryca jak jest wylaczona to ekran jest niebieskawy  a stary byl czerwonawy, druga roznica to poprzednia odbijala mniej swiatla, a nowa wydaje mi sie byc bradziej lustrzana i wyrazniej widac odbijajace sie jasne rzeczy w domu lub swiatlo za oknem. Nastepna najwazniejsza roznica jest jasnosc wyswietlania. Nowa matryca znaczaco mniej podswietla kolory jak i bialy. Na starej matrycy podobal mi sie efekt razacych blyskow burzy czy reflektorow ze sceny koncertowej. Teraz niestety nie ma az takiego efektu. Sa tez tego plusy bo na konsoli ps4 czesto mialem problem z wyswietlaniem bardzo jasnych i mocno zaciemnionych scen. Ciezko bylo przystroic grafike, zeby bylo widac wszystkie szczegoly na jasnych i ciemnych elementach rownoczesnie.

Jak myslicie reklamowac dalej tv? Troche czuje sie zmieszany bo jednak to nie jest ten sam wyswietlacz co byl i mam wrazenie, ze celowo zmniejszyli podswietlanie by juz nie dochodzilo do kolejnych reklamacji. Ale kupujac tv mialem specyfikacje taka, a nie inna ANSI. 

Moge sie odwolac i powiedziec, ze chcialbym nowy model tv skoro poprzedni byl wadliwy wypust lub zwrot pieniedzy?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...