Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

 

To brzmi jak herezja. Przez ten wpis zaczynam wątpić w sens kalibracji.

Skoro cały czas się powtarza ze kalibrację trzeba wykonywać w domu na swoim sprzęcie i nie kopiować ustawień, to powyższy zapis temu przeczy. To teraz można wprowadzić korektę ręcznie samemu?

 

No super... to tak jakby przy 50km/h po wjechaniu samochodem w dziurę na skrzyżowaniu ulic A i B, samemu poprawić zbieżność wg instrukcji... odkręcić nakrętkę A, poluzuj o 1/3 obrotu i dokręć.

 

Jak dla mnie kalibracja traci w oczach. Wydaje mi się ze lepiej kupić TV którego obraz nam odpowiada wizualnie, niż płacić za kalibrację. Cenę za kalibrację przeznaczyć na 2-3 butelki rudej i wzrok się idealnie przyzwyczai. default_smile.png

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Żadna herezja. Każdy TV będzie miał wprowadzone inne zmiany podczas profesjonalnej kalibracji, bo stan pierwotny każdej matrycy i jej parametry będą inne. To sporo parametrów odpowiadających za skalę szarości oraz kolory, bardzo prosto pisząc. Efekt kalibracji jednak po zmierzeniu powinien być taki sam (mimo wprowadzonych zmian w różnej skali). I teraz jeśli aktualizacja psuje wszystkim TV dokładnie w ten sam sposób, to można, mając sprzęt i wiedzę, sporządzić uniwersalny poradnik co i jak zmienić w odpowiednich ustawieniach. Tak też było w tym przypadku. Tutaj artykuł, który powinien Ci powiedzieć więcej.

 

https://hdtvpolska.com/nowe-oprogramowanie-04-10-31-do-lg-oled-tv-jak-dziala-czy-robic-aktualizacje/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[mention=157608]efel[/mention]

 

Kalibracja kosztuje 250 euro.

Ja dostałem w ramach black friday tę usługę taniej do 65 calowego Oleda

 

W sumie zapłaciłem 2100 euro

 

 

 

 

 

 

 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiał odebrałem swojego C9 65" i jestem zdruzgotany tym co zobaczyłem...

qbbUZRo.jpg

8YcC8TV.jpg

M4bjiiQ.jpg

sRm9ywx.jpg

7RT698w.jpg

fCVR5OJ.jpg

BSgOJJk.jpg

XMuLNcF.jpg

fWGwvGD.jpg

lTaDkEX.jpg

To chyba nie jest normalne? Jest szansa, że to się poprawi czy trzeba reklamować/zwracać? 🙁

Szczerze mówiąc nie mam do tego nerwów (ani czasu), żeby z powrotem tak wielki TV rozkręcać, pakować do pudła, pewnie jeszcze zanieść kurierowi, nie wiem jak to rozwiązać...

 

Edytowane przez xxmario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiał odebrałem swojego C9 65" i jestem zdruzgotany tym co zobaczyłem...

qbbUZRo.jpg&key=5c3ed987781ca78d79979ef06c0bd9aa3874ea690c5055cf663f18b1744e3ec4

8YcC8TV.jpg&key=5d59d1f928c0e674f066c9e13f64b1cad4468ecf30d20e65d65190bce3390427

M4bjiiQ.jpg&key=0b4fb74284d8f4c627656904b9912c0e6d5fc9e8715ef01b5ed1117a50858f33

sRm9ywx.jpg&key=83fd258da5133709c489e2cd2ef803272706df8f4e4022793a3366469341e1ab

7RT698w.jpg&key=ba9986e1d8f91f5024611ef32aa066c01f48940690eec689af871fb5d5b0acaf

fCVR5OJ.jpg&key=5b451ab07665afdf391e1f38b0ef6cfef46a31171addab6e28f886168c9f569c

BSgOJJk.jpg&key=17f74872099b46fc2a3204e7df501a617eb149f09fa1d73b51a6eda871e62a6c

XMuLNcF.jpg&key=64fe2b5c63fa91fe3054ea25f9a9062c309d7bf599cb3f6138489988a54afe02

fWGwvGD.jpg&key=8f807d04c4671eb88df4586edc8fb9c9715793c2b178201debeb00ded4cde00d

lTaDkEX.jpg&key=61da5753d4f61a69811904e59be3f33c8bed74b094cc4ca176610679cc10433c

To chyba nie jest normalne? Jest szansa, że to się poprawi czy trzeba reklamować/zwracać? 

Szczerze mówiąc nie mam do tego nerwów (ani czasu), żeby z powrotem tak wielki TV rozkręcać, pakować do pudła, pewnie jeszcze zanieść kurierowi, nie wiem jak to rozwiązać...

 

To jest bardzo zła matryca. Gdzie kupowałeś? Jeśli to ostatnia promocja allegro, to spokojnie, masz 30 dni na bezpłatny zwrot. Możesz też zarejestrować produkt na stronie LG i zgłosić reklamację, dołączając kilka zdjęć. Masz na to czas. Trafiłeś wyjątkowo źle, choć wszystko wskazuje na to, że z generacji na generację matryce wyglądają coraz gorzej.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.11.2019 o 21:00, kriss33 napisał:
6 minut temu, xxmario napisał:

Dzisiał odebrałem swojego C9 65" i jestem zdruzgotany tym co zobaczyłem...

qbbUZRo.jpg

8YcC8TV.jpg

M4bjiiQ.jpg

sRm9ywx.jpg

7RT698w.jpg

fCVR5OJ.jpg

BSgOJJk.jpg

XMuLNcF.jpg

fWGwvGD.jpg

lTaDkEX.jpg

To chyba nie jest normalne? Jest szansa, że to się poprawi czy trzeba reklamować/zwracać? 🙁

Szczerze mówiąc nie mam do tego nerwów (ani czasu), żeby z powrotem tak wielki TV rozkręcać, pakować do pudła, pewnie jeszcze zanieść kurierowi, nie wiem jak to rozwiązać...

 

Wydaje mi się że raczej tego się nie pozbędziesz.

Zapusc w pętli materiał w 4k lub HDR i tak kilkanaście godzin non stop.

Jak nie pomorze to tv do zwrotu.

Ja po 4 miechach walki mam nowiutką 65b9 wymienili za 65b7.

W 65b7  była druga matryca z mega bandingiem. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, xxmario napisał:

Dzisiał odebrałem swojego C9 65" i jestem zdruzgotany tym co zobaczyłem...

qbbUZRo.jpg

8YcC8TV.jpg

M4bjiiQ.jpg

sRm9ywx.jpg

7RT698w.jpg

fCVR5OJ.jpg

BSgOJJk.jpg

XMuLNcF.jpg

fWGwvGD.jpg

lTaDkEX.jpg

To chyba nie jest normalne? Jest szansa, że to się poprawi czy trzeba reklamować/zwracać? 🙁

Szczerze mówiąc nie mam do tego nerwów (ani czasu), żeby z powrotem tak wielki TV rozkręcać, pakować do pudła, pewnie jeszcze zanieść kurierowi, nie wiem jak to rozwiązać...

 

Pytanie w jakim sklepie kupowałeś TV?

Zwracaj od razu telewizor do sklepu nie baw się w żadną rękojmie czy gwarancję. Sklep na swój koszt ma zapewnić tobie zwrot.

Ja dzisiaj otrzymałem swój egzemplarz pełen obaw z oficjalnego sklepu allegro ale po zrobieniu testów wszystko wyszło ok nie mam takich pasów na matrycy jak ty wszystko jest ok banding niewidoczny.

Dodam tylko że wysyłka kurierem z oficjalnego sklepu allegro to porażka.Telewizor nie przyjechał na palecie tylko normalnie z innymi paczkami. Miałem lekko rozerwany karton od góry oczywiście rozpakowanie przy kurierze DPD zero problemów nawet mi pomógł :)  Ale na szczęście telewizor bez uszkodzeń okazał się chociaż gorąco zrobiło mi się przez chwilę :)

 

 

Edytowane przez Blade124

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w oficjalnym sklepie allegro, pytanie czy jak go będę eksploatował przez kilkanaście/kilkadziesiąt godzin (np zapuszczając filmy w jakości 4K HDR/czyszcząc matrycę) to czy allegro przyjmie taki zwrot?
Czy naprawdę nie ma jakiejś gwarancji door to door ze strony LG - żeby przyjechali i posprzątali minę na którą wrzucili użytkownika? Naprawdę nie mam nerwów/cierpliwości/czasu do tego, żeby ten TV ściągać, rozkręcać, pakować do pudła, zanosić jeszcze kurierowi (który pracuje w takich godzinach gdy ja też pracuję), to nie jest mały telefon tylko wielki sprzęt... a potem znów czekać na dobrą okazję 😕

Edytowane przez xxmario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, xxmario napisał:

Kupowałem w oficjalnym sklepie allegro, pytanie czy jak go będę eksploatował przez kilkanaście/kilkadziesiąt godzin (np zapuszczając filmy w jakości 4K HDR/czyszcząc matrycę) to czy allegro przyjmie taki zwrot?
Czy naprawdę nie ma jakiejś gwarancji door to door ze strony LG - żeby przyjechali i posprzątali minę na którą wrzucili użytkownika? Naprawdę nie mam nerwów/cierpliwości/czasu do tego, żeby ten TV ściągać, rozkręcać, pakować do pudła, zanosić jeszcze kurierowi (który pracuje w takich godzinach gdy ja też pracuję), to nie jest mały telefon tylko wielki sprzęt... a potem znów czekać na dobrą okazję 😕

Mialeś pecha, ale możesz jeszcze nie wszystko stracone. Najpierw "wygrzej" matryce zostawiając odpaloną na różnych materiałach przez 50 godzin. Na koniec zrób kompensacje i jak to nie da rezultatów to telewizor jest do zwrotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupowałem w oficjalnym sklepie allegro, pytanie czy jak go będę eksploatował przez kilkanaście/kilkadziesiąt godzin (np zapuszczając filmy w jakości 4K HDR/czyszcząc matrycę) to czy allegro przyjmie taki zwrot? Czy naprawdę nie ma jakiejś gwarancji door to door ze strony LG - żeby przyjechali i posprzątali minę na którą wrzucili użytkownika? Naprawdę nie mam nerwów/cierpliwości/czasu do tego, żeby ten TV ściągać, rozkręcać, pakować do pudła, zanosić jeszcze kurierowi (który pracuje w takich godzinach gdy ja też pracuję), to nie jest mały telefon tylko wielki sprzęt... a potem znów czekać na dobrą okazję 

 

Możesz grać non stop, do 30 dni. Nie liczyłbym jednak na drastyczne zmiany. Pytasz nas, ale nie przeczytałeś warunków odstąpienia od umowy. Prawdopodobnie na pudełku masz też naklejony list przewozowy oraz informacje od allegro jak odstąpić od tej umowy. Na swoim koncie allegro wchodzisz w zakładkę kupione, odnajdujesz aukcję ze swoim TV i klikasz zwróć część lub całość zakupu. Niestety TV musisz spakować, ale z tego co widzę, to kurier ma przyjechać po odbiór TV. 

 

Serwis wymienia matrycę u Ciebie w domu, jeśli banding widoczny jest na planszy 20%. Ty masz banding na planszy 45%. Po wymianie matrycy, gdyby się okazało, że nadal jest źle, wciąż możesz zwrócić TV, jeśli nie minie 30 dni.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, xxmario napisał:

Kupowałem w oficjalnym sklepie allegro, pytanie czy jak go będę eksploatował przez kilkanaście/kilkadziesiąt godzin (np zapuszczając filmy w jakości 4K HDR/czyszcząc matrycę) to czy allegro przyjmie taki zwrot?
Czy naprawdę nie ma jakiejś gwarancji door to door ze strony LG - żeby przyjechali i posprzątali minę na którą wrzucili użytkownika? Naprawdę nie mam nerwów/cierpliwości/czasu do tego, żeby ten TV ściągać, rozkręcać, pakować do pudła, zanosić jeszcze kurierowi (który pracuje w takich godzinach gdy ja też pracuję), to nie jest mały telefon tylko wielki sprzęt... a potem znów czekać na dobrą okazję 😕

Nie płacz :)

Zapuść na te kilkanaście godzin różne dema UHD i paski powinny zniknąć. U mnie był dużo gorszy obraz.

Dopiero jak nie znikną, to odsyłaj.

Możesz mieć go włączonego non-stop przez 14+14 dni, zanim go odeślesz :)

edit.

widzę, że "moja" metoda wygrzania matrycy, którą promuję tu od ponad 2 (!) lat robi się popularna,

a tak na mnie wieszali różne pieski te naganiacze od Sony i inni "wyznawcy" LCD ;)

Edytowane przez Barnaba
  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mialeś pecha, ale możesz jeszcze nie wszystko stracone. Najpierw "wygrzej" matryce zostawiając odpaloną na różnych materiałach przez 50 godzin. Na koniec zrób kompensacje i jak to nie da rezultatów to telewizor jest do zwrotu.
Mam teraz w domu dwie nowe C9, jedna ma 100h, druga koło 40. Żadnych zmian w bandingu, jeden reklamuję, drugi do zwrotu.
Nie płacz
Zapuść na te kilkanaście godzin różne dema UHD i paski powinny zniknąć. U mnie był dużo gorszy obraz.
Dopiero jak nie znikną, to odsyłaj.
Możesz mieć go włączonego non-stop przez 14+14 dni, zanim go odeślesz
Allegro daje 30 dni na zwrot, czyli 30+14.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, chmiel2k napisał:

Mam teraz w domu dwie nowe C9, jedna ma 100h, druga koło 40. Żadnych zmian w bandingu, jeden reklamuję, drugi do zwrotu. Allegro daje 30 dni na zwrot, czyli 30+14.

W 65 czy 55 calach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, chmiel2k napisał:

Mam teraz w domu dwie nowe C9, jedna ma 100h, druga koło 40. Żadnych zmian w bandingu, jeden reklamuję, drugi do zwrotu.

Tylko z własnego, skromnego doświadczenia:

Gdy kupiłem pierwszego oleda, to prawie płakałem ;) i już go prawie pakowałem do kartonu po jakiś 10 dniach, kiedy wpadłem na ten pomysł z demkami UHD na YOUTUBE

Przed tym procesem telewizor grał "normalnie" po kilka godzin dziennie, czyli dobrych kilkadziesiąt i pasy oraz duża plama nie znikały

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, chmiel2k napisał:
5 minut temu, Waldo94 napisał:
W 65 czy 55 calach ?

65"

Duży potrzebuje wiecej. Wygrzewaj 200 godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko z własnego, skromnego doświadczenia:
Gdy kupiłem pierwszego oleda, to prawie płakałem  i już go prawie pakowałem do kartonu po jakiś 10 dniach, kiedy wpadłem na ten pomysł z demkami UHD na YOUTUBE
Przed tym procesem telewizor grał "normalnie" po kilka godzin dziennie, czyli dobrych kilkadziesiąt i pasy oraz duża plama nie znikały
Jakie konkretnie dema? Czym one będą się różniły od materiałów na Netflix? Przerobiłem w sumie 4 oledy od LG, B8, C8 i dwa C9, żadne dema, filmy zapuszczane nie zmieniły u mnie bandingu. W żadnym z nich.
Duży potrzebuje wiecej. Wygrzewaj 200 godzin.
:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, chmiel2k napisał:
10 minut temu, Barnaba napisał:
Tylko z własnego, skromnego doświadczenia:
Gdy kupiłem pierwszego oleda, to prawie płakałem emoji6.png i już go prawie pakowałem do kartonu po jakiś 10 dniach, kiedy wpadłem na ten pomysł z demkami UHD na YOUTUBE
Przed tym procesem telewizor grał "normalnie" po kilka godzin dziennie, czyli dobrych kilkadziesiąt i pasy oraz duża plama nie znikały

Jakie konkretnie dema? Czym one będą się różniły od materiałów na Netflix? Przerobiłem w sumie 4 oledy od LG, B8, C8 i dwa C9, żadne dema, filmy zapuszczane nie zmieniły u mnie bandingu. W żadnym z nich.

No to jesteś o 1 szt "lepszy" :)

Dema wyszukiwałem na YT hasłem "UHD". Na 65B7 wystarczyło ok 20 godzin, na 77C8 dużo mniej (ok 14). I to nie był tylko banding, ale rozlane czarne plamy.

Znowu wychodzi, ze dziecko szczęścia ze mnie :)

Edytowane przez Barnaba
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minutes ago, chmiel2k said:

Możesz grać non stop, do 30 dni. Nie liczyłbym jednak na drastyczne zmiany. Pytasz nas, ale nie przeczytałeś warunków odstąpienia od umowy. Prawdopodobnie na pudełku masz też naklejony list przewozowy oraz informacje od allegro jak odstąpić od tej umowy. Na swoim koncie allegro wchodzisz w zakładkę kupione, odnajdujesz aukcję ze swoim TV i klikasz zwróć część lub całość zakupu. Niestety TV musisz spakować, ale z tego co widzę, to kurier ma przyjechać po odbiór TV. 

 

Serwis wymienia matrycę u Ciebie w domu, jeśli banding widoczny jest na planszy 20%. Ty masz banding na planszy 45%. Po wymianie matrycy, gdyby się okazało, że nadal jest źle, wciąż możesz zwrócić TV, jeśli nie minie 30 dni.

 

 

Okej, spróbuję tak zrobić. 

Przez kilka dni będę mu zapodawał obraz 4K z YT i puszczał 'czyszczenie pikseli'.

Jeśli to nie pomoże zgłoszę reklamację do serwisu LG (czy przez rękojmie allegro?), jeśli odmówią lub nic to nie da pozostanie już tylko zwrot do allegro. 

Pytanie czy mogę ściągnąć te folie z przodu ekranu jeśli TV miałby wrócić do allegro? Kompletnie nie wiem czy się tym trzeba przejmować - czy takie rzeczy mogą być zdjete, czy folie ochronne i babelkowe mogą być podarte itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Okej, spróbuję tak zrobić. 
Przez kilka dni będę mu zapodawał obraz 4K z YT i puszczał 'czyszczenie pikseli'.
Jeśli to nie pomoże zgłoszę reklamację do serwisu LG (czy przez rękojmie allegro?), jeśli odmówią lub nic to nie da pozostanie już tylko zwrot do allegro. 
Pytanie czy mogę ściągnąć te folie z przodu ekranu jeśli TV miałby wrócić do allegro? Kompletnie nie wiem czy się tym trzeba przejmować - czy takie rzeczy mogą być zdjete, czy folie ochronne i babelkowe mogą być podarte itp


Ściągnij folię, musisz to zrobić, żeby móc sprawdzić TV. Jak nie będzie poprawy to zgłaszasz reklamację do LG, jeśli Cię oleją, oddajesz TV. Znajdź tę kartkę od allegro przyklejoną do TV, tam masz wszystko w temacie zwrotu. 30 dni + 14 na sam zwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minutes ago, chmiel2k said:


 

 


Ściągnij folię, musisz to zrobić, żeby móc sprawdzić TV. Jak nie będzie poprawy to zgłaszasz reklamację do LG, jeśli Cię oleją, oddajesz TV. Znajdź tę kartkę od allegro przyklejoną do TV, tam masz wszystko w temacie zwrotu. 30 dni + 14 na sam zwrot.

 

Nie wiem czy to nie dziwne ale nie mam żadnej kartki przyklejonej do TV, żadnego listu przewozowego, a fakturę, warunki reklamacji i warunki zwrotów wraz ze wzorem otrzymałem w pdf na maila, pytanie czy to wystarczy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy to nie dziwne ale nie mam żadnej kartki przyklejonej do TV, żadnego listu przewozowego, a fakturę, warunki reklamacji i warunki zwrotów wraz ze wzorem otrzymałem w pdf na maila, pytanie czy to wystarczy? 

To wystarczy, to jest tylko informacja dla Ciebie dotycząca Twoich praw jako konsumenta. Sytuacja na pewno nie jest komfortowa, wydałeś kupę kasy, a Twój wymarzony TV wygląda gorzej niż LED za tysiąc złotych. Na szczęście prawo jest po Twojej stronie, a allegro to duży sklep i nie powinien robić problemów z ewentualnym zwrotem. Sam stoję przed taką decyzją, tylko w przypadku dwóch egzemplarzy.

 

 

Kartka powinna być przyklejona oczywiście do pudełka, razem z listem przewozowym kuriera, nie do TV.

:)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minutes ago, chmiel2k said:

To wystarczy, to jest tylko informacja dla Ciebie dotycząca Twoich praw jako konsumenta. Sytuacja na pewno nie jest komfortowa, wydałeś kupę kasy, a Twój wymarzony TV wygląda gorzej niż LED za tysiąc złotych. Na szczęście prawo jest po Twojej stronie, a allegro to duży sklep i nie powinien robić problemów z ewentualnym zwrotem. Sam stoję przed taką decyzją, tylko w przypadku dwóch egzemplarzy.

 

 

Kartka powinna być przyklejona oczywiście do pudełka, razem z listem przewozowym kuriera, nie do TV.

:)

 

Tak, źle napisałem, nie ma tej kartki przy pudełku. 

Odpaliłem 8h filmik na pierwszą nockę. Pytanie czy włączać jakiś konkretny tryb np HDR? Czy włączać jakieś polepszacze/upłynniacze? 

Tak jeszcze się zastanawiam ile czasu LG potrzebuje żeby dopiąć reklamację do A do Z, żeby w razie czego zdążyć w te 30 dni ze zwrotem do allegro

Edytowane przez xxmario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, xxmario napisał:

Okej, spróbuję tak zrobić. 

Przez kilka dni będę mu zapodawał obraz 4K z YT i puszczał 'czyszczenie pikseli'.

 

W miarę możliwość puść UHD z HDR - ja tak robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minutes ago, Barnaba said:

W miarę możliwość puść UHD z HDR - ja tak robiłem.

Okej, włączyłem HDR i odpaliłem 8h filmik. Ogólnie cieżko mi znaleźć na YT film w 4K bez statycznych znaków wodnych

Na nockę odpaliłem ten film:

https://www.youtube.com/watch?v=Y_plhk1FUQA

Tutaj wprawdzie też są, ale delikatne i znikają na dłuższe chwile

Masz może coś innego do polecenia?

Edytowane przez xxmario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...