mikoko 60 Napisano 4 Czerwca 2020 (edytowane) Dziękuję. A więc rzeczywiście kernel jest straszy, tak samo jak zabezpieczenia. Zastanawia mnie jeszcze Twój UR2 a w tym pliku z Niemiec jest UR3 Używasz języka angielskiego w menu? ota-property-files=payload_metadata.bin:3796:114475,payload.bin :3796:1392478990,payload_properties.txt:1392482844 :156,care_map.txt:802:241,compatibility.zip:1096:2 653,metadata:69:685 ota-required-cache=0ota-streaming-property-files=payload.bin:3796:1392478990,payload_properti es.txt:1392482844:156,care_map.txt:802:241,compati bility.zip:1096:2653,metadata:69:685 ota-type=ABpost-build=Sony/BRAVIA_UR3_EU/BRAVIA_UR3:9/PTT1.190515.001.S59/647581:user/release-keyspost-build-incremental=647581post-package=0FA70A0BA0AB_00004100_16047581000610post-sdk-level=28post-security-patch-level=2019-12-01post-timestamp=1583171041pre-device=BRAVIA_UR3 Wydaje mi się że UR2 odnosi się dla serii XG a UR3 dla H. Więc ten plik niemiecki jest chyba dla wersji H i zapewne tak będzie się identyfikował Tv po update Edytowane 4 Czerwca 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 4 Czerwca 2020 Tak, menu mam ustawione na angielski (wygodniej z ustawieniami z youtube ) Z tego co wyczytałem UR3 oznacza modele sony z 2020 , UR2 - 2019 itd. , zapewne jest to górna granica do jakich modeli ten soft jest wydany, ale to tylko moje gdybanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 4 Czerwca 2020 Czyli dobrze kombinuje ze to jest dla wersji z 2020 czyli H Ale mnie korci.... najwyżej będę miał dłuższe wsparcie 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 5 Czerwca 2020 Zaktualizowałem soft do 6.4758 i nie działa mi moduł cam. Zostałem bez telewizji. Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek 59 172 Napisano 5 Czerwca 2020 Jakoś nie doczytałem w wątku jak teraz będzie u Ciebie z gwarancja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 5 Czerwca 2020 Nie wiem. Mam wgrana oficjalna wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 6 Czerwca 2020 Próbowałeś factory reset? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Czerwca 2020 Wielokrotnie. Telewizor przestał widzieć moduł CI, jest komunikat "wybrany kanał jest kodowany lub nie można go odkodować. Sprawdź, czy moduł CA i karta Smart są prawidłowo włożone" Nie można wejść w ustawienia modułu. Moduł wraz z kartą został wymieniony dla pewności na nowy przez C+. NA innym TV działa. Nie ma możliwości przeskanowania satelity dla operatora C+ choć sygnał sprawdzony jest OK. Po wgraniu własnej listy kanałów sygnał jest ale moduł nie działa. Po przywróceniu ustawień fabrycznych znów nie można skanować satelity i moduł nie działa, niewidoczne są dane dla karty choć wszystkie uprawnienia są na karcie, sprawdzone na innym TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 6 Czerwca 2020 Ciekawe, wydaje się podstawowa funkcjonalność. Chyba musisz napisać do supportu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Czerwca 2020 (edytowane) Właśnie napisałem bo zostałem bez TV. Nie będę się chwalił aktualizacją w końcu RoccoS ma taki sam soft w swoim XG po wyjęciu z kartonu Wszystko inne działa bardzo dobrze. Może to przez burze bo właśnie wtedy u mnie była. TV nie potrafi zeskanować satelity preferowanego dla C+. Z ogólnym też ma problem po resecie musze wgrywać listę kanałów i wtedy widzi. Ale moduł ich nie dekoduje. Też moduł raz widzi a raz nie. Na karcie nie widać uprawnień choć są na bank bo sprawdzałem na innym TV. Może padło coś co odpowiada za skanowanie sat Edytowane 6 Czerwca 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LV426 734 Napisano 6 Czerwca 2020 A może nie bez powodu istnieje oprogramowanie dla różnych modeli? 🤔 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 6 Czerwca 2020 (edytowane) Skoro moduł działa w innym tv to jeszcze może być to na przykład problem „niezgodności” tego modelu tv Sony z tym modułem, czasami niektóre sprzęty się „gryzą” ze sobą. Ciekawe jak wyglada sprawa gwarancji? Jeśli ktoś wgra soft od innego modelu do tv a potem tv trafi do serwisu to producent może się wypiąć... np. z powodu zastosowania niewłaściwego softu. Edytowane 6 Czerwca 2020 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Czerwca 2020 (edytowane) Ale ten moduł działał z tym tv wcześniej. To powinni lepiej zabezpieczyć przez niewłaściwą aktualizają, skoro sami ją umożliwiają przez USB. Można się np pomylić. to nie jest niewłaściwy soft bo od modeli XG Europa. Mam identyczną identyfikacje i numer wersji co RoccoS Edytowane 6 Czerwca 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scordia 0 Napisano 7 Czerwca 2020 Witam Mam prośbę do użytkowników modelu xg9505 (obojętnie w jakim rozmiarze) oraz XF90. Czy po odpaleniu tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=eIJxh9UGyak na którejś kolejnej planszy szarości występują w Waszych telewizorach jakieś artekakty w postaci linii lub małych kwadratów? Oraz czy widzicie w prawym rogu prostokąt na napisami? Z góry dziękuję za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdag 0 Napisano 7 Czerwca 2020 Pytanie, Sony Centre sprzedaje 65XG9505 w tej samej cenie model z ekspozycji (5 lat gwarancji) i zwykły. Jak na pierwszy rzut rozpoznam, czy nie dostałem modelu z ekspozycji (z jakiegokolwiek sklepu)? Jest na kartonie jakaś oryginalna naklejka/plomba świadcząca, że karton nie był wcześniej otwierany? Kolejna sprawa, kilka stron wcześniej był wpis, cyt. "występuje głównie z ekspozycji lub że zwrotów więc szansa że dostaniesz nowy z fabryki jest nikła" sugerujący, że w sklepach jest już końcówka modelu. Z tego co jednak widać (choćby po zakupie RoccoS, tv z maja), że model raczej nadal jest produkowany i dostarczany do sklepów? Zastanawiam się też nad XH90, głównie ze względu na HDMI 2.1. Dużo gram (PS4 Pro, a zaraz PS5), oczywiście wiem, że 120Hz na konsolach to mrzonki (chyba że jakieś "indyki"), ale VRR może zrobić robotę, no właśnie "może", bo dzisiaj ciężko coś napisać o pewnikach w kontekście HDMI 2.1 i nowych konsolach. Z kolei XH90 to chyba jednak będzie słabszy model (choćby procek) względem XG...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 7 Czerwca 2020 4 hours ago, scordia said: Witam Mam prośbę do użytkowników modelu xg9505 (obojętnie w jakim rozmiarze) oraz XF90. Czy po odpaleniu tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=eIJxh9UGyak na którejś kolejnej planszy szarości występują w Waszych telewizorach jakieś artekakty w postaci linii lub małych kwadratów? Oraz czy widzicie w prawym rogu prostokąt na napisami? Z góry dziękuję za odpowiedzi 65XG9505 - Bandingu ani artefaktów nie zauważyłem, wygląda ok. Jeśli chodzi o prawy dolny róg to na pierwszych planszach (z białymi napisami) pojawia się poświata naokoło (typowy blooming dla lokalnego wygaszania), potem widać również różnice w odcieniu przy białych napisach. Z czarnymi napisami praktycznie żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scordia 0 Napisano 7 Czerwca 2020 Godzinę temu, RoccoS napisał: 65XG9505 - Bandingu ani artefaktów nie zauważyłem, wygląda ok. Jeśli chodzi o prawy dolny róg to na pierwszych planszach (z białymi napisami) pojawia się poświata naokoło (typowy blooming dla lokalnego wygaszania), potem widać również różnice w odcieniu przy białych napisach. Z czarnymi napisami praktycznie żadnych problemów. Dziękuję. Załączyłem zdjęcia z tymi artefaktami. Występują na początku między 1 - 20%. Powyżej 20% jest czysto. Rozumiem że u Ciebie nic takiego nie ma? Telewizor jest nowy. Zastanawiałem się właśnie nad Sonym XG9505 i LG nano913. Zdjęcia są z LG. Co mogą oznaczać takie zmiany przy określonych parametrach szarości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 7 Czerwca 2020 (edytowane) A wiesz co to jest na rogach ? To artefakty kompresji jpg użytego to filmu. Przełącz jakość filmu na 4K Edytowane 7 Czerwca 2020 przez mikoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scordia 0 Napisano 7 Czerwca 2020 30 minut temu, mikoko napisał: A wiesz co to jest na rogach ? To artefakty kompresji jpg użytego to filmu. Przełącz jakość filmu na 4K Ok. Inne filmy dotyczące testowania szarej jednolitości, bez względu na rozdzielczość, prezentują się dobrze. Na tym tylko przy 4k jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 7 Czerwca 2020 To kompresja nic ponadto jesli szukałeś wad matrycy 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleet 6 Napisano 10 Czerwca 2020 @mikoko I jak sprawa z modułem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 10 Czerwca 2020 Tv jest w serwisie. Czekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 10 Czerwca 2020 RoccoS czy masz mozliwość wpięcia kabla sat do tv i zobaczenia czy widzi ci sygnał dla np operatora Canal+? Właśnie wyszedł nowy soft dla serii H https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xh95xx_x95xxh-series-49-85-/kd-85xh9505/downloads/00016758 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoccoS 1 Napisano 10 Czerwca 2020 31 minutes ago, mikoko said: RoccoS czy masz mozliwość wpięcia kabla sat do tv i zobaczenia czy widzi ci sygnał dla np operatora Canal+? Właśnie wyszedł nowy soft dla serii H https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xh95xx_x95xxh-series-49-85-/kd-85xh9505/downloads/00016758 Mam podłączoną tylko telewizję naziemną. Ale w menu wyszukiwania mam widoczne opcje wyszukiwania dla lokalnych operatorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 10 Czerwca 2020 To tez mam ale po wybraniu cyfra + nie mam sygnału na satelicie i nie skanuje mi kanałów. Jak wgram listę kanałów penem to sygnał widzi ale moduł tam nie działa. Moze to za sprawa starych zabezpieczeń Jest nowa oficjalna wersja softu. Podałem wyżej. To dla H Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach