konrado75 77 Napisano 27 Marca 2019 35 minut temu, nanil ek napisał: Ja nie widzę problemu. Zaktualizowałem, zwiększyłem jasność do 58 na każdym trybie i jest dobrze. ☺️ A w Pansie Smart TV mi nie podchodzi. Nie ma co popadać w paranoję to dobry sprzęt. a co z bandingiem, bo niestety kregi sie pojawily na nowym sofcie i jakos nie chca zniknac, wczesniej tego problemu nie bylo 17 minut temu, Rafal Plotka napisał: Jednak wyłączenie de-contouring w aktualizacji 4.10.31 powoduje tak drastyczny spadek jakości wyswietlanych tresci (np. potężny banding kolorów na YouTube), że tv traci kompletnie na opłacalności w stosunku do konkurencji, a przede wazystkim do B8, od której zdaje się ta opcja najbardziej sie różniła (wykożystanie procesora wersji 9 w stosunku do 7 zastosowanej w B8). Ciekawe zagranie ze strony LG przed premierą Oled C9, gdzie opcja ta ma zostac wyciągnięta z redukcji szumów mpeg. Choć raczej szczególnie nieuczciwe należałoby napisać. Pisałem do LG, ale zdają się udawać, że problem nie istnieje i nie spowodowali obniżenia funkcjonalności tv, bo jak inaczej nazwać zachęcanie do przeprowadzania restartu do ustawień fabrycznych. Jakość obrazu TRAGEDIA potwierdzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 27 Marca 2019 14 minut temu, konrado75 napisał: a co z bandingiem, bo niestety kregi sie pojawily na nowym sofcie i jakos nie chca zniknac, wczesniej tego problemu nie bylo potwierdzam Muszę się przyznać że tv mam od 2 tygodni. Data 02.19 oryginalny soft to była końcówka 30. Po 2 dniach użytkowania zaktualizował mi się sam do 31 więc może temu nie widzę problemów. W takim razie czekamy na sprawdzoną instrukcję wgrania wcześniejszego softu, jak ktoś coś ogranie dajcie info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 27 Marca 2019 Z wątku na avforums. "Hi guys, I recalibrated a C8 today for a client who had experienced the near black issues. While the firmware did indeed fix the issue, shadow detail had been severely crushed in both SDR and HDR. Recalibration fixed this without causing a return of the flashing/blocking issue. In fact the recalibrated picture looked damned awesome." https://www.avforums.com/threads/flashing-macro-blocking-discussion-update-lgs-fw-fix-now-available.2204059/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 27 Marca 2019 (edytowane) 18 minut temu, chmiel2k napisał: Z wątku na avforums. "Hi guys, I recalibrated a C8 today for a client who had experienced the near black issues. While the firmware did indeed fix the issue, shadow detail had been severely crushed in both SDR and HDR. Recalibration fixed this without causing a return of the flashing/blocking issue. In fact the recalibrated picture looked damned awesome." https://www.avforums.com/threads/flashing-macro-blocking-discussion-update-lgs-fw-fix-now-available.2204059/ Jednak to nie ma nic wspólnego z wyłączeniem funkcji de-contouringu w redukcji szumów mpeg. Żadna kalibracja nie jest w stanie zmienić katastroficznej jakości obrazu po wykastrowaniu m.in. LG Oled C8 z tej funkcjonalnosci. M.in. na ww. forum coraz częściej pojawia się ten wątek. Ponad to pojawiają sie w różnych miejscach wątpliwości dotyczące aspektów prawnych tej sytuacji, wszak telewizor pozbyto zasadniczej funkcjonalności, którą promują kolejną wersję TV. Czy LG szybko się zrechabilituje? Mam nadzieję, ale wygląda na to, że mleko już sie rozlało. Edytowane 27 Marca 2019 przez Rafal Plotka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 28 Marca 2019 Jakby ktoś się zastanawiał, to aktualizacji nie wycofali. Dzisiaj tv sam mi ją zasugerował. Oczywiście kliknąłem "nie". Od lat nie lubiłem Lg, jednak nie jestem "betonem" i skusiłem się na oleda od nich. Póki co jestem nadal zachwycony obrazem, ale jednak sytuacja z tą aktualizacją pozostawia mały niesmak. Zobaczymy co dalej będzie. Bo o ile przyzwyczajony jestem do tego, że po wypuszczeniu nowych serii producenci olewają wsparcie dla poprzednich modeli, to psucie produktu aktualizacją jest przegięciem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 537 Napisano 28 Marca 2019 8 godzin temu, Kmicic13 napisał: Od lat nie lubiłem Lg, jednak nie jestem "betonem" i skusiłem się na oleda od nich. Póki co jestem nadal zachwycony obrazem, ale jednak sytuacja z tą aktualizacją pozostawia mały niesmak. Zobaczymy co dalej będzie. Bo o ile przyzwyczajony jestem do tego, że po wypuszczeniu nowych serii producenci olewają wsparcie dla poprzednich modeli, to psucie produktu aktualizacją jest przegięciem. Większość firm ma takie wpadki. Pamiętam jak kiedyś Samsung wypuścił aktualizację dla plazm serii D. Też wtedy spieprzyli coś z jasnością, itp. Zazwyczaj istnieją jakieś myki żeby wrócić do poprzednich softów, ale to dużo zachodu a czasem traci się przez to fajne ficzery następnych aktualizacji.... Teraz jestem mądrzejszy i daje sobie na wstrzymanie z nowymi aktualizacjami. Czekam trochę, czytam czy nic się nie dzieje i instaluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 28 Marca 2019 @Kmicic13 pytanie czy masz problem który ta aktualizacja miała rozwiązać? Jeżeli nie to LG nic ci nie zepsuło i ta aktualizacja cię nie dotyczy. Sam wieszam na nich psy ze tak to zrobili ale ja problemu nie miałem i gdyby nie to ze mogę sam sobie poprawić obraz to tez bym nie aktualizował. Na naszym forum nie było chyba takich przypadków (poprawcie mnie jeżeli się mylę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 28 Marca 2019 No to teraz przydałaby się jakaś konkretna instrukcja na downgrade... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 28 Marca 2019 Przede wszystkim znajdź link do starszej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicic13 228 Napisano 28 Marca 2019 Dzięki Panowie za odzew. Nie miałem problemów, które ta aktualizacja niby naprawia, więc unikam jej jak ognia. Natomiast od dzisiaj po każdym włączeniu tv próbuje mi ją wcisnąć. Irytuje mnie to. Ja mam nadal 04.10.15 i piękny obraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 28 Marca 2019 13 minut temu, tonybcc napisał: Przede wszystkim znajdź link do starszej wersji. Szukam już od godziny i nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 28 Marca 2019 (edytowane) 17 minut temu, tonybcc napisał: Przede wszystkim znajdź link do starszej wersji. Z lg uk, link do 4.10.20 http://gscs-b2c.lge.com/downloadFile?fileId=Qz9GkiO8ELdDtz73fAMg Teraz poproszę o to, jak ją wgrać ! Edytowane 28 Marca 2019 przez WojPo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 28 Marca 2019 @Kmicic13 jeżeli masz możliwość to zablokuj na routerze serwery LG i przestanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 28 Marca 2019 21 minut temu, tonybcc napisał: Przede wszystkim znajdź link do starszej wersji. Mam. Tu jest: https://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-OLED55C8PLA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 28 Marca 2019 @WojPo jutro postaram się sprawdzić i coś opisać. A tak na szybko to szewi coś napisał ostatnio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal Plotka 105 Napisano 28 Marca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Lionel napisał: Mam. Tu jest: https://www.lg.com/uk/support/support-product/lg-OLED55C8PLA Hmmm. Poprzednia wersja, ktora mialem byla 4.10.15. Edytowane 28 Marca 2019 przez Rafal Plotka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 29 Marca 2019 Znalazłem poprzednia wersje tzn. 4.10.15 i tu uwaga ze nie potrzeba aplikacji a wystarczy wsunąć USB do portu z tyłu tv tzn portu USB tzw. Serwisowego po to przecież jest. Co ciekawe chłopaki z zagranicznych forum piszą żeby raczej używać tej metody ponieważ jest to bardziej oficjalna metoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 29 Marca 2019 1 godzinę temu, tonybcc napisał: Znalazłem poprzednia wersje tzn. 4.10.15 i tu uwaga ze nie potrzeba aplikacji a wystarczy wsunąć USB do portu z tyłu tv tzn portu USB tzw. Serwisowego po to przecież jest. Co ciekawe chłopaki z zagranicznych forum piszą żeby raczej używać tej metody ponieważ jest to bardziej oficjalna metoda. Możesz zapodać linka ? I o który dokładnie port USB chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 29 Marca 2019 Teraz jestem w pracy nie mam za bardzo jak pisać i wysyłać. Później na spokojnie siądę i opisze co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 29 Marca 2019 6 godzin temu, tonybcc napisał: Znalazłem poprzednia wersje tzn. 4.10.15 i tu uwaga ze nie potrzeba aplikacji a wystarczy wsunąć USB do portu z tyłu tv tzn portu USB tzw. Serwisowego po to przecież jest. Co ciekawe chłopaki z zagranicznych forum piszą żeby raczej używać tej metody ponieważ jest to bardziej oficjalna metoda. W instrukcji wgrywania firmware jest wyraźnie napisane : "※ Jeżeli wersja oprogramowania na pamięci USB jest starsza lub taka sama jak w odbiorniku, nie pojawi się żadna informacja." Tak po prostu się nie da ! A Ty wgrywałeś tym swoim sposobem 4.10.15 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 29 Marca 2019 Przez łącze serwisowe na pewno można.Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lionel 16 Napisano 29 Marca 2019 Spokojnie, poczekajmy na odpowiedź @tonybcc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) U mnie nie ma łącza serwisowego. Telewizor nowy z przed 4 tygodni. Produkcja 02.2019 r. Edytowane 29 Marca 2019 przez WojPo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 29 Marca 2019 @WojPo przecież z tylu tv masz USB. Sprawdź proszę zanim napiszesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 29 Marca 2019 Nawet dwa, ale serwisowego brak.. Chodzi o taki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach